Mikä linja-autoissa viehättää?

hämmästynytkansalainen

Minulla oli kerran samalla luokalla eräs tyttö, jonka käytös oli lievästi sanottuna kummallista. Ihan luokan alkuaikoina kun hän oli juuri tullut luokallemme, hän meni aukomaan päätänsä tuntemattomille oppilaille ilman mitään syytä, valehteli meidän luokkalaisille ikänsä ja ensimmäiset sanat mitä hän minulle sanoi, olivat ne kun hän raivosi minulle jotain kun hän suuttui kun kuuli minun kehuvan yhtä naista kauniiksi. Tämä kaikki oli kuitenkin vasta alkua tulevalle. Hänen facebook profiilinsa sattui tulemaan vastaan minulle facebookin''saatat tuntea nämä henkilöt'' palkissa ja hänellä oli profiilikuvana linja-auton kuva. Aluksi tuumasin, että hän on varmaan vaan laittanut jonkun kuvan huvikseen profiilikuvakseen, mutta kun vilkaisin hänen profiiliaan, hänellä oli siellä useita, ehkä jopa 100 eri kuvaa linja-autoista jotka hän oli kameralla ottanut kaduilta. Päätin tarkastaa, mitä ihmiset ovat kommentoineet hänen kuviinsa, ja havaitsin, että hän oli eri linja-autoille antanut omia nimiä ja puhui niille kommenteissa kuin seurustelukumppaneilleen tähän tyyliin''oi linja-autoni olet niin söpö ja ihana''. Tässä kohtaa ihmettelin jo suuresti, että mistä oikein on kyse. Totta kai olin kuullut kaikista oudoista jutuista, missä joku on mennyt naimisiin huvipuistolaitteen kanssa yms, mutta en koskaan osannut kuvitella tapaavani elävässä elämässä sen kaltaista ihmistä. Seuraavana päivänä kysyin hieman huvittuneena kyseiseltä tytöltä, että miksi hänellä on jotain linja-autojen kuvia facebookissa johon hän vastasi, että se on hänen oma asia eikä halua kuulla siitä enää mainittavan. Tällä tytöllä oli myös tapana askarrella sydän kuvia luokassa joiden sisään hän kirjoitti nimiä joita oli antanut linja-autoilleen ja puhui eräälle toiselle luokallani olleelle tytöille linja-autoista siihen sävyyn kuin ne olisivat olleet ihmisiä, vaikka tämä toinen tyttö ei kyllä pitänyt sitä normaalina tai ollut edes kiinnostunut, muttei hän siihen paljoa vaivautunut kommentoimaankaan, ihmetteli vain suuresti, että onko se tosissaan oikeasti. Tällä linja-autoihin ihastuneella tytöllä oli tapana jatkuvasti lisätä uusia kuvia facebookkiin linja-autoista joita siellä oli jo hänellä yli tuhat tuohon aikaan ja kerran kun hän oli lisännyt samalla kertaa yli 100 kuvaa nettiin niistä, eräs luokallani ollut tyttö kysyi häneltä facebookissa''saatko sä ihan oikeesti jotain tyydytystä kun sä lisäät noita kuvia?'' Tämän jälkeen tämä linja-autoihin mieltynyt poisti kysyjän fb kavereistansa. En ole nähnyt kyseistä tyttöä vuosiin, mutta ajattelin kysyä täältä, että tietääköhän ketään mistä oikein oli kyse ja oletteko törmänneet vastaaviin tapauksiin, olisi jotenkin ihan kiva tietää, mikä tytöllä oli kaiken tämän takana. Ja miksi juuri linja-autot? Miksei vaikka henkilöautot,kuorma-autot tai vaikka rekat? Kyseinen tyttö myös huijasi olevansa kerran raskaana yms muuta vastaavaa, mutta eniten arvelluttamaan jäi tämä hänen kiinnostus linja-autoja kohtaan.

PS: En tiedä onko aihealue tällä aiheelle oikea, mutta en oikein keksinyt minkä toisenkaan alueen olisin tuohon laittanut.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nrdsk

      Ei vaikuta minkän sairauden oireistolta.

      Ei kukaan muu kuin hän itse voi tietää miksi tekee tuollaista, ja kysymykseenkin siitä voi valehdella. Taitaa jäädä tapaus mysteeriksi. Itse ainakin nukun yöni rauhassa edelleen.

    • serfcct

      Joitakin kiinnostaa lätkä ja joitain postimerkit. Normaalia.

    • En.siis.ole.alalla

      "Olisi jotenkin kiva tietää mikä tällä tytöllä on"... miksi olisi "kiva"?
      Yrittäisitkö auttaa, oletko edes empaattinen? Mikset anna hänen vain olla? Oletko miettinyt omaa uteliaisuuttasi, miksi toisen asiat kiinnostavat tällä tavalla, että haluat diagnosoida tuntemaasi ihmistä?

      Ehkä juurri kaltaistesi ihmisten vuoksi jotkut uppoutuvat harrastuksiensa pariin. Harrastus ei ole ilkeämielinen, ei kysele typeriä selän takana eikä arvostele.

    • kaikenlaista-sattuu

      Kuvittele - joskus se henkilö josta kirjoitat lukee viestisi täällä.

    • douberrmanni

      Niin, minäkin haluaisin aina huoltoasemalla tankatessa olla autoni kanssa läheisemmässä
      yhdynnässä, tankkausaukon kutsu on vain kerta kaikkiaan vastustamaton. Haaveilen myös
      autoni kanssa tapahtuvista kirkkohäistä, meille molemmille voisi sitten tulla sukunimeksi
      Jaakkola-KiaSerena. Minusta valtion pitäisi myös alkaa kustantaa meille, minulle ja
      autolleni lapsettomuushoitoja, viipymättä pitäisi alkaa panostaa tämän kaltaisten
      hoitomuotojen tutkimuksiin ja kehitystyöhön kuluista välittämättä, jotta jonain päivänä myös
      minä ja autoni voimme saada yhteisen jälkeläisen. Valtio voi vaikka ottaa hieman lisää velkaa,
      muualta jostakin vähäpätöisemmästä voi sitten leikata mutta ei näin tärkeästä asiasta.
      Näkisin myös mielelläni minäkin illan tv-sarjoissa episodeja kuinka muilla autoihin
      hullaantuneilla on nämä autoihmismäiset suhtekiemurat menneet, miten avioliitot autojen
      kanssa ovat kestäneet, harrastetaanko pettämistä muitten merkkien kanssa, jättääkö
      petetty puoliso joskus tien päälle ym. ym. Entä löytyykö hyviä autosuhde terapeutteja
      ongelmatilanteissa ja mistä.

    • outo.tappaus

      Vähä sama asia ku bussi ilman kuskia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe