Mamuja lissään, ei se muka tunnu missään

antimamu

Miksi Välimeren yli tulevia laittomia maahanpyrkijöitä media osaltaan kutsuu siirtolaisiksi?
Laittomia maahantulijoita ne ovat, niin niitä pitää kutsua!. Kaikilla ei ole mitään tarvetta poistua kotimaastaan, paitsi elintasoansa korottamaan.En suoraan sanoen ole mikään vapaan maahanmuuton kannattaja, enkä myöskään ole mikään rasisti. Siitä huolimatta pistää silmään Kouvolan Sanomissa 24.04.2015 sivulla 11 oleva kuva "pakolaisista". Hyvin syöneen näköisiä näkyvät olevan, jopa osa lihavan puoleisia. Mutta missä, missä ovat todeliset avun tarvitsijat, naiset ja lapset? Tämmöistä koijareita, roskasakkia ollaan ottamassa vastaan, jotka ehkä heittelivät laidan yli muita EU:hun pyrkiviäkristittyjä? Todelliset avuntarvitsijat ovat nähtävästi ihan muualla....?
Muuten: Inxan mamut ovat pääsääntöisesti fiksua ja kivaa porukkaa!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoihoinenukko

      Minua taas on aina vituttaneet kaltaisesi ahdasmieliset ihmiset, joiden mielestä maapallon osa aluieiden pitäisi olla rajatut.. no ymmärrän toki että joku irak/iran on ihan sekopäitä täynnä, näitä terroristeja yms. jotka on jo oikeasti vaarallisia, mutta koittakaa nyt vähän olla solidaarisempia.... tuollainen politikointi on liian ahdasmielistä.
      Missä seikkailumieli?
      Eikö maailmassa saisi terveet ihmiset liikkua kun että joka rajalla seisoisi joku tullipoliisi ase kainalossa lupia ja henkkareita kysymässä? ihme poliisivaltiotouhua..

      Ketä se häiritsee että muualta maailmasta käy täälläpäin ihmisiä?
      Eihän se teitä sillonkaan koskettanut kun olitte pieniä ja imitte mamin tuttia?

      • eiymmärräei

        Kysehän ei ole siitä missä liikutaan ja ollaan. Kyse on siitä mihin mennään elätettäviksi. Itse olen oikeasti nuorempana pyörinyt paljonkin inter-rail, ja myöhemmin aasiassa. Enkä todellakaan ole ollut missään maassa minkäänlaisen tuen alla.

        Suomessa tehnyt ikäni töitä, ja reissuilla hyvin pienellä budjetilla. Suoraansanottuna nämä tulokkaat elelevät paremmin tällähetkellä täällä, kun suomalaiset syrjäytyneet.


    • vaalee

      Häiriköt pitää pysähdyttää rajalle. Avoimet rajat ei sovi järjestäytyneeseen yhteiskuntaa. Suomen tuhottu teollisuus ei tarvi mustia orjia. Amerikassahan niitä ruoskittiin ja tapettiin.
      Ongelma on hoidettava lähtömaassa eikä täällä.

    • pidäisänmaasi

      suksi vittuun. sinun yhteiskuntasi on noussut sinulle päähän.

      pitäisi kerätä muutama somali ja piekseä sinut raipalla niin pitäisit turpasi kiinni.

      esim. minä itse olen valkoinen kyllä mutta en kunnioita sinun vitun isänmaatasi
      hevonvitun vertaa. en kulje suomipaita päällä eikä minua kiinnosta suomi muutenkaan.

      minulle suomi on vain yksi vitun maa muiden seassa minne tulisi saada kulkea
      vapaasti.

    • josrahaariittää

      "Suomessa tehnyt ikäni töitä, ja reissuilla hyvin pienellä budjetilla. Suoraansanottuna nämä tulokkaat elelevät paremmin tällähetkellä täällä, kun suomalaiset syrjäytyneet."

      pitäisit sitten turpasi kiinni ja sulla kerran hyvin menee. kaikilla ei mene.

      • eiymmärräei

        ??? Mitä ihmettä. Sanoin, että hyvin pienellä budjetilla aikoinaan reissussa, ja suomalaiset syrjäytyneet elelevät huonommin, kun nämä niinsanotut pakolaiset. Missä sanoin, että niin valtavan ruusuista olisi?


    • antimamu

      Vähän replyä valkoihoinenukolle ja muillekin:
      Miten niin olen ahdasmielinen? Kopioin Sinua:

      -Eikö maailmassa saisi terveet ihmiset liikkua kun että joka rajalla seisoisi joku tullipoliisi ase kainalossa lupia ja henkkareita kysymässä?
      *Totta kai saavat, mutta omalla kustannuksellaan, kunhan ei Suomen veromaksajien rahoilla tulla loisimaan.
      -Ketä se häiritsee että muualta maailmasta käy täälläpäin ihmisiä?
      * Eipä tietysti ketään, päinvastoin. Mutta, kun tullaan tänne loisimaan Suomen veronmaksajien rahoilla, se häiritsee. Meidän omat vanhukset ovat huonommalla hoidolla, kuin nämä loiset. Miksi muuten Somaleja ei ole aloittettu palauttaa, vaikka maassa on nyt kohtuurauhallista. Aina tietysti palautustapauksissa meidän hyysärit keksisivät valitustien jne...jne...Siksi, etteivät he missään tapauksessa halua mennä kotimaahansa, koska heitä täällä hyysätään alkuperäisväestöä huomattavati paremmin. Näinpä on!!!
      Muutos on tulossa.....

      • eiymmärräei

        Kun vaan niiden täytyy saada ajella opeleillaan, ja kerätä kärrit täyteen ruokaa lidlissä. Voi kun olisi rahaa maksaa lapsille ajokortit. Ei vain ole.


    • pesäpallomaila2

      LÄL LÄL LÄÄÄ-

      täällä taitaa itkeä persläpiset veronmaksajat taloissaan yhyhyhyhyyyyyyyyyy

    • ölölölölölölölölöööö

      " voi kun olis pikku kermaperseen lassi-leevillä ja maija-minnalla taas uudet maastopyörät"

      yhyhyhyyyyyy

      ps. mustiiii tset tset!

      joko on ökyhomoilla lomat alkaneet vai sairastuiko pikku laura-aleksandra niin estyi matka?
      ps. paljos maksoi auto ?

    • valiokustantaa

      "Totta kai saavat, mutta omalla kustannuksellaan, kunhan ei Suomen veromaksajien rahoilla tulla loisimaan."


      yritit kai sanoa että kermaperseveronmaksajien vai unohtuiko kuohukerma kokonaan?


      PLÄTS PLÄTS

      näin ökymökkikermaperse saa perseellensä vitsaa..ryömi ryömi rikas sika!

    • vaipakolaisia

      "kun nämä niinsanotut pakolaiset. Missä sanoin, että niin valtavan ruusuista olisi?"


      aika vitun hienoeleistä arvostella ihmisiä netissä nimettömänä...
      et edes omaa kansaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe