Happypancake??

Not.so.good

Kokemukseni mukaan yhtä tyhjän kanssa koko mesta kuten nämä muutkin paikat.
Eli miehen ei kannata sinne Profiiliaan tehdä.

Ei mitään vastauksia lähetettyihin viesteihin.

34

212

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eripaikassaolen

      Naisena vastaan kyllä mielenkiintoiseen viestiin. Muille en viitsi enää vastata kun takaisin tulee haukkumavastaus tai alatyylinen viesti jos nätisti ilmoitan kiitos ei.
      Monet naiset eivät kiinnostu miehestä joka ilmoittaa hakevansa seuraa jonkin fyysisen ominaisuuksien mukaan tai edes vihjaa seksiin.
      Useimmat naiset voivat kiinnostua jos nainen tuntee sinut haluavan tutustua sinuun ihmisenä. Samoin siihen itsensä esittelyyn kannattaisi panostaa. Kun siellä lukee tällänen tavallinen jäbä ja niitä tavallisia jäbiä kirjoittaa sulle kolmekymmentä, miten erotut ja kerrot tälle viestin lukijalle olevasi juuri se jäbä johon hän haluaa tutustua?

      • sdvsdg

        Notta semmosta bullsittiä että oksat pois. Mä koitin vaikka minkälaista profiilitekstiä ja väänsin kaikille aloitusviestit erikseen niiden profiilien perusteella, mutta ei mitään. Sitten kun pitkä lähes 2-metrinen kaverini alkoi s24-treffailemaan niin joka nainen vastasi, itsehän en ole kuin 175cm ja kummallakaan ei kuvaa. Että se niistä fyysisistä ominaisuuksista?


      • eripaikassaolen

        Pituus tietysti saattaa ratkaista jos nainen lyhyt niin ei välttämättä halua liki kaksmetristä miestä. Ja toimii toisinpäinkin.
        Mutta kuvan puuttuminen saattaa aiheuttaa epäilystä naisessa, varsinkin jos naisella itsellään on kuva. Se ei tarkoita ulkonäköseikkoja vaan avoimuutta ja rehellisyyttä.


      • yksityisyys5019231
        eripaikassaolen kirjoitti:

        Pituus tietysti saattaa ratkaista jos nainen lyhyt niin ei välttämättä halua liki kaksmetristä miestä. Ja toimii toisinpäinkin.
        Mutta kuvan puuttuminen saattaa aiheuttaa epäilystä naisessa, varsinkin jos naisella itsellään on kuva. Se ei tarkoita ulkonäköseikkoja vaan avoimuutta ja rehellisyyttä.

        Elämänkumppanin etsintä on ainakin minulle sen verran yksityisasia, etten laita profiiliini kuvaa koko maailman töllisteltäväksi. Annan kuvan kyllä henk.koht. kun siihen on aihetta, eli avoimuus tai rehellisyys ei ole mikään ongelma. Jos joku pitää kuvatonta profiiliani merkkinä salailusta tai epärehellisyydestä, on luultavasti parempikin, etten tuhlaa aikaani häneen, koska maailmankuvamme ovat niin totaalisesti erilaiset.


    • vielälisää

      Onko sinulla naispuolista ystävää jolle voisit näyttää profiilisi ja kenties viestisi? Tällä keinolla voisit saada vinkkejä jos niissä on jotakin mistä naiset eivät pidä.
      Tunnetusti naisilla ja miehillä on erillaiset ajatusmaailmat.

      • yksityisyys5019281

        Ei kai kukaan treffiprofiiliaan ystävilleen näytä? Se on yksityisasia.


      • xdfgtyhjklö

        No kyllä minä ainakin ja kaikkien nähtävissähän se siellä on.
        Eikös niitä yksityisasioita juuri voi jakaa ystäviensä kesken?
        Tulee väkisinkin kysymys mieleen kuinka monta asiaa pidät yksityisasioinasi, miten se näkyy profiilissa/viestissäsi? Jos kovin ympäripyöreetä, naiset ei kiinnostu.


      • xfgfkxlfxdlkölj
        xdfgtyhjklö kirjoitti:

        No kyllä minä ainakin ja kaikkien nähtävissähän se siellä on.
        Eikös niitä yksityisasioita juuri voi jakaa ystäviensä kesken?
        Tulee väkisinkin kysymys mieleen kuinka monta asiaa pidät yksityisasioinasi, miten se näkyy profiilissa/viestissäsi? Jos kovin ympäripyöreetä, naiset ei kiinnostu.

        Tietenkin profiili on kaikkien nähtävillä ja siellä on paljon yksityisasioita. En laita siihen kuvaa, jotta minua ei tunnistettaisi. Toki tutut voivat profiilini nähdä, mutta koska he eivät tiedä sen olevan minun, asiassa ei ole ongelmaa. Oleellista on myös ymmärtää, että on eri täysin asia, että joku tietää jotain minusta kuin että hän tietää minun maininneen sen treffiprofiilissani. Kyllä tuttuni tietävät esim. mitä harrastan, mutta en silti halua heidän tietävän, mitä harrastuksistani mainitsen treffiprofiilissani ja millä tavalla. Minulle ylipäänsä se fakta, että haen seuraa netistä, on arkaluontoinen yksityisasia.


      • ererere

        Mulla on kokemusta siitä kun ystävätär teki minulle profiilin. Minulla oli omakin kyhäelmä, mut poistin sen turhana rasitteena ja heitin hanskat tiskiin koko nettideittailusta.
        Sit Yks tuttu nainen oli sitä mieltä että kyllä minun ulkonäöllä ja taustoilla pitäs naisia olla jonossa tulemassa ja halus auttaa minua jne. No hämpä teki kattavan mainoksen minusta parilla kuvalla höystettynä. Puolen vuoden saldo, sain 35 aloitusts 33 oli venakkoja, yksi tuli 47 vuotiaalta naiselta ja yksi tuli 5 lapsen yh naiselta 450 kilsan päästä.
        Teimme aloituksia n60 kuvattomiin ja kuvallisiin profiileihin, kaikissa vielä haettii minun laista miestä. Kuusi vastasi, ei kiitosta tai sitä että oikea on jo löytynyt.
        Jos miehellä on vähänkään itsekunnioitusta ja varmuutta niin ei palloile missään treffisivuilla.


      • 7plus11
        xfgfkxlfxdlkölj kirjoitti:

        Tietenkin profiili on kaikkien nähtävillä ja siellä on paljon yksityisasioita. En laita siihen kuvaa, jotta minua ei tunnistettaisi. Toki tutut voivat profiilini nähdä, mutta koska he eivät tiedä sen olevan minun, asiassa ei ole ongelmaa. Oleellista on myös ymmärtää, että on eri täysin asia, että joku tietää jotain minusta kuin että hän tietää minun maininneen sen treffiprofiilissani. Kyllä tuttuni tietävät esim. mitä harrastan, mutta en silti halua heidän tietävän, mitä harrastuksistani mainitsen treffiprofiilissani ja millä tavalla. Minulle ylipäänsä se fakta, että haen seuraa netistä, on arkaluontoinen yksityisasia.

        Tuokin kertoo jotain ihmsestä että kokee nettideittailun arkaluontoiseksi asiaksi jota ei voi ystäville avata. Onko ne ylipäätään oikeita ystäviä silloin, joiden kanssa pyörit? Mun kaverit tiesi ihan hyvin että nettideittailen ja profiilissa oli hyvin tunnistettava kuva. Muutenkin siitä on hyötyä kun ystäväpiirissä tiedetään että jollain on vakavasti haku päällä koska sitäkin kautta voi joku löytyä.

        Olet ilmeisesti mies mutta tulee mieleen joku alistuva naishenkilö jota työpaikan muut harakat säälittä nokkivat kunhan saavat tilanteen.


      • fghjijhjk
        ererere kirjoitti:

        Mulla on kokemusta siitä kun ystävätär teki minulle profiilin. Minulla oli omakin kyhäelmä, mut poistin sen turhana rasitteena ja heitin hanskat tiskiin koko nettideittailusta.
        Sit Yks tuttu nainen oli sitä mieltä että kyllä minun ulkonäöllä ja taustoilla pitäs naisia olla jonossa tulemassa ja halus auttaa minua jne. No hämpä teki kattavan mainoksen minusta parilla kuvalla höystettynä. Puolen vuoden saldo, sain 35 aloitusts 33 oli venakkoja, yksi tuli 47 vuotiaalta naiselta ja yksi tuli 5 lapsen yh naiselta 450 kilsan päästä.
        Teimme aloituksia n60 kuvattomiin ja kuvallisiin profiileihin, kaikissa vielä haettii minun laista miestä. Kuusi vastasi, ei kiitosta tai sitä että oikea on jo löytynyt.
        Jos miehellä on vähänkään itsekunnioitusta ja varmuutta niin ei palloile missään treffisivuilla.

        No ei missään nimessä saa antaa naisen tehdä profiiliasi. Naiset haistaa sen. Ehdottomasti itse pitää tehdä, omin sanoin. Tuleehan se julki oitis kirjoittelussa ettei ole sama ihminen.


      • sertgyuiolöpå
        xfgfkxlfxdlkölj kirjoitti:

        Tietenkin profiili on kaikkien nähtävillä ja siellä on paljon yksityisasioita. En laita siihen kuvaa, jotta minua ei tunnistettaisi. Toki tutut voivat profiilini nähdä, mutta koska he eivät tiedä sen olevan minun, asiassa ei ole ongelmaa. Oleellista on myös ymmärtää, että on eri täysin asia, että joku tietää jotain minusta kuin että hän tietää minun maininneen sen treffiprofiilissani. Kyllä tuttuni tietävät esim. mitä harrastan, mutta en silti halua heidän tietävän, mitä harrastuksistani mainitsen treffiprofiilissani ja millä tavalla. Minulle ylipäänsä se fakta, että haen seuraa netistä, on arkaluontoinen yksityisasia.

        Tuo kertoo naiselle jo paljon ihmisestä joka ei voi tunnistettavalla kuvalle deitillä olla. Miksi ei? Mitä hävettävää/pelkäämistä asiasssa on että tutut tietää sinun olevan deitillä ja hakevan seuraa?
        Monet naiset etsivät hauskaa, rentoa, avointa miestä. Valitettavasti viesteistäsi saa sinusta toisenlaisen käsityksen enkä ihmettele jos naiset eivät ole kiinnostuneita.
        Ajattele asiaa naisen kannalta. Kaltaisiltasi miehiltä tulee naiselle kymmenittäin viestejä, miksi juuri sinä olisit se kenelle naisen kannattaisi vastata?
        Jos ei itsestään uskalla paljoa antaa, mitä saa?


      • 5ja4
        fghjijhjk kirjoitti:

        No ei missään nimessä saa antaa naisen tehdä profiiliasi. Naiset haistaa sen. Ehdottomasti itse pitää tehdä, omin sanoin. Tuleehan se julki oitis kirjoittelussa ettei ole sama ihminen.

        No eipäs. Nainen osaa helposti tehdä profiilista sellaisen kuin minä mies naiselle näyttäytyy. Toki toinen mieskin pystyy arvioimaan sinua paljon paremmin kuin sinä itse mutta ehkä vähän vääristä näkökulmista.

        Tietenkään ei tarkoitettu, että nainen kirjoittaa omasta päästään treffiprofiilin sinulle vaan sinua kuvaten.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        5ja4 kirjoitti:

        No eipäs. Nainen osaa helposti tehdä profiilista sellaisen kuin minä mies naiselle näyttäytyy. Toki toinen mieskin pystyy arvioimaan sinua paljon paremmin kuin sinä itse mutta ehkä vähän vääristä näkökulmista.

        Tietenkään ei tarkoitettu, että nainen kirjoittaa omasta päästään treffiprofiilin sinulle vaan sinua kuvaten.

        Ei, ei, kyllä profiili pitää itse kirjoittaa ja sitten vaikka näyttää sen naiselle ja pyytää vinkkejä jos jtk korjattavaa. Toisen kirjoittama profiiliesittely on muuten ristiriidassa viestin kanssa jonka kirjottaa eri ihminen ja sen usein huomaa heti. Ei anna luotettavaa kuvaa.


      • xfxkxfkxfxflkljöx
        sertgyuiolöpå kirjoitti:

        Tuo kertoo naiselle jo paljon ihmisestä joka ei voi tunnistettavalla kuvalle deitillä olla. Miksi ei? Mitä hävettävää/pelkäämistä asiasssa on että tutut tietää sinun olevan deitillä ja hakevan seuraa?
        Monet naiset etsivät hauskaa, rentoa, avointa miestä. Valitettavasti viesteistäsi saa sinusta toisenlaisen käsityksen enkä ihmettele jos naiset eivät ole kiinnostuneita.
        Ajattele asiaa naisen kannalta. Kaltaisiltasi miehiltä tulee naiselle kymmenittäin viestejä, miksi juuri sinä olisit se kenelle naisen kannattaisi vastata?
        Jos ei itsestään uskalla paljoa antaa, mitä saa?

        Jos kuvattomuus on naiselle ylipääsemätön ongelma, on varmaan parempikin, ettei sellaiseen ala tutustua sen enempää. Tuskin sopisin yhteen jonkun someaktiivin kanssa, jolle kaikki on julkista.

        En näe nettitreffailussa mitään hävettävää/pelkäämistä. Se ei vain kuulu muille.

        En ole erityisen hauska enkä varsinkaan rento, enkä erityisemmin pidä sellaisista ihmisistä. Tiedän kyllä, että kaikenlaiset asiattomat pellet ovat naisten suosiossa, mutta en tee itsestäni sellaista vain naisen saadakseni. Sen sijaan olen hyvin avoin. En muista mitään, mitä treffailun puitteissa minulta olisi kysytty, mihin olisin jättänyt vastaamatta. Sen sijaan minua toisinaan ärsyttää naisten avoimuuden puute - yksinkertaisiin hyvin ei-intiimeihin kysymyksiin kuten "mitä teet työksesi" vastaillaan mahdollisimman epämääräisesti kuten "työskentelen ihmisten parissa" sen sijaan, että sanottaisiin olevansa vaikka terveydenhoitaja tai opettaja.

        Profiilini on hyvin kattavasti täytetty ja siinä on paljon asiaa mm. harrastuksista, elämäntavoista ja maailmankuvasta. En yritä miellyttää kaikkia naisia keskimääräisillä latteuksilla vaan toivon, että jonkun kanssa löytyy yhteistä noissa asioissa.


    • Kerro täällä, mikä sinun kohdallasi on se kiinnostava asia, joka erottaa sinut muista ja herättää naisten kiinnostuksen, niin pohditaan miten se kannattaisi ilmaista.

      Se, että olet mies joka hakee naista (x-vuotiasta, xxx cm pitkää ja xx kg painavaa) ei tee sinusta yhtään sen kiinnostavampaa kuin se, että itse olet x-vuotias, -pituinen ja -painava ja mahdollisesti harrastat liikuntaa ja olet lähes raitis.

      • fhhhiiii

        Kuten helka sanoon, jos olet normaali, töissäkäyvä, liikunnallinen ja suomalainen mies niin sinusta ei ole kukaan deittisivujen kiinostunut. Jos meinaa treffisivuilla edes vähän pärjätä, niin pitää olla musikaallisia ja exstreem harrastuksia , yli 100000 tuloja, korkeasti koulutettu ja pelimies.


      • fhhhiiii kirjoitti:

        Kuten helka sanoon, jos olet normaali, töissäkäyvä, liikunnallinen ja suomalainen mies niin sinusta ei ole kukaan deittisivujen kiinostunut. Jos meinaa treffisivuilla edes vähän pärjätä, niin pitää olla musikaallisia ja exstreem harrastuksia , yli 100000 tuloja, korkeasti koulutettu ja pelimies.

        "Jos meinaa treffisivuilla edes vähän pärjätä, niin pitää olla musikaallisia ja exstreem harrastuksia , yli 100000 tuloja, korkeasti koulutettu ja pelimies."

        Jos kerran noin on, niin miksi siis edes yrität?

        Vai olisikohan sittenkin niin, ettet itsekään usko, että tuo pitää paikkansa, mutta tuota mantraa pitää täällä jaksaa hokea ;)

        Asiat, jotka luettelivat, ovat hyvä lähtökohta. Mutta et taatusti itse ole kiinnostunut ihan kenestä tahansa naisesta ihan kuten naisetkaan eivät kiinnostu miehestä vain siksi, että hän on ok. Sinussakin on jotain ainutlaatuista, joka herättää juuri niiden naisten kiinnostuksen, jotka etsivät sillä tavalla ainutlaatuista ihmistä. Sinun pitää vain osata ilmaista se.

        Jos oma miesystäväni olisi hakenut seuraa netin kautta niin hän erittäin todennäköisesti olisi maininnut profiilissaan intohimonsa kirjallisuuteen ja ehkä vielä sen, minkä tyyppiseen kirjallisuuteen. Se olisi ollut minulle "se juttu", mikä olisi erottanut hänet positiivisesti kaikista muista hänen ikäluokkansa miehistä tällä alueella.

        Sen sijaan tulojen (joita en muuten tiedä vieläkään enkä ole edes halunnut kysellä) mainitseminen olisi ollut totaalinen turn-off.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaa
        fhhhiiii kirjoitti:

        Kuten helka sanoon, jos olet normaali, töissäkäyvä, liikunnallinen ja suomalainen mies niin sinusta ei ole kukaan deittisivujen kiinostunut. Jos meinaa treffisivuilla edes vähän pärjätä, niin pitää olla musikaallisia ja exstreem harrastuksia , yli 100000 tuloja, korkeasti koulutettu ja pelimies.

        Naisena vastaan että se miten tuot itsesi esille omana itsenään, kirjoitus- ja ilmaisutyylisi ratkaisevat. Minulle ei paljon toisen harrastukset merkitse, pääasia että niitä on edes joku. Tietysti jos mies mainitsee harrastavansa kiertelyä suomen kirkoissa, tavoitteena valokuvata ne kaikki, olisi se niin kaukana omista mieltymyksistäni etten uskoisi meillä tulevaisuutta olevan.
        Totuus nyt on, vaikka otettaisiin kaksi perusasioiltaan samankaltaista miestä, ratkaisee kumpi osaa tehdä itsestään mielenkiintoisen kirjoitukseltaan.
        Perustylsä luettelomainen tyyli ei nappaa.Jos saat naisen hymyilemään kirjoituksellesi, nainen muistaa sen. Tunteen, minkä sait hänessä aikaan.


      • eddd

        Te naiset joskus kun pikkumielessänne ymmärtäisitte, että kaikki ei ole kirjailijoita. Vaikka mies olis laittanut ominaisuutensa ranskalaisillaviivoilla ja ne täsmäisivät mielrymyksiin, niin te ette halua tutustua mieheen ihmisenä vain sen takia kun häb ei osaa jännästi kirjoittaa.


      • 1plus2
        eddd kirjoitti:

        Te naiset joskus kun pikkumielessänne ymmärtäisitte, että kaikki ei ole kirjailijoita. Vaikka mies olis laittanut ominaisuutensa ranskalaisillaviivoilla ja ne täsmäisivät mielrymyksiin, niin te ette halua tutustua mieheen ihmisenä vain sen takia kun häb ei osaa jännästi kirjoittaa.

        Näillekin löytyy varmaan se ottajansa, joka ei tekstistä piittaa eikä ole itsekään kirjallisesti mikään ruuneperi. Se on usein sellainen nainen tosin, jolla ei ole muutenkaan niin varaa valita.


      • eddd kirjoitti:

        Te naiset joskus kun pikkumielessänne ymmärtäisitte, että kaikki ei ole kirjailijoita. Vaikka mies olis laittanut ominaisuutensa ranskalaisillaviivoilla ja ne täsmäisivät mielrymyksiin, niin te ette halua tutustua mieheen ihmisenä vain sen takia kun häb ei osaa jännästi kirjoittaa.

        Jos ei osaa kirjoittaa niin nettideittailu ei ole paras mahdollinen seuranhakukanava, se kun perustuu kirjalliseen ulosantiin ja valokuvaan.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        eddd kirjoitti:

        Te naiset joskus kun pikkumielessänne ymmärtäisitte, että kaikki ei ole kirjailijoita. Vaikka mies olis laittanut ominaisuutensa ranskalaisillaviivoilla ja ne täsmäisivät mielrymyksiin, niin te ette halua tutustua mieheen ihmisenä vain sen takia kun häb ei osaa jännästi kirjoittaa.

        Toki naiset sen ymmärtävät!!! Mutta kun näitä on siellä satoja, satoja, ei ole mahdollista kaikkien kanssa kirjoitteluun. Monet naiset eivät edes halua samaan aikaan kirjoitella monen kanssa. Itsellä korkeintaan 2, hyvin äkkiä selviää onko kirjoiteltavaa keskenään.
        Ei netissä sen helpompaa ole löytää kumppania kuin livenäkään. Myös monella naisella on vaikeaa löytää kumppani. Kaikki naisetkaan eivät osaa kirjoitella tai halua käydä baareissa/tansseissa.


    • heeelga

      Minä ainakin olen kiinnostunut sellaisesta naisesta, jolla ei lapset asu enää kotona / kokonaan lapseton, koiraton ja kissaton ja vaki päivätyössä. Lisäks ei päihdeongelmaa eikä röökiä, eikä vahvasti elämää rajoittavia sairauksia tai merkittävää ylipainoa. ..niin, ja liikaa harrastuksia ja kavereita tai jatkuvasti kimputtavia sukulaisia ei sais myöskään olla, jotta olisi aikaa myös seurustelulle. Turnoff harrastuksia ovat ainakin matkustus ja tanssi, hevimusa ja motskarit. Semmoselle naiselle voisin vastata, jos ottaa minuun yhteyttä. Vaatiikohan naiset jotain enemmän kuin edellä mainitut mieheltä? Erottuuko mies edukseen, jos omaa nuo piirteet?

      • dfghuioklö

        Itse täytän nämä mainitsemasi asiat. Mutta, mutta, jos tuot ne tuolla tavalla esille niin naisena en vastaa tai ota yhteyttä.
        Ilmeisesti omaat ikää, jos haet ikäistäsi seuraa niin moni nainen kasvatettu vanhaan tapaan että miehen kuuluu ja pitää ottaa ensiaskel. Tätä asiaa on vaikea muuttaa kun sen jo kotona saanut.
        Mitenkään et erityisesti erotu deitillä, kaltaisiasi miehiä siellä on.


      • Siis erottuuko mies edukseen, jos ei tanssi eikä matkusta, ei kuuntele heviä eikä harrasta moottoripyöriä? En usko, että nuo asiat ovat etu naismarkkinoilla.

        Terveys on oletusarvo, elämää rajoittavista sairauksista on hyvä kertoa jossain vaiheessa ennen kuin suhde syvenee, mutta ei niiden paikka ole profiilissa. Päihdeongelmaa ei kukaan myönnä, joten on ihan sama kirjoitatko siitä vaatimuksissasi vai et. Savuttomuus on nykyisin plussaa kummallakin sukupuolella.

        Vakipäivätyö on aika kova vaatimus tänä päivänä. Pelkästään tuo supistaa mahdolliset ehdokkaasi vähiin, koska iso osa ihmisista on määräaikaisissa työsuhteissa. Koska ilmeisesti et hae akateemista naista niin ihmetyttää myös, miksi vain päivätyö kelpaa.

        Itselleni kaikkein pahin turn-off olisi kuitenkin tuo "liikaa harrastuksia ja kavereita tai jatkuvasti kimputtavia sukulaisia ei sais myöskään olla, jotta olisi aikaa myös seurustelulle". En tiedä mitä ovat kimputtavat sukulaiset, mutta jos aikuinen mies kinuaa 'aikaa seurustelulle' niin tulee mieleen läheisriippuvainen ihminen, joka haluaisi viettää kaiken vapaa-ajan yhdessä.


      • 14plus8

        Haet hajutonta, mautonta, helppoa, hoikkaa ja sinulle omistautuvaa naista. Sellainen vaikutelma tuosta tulee. Tanssiminen ja mtkustaminen turnoff-harrasteina kuulostaa siltä, että haluat kahlita naisen lisäksi kotiin, olet mahdollisesti tylsä ja mustasukkainen?


      • fbnvkdvjf
        14plus8 kirjoitti:

        Haet hajutonta, mautonta, helppoa, hoikkaa ja sinulle omistautuvaa naista. Sellainen vaikutelma tuosta tulee. Tanssiminen ja mtkustaminen turnoff-harrasteina kuulostaa siltä, että haluat kahlita naisen lisäksi kotiin, olet mahdollisesti tylsä ja mustasukkainen?

        Oletko sinä sitten joku pettäjälutka, joka haluaa pois miehensä luota koko ajan?


      • fbnvkclvjf
        helka kirjoitti:

        Siis erottuuko mies edukseen, jos ei tanssi eikä matkusta, ei kuuntele heviä eikä harrasta moottoripyöriä? En usko, että nuo asiat ovat etu naismarkkinoilla.

        Terveys on oletusarvo, elämää rajoittavista sairauksista on hyvä kertoa jossain vaiheessa ennen kuin suhde syvenee, mutta ei niiden paikka ole profiilissa. Päihdeongelmaa ei kukaan myönnä, joten on ihan sama kirjoitatko siitä vaatimuksissasi vai et. Savuttomuus on nykyisin plussaa kummallakin sukupuolella.

        Vakipäivätyö on aika kova vaatimus tänä päivänä. Pelkästään tuo supistaa mahdolliset ehdokkaasi vähiin, koska iso osa ihmisista on määräaikaisissa työsuhteissa. Koska ilmeisesti et hae akateemista naista niin ihmetyttää myös, miksi vain päivätyö kelpaa.

        Itselleni kaikkein pahin turn-off olisi kuitenkin tuo "liikaa harrastuksia ja kavereita tai jatkuvasti kimputtavia sukulaisia ei sais myöskään olla, jotta olisi aikaa myös seurustelulle". En tiedä mitä ovat kimputtavat sukulaiset, mutta jos aikuinen mies kinuaa 'aikaa seurustelulle' niin tulee mieleen läheisriippuvainen ihminen, joka haluaisi viettää kaiken vapaa-ajan yhdessä.

        Mitä järkeä on parisuhteessa, jos ei haluta viettää vapaa-aikaa yhdessä? Kyllä minullekin naisen liiat harrastukset ja kaverit ovat turn-off.


      • fbnvkclvjf kirjoitti:

        Mitä järkeä on parisuhteessa, jos ei haluta viettää vapaa-aikaa yhdessä? Kyllä minullekin naisen liiat harrastukset ja kaverit ovat turn-off.

        Jos tavoitteena on viettää kymmeniä vuosia yhdessä, niin kyllä sitä yhteistä aikaa riittää vaikka molemmat tapailisivat myös omia ystäviään ja harrastaisivat omia juttujaan.

        Mutta hae sinä ihmistä, joka haluaa viettää vapaa-ajan kanssasi, minä hain ja löysin ihmisen jonka kanssa vietän aikaa yhdessä silloin kun se molemmille sopii mutta aikaa jää myös itselle ja esimerkiksi kavereille.


      • 14plus8
        fbnvkdvjf kirjoitti:

        Oletko sinä sitten joku pettäjälutka, joka haluaa pois miehensä luota koko ajan?

        En vaan mä olen mies joka ei kestäisi ripustautuvaa akkaa ja tajuan miten ripustautuva mies olisi yhtä hirveä. Sulle harrastukset ja naisen kaverit ovat ongelma joka kertoo siitä että sulla on muitakin ongelmia.

        Sen lisäksi, että naisella ei saa olla "liikaa" harrastuksia tai kavereita, sulla on kummallisia, täysin mielivaltaisen oloisia inhokkiharrastuksia joiden ainoa yhdistävä tekijä tuntuisi olevan että nainen ei aiheuta ääntä eikä mene mihinkään koskaan. Onnea matkaan :D


      • flbnvkdvjf
        14plus8 kirjoitti:

        En vaan mä olen mies joka ei kestäisi ripustautuvaa akkaa ja tajuan miten ripustautuva mies olisi yhtä hirveä. Sulle harrastukset ja naisen kaverit ovat ongelma joka kertoo siitä että sulla on muitakin ongelmia.

        Sen lisäksi, että naisella ei saa olla "liikaa" harrastuksia tai kavereita, sulla on kummallisia, täysin mielivaltaisen oloisia inhokkiharrastuksia joiden ainoa yhdistävä tekijä tuntuisi olevan että nainen ei aiheuta ääntä eikä mene mihinkään koskaan. Onnea matkaan :D

        Aika jännästi tiedät fbnvkdvjf:n inhokkiharrastukset, vaikka hän ei niistä itse kertonutkaan. Kirjoitti koko ketjuun yhden ainoan viestin, ja siinä ei puhuttu kenenkään harrastuksista mitään.


    • heeelga

      Ohops, kylläpä täällä vääristellään reippaasti toiveitani hyvästä kumppanista. Eipä tietenkään naisen tarvii olla hajuton ja mauton, enkä halua ketään kotiin kahlita. Itse olen kyllä kotona viihtyvää tyyppiä, ja toivoisin siis, että kumppanikin olisi. Ei mielestäni ole mitenkään kohtuutonta odottaa parisuhteessa /seurustelussa huomiota itselleen, tekeekö se minusta naista alistavan tyrannin? Yllä luettelin vain piirteitä, jotka itse omaan ja esitin, että samanlainen nainen voisi kelvata minulle. Mutta olen huomannut, että tällaisia naisia on ainakin suomalaisista hyvin vaikea löytää..olen varmaan sitten tylsä tyyppi toiveineni. Itse olen hyvinkin valmis antamaan mieluisalle kumppanille aikaa ja huomiota. Miksi edes etsiä kumppania vain koristeeksi, jos ei tarpeeksi aikaa yhdessäoloon? Enkä tosiaan tarkoita että kotona tarttis istua nyrkin ja hellan välissä, tottakai omia juttujakin pitää olla. Liikaa menoja (harrastukset moninaiset, kimputtavat sukulaiset, jumaloitavat lemmikit) tarkoittaa liikaa menoja, ei kohtuullisesti menoja. Että eläkeehän viäristelkö.
      Mutta joo, olen jo hyväksynyt ajatuksen että vaatimukseni ovat liian tiukat ja vanhaksipoijaaksi jään...

      • "Mutta joo, olen jo hyväksynyt ajatuksen että vaatimukseni ovat liian tiukat ja vanhaksipoijaaksi jään..."

        Oma valinta. Jos olet ehdoton sen suhteen, että pitää olla joka päivä yhdessä tai sitten ei ollenkaan, niin tottakai se rajoittaa mahdollisuuksiasi löytää sopivaa kumppania.

        Voit myös valita parisuhteen, jossa ollaan yhdessä aina silloin, kun siihen on mahdollisuus. Molemmilla on myös omia menoja, mutta ajan myötä yhdessäolo alkaa tuntua niin hyvältä, että muutetaan yhteen ja vietetään ainakin loppuillat ja yöt yhdessä. Paitsi jos toisella tai molemmilla on työmatkoja tai muita pakollisia menoja. Ei nämä hotelliyöt todellakaan ole mikään uhka parisuhteelle, päinvastoin, paljon mieluummin sitä nukkuisi oman kultansa vieressä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe