rakkauden singulariteetti

tähtitieteilijä-

Jännä miten erossa olo saattaa muuttaa suhdetta - jäljelle jää joskus lopulta vain puhdas ja kiillotettu rakkaus - kuin kovassa paineessa syntynyt timantti. Kaikki muu tuntuu toisarvoiselta ja vähäpätöiseltä, ratkaistavissa olevalta tai merkityksettömältä. Ei kiinnosta kumpi teki mitä ja miksi, kuka oli oikeassa ja ken huusi. Ja kuitenkaan tuota merkillistä tunnetta ei osaa oikein edes kuvailla.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinskeptinen

      jaa, ootko kuullut arjesta?

    • tähtitieteilijä-

      Mitäs arjesta? Se kaunis kivi pysyy aina mukana, vähän kuin olennainen salainen lisäominaisuus. Muuttaa kaiken muttei muuta mitään.

      • kaikkiakiviä

        ei viitsi eikä kannata kantaa mukanaan,hehee :)
        mut totta puhut. noin se menee.


      • liuottelua
        kaikkiakiviä kirjoitti:

        ei viitsi eikä kannata kantaa mukanaan,hehee :)
        mut totta puhut. noin se menee.

        Virtsakivet on aika ilkeitä.


    • RakkauttaArkeen

      just näin:D se taitaapi olla se se aidoista aidoin rakhaus kyseesshä:D Ja tälle "arjen sankarille" sanoisin vielä, että en ole ainoastaan kuullhut arjesta, mutta ihan niinkuin tota niinkuin elän tälläkin hetkellä arjessha. Mutku sillai niinku arkihan ei pois suolje aitoa rakhautha... eikö niin?

    • tähtitieteilijä-

      joo.

    • Samoinkokenut

      Siinähän se rakkaus mitataan, miten erossaolo vaikuttaa. Ohimenevät ihastukset haalistuu ja katoaa ajan myötä, mutta aito rakkaus vain jalostuu ja vahvistuu.

      • miesmielessäni

        Tuosta meinasin itse tehdä aloituksen. Nähdään aika harvoin kaipaamani kanssa, mutta aina vaan se tunne pysyy. Nähdessä voimistuu.

        Melkein pelottaa nähdä, kun tietää mitä se taas on. Silti toivoo näkevänsä.


      • arki-asioita
        miesmielessäni kirjoitti:

        Tuosta meinasin itse tehdä aloituksen. Nähdään aika harvoin kaipaamani kanssa, mutta aina vaan se tunne pysyy. Nähdessä voimistuu.

        Melkein pelottaa nähdä, kun tietää mitä se taas on. Silti toivoo näkevänsä.

        Pelottaa nähdä? Tunteet räjähtää ja roiskuu. Nuollaan haavoja,ollaan kuin ei mitään ja taas vetovoimat vievät sinne missä saadaan nektaria jakoon?
        Rakkautta ja intohimoa mitä ei uskalleta toteuttaa epäonnistumisen pelossa.


    • tähtitieteilijä-

      juuri näin, vaikka ei sitä kyllä meinaa tuskien hetkellä tajuta.

    • tähtiämontakpl

      Olen sanaton. Tekstisikin on kaunis. Mutta minua pelottaa kertoa eräät uutiset eräälle miehelle.

      • saattaaarvata

        Oletko ottanut huomioon, että ehkä hän tietääkin jo.


    • autolla

      Harvinaislaatuista se ainakin on. Ja samalla virkistävää, todellakin.

    • TuuleenHuuteleN

      Erittäin hyviä ajatuksia, mulla alkaa olla vaan se vaihe, että rakkaus alkaa muuttu epäileväiseksi. Kun en saa vastakaikua. Minulla on niin vahva tunne hänestä ja meistä, sellainen ainutlaatuinen, pelottavaakin. Kun olemme yhdessä niin kaikki on vaan niin luonnollista. Yksin rakastaminen on surullista ja kuluttavaa, jos siihen jää. Sen tiedän.

      • itsestäkiinni

        Ei ole pakko olla surullista ja kuluttavaa, sekin on valinta.


    • Kaukoputkellasi

      Näin olen itsekin ajatellut. Näkemisestäkin olen aivan samaa mieltä. Sitä hyppää vuoristorataan ja kohta ottaa mahan pohjasta, nauttii ja huvittuneena omasta innostuksestaan heittäytyy tunteen armoille...ei vain voi muutakaan. Jospa joskus pidäkkeettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe