Onko penistänne kommentoitu?

UjoMiesh

Onko kukaan seksikumppaninne koskaan kommentoinut peniksenne kokoa?

Onko tullut vittuilua pienestä, tai kehuja isosta, tai peräti haukkuja liian isosta?

Muutama nainen on minun vehjettäni sanonut ihanan isoksi, vaikka itse peniskompleksisena pidänkin sitä varsinkin paksuudeltaan liian pienenä.

314

13259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5oibn5ynb5

      Minulla ei ole ollut kauhean monia seksikumppaneita, kymmenkunta. Yhtään kommenttia en ollut peniksestäni kuullut, en puoleen enkä toiseen.

      Ai niin, se koko: pituus noin 17cm, ehkä millin pari yli, halkaisija hieman alle 5cm ja ymp. mitta noin 12,5cm

      • jn7j77

        en ole, piti kirjoittaa


      • blacksalamiselffuck

        ei ole.


      • hippi.hermuinen

        Kyllä on kommentoitu, jotkut ämmät on heti laittaneet jalat ristiin ja sanoneet ettei värkkiä tuollaisella pesäpallomailalla pilata.


      • jooojojojjojojo

        "ah ah ei niin syvälle"

        Yksi tyttöystävä sanoi söpöksi. Otin vittuiluna.


      • issotkivekset

        kananmunan kokoiset kivekset.niitä on tytöt kehuneet ja roikkuvat pikät pallerot niistä misut kuumenee että tippuu nesteet.antavat kunnon kyydit huulille


      • bläkmen
        jn7j77 kirjoitti:

        en ole, piti kirjoittaa

        miul on iso pitkä 28cm ja 8 setiä pitkä musta jötikkä.tosimies on muuteki musta.ja typukät on heti selälää kun näkee mustaa miestää


      • miki-66

        Jos yhtään lohduttaa niin kyllä pienelläkin peniksellä itsensä tyydyttää!


      • puteli.pohjaan
        miki-66 kirjoitti:

        Jos yhtään lohduttaa niin kyllä pienelläkin peniksellä itsensä tyydyttää!

        Asiaa, virtuaalinen viskitömäys sinulle


      • Mittasitko ompelumitalla vai geokolmiolla? Onko tavallistakin mittailla mukkua? Pitäisikö se olla osa henkilökortin tietoja?

        Mutta vakavasti kommentoiden, jos nainen vittuilee pieneksi, on jotain vialla tilanteessa. Jos ihailee isoksi, on todennäköisesti tyytyväinen, mikä ei tarkoita, että olisi iso. Eli kommentilla halutaan miellyttää miestä. Tietenkin, jos housussa on halko, kommentti voi olla tottakin, mutta ei se siella yleensä ole, vaan enempi saunan uunissa. Itse asiassa taitava mies ei edes kilkkerssonia tarvitse naista tyydyttääkseen. Joten tyytymätön oli nuo nainen tekemisiisi.


      • matikkaaaaa

        5oibn5ynb5 nimimerkille, perehdypäs ensin matematiikan perusasioihin halkaisian ja ympärysmitan suhteen.


      • mummo54

        kyllä pikät vitjamunat on kiihottavat.alhaalla roikkuvat kivekset ja sellaiset isot pllukat hakkaa kivasti reisiä hommissa.patukan koolla ei ole merkitystä kunhan hankaa kivasti klittaa siitä se tykkäää.ja montakertaa päivässä uusintaa


      • ohoo

        Tietääkö kukaan miten saa 30cm munan....leikkaa liian pois


      • isopoikajeppe

        poikakaverillani on 16cm pitkä ja noin 3.5cm paksu on komia ja hyvänmakuinen peli.kassit on isot ainakin sellaiset riippuvat alhaalla kanamunankokoiset pallerot niistä saa juuresta kyvin kiinni kun sarvesta lypsää.


      • Nain
        issotkivekset kirjoitti:

        kananmunan kokoiset kivekset.niitä on tytöt kehuneet ja roikkuvat pikät pallerot niistä misut kuumenee että tippuu nesteet.antavat kunnon kyydit huulille

        Minulla ei ollut kokemusta kun parista pojasta nuorena. Sitten menin naapurin vanhan ukon luokse juomaan viinaa, sai sillai sänkyynsä ja yllätyin kun oli 25-30 pitkä ja paksu. Ei satuttanut kun hellästi työnsi vaikka tuntu et pimsa halkee. Kyllä teki hyvää kun tottu. Nyt on poikakaveri millä on tavallinen 14cm ja kymmenen minuuttia kestää jos sitäkään. Käyn salaa naapurin luona ja tykkää kun 20v tyttö tulee naitavaksi.


      • Anonyymi
        bläkmen kirjoitti:

        miul on iso pitkä 28cm ja 8 setiä pitkä musta jötikkä.tosimies on muuteki musta.ja typukät on heti selälää kun näkee mustaa miestää

        Jos sulla olisi tuollainen jööti niin huono homma sulle! Jos on tuollainen jööti niin harvoin saat sisään ja veri tulee lentämään oikeastaan aina ilman liukasteita!!!! 🤣


      • Nain kirjoitti:

        Minulla ei ollut kokemusta kun parista pojasta nuorena. Sitten menin naapurin vanhan ukon luokse juomaan viinaa, sai sillai sänkyynsä ja yllätyin kun oli 25-30 pitkä ja paksu. Ei satuttanut kun hellästi työnsi vaikka tuntu et pimsa halkee. Kyllä teki hyvää kun tottu. Nyt on poikakaveri millä on tavallinen 14cm ja kymmenen minuuttia kestää jos sitäkään. Käyn salaa naapurin luona ja tykkää kun 20v tyttö tulee naitavaksi.

        Meillä sama minun puoliso on tottunut isonpaan nolottaa välillä


      • Anonyymi
        miki-66 kirjoitti:

        Jos yhtään lohduttaa niin kyllä pienelläkin peniksellä itsensä tyydyttää!

        Pieni kalusteen tulisikin tyytyä käteenvetoon


      • Anonyymi
        bläkmen kirjoitti:

        miul on iso pitkä 28cm ja 8 setiä pitkä musta jötikkä.tosimies on muuteki musta.ja typukät on heti selälää kun näkee mustaa miestää

        Mulla on 16cm 4cm ja olen tyttönä tyydytään miehien kyrvät nussii saa ja voin tulla nussittavaks. .lian pieni muna ja perse on todella hyvää sexi on ollu mustien kyrpää saadessa ja Black BIG COCKS IS BEST 😍 t . sissy gay btm kotka LIVE Pajamäen katu 3 b 16 haluisin heti ja kimppa BBC!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni kalusteen tulisikin tyytyä käteenvetoon

        Ja iso munasten lutka Janne Sissy Gay BTM Buell Bugatti ja peppuun suihin kimppa BBC vis Sissy


      • Anonyymi
        bläkmen kirjoitti:

        miul on iso pitkä 28cm ja 8 setiä pitkä musta jötikkä.tosimies on muuteki musta.ja typukät on heti selälää kun näkee mustaa miestää

        Jos on muute. Jotkut miehet Kotka kuten Janne Sissy slut.. antaisin heti sulle... mulla on 15.7c.m 4cm ja tytöt ei kiihottu ei pieni kulli seksi oo mitään... mustat on ihan parasta ❤️ i want BBC FUCK me now My photo or videos?!
        Janne tyttönä tulee esiin..oon kiimainen tyttö tyydyttää


      • Anonyymi
        isopoikajeppe kirjoitti:

        poikakaverillani on 16cm pitkä ja noin 3.5cm paksu on komia ja hyvänmakuinen peli.kassit on isot ainakin sellaiset riippuvat alhaalla kanamunankokoiset pallerot niistä saa juuresta kyvin kiinni kun sarvesta lypsää.

        Aivan mahtavaa. Onnea Teille.


    • 13x10

      Kerroin eräälle tytölle että munani on 25cm ja hän sanoi " ihanan iso" keskikoko on 13cm pituus ja 10cm ympärys. Nussin häntä 5 sekuntia ja laukesin. 25cm on perseestä asti mitattu mitta.

      • Anonyymi

        Janne Sissy Gay haluu sun KULLIA kotka hyvä perse tyttönä 💋


    • kommentoitu

      Vain yksi oon kerran kommentoinut.
      Nainen sanoi että mun miehellä on ohuempi ja pidempi kuin sulla.

      • JuhanaHolomesi

        Entinen tyttöystävä kutsui sitä "jättikulliksi". Eräs toinen sanoi "ai kun se on iso", kun otin sen esiin.

        Mitat jotain 16 - 17 cm, paksuutta 5,5 cm. Olen alkanut ajattelemaan, että naiset harvemmin tietävät miesten kullien mittoja. Naiset kuvittelevat, että iso muna on jotain 20 senttiä ja kaikki sen alapuolella on normaalia ja tavallista.

        Naiset omalla turhamaisuudellaan vääristävät näitä mielikuvia suurista peniksistä. Jokaisen poikaystävällä on iso ja jos nainen lähtee jonkun miehen mukaan baarista, niin tottakai tälläkin oli hirveä metriletku. Todellisuudessa vain 2,28 prosentilla miehistä on poikkeuksellisen suuri penis. Esimerkiksi 16 cm pituuteen yltää tutkimuksen mukaan vain 4 prosenttia miehistä.

        Tutkimuksessa mitattiin yli 15,000 penistä. Korrelaatiota löydettiin vain miehen pituuden ja peniksen pituuden väliltä. Tutkimuksessa oli miehiä useista roduista, eikä korrelaatiota rodun ja peniksen koon väliltä löydetty.

        http://uk.businessinsider.com/afp-penis-size-researchers-provide-the-long-and-short-of-it-2015-3?r=US&IR=T


      • Heppu75

        5,5cm paksuus on aivan helvetin paksu...tuollaisia on about 1/100....jos sitäkään. Normipaksuus 3,5-4cm. Että joko puhut paskaa tai sitten olet paksuuden suhteen "onnekas". Kakkoseen tuollaisella ei tosin liene mitään asiaa...


      • JuhanaHolomesi

        Tarjoamani linkin käppyrien mukaan noin 3/100.


      • fkijoskjuijkd

        miulkii aik iso 36 ja paksuus kuin halko... monesti sanottu ei käy ?..no ...käteen sit ..


      • Kts.aasial.leffoja
        JuhanaHolomesi kirjoitti:

        Entinen tyttöystävä kutsui sitä "jättikulliksi". Eräs toinen sanoi "ai kun se on iso", kun otin sen esiin.

        Mitat jotain 16 - 17 cm, paksuutta 5,5 cm. Olen alkanut ajattelemaan, että naiset harvemmin tietävät miesten kullien mittoja. Naiset kuvittelevat, että iso muna on jotain 20 senttiä ja kaikki sen alapuolella on normaalia ja tavallista.

        Naiset omalla turhamaisuudellaan vääristävät näitä mielikuvia suurista peniksistä. Jokaisen poikaystävällä on iso ja jos nainen lähtee jonkun miehen mukaan baarista, niin tottakai tälläkin oli hirveä metriletku. Todellisuudessa vain 2,28 prosentilla miehistä on poikkeuksellisen suuri penis. Esimerkiksi 16 cm pituuteen yltää tutkimuksen mukaan vain 4 prosenttia miehistä.

        Tutkimuksessa mitattiin yli 15,000 penistä. Korrelaatiota löydettiin vain miehen pituuden ja peniksen pituuden väliltä. Tutkimuksessa oli miehiä useista roduista, eikä korrelaatiota rodun ja peniksen koon väliltä löydetty.

        http://uk.businessinsider.com/afp-penis-size-researchers-provide-the-long-and-short-of-it-2015-3?r=US&IR=T

        Ei ole todellista (edes tuo vain 4%:lla 16 cm, vaikka Britanniassa nyt on paljon pakeja yms.). Saati tuo, ettei korrelaatiota pituudella ja rodulla olisi.


      • JuhanaHolomesi

        Tutkimuksessa oli ihmisiä kaikista roduista, mutta ei samassa suhteessa. Tutkimuksessa ei paljastunut korrelaatiota rodun ja peniksen koon väliltä. Todennäköisesti tämä on luotettavin tutkimus aiheesta, koska otanta on 15,000.

        Olen nähnyt myös toisen Afrikassa tehdyn tutkimuksen, joka väitti kenialaisten keskimääräiseksi penismitaksi jotain 14 - 15 cm, joten en pidä tulosta rotunäkökulman suhteen yllättävänä. Mustien 'suuria' peniksiä peniksiä hehkutetaan lähinnä keltaisessa lehdistössä ja televisiosarjoissa osana monikulttuurisuuspropagandaa.

        En pitäisi näitä televisiosta imuroituja mielikuvia lainkaan luotettavina.


      • kiihkeärouva
        Heppu75 kirjoitti:

        5,5cm paksuus on aivan helvetin paksu...tuollaisia on about 1/100....jos sitäkään. Normipaksuus 3,5-4cm. Että joko puhut paskaa tai sitten olet paksuuden suhteen "onnekas". Kakkoseen tuollaisella ei tosin liene mitään asiaa...

        Hehe...jos sallitaan naisen kommentti tähän väliin... totta turiset että se 5,5 cm on jo paksu ja komea ...miehelläni on 6cm paksu ja ollaan sitä kakkoseen soviteltu.. hyvinkin! Riippuu kiimasta ja miehen taidoista, niin minne vaan sopii!! 6cm paksuus alkaa kyllä jo tuntua.. että jos normipaksuus on 3-4cm, niin sehän sujahtaa huiskis kakkoseenkin! Mutta oikeessa oot... ei niitä tule vastaan ihan joka jampalta!! Kyllä pitää kehua jöötiä, jos on kunnon kokoinen, siis paksuutta ja pituutta enempi kuin keskivertoa, luulisi siitä miehen egon pullistuvan ja saapi hyvän mielen...mmm!


      • Anonyymi
        Heppu75 kirjoitti:

        5,5cm paksuus on aivan helvetin paksu...tuollaisia on about 1/100....jos sitäkään. Normipaksuus 3,5-4cm. Että joko puhut paskaa tai sitten olet paksuuden suhteen "onnekas". Kakkoseen tuollaisella ei tosin liene mitään asiaa...

        Minä olen 58 v mies on naiset ollu haltioissaan monesti, varustuksellani on kokoa pituus 18.5cm ympmitta 15cm terskan ympmitta 16cm. Moni nainen on sanonut että tuohon repii paikat, tarpeeksi liukkaria niin on hommat hoitunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 58 v mies on naiset ollu haltioissaan monesti, varustuksellani on kokoa pituus 18.5cm ympmitta 15cm terskan ympmitta 16cm. Moni nainen on sanonut että tuohon repii paikat, tarpeeksi liukkaria niin on hommat hoitunu.

        Ihana ja mullekin sopivaa kokoa uskoisin. Nyt on aikaa viimekerrasta joten rusinani on tiukka! Kookkaampaakin joskus nuorena saanut, mutta se ei ole enää se joka ratkaisevinta!
        Myös miehen ikä merkitsee, itse pidän yli 50-vuotias ja ylikin on kiihottavin jos vielä kookas pitkä tai roteva sopusuhtainen ja ilman tatuointeja parasta! Rintakarvoutus on upeaa, joskus parrakas on seksy! Kookkaat kädet ovat erittäin kiihottabat!
        Mutta todella n. 18-19 cm ja n. 5-6 paksu (halk.) pärjää ja nautinto on taattu ja paikat ( anaali) pysyy edelleen naimakunnossa jatkuvammin.
        Miehet ei ole omaa varsin pientä arvioineet, kerran yksi ukkomies jolla kookkaampi ja ohuehko, sanoi hänellä on kyrpä ja mulla kulli! Totta sekin, ei vähättelyä tai arviointia sinänsä!
        😘👌😋👌


      • Anonyymi

        Minun naiseni sanoi vieraan kullista että oli pitempi mutta ohuempi kuin mulla. Mutta kovasti naiseni oli kiimassa tähän ohuempaan kulliin, se oli varmastikin pituus kun ratkaisi. Pitkä kulli yltää kaikkein herkimpiin paikkoihin.
        Ihanat panot sain vaimolta kun oli niin kiimassa pitkään kulliin. Lupasin että hän saa nauttia tuosta ihanuudesta aina kun haluaa.


    • nocomments

      Oltiin seurusteltu jo jonkin aikaa ja paneskeltukin, kun sit tuli kommentti, et saishan toi isompikin olla. Samantien sai lähtee ettimään sitä isompaa. Oli viimenen nainti sen kanssa.

      • persmiesh

        tekisin ihan saman. propsit tuosta : )


      • Naapuri_Jorma

        Oikein, jos ei ole riittävä hänelle niin täytyy silloin katella joku jolla on, koska jos toinen ei koe että on tarpeeksi niin sittenhän siinä todennäköisesti käy nykymaailmassa niin että ollaan naapuri(n) Jorman kanssa tekemisissä kun siltä löytyy omaan makuun parempi...


    • paksuutta

      Ex vaimoni kehui penistäni kauniiksi,sitten muutama nainen kehunut penistäni paksuksi

    • AskoOulusta

      Minä kehun ainoana omaa penistä. Muut ei sitä kehu.

      • penisfaninainen

        Toi oli ihana kommentti. Noin pitääkin tehdä. Penis on aina ihana. Nam...


      • penisfaninainen

        Luin vahingossa AINA kehun omaa penistäni. Ja siitä se ajatus lähti...


      • piiiitkää

        mulla on toosii pitkä kyrpä 180 senttiä
        mitattu lattiasta päähän.
        eli olen kyrpää koko mies.


      • Entykkää

        Täys kyrpätyyppi!


      • hohoijaa

        Minä oon täys mulukku, kaikista isoin oon, kelepaanko?


    • keskivertoahimpunisompi

      Mulla on noin 16,5/12,5- tiedän, että se ei ole pieni, jos nyt ei isokaan. Ainoan kommentin olen kuullut exältä, kun kerran huvikseni sanoin kaluani pieneksi. Hän vastasi: "No ei sulla nyt kovin pieni ole."

    • heterobi

      Kerran on kommentoitu: Kävin kännipäissäni levarilla imettämässä kulliani, kommentti oli " ompa komee (tauko) iso kyrpä sulla" imi loppuun asti, ja hyvin imikin. Saatan käydä toisttekkin.

      • No olen kehunut , jos todella olen sitä mieltä. Mieliistelyyn en ala ja sama myös jos ei niin perfekt oon silti jättänyt kommentoinnin, en loukkaa ketään.Eli olen kehunut kokoa ja myös jos osaa käyttää omaansa.


      • levy_soitin

        whatta hell is levari?


      • Alli6
        levy_soitin kirjoitti:

        whatta hell is levari?

        Levari on mieshuora.


      • levariii

        levari = maantiellä olevat levähdyspaikat !


      • eimeilläpäin

        Missä semmosii levarei o? Mää rupeen ajeleen siellä kans.


    • takapir

      on kommentoinut..et sää ainakaan jatketta tartte 19,5x5

      • Jaettikyrpae

        Munasi on siis lyijykynän mittainen?


      • Anonyymi
        Jaettikyrpae kirjoitti:

        Munasi on siis lyijykynän mittainen?

        Olen Janne Kotkasta ja mul on liian pieni muna ja sen kanssa ei voi ratsastaa, suuhun, kukko panee sua ja sun muijakin huutaa kovempaa sohva sitten se paras kohta erota on nyt ja haluamme molemmat KIMPPA PIMPPI KAMERAT AMATÖÖRI VOI TULLA KÄYMÄÄN , BLONDI OTTAA SUIHIN todella hyvä ja minulla ei sentit riitä Tyydyttää vaimo nussinut usein musta kyrpiä..olen tässä työmaalla tai mukaan ja tykkäävät tästä aiheesta henkilön kanssa kuka on junan kyytiin noustessa sai kipeetä nauroin ääneen kun ei ollut laittanut rahaa tilille puhelimella ja jalkapallo joukkue nussii kovaa SITÄ ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Janne Kotkasta ja mul on liian pieni muna ja sen kanssa ei voi ratsastaa, suuhun, kukko panee sua ja sun muijakin huutaa kovempaa sohva sitten se paras kohta erota on nyt ja haluamme molemmat KIMPPA PIMPPI KAMERAT AMATÖÖRI VOI TULLA KÄYMÄÄN , BLONDI OTTAA SUIHIN todella hyvä ja minulla ei sentit riitä Tyydyttää vaimo nussinut usein musta kyrpiä..olen tässä työmaalla tai mukaan ja tykkäävät tästä aiheesta henkilön kanssa kuka on junan kyytiin noustessa sai kipeetä nauroin ääneen kun ei ollut laittanut rahaa tilille puhelimella ja jalkapallo joukkue nussii kovaa SITÄ ♥️

        Oletko jokin avohoitotapaus?


    • kumpikaan

      On paksuutta kehuttu. Ja pituutta.
      Yksi kaveri kehui, että kun saataisiin molempien paremmat puolet yhdistettynä. Minulta paksuus ja hänen 22 cm... Sitä kyllä kehuttaisiin.. hah

      • kumpija

        Niin ja jopa salilla on yksi kundi kehaissut;)


    • 15cm

      Isoksi on sanottu.

    • Eipä oo tullut vittuilua.kehuja enempikin..

      • Töihin

        Niinhän meille kaikille tämän palstan isomunaisille. Tällä palstalla keskikoko on 17cm pitkä ja 13cm ympärys, kun muualla maailmassa se on 14.5 ja 11cm. Suomessa ??


      • Töihin kirjoitti:

        Niinhän meille kaikille tämän palstan isomunaisille. Tällä palstalla keskikoko on 17cm pitkä ja 13cm ympärys, kun muualla maailmassa se on 14.5 ja 11cm. Suomessa ??

        Eikös se keskikoko erään mielestä ole 13/10 ja muita kokoja ei sitten olekaan?

        On ymmärrettävää, että tuollaisen normaaalia isomman setsentoistasenttisen ilmoittaa mitakseen mieluummin, kuin pienehkön kolmetoistasenttisen. 17/12 on persemittaajan luku ja usein nähty omakehuna täällä.


      • Homot-perkele
        h-x kirjoitti:

        Eikös se keskikoko erään mielestä ole 13/10 ja muita kokoja ei sitten olekaan?

        On ymmärrettävää, että tuollaisen normaaalia isomman setsentoistasenttisen ilmoittaa mitakseen mieluummin, kuin pienehkön kolmetoistasenttisen. 17/12 on persemittaajan luku ja usein nähty omakehuna täällä.

        Meneppä sinä homo nyt vittuun ihmisille tarkoitetulta palstalta.


    • Jamppa1000

      Eilen kehui uusi naistuttavuus viimeksi omaani, siten että pisti miettimään josko kattelis sitten kuitenkin toisen naisen seksikumppaniksi tämän tilalle.

      Kipeää kuulemma otti aina välillä, piti olla varovainen vaikka nainen oli tosi märkä, 18 x 14 on kalulla kokoa oikeasti, mutta ei se viikonloppuna ollut kertaakaan täydessä 18cm mitassa johtuen juuri siitä kun mitään ei saanut oikein tehdä niin lopahtaahan siinä innostus.

      Nainen sanoi että keskikokoinen on parempi, ensimmäinen kerta kun kuulin noin sanottavan naisen suusta ja naisia on ollut paljon.

      Esimerkkinä heitti että jos vaikka nenää kaivelee sormella, ei se tunnu miltään mutta jos käyttää ohutta heinänkortta, se kutittaa kivasti??? En sanonut siihen mitään..

    • Mahtui

      "Mahtaakohan mahtua?"

    • kohtuusuuri

      Monesti on kehuttu, esim.

      - Olen niin onnellinen, että valitsin sinut kun sulla on niin suuri.
      - Ohoh, tuut sitten varovasti, tuon kanssa.
      - Ohooh, tästä riittää vielä kerrottavaa jälkipolvillekin.
      - Oli parasta ikinä, tuntu kyllä tosi hyvältä.
      - Tuntuu ihanalta kun tuut niin syvälle, sinne pohjaan.
      - Ihmettelen et, kuinka tuo oikein voi mahtua minuun.
      - Jännittää aina kun lähestyt tuolla. On niin ihana näky kun olet siinä lähellä haaroissani ja valmiina tulossa sisääni.

      • kohtuusuuri

        Ainiin mitat, pituus 23 ja leveys 6,2, ympärys ei muistissa.


      • Jaettikyrpae

        Ja sitten heräsit maisematapetoidusta vuokrayksiöstäsi tyyny kuolassa ja kalsarit mällissä. Oli maanantai ja 12 h aamuvuoro margariinitehtaalla odotti. Ja veltto mulkkusi oli edelleen perseestä mitattu.


      • kohtuusuuri

        Jaettikypae

        Syökö miestä, kun joku saa kehujakin. Vaikka kuinka pönkität mieltäsi asialla ettei isoja olisi, niin asia ei siitä miksikään muutu. Isoja on ja sillä selvä. Osa saamista kehuista on rinnastettu suoraan kokoon ja osa taas ei. Tuossa oli pieni määrä mitä olen kuullut.

        Tosin on tullut kerran yksi negatiivinenkin palaute. Elikä, sä rikot mut. Äläkä tuu nii kovaa, ku oon aika matala sieltä. Noh. nainen oli kyllä todella matala pil... :nen, ei mennyt kuin noin puolet sisään.


      • Jaettikyrpae

        On niitä isoja tottakai mutta sellainen ei löydy sun paskaisista Angry birds-boksereistasi.


    • EinoSami

      Ei ole suoraan sanottu, mutta kieräten aika selvästi sanottu, että liina pieni. Pituus n. 14cm, paksuus n. 10.5cm. Seksikumppaneita toista sataa. Toisille kelpaa toisille ei, vakihoitojakin on jotka nauttii suuresti, joku taas ei saa tästä kalusta mitään iloa. Synnyttäneitä naisia en ala edes kokeilemaan, se on koettu täysin turhaksi toiminnaksi tällä kalulla.

    • Homoileva-häxy

      Mun perse tykkää isosta.

    • Hermostunuttt

      Onjoo pariin otteeseen kommentoitu mutta ei kovin positiivisesti... Yhden kerran on nainen naurahtaen kommentoinut kun sain housut alas että miten tuo on nuin nysä ja miten se jöpöttää tuolla tavalla, eikai se vain seiso... Toinen kerta kun olen kuullut naisen kommentoivan pippeliäni, hän kysyi missä se on ja sanoi ettei sitä erota karvojen seasta... EIPÄ! Penikseni pituus löysänä 4-5cm ja erektiossa 8-9cm. Pippelini hieman jöpöttää löysänä mutta haittaako se?

      • haittaa

        Haittaa


    • Raivostunutt

      Onjoo vittuilua tullut pariin otteeseen. Ensimmäisellä kerralla kommenttia tuli naurahtaen heti kun sain housut alas... Miten tuo on nuin nysä ja jöpöttää tuolla tavalla, onko kivekset edes viellä laskeutunut. Toisella kerralla nainen kommentoi vasta sen jälkeen kun laukesin vahingossa ennen yhdyntää
      - eihän tästä tule mitään että penistäsi saa kaivaen etsiä karvojen seasta ja kaiken lisäksi laukeat saman tien kun vähän hiplailee...
      Pituus löysänä 5cm ja erektiossa
      8-9cm. Kyllä tuollainen vituttaa. Mitä se haittaa jos penis jöpöttää vaikkei se seisokkaan?

    • ozmocozmou

      "ooh, onpa iso, mitenhän se mahtuu"
      "näyttää ihan pornotähden kyrvältä"
      "todella upea peeeenis!"

    • Bimanmä

      On kommentoitu ja kivasti positiivisesti. Ei ole hirveen iso, mut normia isompi 17/13,5.
      Useampi kommentti on tullut. " Ihanan iso sulla" wow,ompa iso" ," Nyt varovasti sulla on niin iso."
      Kyllä olen bimies ja kommentit tulleet miehiltä pääasiassa, mutta myös naiselta.

      Ennen kuin "löysin " miehet, niin oletin omistavani normikalun. Nyt niin kommenteista kuin ihan livevertailu pohjalta havaitsin, että ihan ok patukka mulla on. :-)

    • ohyeah

      Omalla mulkullani on sitten vissiin kokoa. Ainakin kaikki naiset ovat sanoneet isoksi. Tosin seksikumppaneita ei ole montaa ollut.
      Itsestäni tuntuu jotenkin hassulta se että sanotaan isoksi. Miksi se olisi joku kehu? ei munan kokoon voi vaikuttaa itse, mutta toisaalta ei voi myöskään siihen että jos sattuu olemaan kaunis/komea. En mäkään kehu pimppejä tiukoiksi, mutta kehun kyllä naisten käyttäytymistä sängyssä ja seksitaitoja. Pitäisi kehua ennemmin niitä ominaisuuksia joihin ihmiset omalla suhtautmisella voivat vaikuttaa. Mielummin itse ainakin kuuntelen sellaisia kehuja, joista voi päätellä että on tehnyt jotain oikein.

      • Juurikinnäin

        tuo on ihan totta ja asiakirjoitus. Jollekin pikkupimppaiselle se iso kun ei edes tarkoita hyvää.


      • eijaksakirjautuany
        Juurikinnäin kirjoitti:

        tuo on ihan totta ja asiakirjoitus. Jollekin pikkupimppaiselle se iso kun ei edes tarkoita hyvää.

        Silti sinäkin ottaisit ison pienen tilalle, eiköstä juu?


      • ohyeah

        Enpä tiedä kannattaako sellaista haluta. Rajoittaa hommia ja joutuu varomaan ettei vastapuolta satu.


      • tyytyväinen69

        Tuo on täyttä asiaa .Eihän sitä itse voi vaikutttaa millainen muna on kasvanut jalkoväliin. Omalla kohdalla naiset on antaneet kehuja hyvästä kiireettömästä
        hyvänäpidosta.Naiset tykkää niin paljon muustakin kuin pelkästä nainnista
        pitää olla kielimies ja hieronta taktiikka hallussa.Aina on tyytyväisiä oltu ei mitan kanssa ole häärätty.


      • Anonyymi

        Asiaa! Oma kehu haisee pahalle! Sä olet mies! Hienotunteinen jopa kiinnostava!
        😘


    • pikkumunaset

      Täällä taas pikkumunaset urputtaa ja komppaa toistensa kullinpätkiä, on söpöä joo.
      Kyllä se iso lerssi avaa vain luukkuja, jonoksi asti. Vittu venyy kyllä isonkin ympärille, kokemusta on, mutta hinkatkaa vaan sillä pilillä loppu elämä ei siinä mitään, ja uskotelkaa itsellenne et se riittää. Akat vonkaa ison perään heti, kun silmä välttää. :)

      • rambomegadong

        ...sanoo itse peniskateudesta kärsivä höpöttäjä:) Voiko enää selvemmin pienimunaisuutensa myöntää hehehe


    • hiljasta

      yksi on kysynyt: "oletko tyytyväinen mulkkusi kokoon" eli muija itse ei ollut, tuollaista muuten ei tietty olisi kysynyt.
      yksi on sanosut: "sulla on ihana kulli"
      yhden naisen kanssa mulkkuani mitatesseme, totesi "vau" mutta silloin oltiin vielä kokemattomia eikä tiedetty, että 15cm ei ole "vau".

      • mjhjlfkf

        Ehkä äitisi ei ollut nähnyt yli 15 cm nappulaa?


    • tyyty_väinen

      Kaikki ovat kehuneet. Kysyn jokaiselta naiselta seksin aikana "Rakastatko mun munaa" ja ihan jokainen on vastannut "Joo".

      • Jaettikyrpae

        Ettet nyt kuitenkin viittaa naisilla omaan käteesi?


    • heikkki

      On sanottu, että: "Sulla on maailman paras ja ihanan kalu". No, seurustelin naisen kanssa että eipä se puolueeton kommentti ollut. Mittaa 16-17cm ja varsin ohut peli.

    • pätkäfjonga

      Ensimmäinen tyttöystäväni sanoi, ettei hän aio kanssani naida kun pelkää että paikat repee. Hän olikin niin tiukka, että etusormeakin se puristi. Eihän sinne lopulta saanut kalua mahtumaan. Seuraava tyttöystävä sanoi, että onpa lyhyt. Ilmeisesti oli saanut kunnon parrua. Mutta sitten totesi, että tuntuu silti hyvältä. Seuraava tyttöystäväni sanoi, että ihanan näköinen ja kokoinen. Hän halusikin vähän väliä leikkiä sillä, imeksiä ja pidellä kädessä. Vaikka sitten bussissa tai mäkkärissä. Lopuilta olen kuullut positiivisia kommentteja. "isompi ku mun exällä" jne. Pituutta on "vain" millitarkasti mitattuna kalun yläpuolelta sisäänmenevä osa 16.8 cm mutta paksuutta on juuressa rapiat päälle 6 cm ja terskan tyvessä 5 cm ja terska vähän alle 6 cm. Olen bathmatella yrittänyt saada sentin pari lisäpituutta, mutta toistaiseksi ei ole kehitystä tapahtunut. 2 kk:tta olen tosin vasta käyttänyt. Onko muuten muita bathmaten käyttäjiä? Onko teillä ongelma että nahka ruttaantuu sinne kumihaitarin väleihin ja että kivespussin nahkaa imeytyy myös pumppuun sisälle? Tekee aika kipeetä eikä pysty yhtä jakoisesti sitä 20 minuuttia pitämään. Session jälkeen on mustelmaraidat kalun ympäri ja kipeäkin päivän pari.

    • Saanut

      Nuorena poikana vanhempi nainen halus että riisun ja näytän munani juhlakunnossa. Sano että on neitsellinen kulli (20cm) kun esinahka päällä. Sit halus viedä pokuuteni.

      • Juuujjuuu

        Halua viedä poikuutesi. Ei ilmeusesti vienyt, kun edelleen sitä kannat mukanasi?


    • hungmann

      Kommentit ovat olleet positiivisia, varsinkin panon jälkeen. Erektiota on hämmästelty enemmän kuin kalun kokoa. Koosta on sanottu mm. hung man, onpas tässä tätä vartta, tämä on suurin mitä olen saanut. Naiset tykkää kun terskalla hierotaan pimpin pohjaa hellästi. Harva tykkää rajusta paukutuksesta pilluun, mutta onneksi tytöillä on peräaukko jossa pohja ei tule vastaan ;-)

    • 1311

      Naisten sanomisiin ei kannata aina uskoa. Ne provosoi että mies tuntisi itsenä jumalasta seuraavaksi, saadakseen sen mitä haluavat. Muistakaa, nainen on narsistinen luonne.

      Liian isoksi ei ole kukaan haukkunut eikä sitä etteikö mahtuisi pimppaan, mutta jos suuseksissä sanotaan että "vähän isompi niin menee leuat sijoiltaan" saa lähinnä koomisia piirteitä.

      Ehkä kaikkein rehellisimmät kommentit ovat olleet "tää tuntuu hyvältä" tai "ihanan tuntuinen" tai "mä tykkään sun peniksestä". Se riittää. Muulla ei ole väliä.

      Isoissa peniksissä on usein se ongelma että veri ei kierrä niissä kunnolla, eli etulinjassa ne ovat puolilötköjä. Ja toinen ongelma on se ettei niitä meinaa saada suorituskuntoon millään. Useampi nainen joka on kokeillut isoa, ottaa mieluummin keskimittaisen koska se on kova ja hetivalmis. Ja useimmiten keskikokoinen jaksaa useammankin kierroksen yössä. Sen yhden ainokaisen sijaan, joka usein tehdään miehen ehdoilla.

      • Vedä-sinä-tumppuus

        Jaksaa useamman kierroksen yössä? Miksi se yössä jaksaa? Eikö yöllä nukuta?


      • penisfaninainen

        No mieshän on jumalasta seuraava - sängyssä - ja miks naiset kehuu - ne haluu kiihottaa miestä ja saada TODELLAKIN JOTAIN NIMITTÄIN SEISOVAA KOVAA KALUA!!!!!! Mulla on aina se taka-ajatus sängyssä miehen kanssa. Halu saada kovaa kalua.


      • oniasgfoiasghfe

        Tyypillinen mies, jolla ei seiso kunnolla. Syyttää siitäkin naista. Koita kuule jos mies kiihottas paremmin.


    • isohkoo

      Höpöhöpö juttuja taas

      "Ja toinen ongelma on se ettei niitä meinaa saada suorituskuntoon millään. Useampi nainen joka on kokeillut isoa, ottaa mieluummin keskimittaisen koska se on kova ja hetivalmis. Ja useimmiten keskikokoinen jaksaa useammankin kierroksen yössä. Sen yhden ainokaisen sijaan, joka usein tehdään miehen ehdoilla."

      Ei kuules ole mitään noista ongelmista. Sekunnissa on kivikova, kestää kauan ja on uusintavalmis.

      23cm pit x 5,7 cm lev.

    • antaumuksellinen

      On kommentoitu ja kehuttu paksuutta.Pit 21cm ja ympärys 17cm.

      • Akenkamu

        Laita siihen linkki ja poista estot. Minä ja Asko rakastetaan paksujen kaljuja :D


    • Ruuna

      Juu , kerran sanoi sellainen vanhempi nainen että " Niin on kuin kolmeviikkoinen porsas "

    • armaselain

      Kiimainen rouva totesi ennen aktia,että on isompi,kuin monella mustalla miehellä elokuvissa.Ei niinkään pituus vaan paksuus.Onhan tuo pitkäkin vaan ei näytä tuon paksuuden ohessa.

      • Jatka-fantasiointi

        Niin ja sinäkin kun vedät käteen ja naista et ole ikinä saanut, niin ei se läskisessä muurarin kädessäsi isolle näytä, vaikka sulla on 15cm:kin jopa.


    • JonnuHartikka

      Panin yhtä muijaa takaapäin ja tökkäsin vähän turhan lujaa pohjaan. Muija kiljaisi ja kääntyi selälleen ja sanoi: mä päätin just, etten anna isomunaisille kuin lähetyssaarnaaja-asennossa.

      • KäpyKurre

        Hehee. Kuulostaa ikävän tutulta.

        Liian isoksi sanottu, vaikka ei mahdoton kanki olekaan. Haittaa pahasti toimia, kun pakko varoa, ettei satuta toista. Sitä voi enää oikein aktiksi edes sanoa. Toki niitäkin varmasti on, jotka mielellään ottaisivat suurempaakin, takaakinpäin.


      • KäpyKurre kirjoitti:

        Hehee. Kuulostaa ikävän tutulta.

        Liian isoksi sanottu, vaikka ei mahdoton kanki olekaan. Haittaa pahasti toimia, kun pakko varoa, ettei satuta toista. Sitä voi enää oikein aktiksi edes sanoa. Toki niitäkin varmasti on, jotka mielellään ottaisivat suurempaakin, takaakinpäin.

        Mittoja en nyt täällä jakele, mutta vain positiivisia ja kivasti itsetuntoakin samalla kohottavia kehuja on tullut jokaisen naisen suusta.
        Siis nakuna kanssani olleiden.

        Totta jotta joissain asennoissa saa olla varovainen, ettei sukella liian syvälle lemmen leikeissä.
        Mutta pidempi antaa taas monia mahdollisuuksia hieman eksoottisempiin ja nautinnollisiin asentoihin sekstaillessa.
        Ei tarvii sitten kummankaan jännittää, että kaveri tippuisi kyydistä, kun ollaan oikein liekeissä.
        Voimme molemmat keskittyä siihen upeaan nauttimiseen.


      • Häsky
        Kielletyt_leikit kirjoitti:

        Mittoja en nyt täällä jakele, mutta vain positiivisia ja kivasti itsetuntoakin samalla kohottavia kehuja on tullut jokaisen naisen suusta.
        Siis nakuna kanssani olleiden.

        Totta jotta joissain asennoissa saa olla varovainen, ettei sukella liian syvälle lemmen leikeissä.
        Mutta pidempi antaa taas monia mahdollisuuksia hieman eksoottisempiin ja nautinnollisiin asentoihin sekstaillessa.
        Ei tarvii sitten kummankaan jännittää, että kaveri tippuisi kyydistä, kun ollaan oikein liekeissä.
        Voimme molemmat keskittyä siihen upeaan nauttimiseen.

        Asko kertoo sinulle kohta sen, millaisen, ja minkä kokoisen peniksen omistat. Lisäksi hän kertoo sinun seksuaalisen suuntauksen. Mutta älä ole milläsikään. Näin hän kertoo jokaiselle, joka väittää itsellään olevan yli kolmetoistasenttinen.


      • Olet-homo
        Kielletyt_leikit kirjoitti:

        Mittoja en nyt täällä jakele, mutta vain positiivisia ja kivasti itsetuntoakin samalla kohottavia kehuja on tullut jokaisen naisen suusta.
        Siis nakuna kanssani olleiden.

        Totta jotta joissain asennoissa saa olla varovainen, ettei sukella liian syvälle lemmen leikeissä.
        Mutta pidempi antaa taas monia mahdollisuuksia hieman eksoottisempiin ja nautinnollisiin asentoihin sekstaillessa.
        Ei tarvii sitten kummankaan jännittää, että kaveri tippuisi kyydistä, kun ollaan oikein liekeissä.
        Voimme molemmat keskittyä siihen upeaan nauttimiseen.

        Kyllä tuollainen 16cm on/ olisi julma kampe pienellä miehellä. Paskaa puhut että naiset kehuu. Syy kehuihin löytyy aina siitä kun naisen pitää pienimunan itsetuntoa kohottaa, jotta pystyy edes seksiin.


      • Häsky
        Olet-homo kirjoitti:

        Kyllä tuollainen 16cm on/ olisi julma kampe pienellä miehellä. Paskaa puhut että naiset kehuu. Syy kehuihin löytyy aina siitä kun naisen pitää pienimunan itsetuntoa kohottaa, jotta pystyy edes seksiin.

        Ennustin taas ihan oikein. Ake sentään myönsi nyt, että jollain voi olla 16-senttinen monsterikulli :D
        Tosin Askon mieleen ei tullut, että 16 cm on vielä ihan normaali. Hän on epeli.


      • Häsky kirjoitti:

        Ennustin taas ihan oikein. Ake sentään myönsi nyt, että jollain voi olla 16-senttinen monsterikulli :D
        Tosin Askon mieleen ei tullut, että 16 cm on vielä ihan normaali. Hän on epeli.

        Ei aivan Noora Karman (kaunis nainen muuten) tasoa tuo aiempi arvaus , mutta samoilla kymmenluvuilla kuitenkin.
        Olen todella iloinen, etten omista sellaista ylipitkää 10 tuuman pamppua, jolla joutuisi sitten aina sieltä kauempaa liuuttaa.
        Tykkään valtavasti, kun rakastellessa saan sen ihanan kosketuksen naisen häpykumpuun työnnöissä.
        On niiiiin nautinnollista saada naisen vartalolle ja rinnoille aikaan se uskomattoman kaunis liike, jonka saa aikaan lantion työnnöillä, sillä ihanalla kosketuksella kuumaan kosteaan kumpuun.


      • Naiset tykkäävät näistä sitten poijaat.

        Peniksen ominaisuudet tärkeysjärjestyksessä

        Miellyttävä kosmeettinen ulkonäkö
        Miellyttävä karvoitus
        Jaettu 3. sija: Hyvä intiimialueen iho ja peniksen paksuus
        Terskan muoto
        Peniksen pituus
        Kivespussien ulkonäkö
        Virtsaputken suun sijainti
        Tutkijoita tulos ei yllättänyt. Miehet huolehtivat peniksensä pituudesta usein turhaan, sillä artikkelin mukaan monessa aiemmassakin tutkimuksessa on huomattu, että naisten vastausten mukaan pituudella ei ole suurta merkitystä.

        Daily Mailin mukaan keskimääräinen peniksen pituus erektiossa on 13,12 ja ympärysmitta 11,66 senttimetriä.

        Tutkimustulos osoittaa yhä varmemmin, että naiset arvostavat kokonaisuutta enemmän kuin yksittäisiä ominaisuuksia.
        IS


      • Häsky
        Kielletyt_leikit kirjoitti:

        Naiset tykkäävät näistä sitten poijaat.

        Peniksen ominaisuudet tärkeysjärjestyksessä

        Miellyttävä kosmeettinen ulkonäkö
        Miellyttävä karvoitus
        Jaettu 3. sija: Hyvä intiimialueen iho ja peniksen paksuus
        Terskan muoto
        Peniksen pituus
        Kivespussien ulkonäkö
        Virtsaputken suun sijainti
        Tutkijoita tulos ei yllättänyt. Miehet huolehtivat peniksensä pituudesta usein turhaan, sillä artikkelin mukaan monessa aiemmassakin tutkimuksessa on huomattu, että naisten vastausten mukaan pituudella ei ole suurta merkitystä.

        Daily Mailin mukaan keskimääräinen peniksen pituus erektiossa on 13,12 ja ympärysmitta 11,66 senttimetriä.

        Tutkimustulos osoittaa yhä varmemmin, että naiset arvostavat kokonaisuutta enemmän kuin yksittäisiä ominaisuuksia.
        IS

        Ai ai. Kohta korjataan ainakin tuo paksuus. Ei kellään voi olla noin mahdottoman paksua, tuumaa kohta eräs paksu herra Oulusta.


      • Häsky kirjoitti:

        Ai ai. Kohta korjataan ainakin tuo paksuus. Ei kellään voi olla noin mahdottoman paksua, tuumaa kohta eräs paksu herra Oulusta.

        Nii'in onhan tuo aika julman kokoinen toi ilmoitettu keskimitta 11,66
        Se saa jo tyttöjen polvet notkahtaa kun eteen tulee.


      • sisälle
        Kielletyt_leikit kirjoitti:

        Naiset tykkäävät näistä sitten poijaat.

        Peniksen ominaisuudet tärkeysjärjestyksessä

        Miellyttävä kosmeettinen ulkonäkö
        Miellyttävä karvoitus
        Jaettu 3. sija: Hyvä intiimialueen iho ja peniksen paksuus
        Terskan muoto
        Peniksen pituus
        Kivespussien ulkonäkö
        Virtsaputken suun sijainti
        Tutkijoita tulos ei yllättänyt. Miehet huolehtivat peniksensä pituudesta usein turhaan, sillä artikkelin mukaan monessa aiemmassakin tutkimuksessa on huomattu, että naisten vastausten mukaan pituudella ei ole suurta merkitystä.

        Daily Mailin mukaan keskimääräinen peniksen pituus erektiossa on 13,12 ja ympärysmitta 11,66 senttimetriä.

        Tutkimustulos osoittaa yhä varmemmin, että naiset arvostavat kokonaisuutta enemmän kuin yksittäisiä ominaisuuksia.
        IS

        Totta.... näin on.... hyvän värinen, sileä iho, hyvän tuoksuinen ( ei tuoksu miltään ),
        ei isot roikkuvat kassit... kunnon stondis.... napaan..... nuori kundi, heillä jöböttää
        kivikovana... koko ei ratkaiseva .....


    • aikansa

      Kaikki on kiitelleet jotka ei ole pyörtyneet.

    • kesinpönttö

      Salarakkaani naureskelee usein, että "pieni kulli", ja "antaisitko taas pientä kulliasi?", joskus yhtäkkiä puristele housujen päältä "kysyen, joko pikkukulli seisoo?" (kullini on velttona 6 cm, erektiossa 15 cm pitkä ja ympärys 10 cm.) hänellä on tapana keimailla seksikkäästi, pyllistelee, puristelee isoja rintojaan, kolme vuotta olemme tapailleet, sillä hän on taitava, seksikäs ja hyvä vartaloinen superrakastelija, erittäin hyvä ja tiukka p.....
      Kullin pilkkaaminen loukkaa, mutta en pysty vastustamaan häntä. Hän pettää kanssani kihlattuaan ja minä petän vaimoani, kun seksi määrää tekemisiäni, häpeän ja kärsin asiasta, mutta olen näköjään nahjus.

      • askoooh

        Olet vain mitannut väärin...


    • Raivorynkyttäjä

      Eipä suomalaisilla akoilla ole tapana kehua miehiä mistään - kuten jorman koosta vaikka kipeää tekee joka kerta saada edes sisään... Ne itse kyllä toivovat kehuja kaikesta mahdollisesta. Aasialaiset naiset taas kehuvat vaikkapa lihaksikkaaksi, jos on joskus kerran elämässään sattunut punnertamaan tms.

      No eipä tuolla väliä, onhan niitä helppo käsitellä, kun välillä vähän kehuu, niin laittavat kiltisti sitten sapuskat jne. Parempi näin.

    • ghffhfh

      Ainahan naiset huutaa kun niitä panee. Ai ai miten iso ai kun tuntuu huvältä. Eihän tämä mahdu suuhun ja että pillu repeää kun on niin iso mutta silti tykätään kun on niin jumalattoman iso.

    • Kommenttikokemusta

      On kommentoitu. Joskus on sanottu isoksi ja paksuksi, mutta ei yleensä mitään erityistä.
      Kerran eräs rouva kieltäytyi peppupanosta sen jälkeen, kun oli imeskellyt vehkeen juhla kuntoon. Saoin vain, että tuota ei sitten laiteta peppuun, ettei paikat hajoa!

      • naapurista

        Merkillistä. Sun rouva taas sanoi, että mun kulli on liian iso peppupanoon, vaikka mulla on vaan 12cm pitkä ja 3cm paksu.


    • antiholmesi

      Lakanan alle päästyäni nainen sanoi että työnnä se sisään. Sanoin siihen että, öö se on jo sisässä...

      • rumakellokauaskaikaa

        On lähestytty kommentoimatta.


    • Aviomiesxxx

      Mulkun koko pituus erektiossa on 17,5 ja paksuus terskan kohdalta 11 cm ja varresta 10,5. Sillä pitää pärjätä ja naiset sanovat sopivaksi. Sillä olen vaimoni tyydyttänyt.

      • 15cm

        Ovat kommentoineet; ompa iso, isompi kuin exäni 20cm.


    • Pieni_Suuri

      Aina olen ajatellut oman meisselini olevan pieni 13 x 15,5. Muttakuin näitä juttuja lukee, niin pituudessa häviän monelle, mutta paksudessa lähes kaikki ilmoittaa maksimissaan ympärysmitaksi ~12cm, poikkeuksia lukuunottamatta, niin täytyy todeta että suomalaisilla on ohuetmunat, vaikka eihän tuo 15,5 mikään jätti ole, vaikkakin onkin emännän ranteen paksuinen :)

    • panopukki-aina

      Ei tuo akka kehu isoksi, ettei luulisi omistavansa sellaista. Näitä kun lukee, niin tietää omistavansa sellaisen vehkeen jota moni ei koskaan tule näkemäänkään.

    • Körppö

      Ootteko niin idiootteja, että mittaatte kyseisen vehkeen koon?! Jos minun sänkykumppani alkais luetella senttejä yms. niin siihen sais jäädä, ei kyllä enää kiinnostas. Riittää, kun tuntuu hyvältä, oli koko senteissä mikä tahansa! (olen siis nainen ja kokemusta jkv erilaisista miehistä),

      • Häsky

        Monenlaisia asioita mittaillaan. Rinnanympäryksiä, perseiten leveyksiä ja ihan kaikkea. Kullin koko on vain yksi asia.
        En usko, että kukaan aloittaa naisen iskemisen sanoilla; "minulla on normaali 16/12-kulli. Kelpaakos se sinulle, vai tarttetko vielä isompaa?"...

        Eli älä sellaisesta ole huolissasi. Kaipa nuo kokoasiat sinuakin jonkin verran kiinnosti, kun tuskin tänne tulit puutarhapalstaa etsiessäsi.


      • Siffo.Kotkasta

        Muistaakos joku Siffon aikoinaan ilmoittamaa mittaa?


    • Semmoinense

      Kyllä on iso ja paksu,
      Haluan valaa kyrvästäsi dildon..tuntuu niin hyvältä.
      Ainut kenen kanssa saa asennossa kuin asennossa orgasmin.
      kaunein, kovin ja isoin muna jota saanut.

      Noita nyt on kuullut monilta eri kumppaneilta, välillä tullut mieleeni että kehuvatko vaan mielyttääkseen..no mutta kaipa noissa jotain perää on :) vehje tosiaan noin 18cm suht paksu ja todella kovana koko aktin ajan.

      • Häsky

        Kohta kuulet Askolta oikeat mitat peniksellesi ja senkin saat lukea, että homohan se sinä olet.
        Etkö tiennyt, että 18-senttistä ei voi olla kenelläkään, koska pieni keskikoko?

        On se tuo meidän palstalla riekkuva Asko sellainen veijari, että häneltä ja humalaisten lasten suusta kuulee totuuden.


    • minimanineekeri

      mun vekotinta on etenkin "sateenkaari-porukat"kehunut että ompas pieni!sitten kuitenkin yks fägäri halus että vedän sitä hanuriin!voi pojat kun laukesin jätkän naamaan!

    • Jättikaluinen

      Mulle sanoi yksi nainen, että sulla on "jättikalu". En tiedä sitten kuinka pienikaluisia miehiä ollut ennen mua. Vaikka onhan se nautinto nussia kunnon kalulla, kun tietää, että sillä nussii horoperseisetkin akat eikä kenenkään tarvi saoa, että " hinkkaa toiseltakin reunalta " ☻

    • nainenoo

      naisena laitan nyt kommentin--
      muna on aina ihana. ja jokainen on omanlaisensa. immelle ja synnyttämättömälle friidulle iso on kauhistus mutta kyllä minä nautin että tuntuu kun annetaan. en enää siis impi

    • ainaneon

      sen eteen kiltisti polvistuneet ottaneet ihanaan pieneen käteen ja suuhun sen, ja sanonut oihhhh It`s BIG... oihhh... Peppuseksissä moni 18 vuotias nuori nainen jolla on pieni pylly huutanut kovaa, että aaaahhhhh, sattuu aaaahhhhhh... Ja totta joka sana.

    • Kelpaa7

      Mikä on iso tai pieni? Oma 18cm pituutta ja 12cm ympärysmitta, turpea terska ja sileä iho. On kehuttu ja hyväksi mainostettu - tiedä ny sitt' mutta itse olen tyytyväinen.

    • Isabellaaa___

      Kaikki penikset ovat mielestäni aivan ihania ja täydellisiä. Valitettavan usein ne ovat kuitenkin kiinni mulkussa.

    • alamittanen

      kaikki naiset on juosseet nauraen pois, kokoa on klitoriksen verran kun kuitenkin olen mies:)ei tällä mitään tee kuin kuseksii

    • Exä kommentoi ensimmäistä kertaa sänkyyn mennessämme ja housujani pois kiskoessa: "Herrajumalla mikä sieltä tulee!"

      • lätkälärvinen

        lätkäkommentoija....................


    • diipadaapapapa

      Joskus yks nainen sano että pieni on ja kuittasin että onneksi sulla ittelläs on iso värkki

    • wotevö

      Kerran tuli puhetta peniksen koosta ja päätin sitten mitata sen, mutta valitettavasti viivottimessa oli asteikko vain 30cm asti, joten pituus jäi arvoituksesksi

      • nainmeilla

        Se on sitte jo jalka jos menee yli 30cm pituus


      • tuppikullijooo

        Kerran tuli puhetta peniksen koosta ja päätin sitten mitata sen, mutta valitettavasti viivottimessa oli asteikko vain 30cm asti, joten pituus jäi arvoituksesksi

        heräsit unestas--mällit pöksyissä...joten jäi arvoitukseksi kenen mällit olikaan perseessäsi!!!!!


    • sairhoit1

      Minulla on n. 16 cm penis aika paksu. Sitä ei ole kukaan kehunu. Pussejani on kehuttu montakertaa niiden ison koon takia. Naiset miettii niitä hölskytellessä millainen lasti tulee. Naidessa joskus niiden läiske työntöjen tahtiin vähän häiritsee. Itse olen kerran kehunut työkaverini penistä, että on sinulla pitkä penis. Oltiin kylpylän saunaosastolla ja hänellä seisoi. Hänellä on ohkasempi penis kuin minulla, mutta paljon pitempi kuin minulla. Ei hän kehusta suuttunut, kun se oli tosi asia.

    • Isojalkainen

      Kyllä isoa elintäni ihailevat myös ukkomiehet saunassa ja hallissa.

      Tosi paljon miehiä, jotka ovat ns. myös ison kyrvän perään.

      Mutta miehet osaavt asiansa ja etenkin hoitaa hyvin isoa elintä.

    • hohoijaa

      Hei miehet!!! Voisiko joku uskoa kerrankin,että koko ei merkitse juurikaan mitään jos ei tiedä mitä sillä tehdään puhumattakaan uteliaisuudesta kumppania kohtaan eli halu tietää mikä tekee hänelle hyvää. Kiesus teitä...

      • moiinkad

        Tolleen sanooo vaan ne jotka ei ole nähnyt niitä naurettavia parin sentin nakinpätkiä tai jäätäviä jättiläismeloja.


    • Kehuko

      "Olen nähnyt pienempiäkin."

    • isokulli_06__

      Kehuja tullut että iso, valkoinen kaveri olen.

    • Tasetä7

      Voi poijjaat!
      Kun sillä koolla nyt ei sitten kummempaa merkitystä ole. Psyykkinen merkitys on tietysti sillä, kun nainen näkee että se on kovassa stämmissä eli kokee olevansa kiihottava ja haluttava.
      Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan vain 14 % naisista kokee itselleen tärkeäksi saada jotakin emättimeen. Klitoriksen kiihottamiseen vaikuttaa etupäässä muut asiat. Herkimmin nainen laukeaa, kun painelee kalulla klitorista työntämättä sisään ollenkaan!

    • dggddsgg

      vai isoja:D haha pikkupirristen propagandaa

    • isoko

      No on tykätty ja on kehuttu, JOKAINEN kuka kokenut sen !
      Itse pidän sitä "normina" mutta kai se on uskottava ottavaa osapuolta, viimeksi toissapäivänä uusi tuttavuus kehui jopa isoksi :)
      Oikeasti en pidä sitä niin erikoisena ja joskus jopa hävettää tollaset kommentit mutta hyvä kun kelpaa :P

    • 69jhst453k

      mulle yks nainen tuli baarissa sanomaan että mulla ois hyvä varustus! meinas mennä oluet väärään kurkkuun! samassa työpaikassa oltu joskus, ei muuta! tarkkaan jotku katselee ja mittailee...

    • Jorllmma

      Emäntä pittää silimät kiini, kun minä heitän housut jalasta, ei kärsi kahtova, ku se aina pyörttyy, jos minun jortikan näkköö juhlakunnossa ja asennossa. Ei se nii hirveen pitkä oo, vain on siinä sitä ympärysmittaa. Nuorempana, sillon uutena ollessa huvikseni kokkeilin hevoselle vettä kun vein, niin pistin täyven vesisankon mulukunnennään, hyvihhän tuo kuluki silleen.

    • PeenisKeskustelu

      Olen 15cm ja kommentit on lähinnä lohdattavan tyyppisiä, että kyllähä tuolla jotain tekee ja sen sellasta. Onneksi on kestävä, viime kerralla esim. paneskelu kesti kolme tuntia niin, että välissä aina lepotaukoja ja uusi pano. Ilmeisesti muna kelpasi kun uusi sessio alkoi aina.

      Onhan se melko ikävää, jos jonkun peenistä arvostellaan huonoksi kun pitäs ruveta sänkyhommiin. Nuo että "on nähty pienempiäkin" on sama kun sanois vähän pyöreähkölle naiselle että olen nainut läskimpiäkin. :D

      • PeenisKeskustelu

        Sen verran nyt vielä, jos jotkut junnut pohtii jolla on joku 15cm tätä asiaa, niin ei niitä kommentteja nyt normaalisti kuule, seksikin näyttää maistuvan, joten ee kannata stressata. Ylleensä se on ihan nautintoa, jos jokui kommentoi negatiivisesti peenistä niin suosittelen katsomaan naisesta jonkun ulkonäkövian ja haukkumaan sitä. Jos sitä vikaa ei oikeasti löydy ja se on täys daami niin ei niitä haukkuja ees huomaa kun on kerrankin sellaise löytänyt jostain :D Ei keskivertopelinkän kanssa kannata stressata, mutta ei kannata mennä etukäteen kehumaan että on iso jos ei ole iso..


    • Somebodyelse

      Kerran eräs itseäni muutaman vuoden vanhempi vaativa daami sanoi että olen tottunut isompiin.. tätä aiemmin kaikki olleet tyytyväisiä.. ei kyllä pantu tämän vanhemman hevostilallisen kanssa.. :)

    • Nakinpätkä

      Minulle sattui koominen tapaus erään vanhemman leidin kanssa. Oltiin naitu hartaasti takaa edestä joka asennosta mitä mielikuvitus vaan tuo mieleen..

      Laukeamisen jälkeen siinä sängyllä raukeena selällään maattiin ja spermat valui hänen emättimestään lakanoille kun hän ei jaksanut nousta niitä siivoamaan.

      Samalla tämä vanhempi leidi hyväili naimisen jäljeltä vielä puolijäykkää penistäni, samalla todeten että on se ihme että tällaisella pienellä nakinpätkällä on niin suuri vaikutus. Se minua lähinnä huvitti kun tiesin entuudestaan ettei se niin "pieni" ole.

      Hyväilyn tuloksena "nakinpätkä" nousi uuteen kukoistukseen ja jatkettiin vaikutusta jo entuudestaan liukkaaseen pilluun.
      Silloin tämä leidi kysyi että käytätkö sinä viagraa kun niin heti pystyt. Sanoin että en toki vaan sinä ihana aikuinen nainen olet se luonnollinen viagrani.. Enkä ole vielä koskaan viagraa käyttänyt.
      Kuitenkaan en loukkaantunut hänen "nakkijutuistaan" , vaikka ehkä joku toinen olisi, se minua lähinnä huvitti ja antoi pontta käyttää sitä "nakkia" hartaasti..

    • tummatpojat

      poikaystävälläni on isot vehkeet noin 27cm pitkä ja 6cm paksu.itselläni on isommat ja pallot tennispallon kokoiset ja mehua lähtee 1dl kerralla.

    • Olenkertonuthänellekin

      Minun miehelläni on maailman ihanin penis (en nyt kaikkia ole nähnyt, mutta kymmeniä kuitenkin). Se on sopivan kokoinen (ei pienimpiä, suurimpia, ohuimpia, paksuimpia, mitä olen nähnyt, keskikokoinen) ja sopivasti hieman käyrä, terska on kaunis ja kivespussit mukavan pienet...minua ällöttää, roikkuvat kivekset, jotka lyövät. Miehelläni on minulle maailman täydellisimmät vehkeet. Vain kahden miehen päällä olen elämäni aikana saanut orkut ja nykyisen kanssa aina ja uudelleen. Tekniikka yhdistettynä ihan mukavaan kokoon ja näköön tekee hänestä täydellisen.

    • MarkkinaTavara

      Niinpä niin perimmäinen totuus on että ulkoinen olemus ei ole ratkaisevaa vaan miten sitä käytetään.
      Tunteella, turvallisuuden tunteella eritoten ja hyväksytyksi tulemisella on paljon ratkaisevampi merkitys kuin elimien koolla, se koskee niin miehiä kuin naisiakin.

      Erityisesti naiselle on tunne helyys ja hyväksytyksi tulemisen tunne tärkeää.

      Jos mies työntelee isoa penistä runnoen ja tunteettomasti toistaen pornofimien kaavaa, vain oman nautintonsa eteen. Lopuksi laukeamisen jälkeen pomppaa sängysta tupakalle,,esimm.. Silloin Naiselle jää hyväksikäytetyn tunne käteen.

      On tärkeää vielä orgasmin jälkeen jatkaa hyväilyä ja suukottelua, hellimistä olla kosketuksessa liimautuen toisiinsa, kenties vaikka toistaa rakastelu uudelleen jos virtaa löytyy.

      Molemminpuolinen seksuaalinen nautinto on jokaisen oikeus ei siinä kysytä elimien kokoa, eikä niillä ole todellisuudessa merkitystä, kuin ehkä markkinamiehillä jotka pyrkii tekemaan rahaa ihmisen luonnollisella vietillä..

      • dubbelisduijaa

        MarkkinaTavaran kanssa samaa mieltä jok'ikisestä mielipiteestä. Naisena.


      • Anonyymi

        Ilmiselvää minimunan puhetta.


    • Enkä_näytä

      Ei ole kukaan kommentoinut, kun kukaan nainen ei ole sitä nähnyt.

    • urts

      Hallitus lupaa lisää rahaa turvapaikanhakijoille ja omat kansalaiset ei pääse edes lääkäriin!!! Raavaiata miehiä on suurin osa turvapaikanhakijoista! Tulevat tänne syömään mahansa täyteen ja taas jaksaa naida ja sukua jatkaa. Siinäkö suomen pelastus????

      • Yöööööööööööökk

        Yöl mitä seksismiä...


    • hurttimiäs

      Tuossa muuten kaverin kans vähä verttailtiin nuita pelijämme. Niin jottiinniissa oltiin järvenrannassa laiturilla ja tultihin siinä molemmat kevuneeks että jotta " mulla on muuten aika levoton letku ".
      No tokkiinsa siinä siinä tuumattiin jotta kilpasillehan sitä pit ruveta ja hyvä paikka tuossa ollii mittailla. Asiahan menn silleen jotta siitä laitturin nokasta ol vejenpintaan semmonen puol metriä ja metri pohjaan.
      Noh... kohtelijaana miehenä mie annoin kaverin alottaa ensi: eihä siinä muuta ku sepallus auki ja lerssi essii. Kaveri tuumas; " voi tokkiinsa on hyvä kesä, vesi o nimittäin semmosta 22- 23 celssiusta.
      Noh sitten minä poika tummautin oman yks silmäsen hirviöni pihalle ja tuumasin: Juuhh, niin on ja tiijätkö jätkä.. tässä on muuten mutapohja.

    • mansikaa_huuleen

      En lukenut kommentteja, täysin turhaan eikä kukaan heistä lue tätä..

      Mutta jokatapauksessa, rakkaat peniksenne mittaajat, oli koolla merkitystä tai ei -JA ennenkaikkea kuinka paljon suhteessa kaikkeen muuhun mitä olet teet tunnet merkitset....-niin lopulta (jos niin käy että peniksellä voisi edes olla tilanne jossa sillä voisi olla jokin merkitys) ihminen on kuitenkin vuorovaikutteinen olento. Sinne voi tunkea minkälaista pölliä tahansa, mutta lopulta ihminen tuntee.

      Paras kommentti naiselta ei ole "sulla on isoin penis ikinä OMG!!" tai "Hirveä kulli!" vaan esimerkiksi "Jumaloin sun kullia!" tai "Mä en halua sisääni mitään muuta maailmassa kuin sinun kyrpäsi!, ja mieluummin nyt eikä heti!".....

      Tähän loppukaneettia on turha laittaa tai olla laittamatta. Ison oman koon kertominen "mitätöisi" kaiken ja hiljaa oleminen muuttaisi"pieni kullisten progandaksi"....LOL!!! :D:D:D:D:D Ei ole helppoa olla peniskriitikko!

    • Fudistavaan

      Hyvä koko tai sopiva koko on tullut useammastakin suusta.

    • Riikaltaivaa

      Salarakkaani ivaa pieneksi. Erektiossa 14 cm pitkä ja ympärysmitta 10 cm. Levossa pituus vain 7 cm. Naisella kokemus varsin monista miehistä. Ivaamisen takia ja omantunnon tuskien takia yritän päästä hänestä eroon.

      • Häsky

        Kenkää vaan rouva täydelliselle.


    • PukkiUkki

      Joskus on seläntakana kommentoitu, kun olen nuorempana erehtynyt väleä vittuisen jakorasian kanssa peuhaamaan.
      Nämä löysä läyhkäiset jääköön omaan arvoonsa omine vikoineen.

      • Anonyymi

        Ei akalla ole 'löysä vittu', sinulla on vain niin pieni nysä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei akalla ole 'löysä vittu', sinulla on vain niin pieni nysä.

        Tosiasiassa pimpsa puristaa pientäkin mulkkua ihan hyvin jos sen saa kiihottuneeksi. Siispä esileikkiä peliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa pimpsa puristaa pientäkin mulkkua ihan hyvin jos sen saa kiihottuneeksi. Siispä esileikkiä peliin.

        Vitut. Rojut torveen ja akka takaisin keittiöön.


    • Harvoin

      Nuorempana 80-luvun alussa ollessani uimarannalla eräs friidu sanoi kaverilleen mennessäni uimaan"tuolla kundilla on niin suuri komistus mikä mahtuu kortsuun :-D "..Vanhempana muuan isohko friidu totesi "onpa miehellä mahtava käyrä , kun se tekee mulle hetkessä orkun ".

    • xxxxvvvv

      Oma on n. 15 cm pitkä mutta ymp.mitta terskasta 16 cm, ite oon aina pitäny lyhyenä mutta naiset on tykänny, ainakaan ei oo moitittu

    • lprman

      Kokoa kommentoitu, tosin ammattilainen joka sanoi että en mä muistanutkaan että sulla on näin iso kyrpä (eiköhän vaan yrittänyt nopeuttaa tapahtumaa.) se siitä koosta, mutta komeeksi kyrpääni on kehuttu.

    • 85penis

      Olen saanut melko usein naurut tytöiltä, pituus 8,5cm paksuutta en ole mitannut mutta uskon sen olevan pieni. Itsetunto on ollut lähellä nollaa varsinkin koko yläasteen, ja on vieläkin. En pahemmin harrasta seksiä koska olen saanut tarpeeksi monta kertaa naurut ja pilkkaamiset tytöiltä.

      • Teknorynkyttäjä

        Treenaat tekniikan kuntoon, niin eipä tuolla ole mitään väliä. Tekniikka on kuitenkin tärkeämpää, sanon kokemuksesta. Ja tämä ei tarkoita sitä nykytystekniikkaa, vaan eri menetelmiä saada nainen laukeamaan, oli mikä aika kuusta ja väsymystila hyvänsä.

        Yhtään panoa et enää skippaa, vaan käytät ne tekniikan hiomiseen!


    • Onha sitä joskus kuullu,että riittävä. Ei se koko,vaan kuinka sitä osaa käyttää! Ei sillä vaginamurskaajalla mitää tee jos ei osaa käyttää,tyttö/nainen vaan pettyy ja paikat kipeytyy turhasta!

    • Mä_

      Tällaisena keskivertonaisena voi sanoa, että peniksen koko on suhteessa - mun mielestä - ihan epäolennainen asia. Tietysti rehellisesti pitää sanoa, että jos se on kauhean pieni, ei se tunnu kunnolla missään, mutta myös vaginoiden koolla on eroa. Sopivan iso on tietysti seksuaalisesti se tyydyttävin, mutta jos haluaa muutakin kuin seksiä niin se on ihan epäolennainen asia.

      • Anonyymi

        Ukko sinä olet, ja vieläpä tuhkamuna.


    • eipätkä

      Minun ei olla suoranaisesti kehuttu eikä haukuttu,vaan sanottu että ei mitta vaan se herkkyys.

    • NAINEN767

      Peniksen koolla ei todellakaan ole merkitystä, vaan rakastelutaidoilla! Olen ollut useamman miehen kanssa (Olen nainen.), ja parhaisiin seksikokemuksiin eivät ole partnerin peniksen koot vaikuttaneet mitään. Vaan ilo, hellyys ja huumori rakastellessa. Uskokaa jo poijaat!

      • Anonyymi

        Sä olet pienimunainen mies!


      • Anonyymi

        Joku minimuna taas tyttöilee.


    • cbdabcwtf

      Vakavasti otettava vaatetus ei kerää katseita.

      • arrawr

        Jahas ketähän varten pukeudut


    • rh6q45

      Jos nainen moitii pieneksi .... se on idiooti,,
      jos nainen kehuu isoksi tms.. se puhuu sun mieliksesi..

    • hamppikkas

      Seksikumppaneita 5 ja yksi kommentoinut seksin aikana että "hitto et sulla on kova!"

    • 50_ja_50

      Tänä aamuna, kun makoilin sängyllä alastomana, tuli vaimo siihen ja totesi naurahtaen, mikäs se siinä!

    • kjhgfds

      Laittakaa kuvia,eikä mitään paskanjauhmista!

    • asdfghjklöäqwertmm

      Mielestäni oma penis on keskiverto pitkä tai jopa lyhyempi , mutta mielestäni aika paljon pakumpi kuin keskiverto penis. Mutta olen saanut kehuja myös pituudesta , mikä on minusta outoa. Joskus sanottu että voisi olla pienmpikin jopa.

    • Ei ole tullut palautetta, mutta voin kyllä sanoa, että häpeän aikalailla varustukseni kokoa levossa.. Mutta niillä mennään mitä luoja on suonut,,ja helpompi nykyään ollut jo arvostaa omaa ulkomuotoa ja varustusta.

    • suomimuna

      No mulle sanoi nättineiti aikanaan "vau, kyllä tuota kehtaakin esitellä". Ei mulla silti ole kuin 17,9cm. Eli joko tämä nainen ei ole saanut kuin pienempiä mulkkuja, tai sitten se sanoi vaan säälistä niin. Miten vaan mutta kyllä se kivalta tuntui. Siitä oli sitten kiva alkaa rakastelulle. :)

      • Anonyymi

        Hanskalle sä aloit.


    • josvaikkasais

      Kovuus on se tärkein ominaisuus ja muut taidot, tunnelma ja huomioon ottaminen. Millään isolla lerpulla ei tee mitään, eihän se edes tunnu missään. Alle kymmensenttinen mutta kivikova voi tehdä gudaa.

    • ppnis

      "elä survo sitä sisään! Oon niin pieni"..vaikka esileikkiä ainakin 20min ja nainen märkä kuin mikä.

      "en muistanutkaan että sulla oli näin iso.." ~Ex 2 vuoden jälkeen, samana vuonna toinen nainen kenen kanssa ollut jotain joskus niin tokaisi että "oletko sää kasvanu...?".

      Ps. Enkä ole mikään iso, 17cm ja ympärysmitta 15cm, tosin pidän pienikokoisista naisista, mukava kun on helppo siirrellä :)

    • Otettu

      Ei seksikumppani, mutta olin jokin aika sitten sairaalassa ja yksi mieshoitaja auttoi mut suihkuun. No, siinä sitten pesin kikulia ja tietty se kiihottui ja suureni täyteen mittaansa. Hoitaja katsoi sitä ja sanoi: "Vaikuttavan kokoinen"
      Meikä siihen:
      "Tykkäätsä?"
      "Kyllä"
      Olin otettu.
      Pituus 14 cm ja ympärys 13,5 cm

      • sellaisiane

        Hoitsu tykkäsi keskivertomunasta.


      • Oooh-häxy

        Oivittu kun piti alkaa työntää sormea perseesee kun kiihoituin.


      • drebin
        Oooh-häxy kirjoitti:

        Oivittu kun piti alkaa työntää sormea perseesee kun kiihoituin.

        Hoitsun sormea sen perseeseen, aaaaaaaaaaaahhh se on upeeta teen aina niin


    • sassSSW

      On kommentoitu isoimmaksi mitä on saatu. Ja muutama pienikokoinen nainen on sanonut että tuntui aluksi ettei mahdu sisäänkään. Eikä nyt oikeasti ole kuin 16.5-17 cm, mutta on kyllä paksuhko.

    • Paksuakinkokaan

      "Mua ei kyllä noin paksulla voi nussia..."
      "Terskasta tulee jo suu täyteen"
      "Tämä on niin paksu, että ei se mene syvemmälle mun suuhun"
      "Sulla on kyllä aikamoinen pala nieltäväksi..."

    • growerpoika

      mitattiin nykysen tyttöystävän kanssa ~16cm (15.5-16.5) pituudeks ja ympäryysmitta paksuimmasta kohtaa on 15cm

      ainoo mitä on sanonu että "isompi on ku aikasimmilla poikaystävillä" ja että kun kalu ei oo erektiossa ni se on yllättävän pieni

      mä oon niitä grower poikia

      • growerpoika

        vielä oli pakko lisätä että kivi kova, ei mikään lerppu


    • peto96

      kyllä on , kiihotun iha helvetist siitä kun nainen sanoo sängys sul on pien ja ei tunnu miltää hanki isompi, ja laukean nopeesti aina ja joudun nuolee omat mällit, tykkään ;)

    • jakethegreat72

      Takuuorkun antaja on erään leidin nimitelmä, kun mun noin 18-senttinen, hieman alakäyrä penis tekee takaapäin otettaessa ilmeisesti kovinkin gutaa g-pisteelle...

    • jördelli

      Kaikki on kiittäny jokka ei oo pyörtyny :)

    • bonesse
    • Komeakyrpmies

      'Sul on ihanan paksu' jotkut kuiskailleet siinä voihkiessaan Ilmeisesti paksuus tekee kutaa koska pituutta on vain se 16cm

    • Viisikymppinenrouva

      Miehelläni on todella paksu, n. 15 senttiä. Pituuttakin on parikymmentä senttiä. Kun rakastelimme alussa, joka kerta sain pieniä haavaumia, koska en ole synnyttyänyt alakautta. Ajan myötä haavaumien synty loppui, mutta mies kehuu, miten tiukalta tunnun. Lantiopohjalihakseni ovat kuulemma huippukunnossa, kuulin sairaalassa gyn. tutkimuksessa, kun näytteitä otettiin. Minulle kelpaisi pienempikin kalu, mutta nykyisen mieheni kanssa olen saanut kaikkein voimakkaimmat orgasmit. Liukuvoidetta on käytettävä, että kalu solahtaa paremmin perille ja että ei synny vaurioita. Älkää hätäilkö kalujen koosta, muut asiat tärkeämpiä. Luottamus, huomioon ottaminen, kokeilunhalu.

    • VammonAtrappynaapurille

      Exän kommentti aina nainnin jälkeen a joskus aamuaispöydässäkin:
      - En tuntenyt taaskaan ollenkaan sun klunseasi mun töörässä kun köyriyttiin. Pitäisikö mun antaa sun kikkelin panna mua vain B-trappyyn??!!

    • Pentti_Hirsjärvi

      Kokoa ei ole kommentoitu, mutta useampikin henkilö on väittänyt sen maistuvan paskalta.

    • onsesairas

      Puolet viesteistä on yhden ja saman homon kirjoittamia.

    • sepposepons

      On kommentoitu.

    • Voittajaa

      Mulle sanottiin kerran kyrvästä et "sä oot komee". Tarkoitti varmaan kyrpää, koska sehän on, upea sykkivä suonikas 25-senttinen paksu kivi. Oon kyllä itekin komea, eli vaikea sanoa varmuudella, puhuiko hän upeasta kyrvästäni vai Minusta.

      • Anonyymi

        Toivottavasti jos oli nainen ei tarkoittanut olet komea kokovartalo kyrpä!?
        Kyllä kookas kyrpäisen miehen näkee ihan eritavalla kokonaisuutena kun kalu on komea niin mieskin on komea! Vaikka näin miehen kannalta!
        😋👋👋 Kätellään kun tavataan!😘👌


    • hshsjahha

      "Sulla on aika iso, ole varovainen"

      1. tyttöystävä, olin tosin hänen ensimmäinen miehensä, eli vertailukohtia ei ollut.

      "No onhan sulla nyt oikeasti iso"

      Opiskeluaikainen vakipano, kun olin itse sanonut munaani keskikokoiseksi

      "Se on isompi kuin mihin olen tottunut"

      Aasialainen vaihto-oppilastyttö, joka petti poikaystäväänsä kanssani - oli kyllä todella tiukka pillu, ei ensin meinannut sisään mahtua

      "Se on liian iso minulle"

      Ukrainalainen huora, kun muna luiskahteli ulos panon aikana - tämäkin vähemmän uskottava kommentti, sanojalla taloudellinen syy miellyttää asiakasta

      "Olet sinä aika hevonen, tuo on suurin mitä olen ikinä saanut"

      Vakipano

    • Anonyymi

      On kommentoitu,eräs nainen sanoi-en olisi uskonut,että joku voi panna noin kauan tulematta.

    • Anonyymi

      Olen 165 cm pitkä/lyhyt ja kaluni on 17,5 cm se on ympärileikattu ja siinä on kultainen prinssi-albert lävistys rengas. On kommentoitu että oot aika lyhkäinen mies ja kalusto on kuitenki aika hyvän kokoinen. Samoin on sanottu että kalu on komea ja lävistys rengasta on ihasteltu myös petihommissa samoin kuin sairaanhoitajien kommenteissa kun ovat terveydenhuollon vierailuista käydessäni asian huomanneet. Alastonmallina ollessani piirtäjät ovat kohotelleet kulmaan kun ovat nähneet renkaan.

    • Anonyymi

      Kaikki kehuneet kookasta kaluani, vaikka seksissä välillä ollutkin vaikeuksia saada mahtumaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huora kehui hyväksi.

    • Anonyymi

      Kerran levarilla imetin yhellä nahkahousu homolla mulkkuani, niin sanoi, että ompa komee iso kyrpä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Asko kommentoi kun sitä persesilmään panin.

    • Anonyymi

      Joskus nuorempana panin itsenäni jonkun verran vanhempaa yh äitiä. Hänen mielestä kullini oli pieni, mutta sanoi että ei se mitään jos osaa käyttää sitä. Sitten seuraavana päivänä panin itseäni 10 v nuorempaa 19 v naista joka taas oli niin tiukka että valitti minun rikkovan hänen paikkansa. Mikä sitten on iso tai pieni. On naistenkin värkeissä isot erot. Löysän ja tiukan paneminen on ihan eri tuntuista, mutta lopputulos on sama, spermat pilluun.

      • Anonyymi

        Samat kokemukset!

        Eräs äiti kommentoi samalla tavalla että isompaakin on saatu. Tilanteessa en ottanut sitä vittuiluna, koska hänen pillunsa oli sen verran löysä tai paremminkin kimmoisa, että on sinne varmasti jotain muutakin laitettu kuin peruspippeliä.

        Toinen oli ex tyttöystävältäni joka vaati että pilluun ja pippeliin pitää saada liukkaria, koska minun pippeli ei vaan uponnut ilman kipua sisälle. Ja siis tarkoitan että kyllä siinä oli ihan oma kullinpääkin kovilla kun siihen joutui työntämään. Hän oli tiukka, joten vertailuksi sitä ei voi oikein käyttää. Sopimattomuus oli yksi syy eroon.

        Pitkäksi ei ole kukaan kehunut, ja ihan normaali pituus on, noin 14 - 15 senttiä ja osa aikaisemmista tyttöystävistäni on saanut kokemustensa mukaan pidempiä. Mutta, jokainen tyttöystäväni on "kiitellyt" paksuutta, joka täysin riittävä, eli ei yhtään enempää paksuutta kiitos.

        Minulla on sellainen fantasia, tai melkein fetissi varmaankin johtuen tuosta löysäpilluisesta äiti-ihmisestä, että haluaisin käyttää penisjatketta. Eli sellaista paksua "kondomia", jossa on lisää pituutta nokkapuolella. Mutta, edes nykyinen vaimoni ei suostu naimaan sen kanssa, koska hänen paikat ei vaan kestä enempää paksuutta. Vaihtaisin mieluusti paksuudesta osan pituuteen jos voisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat kokemukset!

        Eräs äiti kommentoi samalla tavalla että isompaakin on saatu. Tilanteessa en ottanut sitä vittuiluna, koska hänen pillunsa oli sen verran löysä tai paremminkin kimmoisa, että on sinne varmasti jotain muutakin laitettu kuin peruspippeliä.

        Toinen oli ex tyttöystävältäni joka vaati että pilluun ja pippeliin pitää saada liukkaria, koska minun pippeli ei vaan uponnut ilman kipua sisälle. Ja siis tarkoitan että kyllä siinä oli ihan oma kullinpääkin kovilla kun siihen joutui työntämään. Hän oli tiukka, joten vertailuksi sitä ei voi oikein käyttää. Sopimattomuus oli yksi syy eroon.

        Pitkäksi ei ole kukaan kehunut, ja ihan normaali pituus on, noin 14 - 15 senttiä ja osa aikaisemmista tyttöystävistäni on saanut kokemustensa mukaan pidempiä. Mutta, jokainen tyttöystäväni on "kiitellyt" paksuutta, joka täysin riittävä, eli ei yhtään enempää paksuutta kiitos.

        Minulla on sellainen fantasia, tai melkein fetissi varmaankin johtuen tuosta löysäpilluisesta äiti-ihmisestä, että haluaisin käyttää penisjatketta. Eli sellaista paksua "kondomia", jossa on lisää pituutta nokkapuolella. Mutta, edes nykyinen vaimoni ei suostu naimaan sen kanssa, koska hänen paikat ei vaan kestä enempää paksuutta. Vaihtaisin mieluusti paksuudesta osan pituuteen jos voisin.

        Tässä kun on jo vuosikaudet pannut tuollaista monesti synnyttänyttä väljää pillua, jodta ainoat kipakat tuntumat saa perseen puolelta silloin tällöin, niin on se ihanaa kun sai verestää muistia tiukalla pillulla. Kesällä otettiin useammat kierrokset tutun ihanan, jo viisissäkymmenissä olevan naisen kanssa, jolla on pimppa vielä tiukka, siis todella tiukka ja treenattu. Se suorastaan imi sisään ja treenatut lihakset vatkasi munaa. Ja tuntui että laukeamisen yhteydessä hän ihan pumppasi mällit sisäänsä. Huikea tunne.

        Ei tuo kotona oleva väljä nyt huono ole, ja kotitarpeiksi käy. Välillä tuollainen kumminkin piristää.


    • Anonyymi

      Isoksi ovat sanoneet. Eihän tuo mikään kirkontorni ole. Työnsä hoitanut ja lapsia tehty. Sen vetten moni siitä on maininnut, että aluksi sen vittuiluna otin, mutta luulen, että ei se nyt pienimmästäkåån päästä ole. Yksi nainen kehui että hänen mielellään on todella iso meisseli. Todella- iso. En kuulemma hävinnyt sille paljoa. Minusta sopiva. Sen saa työntää aina juuriaan myöden kumminkin pilluun perseeseen ja kurkkuun. Isompi olisi tässä käyttökelvoton

    • Anonyymi

      H­­­ei! Oma str­­eam. Sisäänkäynti k­­­aiki­­lle, jotka haluav­­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://6122333.com/H/j9H8l 👈

    • Anonyymi

      Ainut kommentti on tullut vaimolta kun oli käynyt vieraissa. Rupesin myöhemmin naidessa utelemaan petikumppanin kalun kokoa. Vaimo alkoi jo olla tulossa kun voihkaisi vieraalla oli paljon pidempi ja paksumpi. Se tuntui ihanalta mutta silti sinä nait parhaiten vaikka sinulla onkin pienimpiä mitä olen saanut. Jälkeenpäin vaimo oli aika nolona paljastuksesta.

    • Anonyymi

      H­ei! Kuts­um­me sinu­t kä­ym­­­ään u­­ude­ss­a chatissa! Mei­tä on yl­­i miljo­­ona! 👉 http://3255222.com/H/z4Ok 👈

    • Anonyymi

      Silloinen tyttöystäväni (nykyinen vaimoni) sanoi kun ensimmäisen kerran näki "kauheeta" ja sulki silmänsä kun sisään työnsin.

      n. 18cm pituus ja ympärysmitta n 14cm

    • Anonyymi

      U­­­us­i sek­­­sitea­­­tteri ava­utuu Su­ome­­en! Ku­tsu­mme kaikki. Il­­mo­it­­tautumine­­n ryhmäämm­­­e tä­äl­­l­­­ä - http://3711222.com/H/U5aHn 👈

    • Anonyymi

      Ei, se on piilossa laatikossa enkä näytä sitä kenellekään.

    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i s­ek­­si­­tea­­tteri ava­­utuu Su­­­ome­­en! Ku­­tsu­mme kai­­kk­­­i­­. Il­mo­­­ittautum­­ine­­­n ryhmäämme tääl­­lä - http://3711222.com/H/m5Hu 👈

    • Anonyymi

      Baarissa katselin hyvännäköistä naista illanmittaan ja oli silmäpeliä. Menin käymään vessassa urinaarilla ja kun joku kulki ovesta huomasin tämän naisen ja hänen kaverinsa oven ulkopuolella katsomassa munaani. Hän sanoi että tosi pieni ja poistui paikalta. En nähnyt häntä enää sen jälkeen ravintolassa.

      • Anonyymi

        Lienee paskapuhetta. Yleensä miestenhuoneen urinaalit pyritään asettelemaan niin ettei ovelta näkisi kenenkään kalua.


    • Anonyymi

      Pari naista sanonut, että ihanan paksu ja iso. Paljon suurempi kuin omalla miehellä.

    • Anonyymi

      On kommentoitu, useat naiset toteavat "sulla on hyvä kulli"

    • Anonyymi

      Teknisen alan duunarina on oma vehje halkaisijaltaan tullut mitattua mauser-mitalla.
      Ja pituus tavan viivottimella. Noin keskiarvossa olen. Terveellä pääkopalla varustetut
      naisihmiset eivät oikeastaan koskaan hauku kumppania sen vuoksi, olkoon suoritus mitä tahansa.
      Sen verran heillä löytyy hienotunteisuutta aina

    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­­lle, jotka haluav­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://306181.com/H/4Vv3 👈

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a stream. Sisää­­­nkäynti k­aiki­­lle, jotk­­a haluav­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://1705555.com/H/oP375 👈

    • Anonyymi

      Kyllä on kommentoitu. Niin paksu, että syvälle kurkkuun ottaessa tai yrittäessä ottaa, terska jo teettää työtä avata suu....

      • Anonyymi

        kirjoitteleppa englanniksi gee mailiin terkuin rebraja


    • Anonyymi

      Ihanaa..se on isompi ja paksumpi kuin miehelläni, naapurin rouva sanoi kun takaapäin tulin. 19cm/15cm.

    • Anonyymi

      Onpas se käyrä ja paksu (ymp,15,5cm)

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a stream. Sisää­­nkäynti kaikille, jotka haluav­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://9311333.com/H/f2QR 👈

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Kutsum­­­me sinu­t käym­­­ään uude­­­ss­a chatis­­sa! Mei­­­tä on yl­i miljo­ona! 👉 http://3411222.com/H/T5lz 👈

    • Anonyymi

      Yhä edelleen vaimo toteaa, että "...kauheeta, käytät sitten liukkaria kun työnnyt sisään..." kun tulen kyrpä pystyssä sängyn viereen seksiä vaatien.

    • Anonyymi

      No ei ainakaan pieneksi ole sanottu
      "Se menee liian syvälle"
      " hirveä kyrpä "
      Jne ..
      Teutori 67

    • Anonyymi

      Minulle kaksi viimeisintä naista ovat sanoneet , että komea ja vielä iso kalukin.
      seurustelen ja suhteessa onnellisesti.

    • Anonyymi

      Kaksi nuorta naista vieressän pyyhkeillä naureskeli minulle kun olin uimarannalla. Kävin uimassa ja rantasuihkussa heidän ohikävellessäni kysyin mikäs tyttöjä noin naurattaa.
      Tytöt heittivät että sun pieni muna speedoissa ja poistuin punaisena ja häpeissäni rannalta suoraa tietä.

    • Anonyymi

      Kannattais seuraavalla kerralla pistää uimashortsit jalkaan.

    • Anonyymi

      Osallistuin joskus bodypainting tapahtumaan jossa kerättiin varoja hyväntekeväisyyteen. Teemana oli afrikka ja mallit oli maalattu afrikan eläimiksi kuten kirahveiksi, seeproiksi ja leijoniksi. Taiteilijanainen maalasi minut norsuksi ja penikseni oli olevinaan norsun kärsä. Ikävä kyllä toinenkin malli oli maalattu myös norsuksi ja hän oli iso musta mies jolla roikkuikin minuun verrattuna ihan hirveän kokoinen kärsä jalkojen välissä. Naisen nauroivat meidät nähdessään ja kutsuivat minua avoimesti vauvanorsuksi ja halusivat ottaa kuvia meistä rinnakkain.

      • Anonyymi

        Tuttu juttu. Saunottiin kavereiden kanssa ja muutaman kierroksen jälkeen seurueen naiset tuli laiturille ottamaan kuvia minusta ja mustasta kaveristani. Kaveri on minua 15 senttiä pidempi ja kalu on tuplasti pidempi.


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­eam. Sisäänkäynti k­aiki­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://1705555.com/H/Zr0cc 👈

    • Anonyymi

      On tullut kommentteja kyllä. Vehje on vain noin 15cm seisokissa ja ainakin kolme seurustelukumppania ovat sitä pieneksi haukkuneet. Eipä silti. Kovasti ovat tykänneet koska ovat aina takaisin vänkäämässä vaikka on välit pistetty poikki. Nykyinen vaimokin sanoo että tykkää isommista, mutta sehän saa mut vaan kiihottumaan ja näyttämään mihin tälläkin pystyy.

    • Anonyymi

      Oon kuulemma pienimunanen, 16 senttinen. Tää on laaja mielipide. Horoämmiä.

    • Anonyymi

      Olen ollut pareille kolmantena, yksi pari jäänyt erityisesti mieleen. Itellä kalu kookas 22cm 8 paksu joka osaltaan kiinnostaa pareja. Kyseisen parin mies huudahti kun näki kaluni seisokissa, vaimo halkee tollasella. Lupasin olla varovainen, vaimo aivan kiimassa odotti et tulisin. Pyysinkin miestä hakee vettä lasillisen ala kerrasta, laitoin kaluni huulille junttasin kerralla pohjaan, vaimolta pääsi huuto nautinnosta. Miehen palattua panin vaimoa pitkin vedoin, nainen ulisi nautinnosta.

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­um­­­me sinu­t kä­ym­­ään u­­ude­­ss­­a chatissa! Mei­­­tä on yli mil­­jo­­ona! 👉 http://99366.com/H/5qQhU 👈

    • Anonyymi

      Ihan samalla tavalla sitä on myös naisilla eri kokoisia värkkejä, itse keskiverto peniksen omaavana Noin. 15,5 cm pituutta, halkaisija 4-5 cm väliin riippuen kiihottumisen tilasta. olen törmännyt molempiin Liian pieni ja myös omaksi yllätykseksi Iso kommentteihin, seksikumppaneita ollut noin 10-15 kpl, seurustelukumppaneita pari vakavempaa. Suhteessa ollessa ei ole ollut niin koolla merkitystä

    • Anonyymi

      On kommentoitu ja sanottu että suunilleen samankokoinen kuin muillakin miehillä

    • On kommentoitu, se on jotain 19/4cm ja oikeesti jäykkä, kehuja tulee ja on oltava välillä varovainenkin, tosin on niitä isompiakin jormia😁

    • Anonyymi

      Anoppi sanoi saunassa kun näki seisovan kyrpäni (19cm/15cm) "Kyllä Tarjan (tyttärensä) pitäisi tuohon tyytyävinen olla"

      • Anonyymi

        Minunkin anoppi sanoi saunassa kun näki mun suuren terskan,ai tollasella sä pidät tytärtäni hyvänä,kyllä tyttären kelpaa🥰


    • Anonyymi

      Harrastimme seksiä kimpassa toisen parin kanssa. Toinen mies nai vaimoani takaapäin ja minä nuolin kalu kovana parin naista. Nainen huokaili kiimassa ja katseli miestään vaimoni kanssa. -Miltä tuntuu saada kunnonkokoista kyrpää, nainen kysyi vaimoltani. -Ihanalta, vaimoni vastasi.

    • Anonyymi

      Vaimon sisko sanoi kun ensimmäisen kerran tarrasi kovettuneesta kyrvästäni kiinni :"tällä halollako nuijit sisko parkaa". 18/14

    • Anonyymi

      "Ihana" sanoi serkkutyttö (täysi-ikäinen) kun mittasi elimen pituutta. Oli kaksi kämmenen leveyttä. "Suuhun en sitä sitten ota".

      • Anonyymi

        Niin minullekkin sanottiin.ja pyydettiin panemaan se sisään.


    • Anonyymi

      On se söpö älä pidä kiirettä.

    • Anonyymi

      Joo muija alkoi heti kiljumaan et tää kondomi ei mahdu sulle ollenkaan.

    • Anonyymi

      U­­­us­­­i s­­ek­si­tea­­tteri avautu­u Su­­­ome­en! Ku­tsumme kai­­kk­­­i. Il­­­mo­it­­­tau­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­ämm­­e tä­­äl­­­lä - http://9105555.com/H/2rUc 👈

    • Anonyymi

      Pallejani kommentoitiin savotalla. Isot ovat.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ajatellut asiaa että sen kommentointi olisi jotenkin suotavaa, tai että löytyy edes naisia ketkä kertoisivat erikseen. Mutta kyllä muutama vuosi takaperin eräs nainen sanoi että KOMEA MIES JA VIELÄ ISOKIN KALU (kehui kuinka järisyttävän hyvältä takaapäin tuntuu) sai orgasmeja ilman klitoris stimulaatiota.
      Sit nykyinen naiseni sanoi samaa, että komea mies ja niin helvetin iso "peeniksinen" myös :).
      Onhan se kivaa kuultavaa, ja nostaa kivasti itsetuntoa.
      Tänään esim otti vain reilu 10min kun saatiin molemmat.

    • Anonyymi

      Olen huomannut että nuorilla naisilla on aika isot ja väljät pillut eikä minun pieni kalu tunnu niissä miltään.kaluni koko kovana 13 cm ja aika ohut.

    • Anonyymi

      Nuorilla naisilla on isot ja väljät pillut eikä minun pieni kulli tunnu niissä miltään.kaluni koko 13cm pitkä ja aika ohut.

    • Anonyymi

      Isoksi usein sanottu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ensimmäinen seksipartneri tokaisi saatuaan mulkun sisäänsä, voi mahdoton kun sulla on mahdoton.Samantapaisia kehuja myöhemminkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon pian 70 kymppinen ei oo valiteltu eikä perrään huuveltu, totta se sitte passaa vähän jokamuijalle. Jätkii en oo vielä kokkeillu, enkä kokkeile.

    • Anonyymi

      'Varmaan kaikki naiset sanonu että sulla iso muna"

      "Muna oli iso mutta vajaaksi jäi"

      "Sullahan on vehkeet kun hevosella"

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yksi nainen oli tuonut viivottimen yöpöydälle. Huomasin sen vasta kun tämä pyysi vetämään ulos ja otti viivottimen käteensä. Kommentti oli mukava kuulla: "Sullahan ON 20 senttinen."
      Osasi mitata, kun viivottimessa on 5mm ennen kuin lukemat alkaa. Toinen kommentoi kuusysissä että "kylläpä tässä on tätä vartta."" Mihin asti se oikein menee," on myös kuultu. Itse olen siihen oikein tyytyväinen. Pääasia että on kestävä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muutama nainen on kapinetta kommentoinut. Lähinnä olen ottanut nämä nuorempana vain pyrkimyksenä saada itsetunto koholle, koska en ole itseäni pitänyt kookkaana. Nelikymppisenä tuli tutustuttua tilastotietoihin ja yllätyttyä, etenkin keskiverto paksuuden suhteen.

      1. "Muhun sattuu." Eka kumppani, en kehdannut kysellä tarkemmin syytä.
      2. "Oj, men det är stor. Laita varovasti sisälle, koska en oo harrastanut seksiä pitkään aikaan." Yh- mamma, minua reilusti vanhempi.
      3. "Sulla on itseasiassa aika paksu. Onneks et ollu mun eka" sekä "on tää keskivertoa suurempi". Parikymppinen exä. Jälkimmäinen kommentti tuli sen jälkeen kun parin vuoden seurustelun jälkeen halusi yllättäen mitata kaluni kesken seksin.
      4. "Oikein hyvän kokoinen, mutta ei mikään aivan valtava." Lapsuuden kaveri, jonka kanssa päädyin sänkyyn baari-illan jälkeen. Mun miespuoliset kaverit alkoivat kysellä kommentteja häneltä yöstä muutaman loikkarin jälkeen.

    • Anonyymi

      Kehun usein mieheni penistä.

    • Anonyymi

      On kehuttu kyllä ,jos " Hirvee kyrpä" kommentin voi näin tulkita.

      R66

    • Anonyymi

      Useasti, koska sillä pituutta 25,5 senttiä.

    • Anonyymi

      Kerran nainen sanoi sulla on kauhee kalu, ajattelin että kehuu sen kokoa mutta se johtuikin siitä että en ollut käynyt kolmeen päivään suihkussa...

    • Anonyymi

      U­­­u­­­si s­ek­­­sitea­tteri ava­­utu­u Su­ome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­­­kk­­­i­. Il­mo­­­it­­tau­­­tum­­­ine­n ry­hmä­­ämm­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C3v9C7

    • Anonyymi

      On sitä 15-16cm pärjännyt monessa paikassa kunnialla. Se tatti on kunnolla esillä ja tietty suora torpeedo. Nykyinen kumppani sanoo elämänsä paras ikinä.! Ja joskus kuullut että ihanaa vaihtelua siihen perus moloon mitä on joka nurkalla.! No onneksi muijakin on pieni pilluineen. Se tykkää kun rauhassa saa nautiskella. Kyllä kelpaa.

      • Anonyymi

        Miten tuollainen keskimittainen muka voi olla paras ikinä? 😂


      • Anonyymi

        Emäntä haluaa sitä vielä mahdollisimman rauhallista kyytiä minulta... 🤫 Kaikkihan osaa rynkyttää lujaa/täysii.!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo yks muija repes nauruun ja sanoi että toi on ihan kullin näkönen mutta paljon pienempi.

    • Anonyymi

      Olen vitun mulkku koko mies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On kommentoitu, yksi varattu nainen sanoi mulle kerran on sulla ihana kyrpä kun se on niin kova.Oli kyllä nainenkin hyvä antamaan pillua ja teki kyllä hyvää kun sai laskea sisälle.Oltiin molemmat varattuja,se kyllä kiihotti molempia.Kaluni on keskikokoa isompi vähän

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kysyin kerra eräältä leskinaiselta minkä kokoinen minulla on hänen entiseen mieheensä verrattuna .Hän vastasi että suunnilleen saman kokoinen eli 17, 5 pohjaan asti työnnettynä, kyllä semmoisella jo naisen tyydyttää, varsnkin kun spremaa tulee yllävävän paljon

    • Anonyymi
    • Eihän tuo niin kummoinen vehje ole, pituutta taatusti riittävästi, mutta omasta mielestäni voisi olla paksumpikin. Näillä mitoilla on kuitenkin mentävä ja ollaan pärjäilty. Viimeksi eilen rakkaani sanoi sitä rukatessaan, että on se niin upean näköinen. Kun tuo kommentti tulee rakkaalta naiselta, niin onhan se kiva. Muita kommentteja on ihana seiväs jne.

    • Anonyymi

      Kerran yks levaeilla ollut homo kommentoi kun otti mua kullista kiinni ja alkoi imeä, " ompa komee iso kyrpä sulla"

    • Anonyymi

      "miten se on noin pieni"

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­ts­­umme sinu­t kä­­ymään uude­­ss­­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F8d9F2

    • Anonyymi

      Uu­­s­i sek­sitea­­tteri ava­­utu­u Suome­­­en! Ku­­tsumme kai­kk­­­i­­­. Il­mo­­it­tau­tuminen ry­­­hmä­­­ämm­­­e tääl­l­­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/Z5t2S9

    Ketjusta on poistettu 166 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe