Voisiko taksit pk-seudulla opetella pysäköimään?

wakeupxx

Lähinnä minua haittaa eri sairaaloiden pihoissa 3 auton verran parkkitilaa tarvitsevat taksit (henkilöauto). Vaikka teillä ei mene kauaa, 5 minuuttia siihen rahastamiseen ja toiset 5 minuuttia uuden osoitteen naputteluun naviin niin se on jo 10 minuuttia ja alue tukossa näiden sankareiden takia ja kun saman tekee muutkin taksit niin eihän tuosta mitään tule.

Niin, ei tämä varmaan kaikkia koske..

Ihmettelen sitäkin että vaikka tilaa on, vaikka kuinka monessa paikassa niin AINOA paikka minne sen pirssin saa on sellainen että motitetaan ambulanssi sitten parkkiruuutuunsa, ei voi prkl ymmärtää tälläistä aivottomuutta ei millään. Ei omaisiaan sairaalan tuovat tälläistä tee eli se muu liikenne.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oioivoi

      ammattiautoilijat eivät ymmärrä liikenteestä tai liikkumisesta mitään. sama lääkäreillä ne eivät ymmärrä potilaiden päälle.

    • kkasso

      No itsehän vaadit että jätän sinut juuri siihen sairaalan oven eteen. Yritin kyllä ehdottaa, että jättäisinn sinut rauhallisempaan paikkaa n 50 m ovesta, mutta aloit huutamaan että "tää ei oo hyvää palvelua"
      Eilen tilasit minut vilkkaaseen risteykseen, aivan rapun eteen, ja annoit minun sitten odottaa sinua n 10 min, kun sinun piti kirjoittaa suomi24 palstalle siitä, miten taksit pysäköi mihin sattuu.

      • uuuuuuuuuuuuuu

        Juuri näin!


    • minullekaikkiheti

      Minä ainakin jätän sairaat asiakkaat lähimmälle bussipysäkille etten ole kenenkään tiellä.Ymmärrän hyvin että omalla autolla tuleveille saattajille on välttämätöntä ajaa autolla suoraan tuulikaappiin ettei sekuntiakaan omaa kallista aikaa hukata.Sitäpaitsi on taksien vika että liikennejärjestelyt esim.Meilahdessa ovat täysin hanurista.Hta:n puheenjohtaja on omin käsin rakentanut sen kapean rampin.

    • lisääselityksiä

      Vastausta siihen ei tullut että miksi taksi tarvitsee 3 auton verran tilaa pysähtymiseen/asiakkaan jättämiseen/kyytiin ottamiseen.

      • lisäselvitys

        no kun se ei tarvitse
        vastauksia ei tule siksi koska kysymys on typerä
        oisit suoraan sanonut, että sua vituttaa taksit ylipäätään, etkä kierrellyt


    • Maalaistollot

      Ilmeisesti et oiken osa ajaa autoa.Pyydät sitten vaan apua pysäköintiin.Kyllä joku peruuttaa autosi ruutuun.Tsemppiä!

      • wedcsfwewesd

        Tai tekee niin kuin taksi, seis keskellä tietä ja sitten ei ole kiire minnekkään, kyllähän muut odottaa kun ne ei muutakaan voi tai vie kolme auton verran pysäköinti tilaa, muut odottaa.. Kyllä taksejakin voi alkaa kohdella samalla tavalla, ei se paljoa vaadi, vaatii so tosin luonnetta jota saa hakea aika kauan että moiseen kykeneee.


      • tdjdjdjjdjdj
        wedcsfwewesd kirjoitti:

        Tai tekee niin kuin taksi, seis keskellä tietä ja sitten ei ole kiire minnekkään, kyllähän muut odottaa kun ne ei muutakaan voi tai vie kolme auton verran pysäköinti tilaa, muut odottaa.. Kyllä taksejakin voi alkaa kohdella samalla tavalla, ei se paljoa vaadi, vaatii so tosin luonnetta jota saa hakea aika kauan että moiseen kykeneee.

        Oletko ihan tiivis?


      • voireppanaa
        wedcsfwewesd kirjoitti:

        Tai tekee niin kuin taksi, seis keskellä tietä ja sitten ei ole kiire minnekkään, kyllähän muut odottaa kun ne ei muutakaan voi tai vie kolme auton verran pysäköinti tilaa, muut odottaa.. Kyllä taksejakin voi alkaa kohdella samalla tavalla, ei se paljoa vaadi, vaatii so tosin luonnetta jota saa hakea aika kauan että moiseen kykeneee.

        Kerran näin kun eräs Toyota kuski ajoi päin punaisia.Sikoja kaikki!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe