Yliluonnollinen kykyni tiesi tätä!

epätoivoinenharkitseeits

Merkillistä ettei meikäläinen, vaikka on omasta mielestään melko viisas, silti osaa valita noita voittaneita kenonumeroita kerralla samaan 7-8 riviin kuin max 2-3. Ja vielä jotkut kehtaa vielä silmät pyöreenä totisena väittää että on muka olemassa jotain yliluonnollisia kykyjä. Paskat ole. Mulla ei ainakaan ole. Jos jollain muulla on tulkoon esiin ja todistakoon väitteensä tässä.

Valitse näistä numeroista se jota minä juuri NYT ajattelen!
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Takaan että maksan oikein valinneelle yhtä monta euroa suoraan käteen kuin valittu lukuarvo on.

39

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TääOliHelppo

      ajattelit numeroa 0 koska olet yks vitun juutalainen

      • outoa

        Toota nooo kolttoista,heh,ööö.TÄ


      • nazivoittinollan

        SE OLI NOLLA (0)
        Mistä ihmeestä tiesit? Sun on pakko olla NAZI! Mä olen aina halunnut tavata oikean Nazin!
        Miltä tuntuu olla Nazi? Ja vielä arvasit mitä numeroo ajattelin.NOLLAA
        Tuus perjantaiyönä huikan verran ennen sulkemisaikaa Turuntien Yö-Makkaran jonoon niin mä maksan sulle mitä lupasin!


      • JudenZulässig

        En ole nazi. Juutalainen oli vertauskuvallinen ylilyönti. Olet vitun laihialainen tai peräti Hämeenlinnasta, suomalisen kateuden ytimestä ja perssilmästä, jossa jopa valtuustojohtajat kadehtii toisia, kun nämä saavat vaalitukea Kelasta.


      • nazivoittinollan
        JudenZulässig kirjoitti:

        En ole nazi. Juutalainen oli vertauskuvallinen ylilyönti. Olet vitun laihialainen tai peräti Hämeenlinnasta, suomalisen kateuden ytimestä ja perssilmästä, jossa jopa valtuustojohtajat kadehtii toisia, kun nämä saavat vaalitukea Kelasta.

        Tules nyt pikku-nazi vaan sinne Turuntien Yö-makkaran jonoon....Maksan sen voittosi. Tosin siinä taitaa luvunlasku kohdallasi alkaa ja päätttyä voittamaasi summaa vastaavasti NOLLAAN (0)....


    • IisakkiMm

      19.aivan selvästi.

      • TilatosiVakava

        Iisakkitautinen löysi täältä myös Iisakin!


    • nazivoittinollan

      Vakavasti puhuen...
      Totta on että ihmisellä ei ole minkäänlaista kykyä nähdä tulevaa.... ei edes kykyä muistaa missä oli ennen syntymäänsä saatikka mitään tietoa siitä mitä on kuoleman jälkeen. Aavistuksia voi olla, luuloja voi olla, uskomuksia voi olla mutta ei minkäänlaista empiiristä tietoa, ei hajuakaan .. Jostain tultiin, MIstä? Tässä ollaan.. aikamme, kukin tavallaan------
      Minne mennään/palataan lopuksi? Näin se vaan on. Ettehän te pässinpäät osanneet edes arvata yksinkertaista yksinkertaisempaa vastausta kysymykseeni "mitä numeroa ajattelin" väliltä 0-20. No, jos kokoatte joukkueen minua vastaan, eli te 20 helppoheikkiä vastaan minä ja vastaatte näsäviisaasti jokainen eri numeron väliltä 0-20 eli, 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ja luulette että NYT OSUI JA UPPOSI!
      Minä vastaan, ehei, EI EI EI ja vielä kerran EI! Ja olin oikeassa ja te tollojen tollot, pässien pässit, luupäät olitte TAAS kuten aina ennenkin totaalisen väärässä, ... nimittäin MINÄ voitin!
      Ihan vaan tiedoksi teille ilmoitan että:
      - EN AJATELLUT MITÄÄN NUMEROA VÄLILTÄ 0-20 vaan ajattelin pitäskö lähteä kaljalle kavereiden kanssa Pikku Eeroon vai jäädä vaimon ILOKSI sänkykammariimme ihan koko yöksi!

      • itsekään.tiedä

        Väärin. Kun kirjoitit kysymyksen, ajattelit sanaa NYT juuri sillä hetkellä, jota kysymys koski, et kaljalle menoa tai vaimosi suruna oloa.
        Kavereita tuskin on, jos logiikka ontuu noin?


    • Lollollo

      Ei helvetti mikä läppä! =D ajattelin myös nollaa mut oon näköjään sen verran tyhmä, eli normaali ihminen, et kysymys/vast.vaihtoehdot johdatteli mun mielen kyseiseen vastaukseen.

    • mummoöasunnoton

      En ajatellut mitään numeroa, vaan muutamaa muuta mysteeriä.

      • tby7p2

        älä ajattele


      • mummoöasunnoton
        tby7p2 kirjoitti:

        älä ajattele

        Sekös sinulle sopisi...


      • ajattelemisen.aihett
        mummoöasunnoton kirjoitti:

        Sekös sinulle sopisi...

        Tosin olen kuullut tuon kommentin aika usein ennenkin, et sikäli ei pitäisi loukkaantua.


      • Nettimaa.ja.ilma

        Jos en ihan väärässä ole, kirjoitit nyt nuo ihan eri tyypille, kuin oli tarkoitus.
        Tai mistäs minä tiedän?


      • keskittymiskoe
        Nettimaa.ja.ilma kirjoitti:

        Jos en ihan väärässä ole, kirjoitit nyt nuo ihan eri tyypille, kuin oli tarkoitus.
        Tai mistäs minä tiedän?

        Ajattelin ihan samaa... .. . ..-..-..-..


      • ylireagoinninHML
        keskittymiskoe kirjoitti:

        Ajattelin ihan samaa... .. . ..-..-..-..

        Tulee varmaan taas n. kahden viikon mykkäköyly niinkuin taannoisesta sanavalinnasta.


      • edelleensama

        Jokin kirjautumishomma varmaan selventäisi sitä, kenen kanssa milloinkin argumentoi. Näyttää hyvin sekavalta juuri nyt. Nimimerkkiä merkin perään, eihän näistä ota selvää.


      • Ei se nyt niiiin sekavaa ole, kun vähän penetroituu asiaan. Tosin nyt ei mummo tiiä kuka sama.


      • nomistänäistä

        Oliko joku aiemmista jo joku mummo?


      • mummoöasunnoton

        tunnistettaisiinko hänetkin takalistostaan


      • kukamistäkin

        Vaikea sanoa...


      • taasmenihuonosti

        No höh, tarkoitin tietysti sarkastista viittausta nettinäpyttelyn viestimokiin á la Savonlinna.


      • notosihuonosti

        Savonlinna??...ihan pihalla, mutta ei haittaa.


      • itämafia

        Onko Putinkin täällä nimimerkillä?



      • t-taipitkähiha

        Mitä sähkömiesten paidat tähänkään kuuluu? Tai eläkeläisten?
        Outoa tää tosiaan on.


    • 8678434

      Ajattele mitä sanot, että et sano mitä ajattelet. Vai mitä ajattelet?

      • Tuli mieleen valhettelu ja näytteleminen, joita niitäkin pitää aina ajatella. Mielenkiintoinen ja hyvin laitettu ajatus, melkein haaste jo sinänsä. Sellaiselta se oikeastaan ajatellessa vaikuttaa. Suon asialle tilaa ja palaan varmaankin vilkaisemaan kunhan ulkopuolisilta velvoitteilta ehdin.


      • typerälause

        Voi myös sanoa, mitä ajattelee, mitä se kenellekään kuuluu lopulta.

        Tuo loru on täysin pielessä. Jos ajattelee mitä sanoo, niin kuitenkin sanoo. Jos ajattelee, mitä ei sano, ei sano, mitä ajattelee


      • Tottakumikä

        Juuri näin.
        Miettikää mitä ette kirjoita, niin ette kirjoita, mitä mietitte.

        Turha tänne tulla esittämään suurta ajattelijaa huonolla kopiolla.


      • oujaboard.kanavoi

        Aistin negatiivista energiaa.


      • kanaviisiasiaa

        Aisti mitä haluat, mutta olenko mielestäsi väärässä, jos kritisoin tuollaista typeryyttä.
        Kirjoittaa nyt tänne ajattelematta jonkun mielestään "älykkään" kiertolauseen ja odottaa vissiin ihkutusta. Kokonaan huomaamatta, ettei koko ikivanhassa sanonnassa ole päätä ei häntää.


      • oujaboard.kanavoi

        Kanavoin viehättävää aggreasi siten, etten kiistä kritiikkiäsi. Kiertolauseen potentiaalinen hataruus ja sen kirjoittajan motiivit mahdollisine egotrippailuineen jätän kommentoimatta.


      • puuskaohi

        Tässähän lepsuuntuu ihan silmissä.


      • taiainakinkohta

        Toisaalta ketjun aloittaja ei kysyessään edes itse tiennyt oikeaa vastausta, vaikka kyse oli hänen omista ajatuksistaan, joten olkoon menneeksi, kyllä yksi reikäpäinen sanontakin tänne sopii.


      • oujaboard.kanavoi

        Ansaitsisit pusun kiteytyksestäsi. Mutta nyt bastuun.


      • Terveisiä bastusta kanavoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe