Yhtäkkinen katoaminen

SammutetuinLyhdyin

Käykö teille niin, että kun on juteltu tai jopa tapailtu pari kertaa, niin toisesta ei yhtäkkiä kuulukaan enää mitään? Naiset monesti ilmeisesti odottaa miehen aktiivisuutta joka kerta pyytämään seuraaville treffeille?

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Oletko kysynyt suoraan tältä treffikumppanilta syytä moiseen? Turha sitä täällä on ihmetellä, emme me voi vastata toisen puolesta, korkeintaan arvuutella ja se ei vastausta sinulle anna.

      • njknkjnnj

        Luuletko, että kadonneelta saa vastauksen? Itse olen joskus kysellyt naisilta, miksi katosit, ja siitä tulee aina hirveä huuto, että mitä vielä otat yhteyttä kun katoamisesta pitäisi jo osata päätellä.

        Aloituksessa ei niinkään kysytty, miksi joku tietty henkilö katosi, vaan kysyttiin ilmiöstä yleisemmin.


    • eikemiaa

      Sitä ei kiinnosta, eikä koe velvollisuudekseen sanoa sitä, koska siitä tulee vähän epämiellyttävä tunne. Perustelee mahdollisisesti asiaa itselleen myös sillä, että saisi haukut päälle kuitenkin. Sinuna laittaisin hänelle viestin, että ihan kivaa oli, mutta ehkä joku kipinä puuttui ja et taida kuitenkaan olla minun tyyppiäni. Asia itselle loppuunkäsitellyksi ja seuraava.

      • vfdfvbfvvd

        Suorat pakit on kohteliaampaa kuin katoaminen, joka jättää toisen odottamaan ja ihmettelemään. Pakeista tulevat haukut on typerä peruste pakkien antamatta jättämiselle, koska eihän niitä haukkuja ole siinä vaiheessa vielä tullut eikä ehkä tulekaan. Ja jos haukut tuleekin, ne voi heittää roskikseen; ainakaan kummankaan ei tarvitse silloin olla epävarmassa tilassa.


    • SammutetuinLyhdyin

      Tiedän, että saan vastauksen katoamiseen kysymällä mutta haluaisin tietää miksi joku toimii näin. Ehkä on helpompaa kadota kuin alkaa selitteleen? Hänellä ei ole ilmeisesti p*llua sanoa asiaa suoraan.

      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Mitä tarkoitat katoamisella? Ei ota yhteyttä sinuun vaiko ei vastaa sinulle?
        Yhtälailla hän voi ajatella sinusta, ettei sinua kiinnosta eikä sinulla ole m:naa sanoa sitä suoraan.


      • öööööööööäöäääö
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mitä tarkoitat katoamisella? Ei ota yhteyttä sinuun vaiko ei vastaa sinulle?
        Yhtälailla hän voi ajatella sinusta, ettei sinua kiinnosta eikä sinulla ole m:naa sanoa sitä suoraan.

        Häh, mitä muuta katoaminen voisi tässä tarkoittaa kuin että ei vastaa?


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mitä tarkoitat katoamisella? Ei ota yhteyttä sinuun vaiko ei vastaa sinulle?
        Yhtälailla hän voi ajatella sinusta, ettei sinua kiinnosta eikä sinulla ole m:naa sanoa sitä suoraan.

        No eikös tuo katoamisen määritelmä nyt ole aika selkeä: se syyllistyy katoamiseen joka ei ole kyseessä olevan viestittelyn viimeisen viestin kirjoittaja (jos siis ei ole yhteisesti sovittu kirjoittelun lopettamisesta).

        Tietysti tämän edellyttää myös keskustelun päättymisen määrittelyä jotenkin täsmällisesti. Olisiko se nyt vaikka niin että viestiin ei ole vastattu aikana joka on vähintään nelinkertainen kyseisen viestittelyn keskimääräiseen vastausaikaan nähden, edellyttäen ettei vastausvuorossa oleva ole jonkin pätevän syyn johdosta estynyt vastaamasta.

        (määhän voisin laatia Lain nettideittailusta, jos joku vain siitä minulle maksaisi. :D)


      • 1plus13
        stellaria81 kirjoitti:

        No eikös tuo katoamisen määritelmä nyt ole aika selkeä: se syyllistyy katoamiseen joka ei ole kyseessä olevan viestittelyn viimeisen viestin kirjoittaja (jos siis ei ole yhteisesti sovittu kirjoittelun lopettamisesta).

        Tietysti tämän edellyttää myös keskustelun päättymisen määrittelyä jotenkin täsmällisesti. Olisiko se nyt vaikka niin että viestiin ei ole vastattu aikana joka on vähintään nelinkertainen kyseisen viestittelyn keskimääräiseen vastausaikaan nähden, edellyttäen ettei vastausvuorossa oleva ole jonkin pätevän syyn johdosta estynyt vastaamasta.

        (määhän voisin laatia Lain nettideittailusta, jos joku vain siitä minulle maksaisi. :D)

        Jos vihervasurina teet tuosta kansalaisaloitteen niin varmana menee läpi kuten kaikki hihhulismit nykyään maassamme.


    • 12x134

      Älkää pelatko pelejä. Jos saat vastauksen ja haluat sen tietää niin kysyt. Yhtälailla hänkin voi kokea sinun kadonneen kun ei tule viestejä.

    • 6plu8

      On helpompaa kadota kuin kertoa totuus. Katoaminen tarkoittaa, että kiinnostusta ei enää ole, luultavasti tuli mielenkiintoisempi mies vastaan. Nettideittailu on raakaa touhua :P Älä ota itseesi.

      • Edwardo_ja_kova_laki

        Ei asia ole tämän monimutkasempi kuin mitä 6plu8 tässä ytimekkäästi kertoikin. Naisillahan on aina useampi mies hollilla, joista pääsee kavereittensa kanssa jauhamaan ja lopulta tekemään ns. valinnan. Naisten peli. Ole itse etevämpi tai alistu.

        Kävin vasta treffeillä mukavan tyttelin kanssa ja oli oikein hauska ilta, ja sovittiinkin että nähdäänpä seuraavana viikonloppuna. No siinä viestitellessä ilmenikin kaiken maailman (höttösiä) kiiruksia... Ja tytteli olisi halunnut siirtää tapaamista viikolla... No ei ole vaikea kuvitella että siellä halutaan tsekata joku muukin tai muitakin. No siinäpähän tsekkailee nyt, kun totesin tyttelin olevan turhan kiireinen omaan makuuni ja toivotin mukavat jatkot. Hirveä selitysrumba päällensä miten on oikeasti niin hirmu kiireinen... Justisa joo.

        Naisetkin voi hävitä.


      • jkojkojkokojkkj
        Edwardo_ja_kova_laki kirjoitti:

        Ei asia ole tämän monimutkasempi kuin mitä 6plu8 tässä ytimekkäästi kertoikin. Naisillahan on aina useampi mies hollilla, joista pääsee kavereittensa kanssa jauhamaan ja lopulta tekemään ns. valinnan. Naisten peli. Ole itse etevämpi tai alistu.

        Kävin vasta treffeillä mukavan tyttelin kanssa ja oli oikein hauska ilta, ja sovittiinkin että nähdäänpä seuraavana viikonloppuna. No siinä viestitellessä ilmenikin kaiken maailman (höttösiä) kiiruksia... Ja tytteli olisi halunnut siirtää tapaamista viikolla... No ei ole vaikea kuvitella että siellä halutaan tsekata joku muukin tai muitakin. No siinäpähän tsekkailee nyt, kun totesin tyttelin olevan turhan kiireinen omaan makuuni ja toivotin mukavat jatkot. Hirveä selitysrumba päällensä miten on oikeasti niin hirmu kiireinen... Justisa joo.

        Naisetkin voi hävitä.

        Oikein! Kyllä naisen(kin) pitää olla joko kiinnostunut tai sitten ei. Stop kikkailulle ja pelleilylle.


    • HyvinYleistä

      Toi on erittäin yleistä miehille nettideiteillä. Jos et ulkoisesti kelpaa naiselle niin hän katoaa varmasti vähin äänin. Itselläni mennyt monasti hermo tuohon. Miksi ei vaan voi sanoa että olet ruma etkä kelpaa vaan hävitään? Koska muusta se ei ole kiinni kun itsekin kirjoitan yleensä profiileihin jotka vastaavat kriteereitä ja joiden kriteereihin itsekin sovin.

      • Ei se, että vastaa kriteereitä, kerro vielä yhtään mitään siitä "kolahtaako" puolin ja toisin. Eikä se kerro myöskään siitä, että jos nainen ei kiinnostu niin syynä on rumuus. Kuten monta kertaa olen todennut niin netissä tutustuminen lähtee väärästä päästä; profiilit ja viestit eivät kerro mitään kemioista.


      • fcscsdds
        helka kirjoitti:

        Ei se, että vastaa kriteereitä, kerro vielä yhtään mitään siitä "kolahtaako" puolin ja toisin. Eikä se kerro myöskään siitä, että jos nainen ei kiinnostu niin syynä on rumuus. Kuten monta kertaa olen todennut niin netissä tutustuminen lähtee väärästä päästä; profiilit ja viestit eivät kerro mitään kemioista.

        Joillekin kemia on tärkeää, joillekin joku muu. Joka tapauksessa kuuluu itsestään selviin peruskäytöstapoihin antaa rehdit pakit eikä vain kadota, jos yhteydenotto on ollut asiallinen ja varsinkin jos on jo molemmin puolin viestitelty ja peräti tapailtukin.


      • Hopea_ei_häpeä

        Naiset ei tykkää sanoa suoraan pahasti; ehkä koska siitä voi tulla - joskin tod. näk. on pieni - haukut/miehen vihat päälle. Evolutiiviset syyt siis; mieti miksi miehet usein ottavat sen aseen käteen ja tappavat vaimonsa jos tulee ero vaimon puolelta (noin kärjistetysti).

        Miehet siis saattavat olla turhan huonoja häviäjiä, varmistukeksi naisen kannattaa suoda pehmeä lasku näitä ajatellen - mutta ei se toki ole aina oikea vaihtoehto, kyllä suurin osa meistä kestää totuuden. Kyllä minäkin tiedän, että ulkonäön takia en kelpaa, eikä se hyvä tunne ole mutta iän myötä siihenkin alkaa tottua kuin kuluneeseen pyyhkeeseen...


      • fcscsdds kirjoitti:

        Joillekin kemia on tärkeää, joillekin joku muu. Joka tapauksessa kuuluu itsestään selviin peruskäytöstapoihin antaa rehdit pakit eikä vain kadota, jos yhteydenotto on ollut asiallinen ja varsinkin jos on jo molemmin puolin viestitelty ja peräti tapailtukin.

        Olen samaa mieltä. Nettideittailussa se ei kuitenkaan toimi noin, ihan sama kuuluuko se peruskäytöstapoihin vai ei.

        Miehet lopettavat yhteydenpidon ihan yhtä lailla kuin naiset, joten mistään sukupuolisidonnaisesta asiasta ei todellakaan ole kysymys. Itse koin helpoimmaksi hyväksyä sen, että nettideittailussa näin toimiminen on ihan normaalia; turha ottaa asiasta itseensä.


      • bvbvmnvb
        Hopea_ei_häpeä kirjoitti:

        Naiset ei tykkää sanoa suoraan pahasti; ehkä koska siitä voi tulla - joskin tod. näk. on pieni - haukut/miehen vihat päälle. Evolutiiviset syyt siis; mieti miksi miehet usein ottavat sen aseen käteen ja tappavat vaimonsa jos tulee ero vaimon puolelta (noin kärjistetysti).

        Miehet siis saattavat olla turhan huonoja häviäjiä, varmistukeksi naisen kannattaa suoda pehmeä lasku näitä ajatellen - mutta ei se toki ole aina oikea vaihtoehto, kyllä suurin osa meistä kestää totuuden. Kyllä minäkin tiedän, että ulkonäön takia en kelpaa, eikä se hyvä tunne ole mutta iän myötä siihenkin alkaa tottua kuin kuluneeseen pyyhkeeseen...

        Kyllä minä ainakin jään vihaamaan jokaista ääliötä, joka katoaa ilmoittamatta. Asialliset pakit on aina ok, yleensä jopa kiitän pakeista.


    • Ainoako

      Oletko tarkastellut käyttäytymistäsi treffeillä. Tapasin kerran tosi fiksun ja aika hauskannäköisenkin miehen. Hän sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Silti hän vilkuili muita naisia, lämpsäsi oven vastoin kasvojani mennessään edeltä ja kaiveli kynsien alta likaa kahvilassa hammastikulla. Hän lienee ääriesimerkki ja tulkitsenkin, ettei oikeasti ollut kiinnostunut. Mutta tuonnepäin käyttäytymistä on aina silloin tällöin näillä miehillä, jotka tuntuvat olevan huomaamatta sitä. Myös hampaiden pesun ja deodorantin kanssa tuntuu välillä olevan unohduksia.

      • kunmikääneikelpaa

        En usko, että kovin moni kestäisi suhteessa noin pikkutarkan vahtaajan kanssa. Keskitytkö etsimään treffiseuralaisistasi vain vikoja? Ehkä pelkäät ja etsit siksi tekosyitä.


      • kyllähäiritsee
        kunmikääneikelpaa kirjoitti:

        En usko, että kovin moni kestäisi suhteessa noin pikkutarkan vahtaajan kanssa. Keskitytkö etsimään treffiseuralaisistasi vain vikoja? Ehkä pelkäät ja etsit siksi tekosyitä.

        Pikkutarkka vahtaaja??
        Sinuako ei siis häiritsisi että vilkuilisi muita ollessasi seurassasi. Tai hengitys haisisi pahalta tai hiki tuoksuisi?
        Naisena voin sanoa että itseäni häiritsisi, ei tuollaisia "vikoja" tarvitse etsiä. Ne aistii väkisinkin vaikka yrittäisit olla välittämättä.


    • sinkkumies39

      Olenkin aina sanonut että naisiin on mahdoton tutustua kun ne katoo kuin pieru saharaan. Ihme pelii naiset pelaa kun ensin kehutaan ja sanotaan että haluu tutustuu ja sitten vaan kadotaan. Itse en laita perään viestejä ja kysele miksi kadotaan.

      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Et laita viestiä? Odotat siis vain naisen ottavan sinuun yhteyttäkö? Naisestahan saattaa tuntua ettet ole kiinnostunut.


      • sinkkumies39
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Et laita viestiä? Odotat siis vain naisen ottavan sinuun yhteyttäkö? Naisestahan saattaa tuntua ettet ole kiinnostunut.

        Minä laitan ekan viestein, nainen vastaa, minä vastaan ja nainen sitten katoaa. Perään en kysele. Tuliko selväksi. Minä en ala ahdistelemaan


    • Olen kohdannut katoilevia miehiä, ja kyllä itsekin joskus olen katoamiseen syyllistynyt. Eihän se nyt kauhean hyvää käytöstä ole, mutta ei sitä vain joka kerta jaksa alkaa pukemaan sanoiksi sitä miksi toinen nyt ei vain kerta kaikkiaan ole minun tyyppiäni. En tosin jää murehtimaan sitäkään liiaksi jos joku minulta katoaa, sillä ymmärrän syyn siihen aivan hyvin.

      • näpynpäynyänyäpypä

        Säälittävä tekosyy ettei muka jaksa.

        "Hei, en halua jatkaa sinuun tutustumista."

        Kas noin. Siitä saa copy-pasteta, ollos hyvä. Silloin kun jaksat, voit täydentää mukaan syyn, kuten "sinulla on ruma nenä", "inhoan heviä" tai "kun kerran et Afrikkaan lähtisi mukaani". Kestää ehkä 10s.


      • näpynpäynyänyäpypä kirjoitti:

        Säälittävä tekosyy ettei muka jaksa.

        "Hei, en halua jatkaa sinuun tutustumista."

        Kas noin. Siitä saa copy-pasteta, ollos hyvä. Silloin kun jaksat, voit täydentää mukaan syyn, kuten "sinulla on ruma nenä", "inhoan heviä" tai "kun kerran et Afrikkaan lähtisi mukaani". Kestää ehkä 10s.

        No jos tuollainen vastausviesti miehiä niin kovasti lämmittää, niin pitääpä minun varmaankin parantaa tapani. Toivottavasti mies sitten vastaukseni jälkeen hankkiutuu oitis plastiikkakirurgille nenäleikkaukseen, ja opettelee pitämään jazzista, sillä muutenhan minun vaivalla kirjoittamani selitykset menevät ihan hukkaan…


    • Makaakuinpetaa

      Juuri tuota PASKAA kohtasin nettideitissä.

      VITTUPÄITÄ ovat. Unohda heidät.

      Yritä löytää oikeita naisia äläkä jotain katoavia VITTUPÄITÄ.

      Nykynaisilla ei ole käytöstapoja eikä fiksuutta. Pelkkä pillu johon odottavat täytettä.

    • lkop900

      kyllä näin on treffien jälkeen jos mennään tanssiman ja sitten naisen kämpille ja jos kävelen sen yli pari kertaa yöllä ja häviän aamuyöstä ja akka ottaa yhteyttä että mihin hävisit niin miksi vastaisin eikä se katoaminen onnistu mieheltä yhtä hyvin kuin näiltä naisilta olkoonkin että laskin mällit ronttoseen ilman kumia ja naureskelin koko loppumatkan taksilla kotiin että kuinka nuo akat on niin tyhmiä ja sitten ne profiilissaan seuraavan päivänä ilmoittaa että eron jälkeen muutama pitkä suhde takana mutta ei sanaakaan siitä että on antanut kännipäissään kaikille persettään

    • kyr-12

      On, tuttu fiilis on. Ei sitä kumminkaan kannata henkilökohtaisesti ottaa. Veikkaan että vaikka treffeillä olisikin ollut hauskaa, ajatukset kohtaavat jne. et sitten kuitenkaan ole se jollaista toinen osapuoli hakee. Vaikka ns. "perusvaatimukset" täyttyisivät ja homma tuntuisi toimivan, hän ei sittenkään tiedä mitä haluaa. Tai ehkä hän ei ole päässytkään yli edellisistä suhteistaan, ehkä hän on jo ihastunut johonkuhun toiseen ja elättelee toiveita tästä. Ehkä niin, ehkä näin, ehkä jotenkin toisin. Jos tätä tapahtuu aivan jatkuvasti voi sinussa olla jotain sellaista joka jossain kohtaa karkoittaa toisen väkisinkin. Olet liian innokas, liian hitaasti syttyvä, liian asiallinen, liian vitsaileva. Olet ehkä kertonut itsestäsi ja elämästäsi liian vähän, tai ehkä olet kertonut jo kaiken. Ehkä niin, ehkä näin, ehkä jotenkin toisin. Onko tapauksilla jotain yhtäläisyyksiä muita kuin että "kadotaan" eikä sen koomin kuulla? Seuraavaa kehiin vaan, niin kyllä joskus tärppää.

    • vtuukositäroikkuu

      Muista tärkein ajatus: "pidä tunkkis!"

    • selintu

      Moi.Itse kun olen luonut profiilin,käyn aktiivisesti seuraamassa tilannetta palstalla.Kun sitten viestittelen ja jos toisesta ei vähään aikaan kuulukkaan,kyllästyn.En jaksa kytätä milloin vierailee palstalla kun itse toivon nopeeta toimintaa kun kerran nettideittailusivustolle on profiili luotu.Ei se tarkoita ettei mulla ois muuta sosiaalista elämää!Siksi tämä deittipalsta ei kai oo muo varten kun oon kärsimätön enkä jaksa odotella toisen vastausta pitkään.
      Saatan siis kyllästyä jahkailuun ja poistaa koko profiilini joksikin aikaa.Sitten taas välillä herää ajatus että jospa sieltä kuitenkin se oikea löytyisi joka yhtä innokkaasti odottelis mun viestiä.

    • On käynyt monestikkin.. ikävää...luulis että ois ainakin miehillä munaa sanoa jos ei kiinnostakkaan EDES viestillä jos ei muuten, mutta sekin on joiltain liikaa pyydetty... :(

    • RiippuuMitenKatoaa

      Kadota voi monella tapaa ja monessa eri vaiheessa. Minusta se että on viestitelty jonkin aikaa ja sitten käyty treffeillä ja kumpikaan ei treffien jälkeen enää laita yhtään mitään viestiä on ihan ok tapa kadota. Sitten jos toinen osapuoli kiittää treffeistä ja ehdottaa uusia on kohteliasta vastata ja sanoa "Oli mukava tavata, mutta ei kiitos, en usko että meistä tulee paria". Ja jos toinen osapuoli jättää kokonaan vastaamatta tuohon viestiin niin se on töykeää, mutta näin nettitreffien aikakaudella ihan hyväksyttävä tapa toimia kun tutustuminen on ollut vasta tuossa vaiheessa.

      Mutta sitten jos tapaamisia onkin ollut jo usempampi, juttua on riittänyt pidenpään ja ehkä seksiäkin ollut, niin katoaminen tai viesteihin vastaamatta jättäminen eivät enää olekaan millään tapaa "ok" tapoja toimia. Kyllä silloin pitää jo jotain konkreettistakin keksiä, kuten vaikka tuo että "en usko että meillä on kauhean paljon yhteistä koska olet huonotapainen etkä kuuntele jatsia" tai jokin muu kohtelias tapa tehdä selväksi ettet ole kiinnostunut enää toista tapamaan etkä jatkamaan viestittelyä. Uskon että näistä tässä vaiheessa tehdyistä katoamisista täälä useimmin juuri valitellaan, sillä nämä ovat niitä joihin jokainen meistä haluaa jonkinlaisen selityksen sille miksei kelvannutkaan toiselle vaikka omasta mielestä kaikki oli sujunut hyvin ja itse olisi toivonut jatkoa.

      • koopää

        ymmärrän että tuossa nettideittailun alkuvaiheessa ja vaikka yksien treffienkin jälkeen ns. kadotaan.. tosin hannarimaista molemmilta sukupuolilta, ei se nyt niin vaikeaa ole sanoa "kiitos mutta ei kiitos"..

        itse tapailin vuoden verran miestä joka katosi.. ei mitään kontaktia enään, hengissä on... ehdotti treffeijä deittisivustolla kaverilleni, tosin tietämättä että kyseinen nainen on kavereitani..


    • 1975jne

      Ei muuten pidä paikkansa etteikö vois oikeasti tulla elämässä jotain minkä takia treffejä pitää siirtää. Olen itse hyvin kiireinen nainen, töissä monia velvoitteita ja vastuita. Kiireaikana joudun usein siirtämään ja perumaan monia asioita ja tekemään 16h työpäiviä. Sitten taas kun on helpompi jakso järjestelen mielelläni asioita niin että voin antaa aikaani minulle rakaalle ihmiselle. Jos tätä ei hyväksy niin oi ja voi.

    • wqsaedrdtyui

      Voi kuule joka vitun kerta... Kadotaan kuin pieru saharaan ja sitten jos kaupungilla näkee niin äkkiä luikkii hyllyn taakse piiloon kuin mikäkin keskenkasvuinen :DD Ei välttämättä edes tulla paikalle vaikka on treffit sovittu. Jälkeenpäin uikutetaan treffipalstalla parilla sanalla jotain paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe