tunnetteko dna:n

juuko

dna on yksi operaattoreista, joka kauppaa laskujaan puhelimitse. ensin kysytäään postissa, haluatko kilpailuttaa nykyinen liitttymäsi? Jos vastaat kyllä, sinulle soitetaan ja jos liityt on sopimus vuoden mittainen. IRTI ET PÄÄSE ENNEN KUIN VUOSI ON KULUNUT.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huonot kokemukset on dna opraattorista, irtisanoutumisen mahdottomuuden lisäksi. Laskujen ollessa liian suuria, ilmeni numeroni väärinkäyttöä, niin tekstiviesteillä kuin puheluilla. Alkuperä löytyi Ranskasta, eikä dna:lta laskutuksessa otettu kantaa kuin pahoittelemalla. Maksettuani melkoiset laskut, irtisanoin seuraavan jaksoni ja siirryin Elisa Saunalahdelle.

      Samoihin aikoihin ilmeni muillakin dna asiakkailla sama väärinkäyttöongelma.

    • Myöskin todella huonoja kokemuksia DNA:sta, sukulaisilla ja tuttavilla samanlaisia vaikeuksia.
      Jos tulee puhelu DNA:lta vastaa heti EIEIEI!!!! ja sulje puhelin.
      Älä ala keskusteluun, se tulee kalliiksi, vaikka mitä lupaavat!!!

      • tyytyväisiäki_on

        Nykyään ei saa myydä liittymiä puhelimitse. Hyvät kokemukset dna:n liittymistä ja palveluista. Aikoinaan otin Soneran, sitten oli tele Finland ja viimeksi Dna ja ollut liki 10 vuotta. Olen saanut aina hyvät tarjoukset ja pitänyt itsekin huolen, että jatko on edullinen, kun tarjous loppuu. Edellinen kännykkäliittymä oli vain 10e/kk ( sisälsi 12 000 min puheaikaa tekstareita ja myös netin) kun se loppui, otin rajattoman 19,80e/kk. Ei tarvii miettiä meneekö yli ja tuonut tavallaan rentoutta kännykän käyttöön. Kännykässä nettiä käytän harvoin, mutta tarpeen joskus, mm eilen kun piti tarkistaa onko tietty liike auki, jonne poikkean kävelylenkillä. Läppärin käytöstä maksan 10e/kk...ja hyvin toimii Welhon kautta. Laskut tulevat s-postiin/kännykkään ja yksi netpostin kautta. Kätevää.


      • Katileijalle:

        Kielto ei koske puhelinmarkkinointia, joka tapahtuu operaattorin vanhoille asiakkaille


      • KotkaofKolava kirjoitti:

        Katileijalle:

        Kielto ei koske puhelinmarkkinointia, joka tapahtuu operaattorin vanhoille asiakkaille

        Totta, linkissä myös tämä,"Kielto koskee uusiin asiakkaisiin kohdistuvaa puhelinmarkkointia. Laki on voimassa 31.7.2015 saakka"
        Mutta vastasin aloittajan "ensin kysytäään postissa, haluatko kilpailuttaa nykyinen liitttymäsi? " että sillä kai kierrettiin kieltoa. En tiedä oliko aloittaja vanha tai uusi asiakas.

        ps. nykyään kieltäydyn kohteliaasti kaikista puhelinmyynneistä. Viimeksi kun ikäni satuin sanomaan niin myyjä suorastaan innostui kauppaamaan lehteä. Minun oli pakko sulkea känny. Ajatteli vissiin saada puhumalla vanhan höppänän kaupoille.;))


    • Olin vanha tyytyväinen asiakas DNA:lla. Kaikki ison perheen liittymät, puhelin/tietokone/laajakaistat/mokkulat oli keskitetty DNA:lle.
      Tuli puhelinsoitto, kesken työpäivän, tein töitä ja puhuin samalla tämän ystävällisen myyjän kanssa joka sanoi tekevänsä minulle tarjouksen edullisemmasta puhelinliittymästä.
      Minä hölmö menin lankaan ja suostuin. Kotiin päästyä katsoin tietokoneelta mihin olin suostunut, sekuntiperusteinen Onni-liittymä oli muutettu minuuttiperusteiseksi.
      Yritin perua välittömästi tätä muutosta, sitä luvattiin ja luvattiin, ei tehty. Kävin kotikaupungin kahdessa DNA-liikkeessä, joissa näpyteltiin tietoja koneelle ja luvattiin asian hoituvan, ei hoitunut.
      Puhelinmaksut viisinkertaistuivat. Kahden viikon valitusaika oli mennyt. Minun olisi heti täytynyt ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sitä kautta olivat saaneet oikaistua näitä kusetuksia.
      Sanoin irti kaikki DNA-liittymät mitä oli, täytyi tietysti odottaa sopimuksien loppuun.
      Tällä hetkellä 4G-mokkula 10 euroa kuukaudessa TeleSoneralla, myös muut liitymät soneralla.

      Oppirahat on maksettu, en osta puhelimessa koskaan mitään, enkä hyväksy minkäänlaisia "ilmaisia" tarjouksia :)

    • Liittymiä on vaikka minkälaisia ja operaattoreitakin useita. Jokaisell on omat tarpeet noille toiminnoille, joten yhteensopivuus liittymän ja omien käyttötarpeiden mukaan ratkaisee minkä valitset.
      Minulla on Saunalahti, joka käyttää Elisan linjoja. Kun kaikilla läheisilläni on Saunalahti/Elisa liittymä niin Elisan verkkoon soittaen minulla on 50 tuntia ilmaista puheaikaa.
      Puhelinliittymäni kk maksu on alennuksineen 5,26€.

      • skypellälisää

        Minulla on koko lasku yleensä tuota luokkaa kuukaudessa ja se siis sisältää kaikki puhelut ja tekstarit. Pelkkä kuukausimaksu on muistaakseni 67 senttiä ja puhelut 6 senttiä minuutti.


    • juuko

      Ettehän vaan saa keltään maksuja puheuistanne??

    • vm__39

      Sain aikaisempaan liittymääni usein erilaisia "edullisia" tarjouksia.. Kyseessäoli DNA:n sopimusliittymä. Syynä useisiin yhteydenpttoihin tuskin kuitenkaan oli operaattorin innokkuus, vaan se, että numero oli eri yhteyksissä tullut laajalti tietoon.

      Irtisanoin sen jälkeen kaikki sopimusliittymääni ja siirryin ainakin sillä hetkellä edullisempiin Saunalehden prepaid-liittymiin. Niissä on se hyvä puoli, että ne sanovat itsensä irti, kun raha loppuu. Säästyy samalla kuukaismaksuilta.

      Ilmoitin lähipiirille numeroidenn muutoksesta. En ilmoita numeroita kuin pakottavissa tapauksissa.Jo ovat "edulliset" tarjoukset loppuneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe