Näyttävä itsemurha

totmacher

Itse olen suunnitellut itsemurhaa niin että laitan vaatekomeroon kerän piikkilankaa ja vedän LSDtä ja liimaan oven kiinni pikaliimalla ja käynnistän kattoon strobovalon. Painin itseni hengiltä piikkilangan kanssa ja kun ruumiini alkaa haisemaan, poliisilla on iso ongelma avata vaatehuoneni ovi ja näky järkyttää nuoria konstaapeleita jotka ovat juuri päässeet kentälle. Näin annan vankkaa osaamista ja kokemusta poliisivoimille ja työllistän monia palveluita mm vainajankuljetusta, oikeusrekisterikeskusta, väestörekisterikeskusta ja terveyskeskusta josta lääkäri joutuu tulla toteamaan minut kuolleeksi. Voi myös olla että nykyään poliisikin voi todeta henkilön kuolleeksi.

11

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäuskoinenn

      Ootko tosissas?

    • syvämies

      Diippiä settiä. ..

    • Kandidaatti

      Lapset nukkumaan. Sä et oikeesti oo tekemässä mitään. Sellaisella joka tosissaan suunnitelee itsemurhaa tekee sen niin että henki varmasti lähtee. Ei ole intressejä alkaa moiseen paskaan. Pääasia että henki lähtee.

    • Muista-maksaa

      hautauskulut omista rahoistasi, ei sossun rahoista....

      • katkeraaa

        Kaikki rahat on "sossun rahoja" :D


    • Ehdottomastikielletty

      Ei. Et tee sillä lailla. Et laisin tapa itseäsi. Elämässä mennään elämällä eteenpäin. Ja sinä selviät siitä siinä kuin muutkin. Piste.

    • Tapa-ittes-sen-verran

      komeasti ettei tartte haudata, joohan.

    • Immolaatio jonkun näennäisviisaan kommentin kanssa on käynyt omassa mielessäni. En vain ole keksinyt mitään asiaa, jonka puolesta tämä kannattaisi tehdä, tai mihin se vaikuttaisi.

    • SSRI

      Narsistin itsemurha. En taivu, mutta taitun, ja komeesti.

    • eiauta

      Nussimalla saatu henki, mitäs läksit

    • Dccdzfc

      Käy maksamassa itse arkku ennen kun alat hommiin, se vasta on tyyliä, järkytät sitten myös hautaustoimiston henkilökunnan.

      Tsemiä yritykseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe