Voiko ruma mies saada/haluta lasta?

RumaJaLapseton

Tai ainahan sitä haluta saa mut eriasia toteutuuko. Olen 35 ja halunnu lasta jo 15 vuotta mut minkäs teet jos ykskään nainen ei halua sitä mun kans. Monihan suunnittelee ja toteuttaa oikeastaan kaikki sen kun opiskelut on ohi ja työelämä alkaa niin on vähän kuin normaalia et parisuhde löytyy ja perhe alkaa kasvamaan. Toista se on kun syntyy rumaksi. Mikään suhteeseen liittyvä ei enään olekaan itsestäänselvyys. Joskus päätin et lapset hommaan ennen kun kolkyt täytän ja nyt oon antanu viimeisen takarajan kolmeenseiskaan. Sit saa olla. Kun en naista tällä naamalla saa niin mikä olisi vaivattomin keino saada omaa lihaa ja verta oleva lapsi? Oon kuullu jostain sijais synnyttäjistäkin mut tekeekö he lapsia jos isä on ruma? Talous olisi kunnossa ja työt taattu ja puitteet lapselle olisi erinomaiset. Olkoon tyttö tai poika niin olisi kivaa katsoa oman lapsen kehittymistä ja opastaa vaikka oman liikunnallisen harrastuksen pariin tai mitä vaan lapsi haluaisikaan harrastaa. Toisaalta saako edes mies haaveilla lapsesta vai onko sekin ainoastaan naisten yksinoikeus?

43

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35867

      "Toisaalta saako edes mies haaveilla lapsesta vai onko sekin ainoastaan naisten yksinoikeus?"

      Ei ole naisen yksinoikeus ja saa haaveilla. Vastoin omaa tahtoaan lapsettomaksi jääminen on aina tragedia, on sitten parisuhteessa tai ei, nainen tai mies.

      Ymmärrän kokemaasi kipua, vaikka nainen olenkin. Meille naisille yksin lapsen saaminen olisi jossain määrin (tai aika paljonkin) helpompaa kuin miehille. Mutta omalta osaltani se ei ole vaihtoehto. Minusta lapsi ansaitsee kaksi vanhempaa ja tasapainoisen kasvuympäristön. Suren siis enemmän sitä, etten saa kokea ydinperhettä ja äidin ja kumppanin roolia siinä.

      Käsittääkseni sijaissynnyttäjiä ei Suomessa ole, joten sikäli miehet ovat tässä suhteessa epätasa-arvoisessa asemassa. Jos olet avaramielinen, sateenkaariperheet etsivät joskus sperman luovuttajaa ja miehen mallia, mahdollisesti jopa isää lapselle, mutta en usko, että tämäkään järjestely olisi kovin helppo. Harvalle omaa lasta toivovalle solujen luovuttaminen vastaa kuitenkaan isyyttä.

    • Ikis__M

      Karu fakta on että ruma mies ei voi saada eikä saa haaveilla omasta lapsesta tässä yhteiskunnassa, sama koskee myös ihan hyvänkin näköisiä miehiä kuten vaikkapa minua. Lasta saa haluta ja siitä haaveilla vain nainen jolla on kaikki palikat käsissä perhepeliin, rumat, tavalliset ja hyvänkin näköiset miehet voi olla varmoja vain siitä että halutessaan saattavat päästä keinoisäksi jonkun muun miehen (yleensä jännäp..ka) siittämän lapsen jälkeläiselle. Naisia ei silti arvostella vaikka ne tuomitsee monet hyvät miehet lapsettomaan elämään, feminismivihreässä yhteiskunnassa heillä on oikeus tehdä niin kuin tekevät ja ovat tekemättä.

      • äitinäkolmelle

        Hyvä että olet asian tajunnut. Päätös ja vastuu on yksin naisen. Sillä aviomieskin voi ja usein heittäytyykin idioottimaiseksi Tyhmämieheksi, kun yhtäkkiä se perhe-elämän leikkiminen kyllästyttääkin ja velvollisuuksiakin olisi. Kivempaa on vetää kaljaa kavereiden kanssa, ja hummata pitkin. Siinä se on nainen sitten yksin sen lapsen kanssa. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.


      • 1plus12
        äitinäkolmelle kirjoitti:

        Hyvä että olet asian tajunnut. Päätös ja vastuu on yksin naisen. Sillä aviomieskin voi ja usein heittäytyykin idioottimaiseksi Tyhmämieheksi, kun yhtäkkiä se perhe-elämän leikkiminen kyllästyttääkin ja velvollisuuksiakin olisi. Kivempaa on vetää kaljaa kavereiden kanssa, ja hummata pitkin. Siinä se on nainen sitten yksin sen lapsen kanssa. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

        Kuka käskee niitä haaroja levittämään vaan jännämiehille? Ainiin kun ei tavalliset vähemmän komeat hyvä luontoiset kelpaa vaan pitää olla se komea jännäpaska.


      • PeeJiiPee

        Itse olet miehesi valinnut


      • Vautaastätäpazkaa
        PeeJiiPee kirjoitti:

        Itse olet miehesi valinnut

        Se kun vaan on aika surullista ettei naiset näekkään tulevaisuuteen ja tiedä heti ensikohtaamisesta kenen tahansa miehen kanssa,myös sen kiltin ja kunnollisen,että tämä tulee aina siinä rinnalla pysymään. Saatanan typerää syyttää naisia kun miestä ei enää satu perhe-elämä kiinnostamaan. Mikä tahansa on kysymys,vastuu ja syy on aina naisilla,aika hyvin olette asiat päässänne järkeilleet. Missä on miehen vastuu parisuhteesta ja lapsesta?


      • JormaJulma

        Kukaan ei näe suoraan tulevaisuuteen, mutta naiset kyllä jättävät aivan selkeitä hälytysmerkkejä huomioimatta.

        Tähän tuskin auttaa mikään muu, kuin pidempi seurusteluaika. Kenties sellaiset kolme vuotta tai jotain. Kun tolkku alkaa ihastumisen jälkeen palata, niin sitten olisi mahdollisuus arvioida toista ihmistä paremmin.

        Tämä ei ole mikään täydellinen ratkaisu, mutta toimii tyhjää paremmin.

        Mutta on myös aika typerää väittää, että naisella ei ole mitään vastuuta parinmuodostuksessa.


      • Vautaastätäpazkaa
        JormaJulma kirjoitti:

        Kukaan ei näe suoraan tulevaisuuteen, mutta naiset kyllä jättävät aivan selkeitä hälytysmerkkejä huomioimatta.

        Tähän tuskin auttaa mikään muu, kuin pidempi seurusteluaika. Kenties sellaiset kolme vuotta tai jotain. Kun tolkku alkaa ihastumisen jälkeen palata, niin sitten olisi mahdollisuus arvioida toista ihmistä paremmin.

        Tämä ei ole mikään täydellinen ratkaisu, mutta toimii tyhjää paremmin.

        Mutta on myös aika typerää väittää, että naisella ei ole mitään vastuuta parinmuodostuksessa.

        Olet oikeassa tossa pidemmässä seurustelussa,varsinkin kun tavoitteena olisi perheen perustaminen.Kenenkään oikea minä ei pysy piilossa vuosia.
        Mielestäni en väittänytkään ettei naisilla olisi suhteessa ihan yhtä suuri vastuu kun miehillä. Tottakai on,eihän ilman omaa vastuuta ja halua olla yhdessä toisen kanssa ole mitään suhdetta. Ärsytti vaan noi kommentit 1plus12lta ja PeeJiiPeeltä,molemmat kun kommentoivat naisten olevan pelkästään syypäitä kaikkeen.


    • milleris

      Minä haluan myös äidiksi. Olen korkeintaan ok-näköinen. Minulla on sairaus (joka tosin ei ole perinnöllinen). En käytä päihteitä ja elän rauhallista elämää.

      Moni minua kauniimpi ja terveempi nainen on äiti, mutta käyttää päihteitä ja lapsi on harva se kuukausi vaarassa tulla huostaanotetuksi jne. Varmaan lapsiin kohdistuvaa väkivaltaakin on noissa perheissä, mediastakin se näkyy :(

      Minä olisin hyvä äiti.

      • riskinottokannattaa

        Itse asiassa, et yhtään tiedä kuinka onnistuisit äitinä olossa. Arvella toki voit. Tämän voin kertoa, koska olen jo vanha, ja monen lapsen äiti. Yhtään en halua vähätellä tahtoasi tulla äidiksi. Mutta sitä hyvyyttä/huonoutta voi uumoilla sitten vasta vuosien päästä.


    • normityyli

      Mitä ihmisen halu on ? Itserakkautta lähinnä .

      • 1plus15

        Niin, eihän sitä haluta saa. Lapsi on tehtävä ilmeisesti vasten tahtoa tai vahingossa, muuten se on sinun logiikallasi itserakkautta.


    • JosViäPuimaanEhtis

      Kohta syttyy sota, joten lapsien teko sodan jalkoihin kärsimään on liian raakaa ja vastuutonta. Nimimerkillä sotilastiedusteut vuotaa.

    • murheellista

      Aina kun näen tällaisia aloituksia, tulee mieleen ne miehet, jotka olisivat hyviä isäkandidaatteja, mutta joilta saa tylyt pakit tai jotka itse tuomitsevat itsensä, vaikka mikään ei olisi heitä vastaan.

      • enpä.usko

        En usko että heiltä saisi tylyt pakit, ne on ne pelimiehet ja jännämiehet keneltä tulee tylyt pakit ja naiset tekee heille myös lapsia.


      • prosessoija

        Jospa heillä on asioiden "prosessointi" kesken ja haluaisivat muutenkin tutustua ensin paremmin hitaammalla tahdilla?


      • TuhansienMurheellisten

        Jos ei viiteentoista vuoteen ole haluamaansa lasta saanut niin kyllä totuus mielestäni kääntyy enemmän siihen suuntaan, että ne tylyt pakit antaa nainen. Kyllä nyt edes vähän kikkailemalla jonkun sattuma naisen paksuks saisi vaikka "vahingossa"


    • vuosiaedessä

      En tajua mistä saadaan ruma mies aikaan. Rumaksi olen vain todennut alkoholisoituneet tai hyvinkin väkivaltaisen näköiset ( osoittaneet sen käytöksellään) tai sitten käytökseltään muuten typerät.
      Tekisi mieli sanoa, että lähde kahville, niin katostaan se rumuus :)
      Deittailin ja tapasin kaikenlaisia miehiä ja vaikka joistain ensin olikin, että "Oh my mikä örkki", niin hyviksi kavereiksi on jääty, kun tämä örkki ei taas ollut halukas suhteeseen.

      Kyllä se käytös ja yhteinen huumori merkaa minusta enemmän kun ulkonäkö.

    • Onamirvokki

      Haluatko siis vain lapsen, et vaimoa? Ihmisen rumuus tai kauneus on pelkkä klisee. Tosin nykyisin etenkin nuoret satsaavat valtavasti ulkonäköön, mutta tosiasia on, ettei mikään ihmissuhde voi toimia sen varassa, miltä ihminen näyttää. Ja mikä on rumaa ja mikä kaunista, kuka sen määrittää. Tunnen paljon "rumia" ihmisiä, jotka elävät lapsineen onnellisessa parisuhteessa. Ja vaikka rumuus ensin kiinnittäisikin huomiota, niin siihen tottuu, eikä se mitään merkitse. Sitä voi jopa pitää persoonallisena piirteenä. Et kai aloita tutustumista naiseen sanomalla, että haluat lapsen. Sitä kyllä voi nainen hiukan säikähtää.

      • RumaJaLapseton

        Katos joku on vanhan aloitukseni kaivanut. No en todellakaan ole puhunut lapsista mitään tavatessa ja vielä vähemmän enään ollenkaan kun olen ne haaveet jo haudannut. Kyllä se vaan niin on että ei rumalla ulkonäöllä naisia pääse edes treffaamaan siinä missä komeat kaverini sarjassa tapaavat naisia.


    • Kyllähän asia on niin, että jos ei mies onnistu, tai löydä mitään keinoa saada naista, vaikka haluaisi, niin minusta ihan joutaakin jäädä lapsettomaks. Turha se on laittaa jakoon geenejä, jotka eivät saa mitään aikaan..Tulee vain seuraavaankin sukupolveen vastaavia nollia kärsimään ja kitumaan. On kohtuullista myöntää itselleen faktat ja katsoa totuutta silmiin..Ottaa vastuu omasta elämästään ja lakata syyttelemästä muita, jos on itse yksi helvetin tolvana ja tollo. Tää ihan yleisesti kaikille haikailijoille, ei vain aloittajalle.

      • Naisasialooseri

        Kyse oli miehen rumuudesta, ei älykkyydestä. Vika on naisissa jos haluavat laittaa jakoon vähä-älyisen jännämiehen geenit, ennemmin kuin ruman älykön.


      • 1216

        Kerro nyt vielä kuinka hyvä ja ylevä olo tuli, kun sait jakaa tuon älykkään ajatuksen kanssamme.


      • super-atm
        Naisasialooseri kirjoitti:

        Kyse oli miehen rumuudesta, ei älykkyydestä. Vika on naisissa jos haluavat laittaa jakoon vähä-älyisen jännämiehen geenit, ennemmin kuin ruman älykön.

        Jokainen voi mitä naisten valta pariutumisessa tekee ihmiskunnan geeniperimälle. Ulkonäköhän heille miehessä kuitenkin tärkeintä on. Nykyinen holhoava sosialistiyhteiskunta pitää huolen siitä että köyhimmillä ja tyhmimmilläkin on varaa tehdä lapsia ja elättää niitä yhteiskunnan rahoilla. Älykkyys ei siis periydy vaan hyvä ulkonäkö.


      • Naisasialooseri kirjoitti:

        Kyse oli miehen rumuudesta, ei älykkyydestä. Vika on naisissa jos haluavat laittaa jakoon vähä-älyisen jännämiehen geenit, ennemmin kuin ruman älykön.

        Vitut se mistään ulkonäöstä ole kiinni...Kato Timo Soini...Kato monta muuta lihavaa petolinnun persettä, jotka elää parisuhteessa ja tuu sitten sanoon mulle, että kyse on ulkonäöstä.


      • 1216 kirjoitti:

        Kerro nyt vielä kuinka hyvä ja ylevä olo tuli, kun sait jakaa tuon älykkään ajatuksen kanssamme.

        Ei tullut mitään ylevää oloa ja en millään tavalla itseänikään kehunut, mut tykkään puhua asiasta, nähdä totuuteen ja myös tarvittaessa tuoda sen esiin.
        Ketä te ihmiset täällä yritätte kusettaa?......Ei se marttyyrius ja nillittäminen vie elämässä eteenpäin..ELämä on kova. Sinun on oltava vielä kovempi ja otettava omasi. En voi auttaa. Ei kukaan voi. Sinä teet elämästäsi sen mitä se on.


      • 9plus3
        super-atm kirjoitti:

        Jokainen voi mitä naisten valta pariutumisessa tekee ihmiskunnan geeniperimälle. Ulkonäköhän heille miehessä kuitenkin tärkeintä on. Nykyinen holhoava sosialistiyhteiskunta pitää huolen siitä että köyhimmillä ja tyhmimmilläkin on varaa tehdä lapsia ja elättää niitä yhteiskunnan rahoilla. Älykkyys ei siis periydy vaan hyvä ulkonäkö.

        Eikö miestenkin kannattaisi siinä tapauksessa pariutua älykkäiden, ei kauniiden naisten kanssa?


      • 9plus3 kirjoitti:

        Eikö miestenkin kannattaisi siinä tapauksessa pariutua älykkäiden, ei kauniiden naisten kanssa?

        Kyllä kannattaisi. Valitettavasti niille älykkäille ja ei kauniille naisille ei yleensä kelpaa älykäs mutta ruma mies.


    • Wkioe

      Olisi kiva nähdä kuvasi. Väitän melko varmasti, että olet tuiki tavallisen näköinen ja kuvittelet vaan olevasi ruma. (Ehkä koulukiusaajat ovat manipuloineet rumuus-ajatuksen päähäsi.)

    • suomionpaskamaa

      Valkoisella syntyperäisellä suomalaismiehellä ei ole mitään oikeuksia, pelkkiä vastuita ja velvollisuuksia vain. Naisilla sen sijaan on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia saati vastuita.

    • Vastauksena aloittajan kysymykseen, rumia miehiä, kuten rumia naisiakaan, ei ole olemassakaan. Kaikki sukukypsät ihmiset voivat, ulkonäöstä riippumatta saada lapsia.

      • kaikkieisaalapsia

        Vähänpä tiedät. Kannattaisko jättää vastaamatta, ja senkin ajan lukea biologiaa?


    • MitenSelitätte

      Miksi itsensä jo valmiiksi rumaksi tiedostava mies haluaa rumien geenejensä periytyvän lapseen? Kysyn vaan, että eikö tässä ole lapsen paras jo tarpeeksi kaukana, ja joku sairas itsekkyys esillä?

      • TietääkinSe

        Kyllä! Rumuus on ehdottomasti pahempaa kuin kaikki muut perinnölliset sairaudet!! Niistähän ei kannata välittää kunhan vaan on kaunis!!!


    • 13-15-v_jeba

      Minäkin olen ruma mies, mutta haluan kyllä lasta.

    • PedotPois

      Pedofiilit!

      • SuperKatja78

        Juuri tuollaisia ne miehet aina ovat!


    • onnistuu.kyllä

      Sijaissynnyttäjiä on paljon Intiassa. Rahalla saa mieskin siis lapsen jos todella haluaa.

    • Adoptoikaa

      Mikset adoptoi? Sadat tuhannet kodittomat lapset odottavat kotia. Ja silti lapsia vaan tehdään lisää! Miksi? Jos lasta ei halua niin adoptoida ei tarvitse, mutta jos tahtoo niin miksei adoptoi? Itsekkyyden huippu... Geenejään vaan pitää levitellä. Adoptoidessa saisit lapsen heti ja se olisi ihan oma, pieni prinsessa tai prinssi.

      • Mitkä maat antavat lapsia adoptioon yksinäisille miehille?


      • ystävänirinnalla

        Adoptio ei ole mikään automaatti. Ystäväni on ollut adoptiojonossa jo 10 vuotta ja yksinään koko sen ajan avioeronsa jälkeen. Pienet prinssit ja prinsessat eivät tule hetkessä omaan "valtakuntaansa". Odotusprosessi on hiton raskas ja vaativa. Iloitsen siitä päivästä kun hän saa lapsen luokseen.


    • ollaan automaattisesti steriilejä.

    • Kilttiatm

      Rumilus ei voi saada lapsia ja vielä vähemmän voi adoptoida.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe