Kysymys Jousimies-naisille

Ymmällään

Olen tavannut n. kuukausi sitten aivan ihastuttavan jouskarinaisen, jonka kanssa tullaan juttuun tosi hyvin.

Ollaan siis kirjoiteltu ja soiteltu käytännössä päivittäin ja nähtykkin ollaan muutama kerta. Suhde on edennyt kitkatta ja syventynyt puolin ja toisin.

Alkuviikosta kuitenkin jouskarini laittoi viestiä missä kehui minut jälleen kerran maasta taivaisiin johon luonnollisesti vastasin ja tämän jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään. Kyselin häneltä vielä samana iltana päivän kuulumiset, johon ei vastannut ja kolmen päivän radiohiljaisuuden jälkeen koitin soittaa hänelle, mutta tuloksetta.

Onko tämä jotenkin ominaista jouskarille?

Olen nähnyt hänet useamman kerran fb:ssä kirjautuneena tänä aikana joten tiedän ettei hänelle ole mitään ainakaan sattunut.

10

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amatsooni

      Niin, josimiesnaisena tiedän, miten syvästi ja vilpittömästi ihastun
      erilaisiin ihmisiin, miehiin ja naisiin.Näen kaikissa suurenmoisia
      piirteitä ja jokainen tapaaminen on kuin ilotulitusraketti:
      räiskyvä, mutta ennenkuin se ehtii taivaalta sammua on
      jo muutama uusi räiskymässä ihanin värein, kuvioin.
      En ikinä antaisi yhden ihmisen sitoa minua, rajoittaa,
      painaa alas ja nöyrryyttää, että pysyisin "elävänä haudattuna"!
      Nauti niistä kauniista sanoista, sillä ne ovat vilpittömiä, mutta
      älä luule olevasi "kedon ainoa, ihastuttava kukkanen"!

      • jouskariN

        Sama juttu täälläkin, jousimiesnainen kun olen ja tehnyt aivan samaa valitettavasti itsekkin. Tosi en ihastu ollenkaan helposti mutta arvostan kaikkia ihmisiä sellaisenaan kuin he ovat ja annan sen samaan tapaan kuulua.

        Sinuna en oikeastaan elättelisi enää kummoisempia toiveita, liekki on hyvin todennäköisesti jo sammunut ja on todella vaikea alkaa selittelemään toiselle kaiken kehumisen jälkeen mistä moinen käytös. Tai toisessa tapauksessa kyseinen henkilö on nyt säikähtänyt tuntemuksiaan ja vetäytynyt hetkeksi kuoreensa pohtimaan mitä itse oikein haluaa. Näin teen itse. Ei me sitä pahalla kun ollaan vain niin eläväisiä ja mennään hetken mukana. Minkäänlaista vastausta et tule ikinä saamaan jos nyt lähdet pommittamaan jatkuvin kyselyin tms. (lue: ahdistamaan nurkkaan) eli paras on että et ota nyt itse enää mitään kontaktia. Hän ottaa itse yhteyttä ja tulee jos on tullakseen.


      • Ymmällään

        Hän soitti minulle tänään ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Samanlaista ihastumista oli taas ilmassa kuin aikaisemminkin. Totesin hänelle, että on ollut vähän ikävä, kun sinusta ei ole kuulunut ja mietin jo, että onkohan sinulle sattunut jotain, johon hän totesi, että ompa ihanaa, kun huolehdit minusta jonka jälkeen vaihtoi lennosta puheenaihetta.

        Tätäkö tämä nyt sitten jouskarinaisen kanssa on, että saa jatkossakin miettiä, että koska hän taas katoaa jonnekkin?

        Hän on kuitenkin koko suhteemme ajan ollut se aktiivisempi osapuoli johtuen omista työkiireistäni. Ja en nyt usko, että olisin häntä mitenkään painostanut/ahdistanut pikemminkin päinvastoin.


      • Amatzooni

        Juuri niin! Juuri niin! Antakaa meidän Jousimiesnaisten ihastua kaikkeen hyvään, mitä näemme jokaisessa ihmisessä silti sitomatta meitä! Älkää sitoko meitä, seikkailijattaria elämässä, aina uuden ihastuttavan kokiessamme! Ei se ole keneltäkään poissa! Tuleeko Pekka vähemmän arvoiseksi, jos näemme hyvää myös Eemelissä? Mitä? Nauttikaa siitä hyvästä mitä löydämme kaikkialle ravatessamme uusiin ulottuvuuksiin, ei väi nurkan taakse.


      • Amazooni
        Amatzooni kirjoitti:

        Juuri niin! Juuri niin! Antakaa meidän Jousimiesnaisten ihastua kaikkeen hyvään, mitä näemme jokaisessa ihmisessä silti sitomatta meitä! Älkää sitoko meitä, seikkailijattaria elämässä, aina uuden ihastuttavan kokiessamme! Ei se ole keneltäkään poissa! Tuleeko Pekka vähemmän arvoiseksi, jos näemme hyvää myös Eemelissä? Mitä? Nauttikaa siitä hyvästä mitä löydämme kaikkialle ravatessamme uusiin ulottuvuuksiin, ei väi nurkan taakse.

        Juuri tänään olen kehunut paria ihmistä tietäessäni vetäytyväni pois heistä.
        Luulin tekeväni oikein.
        Jos minä en jonkun ihmisen kanssa tule juttuun, velvoittaako se minut meijaamaan tämän lahjakkaan, kyvykkään, itsenään olemiseen oikeutetun olennon nitistämiseen. Joku toinen kaipaa sitä, mikä minulle ei sovi!
        Mites nämä koodit ja singnaalit oikein menee?!


    • ilma67

      Mikähän itse olet horoskoopiltasi? Uskon. Että teillä jatkuu.

    • kutietäs

      tosi mielenkiintoista kuulla jouskarinainen kommenttejasi. itse olen vesimiesnainen ja hyvin samankaltainen. jouskarimies lienee samanlainen. huomaako koskaan etehtyneensä ja kaipaavansa edellustä tähdenlentoa? mut jouskari tylytti pois luotaan. olimme ystäviä mutta selkeästi enemmän. nyt hänellä toinen kierroksessa. jota salailee? miksi näin? olen jo luovuttanut mutta tunteet on vielä.....

    • jousimiesvaaka

      Hei sinulle kysyjä
      Olen jousimiesnainen ja vaaka nousevalta merkiltäni.
      Noin 45 vuoden ikään mennessä, olin kova menemään.
      Miehiäkin oli aivan riittävä , myöskin melko pitkiä suhteita.
      Olen aina ollut avoin kaikkien ihmisten suhteen,
      myöskin herkkä ihastumaan täydellisesti toiseen.
      Mielipiteitä elämän eri asioista oli ihana keskustella,
      touhuta yhdessä kaikkea mukavaa ja rentoutua sen jälkeen.
      Minulla ainakin on todella suuri vapauden kaipuu,
      aivan kuin iskostettuna sisään.
      Mikäli joku tai jokin saattaa takertua siihen liikaa,
      pistin tauon asioiden suhteen.
      Ehkä näin vanhenpana sitä antaa jo pikkuisen periksi...
      Toivottavasti sait tästä jotain vinkkejä.

    • jousimiesnaikkonen

      Olen 37-vuotias jousimiesnainen ja tuo kysyjän huoli kuulostaa niin tutulta.
      Sanon täysin palkein sen, mitä tunnen. En osaa ladella korulauseita, enkä hallitse hyvin smalltalkia, kun kiire päästä toitottamaan erinomaisuuttani ja kykyäni hoitaa ihmissuhteita. Heh! Nauti siis, sinä kysyjä, koska pahaa ei tarkoita. Sinun pitää vain hyväksyä jousimiesnaisen nousu ja laskuvedet.
      Minä en myöskään siedä vilpittömyyteni epäilemistä. Menoistani ei saisi kysyä, mutta toisaalta odotan sitä, koska silloin pääsen taas kertomaan huimista seikkailuistani ostarissa tai muualla.

    • jouskarinainen83

      Kuumerkkikin vaikuttaa jousimiesnaisen käytöksessä. Ei kaikki jousimiehet välttämättä rakasta vapautta ja seikkailua. :) Toiset haluaa sen pitkän parisuhteen ja perheen. Kumppanin vain pitää olla yhtä rehti ja päämäärätietoinen sekä nopea että jouskarin vauhdissa pysyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe