Amerikkaan lähdössä

matkallelähdössä

Viime yönä näin kaksi unta, eri unta, että olin lähdössä USA:n.
Unessa oli jo lähtöpäivä ja laivalle lähtö oli edessä, mutta tajusin, ettei minulla ole rahaa nostettuna, eikä USA:n dollareitakaan yhtään vaihdettuina. Lähdin etsimään pankkiautomaattia ja sitten lopulta löysin Kansallis-Osake-Pankin konttorin ja pistin pankkikorttini automaattiin, mutta en muistanut tunnuslukua millään ..

Toinen uni, jossa olin myös lähdössä USA:n laivalla ja jälleen sama tilanne, minulla oli taas pankkikortti, mutta ei yhtään rahaa matkaa varten, eikä ollut uimahousujakaan pakattuna mukana ja ihmettelin, että ehdinkö vielä ne hakea..

Kumpikin uni siis päättyi tuollaiseen tilanteeseen, lähdössä, mutta esteitä edessä..
Erikoinen tuo KOP konttorin esiintyminen unessa, 90-luvullahan KOP taisi jo hävitä kuvasta ..
Unelmiako, jotka ovat jo auttamattomasti myöhässä ..

9

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zhau

      Onkohan alitajunnassasi rahahuolia tai kaipuuta ulkomaille ?

      • dfsagfsad

        Toi oli ihan helppo. Viimeistään ylihuomenna heräät siihen että rakko on pettänyt.


    • Lähtöpäivä, kaikki valmiina, mutta mokasit. Koitat kovasti paikata erheesi, mutta mikään ei auta, olet epäonnistunut ja asiat painavat päälle.

      Toinen uni, jälleen sinusta johtuva ongelma, ei edes uikkareita mukana.

      KOP-konttori ei oikeastaan kerro muusta kuin siitä, että olet vähintään nelikymppinen ja mies. Naiset eivät raha-asioita unissaan ajattelisi, kuten eivät tee sitä hereillä ollessaankaan.

      Mitä uniisi tulee ja tunteisiin niiden aikana:

      Odotuksia sinua kohtaan, joihin et koe kykeneväsi vastaamaan.

      Edellä sanottu on enemmän tai vähemmän stressin määritelmä
      .
      Elämäntilanteesi on stressaava ja se heijastuu uniisi. Matka jonnekin voi kertoa jostain tavoitteesta. Olet stressaantunut tavoitteeseen pyrkimisen vuoksi. Mikä ikinä se tavoite sitten onkin?

    • Tulkintaa

      Tulkitsisin näin, että ko unennäkijän vanha haave (menneisyydestä jo KOP:n aikoina) on edelleen elossa ja toteuttamiskelpoinen nyt unennäkijän tulevaisuudessa, toki vieläkin voi toteutuminen olla rahasta kiinni mutta se yksityskohta että samalla unennäkijä miettii mahtaako hän ehtiä sieppaamaan simmarit tulevalle matkalle mukaansa viestii mielestäni sitä, että jonkin kaltainen unelmareissu tullaan tekemään jolloin ei olla köyhiä eikä murehtivia.

      • Tulkintaa

        P.S Mikäli unessa näyttäytyy selkeästi vielä päivämäärä elikkä "lähtöpäivä" tässä tapauksessa -- niin se viestii että asia on jo päätetty ja lukkoon lyöty -- elikkä reissu tulee vielä toteutumaan.


    • matkallelähdössä

      Jo kolmas uni amerikkaan lähdöstä, tällä kertaa unessani olin lähdössä työmatkalle ja kirjoittelin kiireellä osoitteita ylös, että mihin kaikkiin paikkoihin pitää mennä amerikassa.

      Jopas tuo amerikka nyt tulee uniin.

    • Zhau

      Tuo voi tosiaan olla enneuni, varsinkin jos aamuyöllä olet nähnyt sen. Sehän voi olla, että tuollainen uni tulee vielä ja siellä avautuu lisää, joten pidä kirjanpitoa ja laita ylös ajat milloin olet nähnyt tuon.. voit lähteä matkalle :)

    • matkallelähdössä

      Nyt sitten olin ostamassa rautatieasemalla veljeni kanssa (edesmennyt) lippua Tampereelle, mutta virkailijan mukaan lähtöön on paljon aikaa ja hän teki muuta ja niin aikaa kului, sitten huomasimme, että se Tampereen junahan lähtee, eihän me siihen enää keritä. Asemavirkailija ei ollut moineskaan, vaikka oli vihdoin aikeissa myydä meille sen lipun.

      Jäätiin siis Tampereen junasta, kyselimme vähän milloin lähtee seuraava, mutta ei siitä oikein saanut tolkkua.

      Näissä unissa on vähän sama kaava.

    • matkallelähdössä

      Jälleen uni amerikkaan lähdöstä. Minun piti mennä sinne opettamaan. Yritin jo varata matkalippuja, kunnes tajusin, että enhän minä niin hyvin osaa englantia, että sillä kykenisin opettamaan mitään! Unessani sitten kovasti yritin muistella joitain yksinkertaisia lauseita englanniksi.
      Samaan uneeni tuli sitten myös tieto, että eräs sukulaismiehenikin on lähdössä amerikkaan opettamaan ja hän saa 220 e/$ tunnilta. Minä olin ajatellut pyytää puolta vähemmän.
      Nyt tuli sitten tarve perua nuo suunnitelmat, koska en todellakaan pysty englannillani opettamaan.
      Miksi amerikka tulee uniini, nyt jo aika monennen kerran ja aina suunnitelma tyssää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe