Mikä on noloin sanasekaannuksesi?

MikäOnNimimerkki

Noloin tilantees mis sanat on menny sekasin :DD?

itel tulee mieleen vaa ku sanoin korun sijaan kortsu XD mut onneks puhuin vaa kaveril

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalleOnKakkaa

      En ite sanonu mut kaveri sano luokas opelle jossai kirjotustehtäväs et: Ope voiks tehä spermamentti tussilla....siis permamentti tussilla :D kaikki repes ja sama kaveri sano opelle ku se tuli luokkaa Terska! ku sen piti sanoo terve.:D

    • jätkämi

      Mun piti sanoa "tukkimiehen kirjanpito" mut sanoin: jätkämiehen tukkipito :D

    • 14Likka

      Kun luin luokassa esitelmää sipulista luokan edessä.. minun piti sanoa "sipulin kasvatus" ja sanoin "ripulin kasvatus" :DD kaikki repes :Dd

    • Poika02

      Mulla menee koko ajan sukupuolet sekaisin. Mun vanhemmat on eronneet ja uusissa suhteissa molemmat. Sitten usein sanon vahingossa, että isän mies hakee mut tänään treeneistä tai äitin vaimo, vaikka molemmat on kyllä ihan heteroita ja suhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oon aiheuttanu sekaannusta, kun joku oli jo olettanut, että mun vanhemmat on homppeleita.

    • ebinloll

      Mun kaveri sano äidilleen ku se kysy mitä sul on pussissa nii se sano että strippimehuja :D sen piti sanoo trippimehuja

    • silleekävi

      Eräs säätiedotuksen lukija nainen,sano kerran vahingossa Pillupouta,kun sen piti sanoo pilviputa.
      Se on varmaa viel youtubes.

    • hupsistavaantaasjee

      Noh, matikan tunnilla viittasin. Piti sanoo joku vastaus.(Se liittyi murtolukuihin) ni alotin: murros...eiku siis MURTOLUKU:D ja sitten vastaus vielä väärin. Yritin uudelleen. Taas väärin. Onneks ope anto toiselle puheenvuoron. Ei kyl ollu ees paha

    • segoilija

      Sanoin kerran kuusivuotiaana liittyväni orgasmiin, vaikka mun piti sanoa että liityin jonkinlaiseen organisaatioon.

    • Jokuvaarrrr

      En ite oo kauheesti mitää erikoista sanonu, mut kerran koulun ruokalassa oltiin syömässä välipalaa mun kaverin kaa ja sit me mentiin kysyy keittäjältä että "onks tääl kalkunnaa?" Nii sit mun kaveri sano et vahingos et "onks tääl mulkkunaa eiku siis kalkkunaa?" Sit se keittäjä vaa katto sitä sillee öööö okeii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe