Progetyttöni hoi:)

RusinatonPulla

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xplainthat

      Miksi progetyttö?

      • RusinatonPulla

        Koska harvinainen laji tässä rusinapullamaailmassa:)
        Ts.Ajatttelevia ihmisiä,jotka voivat "kinastella",oppia,kyseenalaistavat,
        hulluttelevat ja menevät omia polkujaan,kuitenkin avarakatseisin mielin
        omaksuen ja oppien koko ajan enemmän tiedouden (minkä lie)
        kasvaessa......Kasvaen,oppien,omaksuen &rakastaen:)
        Juu,hippipaskaa varmasti suurimmalle osalle,mutta ei minulle eikä hänelle:)

        Peace&Love

        https://youtu.be/C4eWSMMZrL4


      • xplainthisalso
        RusinatonPulla kirjoitti:

        Koska harvinainen laji tässä rusinapullamaailmassa:)
        Ts.Ajatttelevia ihmisiä,jotka voivat "kinastella",oppia,kyseenalaistavat,
        hulluttelevat ja menevät omia polkujaan,kuitenkin avarakatseisin mielin
        omaksuen ja oppien koko ajan enemmän tiedouden (minkä lie)
        kasvaessa......Kasvaen,oppien,omaksuen &rakastaen:)
        Juu,hippipaskaa varmasti suurimmalle osalle,mutta ei minulle eikä hänelle:)

        Peace&Love

        https://youtu.be/C4eWSMMZrL4

        Mielenkiintoista, kuvasit kyllä mua, mutta epäilen että miten voisit tuntea mua ton vertaa kun kerran pakoilet?


      • Sopisi
        RusinatonPulla kirjoitti:

        Koska harvinainen laji tässä rusinapullamaailmassa:)
        Ts.Ajatttelevia ihmisiä,jotka voivat "kinastella",oppia,kyseenalaistavat,
        hulluttelevat ja menevät omia polkujaan,kuitenkin avarakatseisin mielin
        omaksuen ja oppien koko ajan enemmän tiedouden (minkä lie)
        kasvaessa......Kasvaen,oppien,omaksuen &rakastaen:)
        Juu,hippipaskaa varmasti suurimmalle osalle,mutta ei minulle eikä hänelle:)

        Peace&Love

        https://youtu.be/C4eWSMMZrL4

        myös minuun aloitus & kuvaus, hauska yksityiskohtakin "vinkkinä", mutta niinhän se näillä palstoilla tuppaa menemään. Kiitos joka tapauksessa, kivoja tekstejä aina kiva lukea. :)


      • xplainwillyou
        xplainthisalso kirjoitti:

        Mielenkiintoista, kuvasit kyllä mua, mutta epäilen että miten voisit tuntea mua ton vertaa kun kerran pakoilet?

        Oletko ap. pohtia mies?
        Olen "hän" ja h_ä_n nimimerkkiä käyttänyt ja kuvauksesi kyllä osui. Ihmettelin vain miten kirjoitat yhdessä aloituksessa toisella tavalla kuin toisessa, jos olet pohtia, tai siis kyllähän mä tiedän että vedät erilaisia rooleja täällä, jos olet pohtia. :)

        Ei nukuttanut vielä, jäin miettimään asioita. Niin turhauttavaa välillä, kun itse olen tottunut että asioista voi puhua ja selvittää, ainakin aikuisten ihmisten kesken. Riippuen tietysti tilanteistakin, mutta ei meillä mikään ylitsepääsemättömän ongelmallinen tilanne ole josta ei voisi puhua normaalisti.


      • xplainsome

        Jos aloitus on sulta pohtia, se olisi kuin valo tunnelin päässä, ja merkki ettet olekaan niin sekaisin kuin annat ymmärtää. <3


      • RusinatonPulla
        xplainwillyou kirjoitti:

        Oletko ap. pohtia mies?
        Olen "hän" ja h_ä_n nimimerkkiä käyttänyt ja kuvauksesi kyllä osui. Ihmettelin vain miten kirjoitat yhdessä aloituksessa toisella tavalla kuin toisessa, jos olet pohtia, tai siis kyllähän mä tiedän että vedät erilaisia rooleja täällä, jos olet pohtia. :)

        Ei nukuttanut vielä, jäin miettimään asioita. Niin turhauttavaa välillä, kun itse olen tottunut että asioista voi puhua ja selvittää, ainakin aikuisten ihmisten kesken. Riippuen tietysti tilanteistakin, mutta ei meillä mikään ylitsepääsemättömän ongelmallinen tilanne ole josta ei voisi puhua normaalisti.

        Pohtia?????
        Anteeksi vain,mutta nyt en ymmärrä.
        Pohdin kyllä ja mies kyllä,mutta pohtia mies....;)


      • xplainnight
        RusinatonPulla kirjoitti:

        Pohtia?????
        Anteeksi vain,mutta nyt en ymmärrä.
        Pohdin kyllä ja mies kyllä,mutta pohtia mies....;)

        Oletpas. :)
        Mua kyllä väsyttää nyt niin paljon, pakko yrittää nukkua, hyvää yötä. <3


    • SuklaaPulla

      Just näin RusinatonpullaMössöSukupolvi. Miten voidaan olla niin samoilla aalloilla, tuntematta edes toisiamme, mutta mä vaan tiedän ja tunnen, kuka ja mikä sä olet, vaikka en periaatteessa edes voisi tietää ja tuntea...

      • RusinatonPulla

        Samoilla aalloilla,eri aalloilla.....
        Erilaiset persoonat/näkemyskset,silti vain yksi sydän:)
        Ja mitä suuremmaksi se kasvaa,sitä suuremmaksi myös tietous,
        tunteet,viha ja ennen muuta rakkaus&ymmärrys:)

        Yhä sitä hippilannoitetta tämä monille,tiedän;)


    • Tosikauniita

      nuo maisemat noissa videoissa, musiikit vaihteisin ehkä toiseen.

      • Poikabändejäkö

        No mitäs musiikkia sinä sitten odotit, kun jo otsikossa puhutaan progesta?


    • RusinatonPulla

      Vielä lopuksi asian ytimeen.....

      https://youtu.be/vaIibKtleJY

      Hengellistä vai ei?
      Miten kukin haluaa,
      kunhan saamme toisemme,niin .........

      Joku uskoo ylempiin voimiin,me saamme voimia toisistamme.

      • mietityttää

        vampyyrin lailla imet hänestä voimat ja kehut miten saatte voimia. oletko kysynyt häneltä miten voimakkaaksi on tuntenut olonsa viime aikoina?


      • Ajatuksiaherättelevä

        Mutta kuka on sun arkkitehtisi? Voi ajatella noin henkisellä/tieteellisellä tasolla, mutta oikeesti jos et ajattelisi elämää tuolla tavalla ollenkaan...mieti sitä ilman tekniikkaa, niin sä löydät ehkä jotain muuta. Sen positiivisuuden ja rauhan.


      • RusinatonPulla

        Ei se ole tekniikkaa,eikä elektroniikkaa.
        Vain henkistä tietoutta&kasvamista ihmisenä...

        SItä rauhaa ja rakkautta täällä kyllä riittää:)


      • Ajatuksiaherättelevä
        RusinatonPulla kirjoitti:

        Ei se ole tekniikkaa,eikä elektroniikkaa.
        Vain henkistä tietoutta&kasvamista ihmisenä...

        SItä rauhaa ja rakkautta täällä kyllä riittää:)

        ettei se henkinen tietoisuus tästä universumista / henkinen kasvaminen ihmisenä -varmaankin tarkoitat tekniikan puitteissa- ole välttämättä hyvä ihmiselle, liiallisissa mittasuhteissa. Mihin se johtaa?


      • RusinatonPulla

        Eihän se välttämättä hyväksi ole,muta jos ei
        sieluaan
        vapauta rohkeasti muille näkökulmille,niin olemme taas suossa syvässä..

        Josta noustaan,

        Josta huomataan,

        Josta tunnetaan:)


      • Ajatuksiaherättelevä

        Mä nousen suosta vaikka omin voimin. Ja tiedän että sinäkin niin teet.
        Hyvää yötä :)


      • RusinatonPulla

        Kiitos ja hyvät yöt myös sinne:)


      • RusinatonPulla

      • xplaincanyou
        RusinatonPulla kirjoitti:

        Voiko liikaa välittää????

        https://youtu.be/MJUuDoRZpyU

        Ei voi mitään,tämä saa minut aina kyyneliin....

        Vastaisitko mulle, kirjoitin tuonne ylemmäs? En kirjoittanut näitä alempia, en siis ole tuo Ajatuksiaherättelevä-nimimerkillä kirjoittanut, ettet sekoita vastaajia.

        Riippuu asiasta, voiko liikaa välittää. Riippuu siitä mistä ja millä tavalla, miltä kannalta katsoo asioita jne.


      • RusinatonPulla
        xplaincanyou kirjoitti:

        Vastaisitko mulle, kirjoitin tuonne ylemmäs? En kirjoittanut näitä alempia, en siis ole tuo Ajatuksiaherättelevä-nimimerkillä kirjoittanut, ettet sekoita vastaajia.

        Riippuu asiasta, voiko liikaa välittää. Riippuu siitä mistä ja millä tavalla, miltä kannalta katsoo asioita jne.

        Heips,
        nyt vastaan...

        kuka määrittelee,mikä hyväksi:)

        Mielestäni kaikki tavalla tai toisella plussaa....

        Kunhan vain olet oma itsesi ja saat jakaa mielipiteesi ilman
        pelkoa,niin hyvä:)

        Välittää ei voi liikaa,PUS


      • Luonnollinenvsylisen

        Ehdottomasti hengellinen....juuri näin.


    • Byyääääähh
    • RusinatonPulla
      • RusinatonPulla

        Tätä vielä........
        Peace&Love:)


    • voihanprogetus

      Olisi ihana omia tämä itselle. Proge-henkistä miestä kaipailen. Lähinnä hän on sitä musiikillisesti muutoin elää keskiluokkaista elämää. Pink Floyd eritoten liittyy häneen.....

      Jos hän vielä tuntisi minua kohtaan näin olisin maailman onnellisin nainen.

    • jossainmuulla

      Teillä on siis toisenne ja olette näemmä inlöööööv. Miksi täällä? Eikai progetyttö nyt tosissaan täällä ole miettimässä syntyjä syviä.

    • Jyghukklkjjhgh

      Menkää höyrysaunasn höyryämään vaikka. Jos siis kuvittelette tunnistavanne täällä jonkun, tai jonkun kirjottavan just teille. Psykoosipotskuista ei puutetta... :)

    • ertahtinen

      Musa oli mielenkiintoinen, tykkäsin, vaikka aika erilainen minun makuuni verrattuna.

    • yliluonnollinen

      Kyllä, elämme vähän eri tahtiin täällä, kuitenkin tietoisuuden toisistamme säilyttäen. On kuin olisin herännyt pitkään jatkuneesta unesta täyteen tietoisuuteen, jossa on rauhaa ja rakkautta, mutta myös erilaisia kerroksia ja tasoja -vekkulitalo ;), mutta avara, seesteinen ja pysyväinen maisema. Tunnistan äänensä, tapansa vaihtaa persoonallisuuden tasoa. Hän on ystävä ja kiihkeä rakastaja. Hän on yhteys minuuteeni, ymmärtävä. Mielenkiintoinen yhteys, totta tosiaan ja tällä tasolla.

      • yliluonnollinen

        ...mutta menee varmasti yli hilseen monella, aloittajan sanoin hippijuttuja joo:)


      • Mietinvaan

        Ehkä kysymys on vain siitä, et löytää yhteyden omiin tunteisiin. Tää on vähän kuin vertaistukea siihen? Ei välttämättä muuten liity toisen persoonan kokemiseen...mun ajatuksia vaa.


      • niinkökö

        Tunnistat olevasi tämä "progetyttö"?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe