Naapuri väitti minua kuolleeksi

Skkdbbd

Mitä mieltä onko tämä jo naapurin kiusaamista minua kohtaan? Eräänä päivänä kertostalon huoltomies yhtiöstä soitti ovikelloa ja tuli kysymään että asuuko tässä asunnossa joku kun naapuri x:lta on tullut ilmoitus että entinen asukas kuollut ja että onko oikea nimi ovessa jos uusi asukas muuttaa/muuttanut. Minä olin ihan äimänä. Olen asunut tässä kerrostalossa viisi vuotta! Sanoin sen huoltomiehelle ja hän oli ihan että kun käsky tuli "ylemmältä taholta" tarkistaa asia. Onkohan naapuri tosissaan luullut että olen kuollut vai onko tämä nyt sitä kiusaamista ja tahallista tekoa? Epäilen itse sitä viimeistä vaihtoehtoa. En edes tiedä kuka kyseinen ilmoittaja on koska en ole koskaan häntä nähnyt. Siinä oli selvittely isännöitsijälle etten ole kuollut eikä ole muuttanut uusi asukas taloon. Epäilin jopa että huoltomies oli huijari mutta tarkistin sitten hänen auton rekisteriotteen niin oli hänellä kerrostalon huoltopalvelu yhtiön auto. Jos en olisi ollut kotona olisin varmana katsonut ihmeissäni kotiin tultaessa kun nimi olisi ollut ovelta poissa...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YmmärrystäRiittää

      Valitettava tosiasia on että nykyisin asuntoyhtiöissä ihmiset kuluttavat huomattavissa määrin aikaansa kanssa-asujien vahtaamiseen. Joka paikassa sama ongelma. Toivon itsekin pääseväni tästä pahaisesta yhtiöstä omakotitaloon asumaan.

      Kyllä tuo on tahallista haitantekoa. Ilmoituksen tehnyt naapuri on 50 v, luultavimmin eläköitynyt. Ilmiö tunnetaan yleisesti.

      • hyväettätarkisti

        Haju käytävässä jos oli voimakas, viikkoja olleet kuoleina huoneistossa, joka vuosi muutama lööppi lehdissä ;)


      • Skkbdb
        hyväettätarkisti kirjoitti:

        Haju käytävässä jos oli voimakas, viikkoja olleet kuoleina huoneistossa, joka vuosi muutama lööppi lehdissä ;)

        Ei ollu kuolleen haju käytävällä :D :D Huoltoyhtiöstä tuli tarkastamaan onko asunto kokonaan tyhjä vailla vuokralaista vai onko uusi asukas "jo" muuttanut asuntoon että vaihtaako huoltomies jo uuden nimen oveen.


      • Skkdbbd
        Skkbdb kirjoitti:

        Ei ollu kuolleen haju käytävällä :D :D Huoltoyhtiöstä tuli tarkastamaan onko asunto kokonaan tyhjä vailla vuokralaista vai onko uusi asukas "jo" muuttanut asuntoon että vaihtaako huoltomies jo uuden nimen oveen.

        Vielä jatkaakseni tätä ihmettelen kyllä millainen huoltoyhtiö ja isännöitsijä oikein ovat kun uskovat noin vain naapurin sanaa jolla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä asuntoni kanssa enkä ole koskaan kyseistä naapuria tavannut. Uskon että "huolehtivainen" naapurini on vanha yksinäinen ja kateellinen ämmä.


    • jhbhjbjh

      "naapuri x:lta on tullut ilmoitus että entinen asukas kuollut"
      Jos huoltomies on maininnut tuon naapurin nimen, niin tuskin on kyse kiusanteosta. On saattanut ilmoittaa väärän asuntonumeron tms. Kysyisin uudestaan huoltoyhtiöltä ja sitten kirjeellä tuolta x-naapurilta.

    • kukamuukekä

      Voi venäjä! Hän ilmeisesti ei kuule sieltä mitään ja luulee asukkaan kuolleen.
      Otan osaa, olen itekki yhden mummon kynsissä, joka luulee että mulla on kaks miestäki ja olen muutenki kaikkea mitä mielikuvitus tuottaa. Lueppa rikosnimike; vainoaminen. Tuo on just sitä.

    • HuhhuhTaasYhenKerran

      Kyllä sitä on kaikenlaista kusipäätä. Ei voi ku ihmettellä, että miten ne kaikki tapaukset voivat olla ylipäätään edes mahdollisia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe