Naapurin juoppo poraa seinää jatkuvasti

PeltoritPäässä

Voiko päiväsaikaan kuuluvasta metelistä tehdä valituksen? Naapurissa asuu alkoholisti ukko joka on jo kuukausia iskuporalla porannut jotain joka ikinen päivä klo 07-22 välisenä aikana, aina hetki kerrallaan sitten max puolen tunnin tauko ja taas hetki. Mitä se siellä muka poraa enää, vuokrakämppä ja 40 neliötä?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa kävisit kysymässä mistä meteli johtuu,,,

    • Kylmät_kädet_aito

      Paljastuit Santuksi! Kärsin samasta ongelmasta, mutta se poraaja en ole minä. Asutaan Sauniksen kanssa samassa rapussa.

      • K_k__

        Mua ihan oikeasti pelottaa. Niitä reikiä täytyy olla jo niin paljon, että seinät sortuu ja koko kerrostalo tulee alas.


      • Kylmät_kädet_aito

        Alkoi omatunto kolkuttamaan, kun minullakin sellainen kuitenkin on.
        Piruuttani porailen kämpän seiniin lyhyitä sessioita, ja katson milloin juopporetku menettää hermonsa. Pääsen soittamaan poliisit ja korjaavat vesipään pöpilään tai putkaan.


      • En oo minä alottanu. Kirjotan vaan omalla nikillä mutta oon kyllä kuullut välillä poraamista


    • nuori.maalari

      Ehkä hän tekee linjasaneerausta. Kosta hänelle piikkaamalla olohuoneen patteriin. Kuuluu hyvin koko talon läpi.

    • Nettitohtori

      siellä poraa Delirium Tremens.
      liskot ja käärmeet tulevat pian,
      jos katsot lahkeen alle, niin siellä jo muurahaisia

      • Kylmät_kädet_aito

        Muistan, kun yritin itsemurhaa lääkesekoituksella, muutama vuosi sitten. Säpsähdin selältäni vessan lattialla ja mustia matoja ryömi rannettani pitkin kohti kainaloa.

        Se on ainoa kerta, kun olen kokenut hallusinaatioita. Kävely oli täysin mahdotonta, kun aivokemioiden tasapaino oli persiillään 3 vuorokautta putkeen.

        Joku nettikiusaaminen ei tunnu oikeesti yhtään missään.


      • Kylmät_kädet_aito
        Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Muistan, kun yritin itsemurhaa lääkesekoituksella, muutama vuosi sitten. Säpsähdin selältäni vessan lattialla ja mustia matoja ryömi rannettani pitkin kohti kainaloa.

        Se on ainoa kerta, kun olen kokenut hallusinaatioita. Kävely oli täysin mahdotonta, kun aivokemioiden tasapaino oli persiillään 3 vuorokautta putkeen.

        Joku nettikiusaaminen ei tunnu oikeesti yhtään missään.

        Kirsi tappoi itsensä polttamalla, kuin Buddhalaiset marttyyri-Munkit konsanaan. Yritin seurata sitä kolme kertaa, todella huonolla menestyksellä. Jään aina henkiin. Kerran heräsin letkuissa teho-osastolla. Karkasin muuten sieltäkin. Suljettu ei ole ainoa osasto, jolta olen karannut monta kertaa.


      • uimakoulu
        Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Kirsi tappoi itsensä polttamalla, kuin Buddhalaiset marttyyri-Munkit konsanaan. Yritin seurata sitä kolme kertaa, todella huonolla menestyksellä. Jään aina henkiin. Kerran heräsin letkuissa teho-osastolla. Karkasin muuten sieltäkin. Suljettu ei ole ainoa osasto, jolta olen karannut monta kertaa.

        Hyppää merikoskeen niin onnistut kerralla.


      • menehelvettiin
        Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Muistan, kun yritin itsemurhaa lääkesekoituksella, muutama vuosi sitten. Säpsähdin selältäni vessan lattialla ja mustia matoja ryömi rannettani pitkin kohti kainaloa.

        Se on ainoa kerta, kun olen kokenut hallusinaatioita. Kävely oli täysin mahdotonta, kun aivokemioiden tasapaino oli persiillään 3 vuorokautta putkeen.

        Joku nettikiusaaminen ei tunnu oikeesti yhtään missään.

        Ja nyt tulet tänne kehumaan ällöttäviä retkiäsi, olet eläimen tasolla oleva luuseri.


    • Rynnäkköanaali
      • Kylmät_kädet_aito

        Saunis sai minut kuristusotteeseen, myönnän. Olen todella pettynyt itseeni enkä yritä keksiä mitään tekosyitä, vaikka hyökkäys tuli täysin puuntakaa. Vielä 10 vuotta sitten olisin salamana ollut tilanteen tasalla, eikä se olisi saanut sitä UFC-tappo-otetta.


      • Kylmät_kädet_aito
        Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Saunis sai minut kuristusotteeseen, myönnän. Olen todella pettynyt itseeni enkä yritä keksiä mitään tekosyitä, vaikka hyökkäys tuli täysin puuntakaa. Vielä 10 vuotta sitten olisin salamana ollut tilanteen tasalla, eikä se olisi saanut sitä UFC-tappo-otetta.

        Jännitin kaulalihakseni siten, että pystyin hengittämään, vaikka se kuulosti pelkältä korinalta. Tyypiltä loppui voimat kesken, muuten en kirjoittaisi tätä viestiä. Olisin jo kuollut, taikka seksiorjana.


      • Kylmät_kädet_aito
        Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Jännitin kaulalihakseni siten, että pystyin hengittämään, vaikka se kuulosti pelkältä korinalta. Tyypiltä loppui voimat kesken, muuten en kirjoittaisi tätä viestiä. Olisin jo kuollut, taikka seksiorjana.

        Kyllähän minä tapan sen tyypin, kun tilaisuus koittaa. Koen sen yllätyshyökkäyksen niin raskaana henkilökohtaisena loukkauksena. Nöyryytyksenä, jota luonteeni ei kestä. Vaikka kostamiseen menisi sata vuotta, se tapahtuu silti.


      • Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Jännitin kaulalihakseni siten, että pystyin hengittämään, vaikka se kuulosti pelkältä korinalta. Tyypiltä loppui voimat kesken, muuten en kirjoittaisi tätä viestiä. Olisin jo kuollut, taikka seksiorjana.

        Hahahahaaa


      • Kylmät_kädet_aito
        sauna_timppa kirjoitti:

        Hahahahaaa

        Muistat, kun pistit muijasi esiintymään naapurina. Meikä oli ihan, että WTF eihän tässä rapussa edes asu nuoria naisia. Aukaisin oven ja välittömästi alkoi tulla nyrkkiä naamaan sivusta. En ollut moksiskaan. Ne iskut eivät tuntuneet yhtään missään ja ainoa syy oli se sun muijasi, etten puolustautunut mitenkään.

        Muistatko?

        Toinen syy oli se, että aukaisin oveni vapaaehtoisesti. En jaksa enää oikeudenkäyntejä pahoinpitelystä, joten välttelen ihmisiä yli kaiken.


      • Keijo_Keripukki
        Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Muistat, kun pistit muijasi esiintymään naapurina. Meikä oli ihan, että WTF eihän tässä rapussa edes asu nuoria naisia. Aukaisin oven ja välittömästi alkoi tulla nyrkkiä naamaan sivusta. En ollut moksiskaan. Ne iskut eivät tuntuneet yhtään missään ja ainoa syy oli se sun muijasi, etten puolustautunut mitenkään.

        Muistatko?

        Toinen syy oli se, että aukaisin oveni vapaaehtoisesti. En jaksa enää oikeudenkäyntejä pahoinpitelystä, joten välttelen ihmisiä yli kaiken.

        Unohdin mainita, että lyöt kuin neiti. Ei ikinä uskoisi 190 cm sylivälillä varustetusta möllistä.


      • Keijo_Keripukki
        Keijo_Keripukki kirjoitti:

        Unohdin mainita, että lyöt kuin neiti. Ei ikinä uskoisi 190 cm sylivälillä varustetusta möllistä.

        Kyllä noin pitkillä käsillä pitäisi pystyä lyömään taju poissa jopa meikäläiseltä, varsinkin, kun ovihyökkäys tulee täysin puun takaa.. ettei siihen osaa mitenkään varautua. Ei yhtään missään tuntunut ne lyönnit, tämä on fakta.


    • Taidemaalari

      Kuullostaa kuvanveistäjältä. Graniitti on kovaa kiveä nääs. Koputa sen kaverin ovelle
      puolenyön aikaan ja sano haluavasi auttaa. Kun pääset sisälle niin viskaa sen porat
      ja huonekalut alas parvekkeelta, kyllä meteli loppuu !

    • puohitien_sonni

      Minäkin treenaan päivittäin kauhalihastani, alkaa olemaan jo komeassa kondiksessa!

    • Kylmät_kädet_aito

      Sauniksen aivokapasiteelilla ei pysty manipuloimaan ihmisiä tekemään oikeaa ovihyökkäystä, jossa olisi Dimitrit ja Vasilit mukana. Meikä pystyisi siihen, mutta en alennu. On ruotsalaisissa sukulaisissa sellaisia hitmanneja, että tuollainen uhoava poika pistettäisiin meren pohjaan betonit jalassa, alta aika yksikön.

      Kun ensimmäisen kerran otin turpaani tuolta apinalta, sukulaiseni kertoi mulle tällaisen osoitteen: Repolaisentie * as **, 90250 Oulu

      • Keijo_Keripukki

        Olen varoittanut Santtua, mutta silti se käy vaan päälle eikä jätä rauhaan. Oletko, Santeri, aivan varma, että haluat astua tähän junaan?


      • Kylmät_kädet_aito
        Keijo_Keripukki kirjoitti:

        Olen varoittanut Santtua, mutta silti se käy vaan päälle eikä jätä rauhaan. Oletko, Santeri, aivan varma, että haluat astua tähän junaan?

        Tyypillä ei ole mitään syytä piinata mua. Se tekee sen pelkästä sadistisuudestaan. Tuo on vain yksi kolmesta osoitteesta ja porukka kysyi, että pistetäänkö merenpohjaan? Sanoin: ei.


    • niinmenee

      Tee valitus metelistä, jotta häädetään metelin pitäjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe