30-vuotiaat naiset tanttoja

Naisellinenneitonen

Olen nuori tyylikäs nainen ja työskentelen kahvilassa. Kahvilla kohtaa kaiken tyyppisiä asiakkaita.
Olen pistänyt merkille että moni ikäiseni/vanhempi nainen pukeutuu samalla tavalla kuin itse pukeuduin ALA-ASTEELLA!!! Päällä polvista ja takapuolesta löröttävät farkut, paitana joku kulahtanut henkkamaukka trikoo tai akryylineule, parturissa käyty viimeksi silloin kun on tavannut miesparan joka näin ollen on tullut huijatuksi. Miehet aaseina seuraavat kiltisti perässä eivätkä tiedä miten päin olla kun epänaisellinen akka on epäystävällinen minulle ja samalla tiuksii lapsille ja miehelle. Mies välillä vilkuilee minua ja ajattelee miksi minä jaksan laittaa töihin poskipunaa ja sävytettyä huulirasvaa, mutta hänen tantta naisensa ei. Onko liikaa vaadittu käydä kerran kk parturissa, laittaa hyvin istuvat farkut jalkaan ja siistit nilkkurit, eikä kulahtaneita converseja tms teinitennareita, ja olalle joku muu kuin marimekon matkuri!!!! Rillit päässä ja meikistä ei tietoakaan. HYI, ei ihme että harrastatte seksiä max kerran kuussa pimeässä huoneessa. Välillä saa myös ostaa uusia alusvaatteita.
Ruotsalaiset naiset ovat minimalistisen tyylikkäitä. Oli lapsia tai ei. Ja miehet kassajonossa katsovat ihailevasti muutakin kuin minua.

178

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatjak

      hahah, tsekkaatsä niiden alusvaatteetkin?

      • Naisellinenneitonen

        En, mutta voin melkeen vannoa että alusvaatteet ovat vähintään yhtä kulahtaneet kuin varsinaiset vaatteet.


      • senkunprovosoit

        Vittuako se sulle kuuluu miten kukin pukeutuu. Vaihda ammattia vaikka varastonaiseksi niin ei silmiin koske kaiken maailman tanttoja tirkistellessä.
        En ole kolmekymppinen enkä pukeudu kertomallasi tavalla mutta jokainen voi pukeutua niinkuin haluaa.
        Olet ehkä päältä päin tyylikäs mutta pään sisältä tyhjää täynnä.


      • o.okaro

        Suomalaiset ämmät on kauheita tuulipukuhomssuja, ei siis mitään tyylitajua


      • Kanat

        Yhdyn ap ja sitten lihavuus paistaa kilometrien päähän.. Se on todellakin totta, että ei tartte mennä Viroon tai Ruotsiin niin huomaa jo naisissa eron, saatikka etelä eurooppa ym.


      • ompaisotluulotitestäs
        senkunprovosoit kirjoitti:

        Vittuako se sulle kuuluu miten kukin pukeutuu. Vaihda ammattia vaikka varastonaiseksi niin ei silmiin koske kaiken maailman tanttoja tirkistellessä.
        En ole kolmekymppinen enkä pukeudu kertomallasi tavalla mutta jokainen voi pukeutua niinkuin haluaa.
        Olet ehkä päältä päin tyylikäs mutta pään sisältä tyhjää täynnä.

        Ompa itseään täynnä tämän aloittaja! Tosiaan mitä V se sinulle kuuluu miten muut pukeutuu....keskity työhös vaan,vai onko niin löysä homma et tommoinen itseään täynnä oleva pikkupimu pärjää.Kumpa joku kertois pomolles et lisäis vähän töitä esim.siivousta oikeinpaskasia vessoja ym.TYHMÄ!!!!!!!!!


      • Chanelissimo
        ompaisotluulotitestäs kirjoitti:

        Ompa itseään täynnä tämän aloittaja! Tosiaan mitä V se sinulle kuuluu miten muut pukeutuu....keskity työhös vaan,vai onko niin löysä homma et tommoinen itseään täynnä oleva pikkupimu pärjää.Kumpa joku kertois pomolles et lisäis vähän töitä esim.siivousta oikeinpaskasia vessoja ym.TYHMÄ!!!!!!!!!

        Kylläpäs olet katkera! Kävi naurattamaan tämä vuodatus, upposi sinuun täysin nämä viestit.
        Kyllä nainen pitäisi huolehtia itsestään ja laittaa ja pukeutua, keneltä se on pois??
        Kukahan tässä tyhmyytensä näytti ;-D


      • o.okaro

        Suomalaiset akat on kauheita kanoja, eikä osaa yhtään pukeutua


    • tilitys

      Kuulostaa kitkerältä vanhaltapiialta. Hän on jumalaisen kaunis ja tyylikäs, mutta muut vievät miehet. Semmosta se on joskus. Voimia sinulle raskaassa työssä, kun pitää rouvia passata.

      • Naisellinennain

        Näen asiakkaani, suoraan silmieni edessä. Heidän käytöksenä, eleet, kaiken näen. Sä vain arvuuttelet, minkälainen minä olen. En ole kuvankaunis, nätti enemminkin. Kahvilatyön ohella opiskelen, onhan se rankkaa mutta onneksi on ihana avomies joka ihailee minua ja joka päivä kertoo kuinka rakastaa minua ja silloin tällöin hemmottelee, vie ravintoloihin jne. Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja silti jaksan joka päivä laittautua hänen takia. Lapsia teemme vasta aikaisintaan 35-vuotaina. Sinä taidat olla juurikin tantta nainen jonka mies ei enää pane ;)


      • hyiyök
        Naisellinennain kirjoitti:

        Näen asiakkaani, suoraan silmieni edessä. Heidän käytöksenä, eleet, kaiken näen. Sä vain arvuuttelet, minkälainen minä olen. En ole kuvankaunis, nätti enemminkin. Kahvilatyön ohella opiskelen, onhan se rankkaa mutta onneksi on ihana avomies joka ihailee minua ja joka päivä kertoo kuinka rakastaa minua ja silloin tällöin hemmottelee, vie ravintoloihin jne. Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja silti jaksan joka päivä laittautua hänen takia. Lapsia teemme vasta aikaisintaan 35-vuotaina. Sinä taidat olla juurikin tantta nainen jonka mies ei enää pane ;)

        Jos sulla on noin täydellinen mies, nii mitä sä niitä muitten tanttojen miehiä sitten ees kattelet, tai niitä tanttojakaan? Vai haluisiks sä niittenki miehet itelles, saat vissiin jotain kiksejä siitä, jos ne muittenki miehet kehuis sua vaikka niitten oma muija on siin vieres. Häpeä, yksilö!


      • Tyttönennnnn

        Haluan vain auttaa teitä tanttoja. Näyttää hyvältä = tuntuu hyvältä!
        Ei, en halua aasi miehiänne. Mieheni ei anna minun v..ttailla hänelle. Olemme MIES ja NAINEN.


      • hyiyök
        Tyttönennnnn kirjoitti:

        Haluan vain auttaa teitä tanttoja. Näyttää hyvältä = tuntuu hyvältä!
        Ei, en halua aasi miehiänne. Mieheni ei anna minun v..ttailla hänelle. Olemme MIES ja NAINEN.

        No et sä mun miestä ainaka halua, ku ei mulla ees oo. XD
        Lesbianlove. <3


      • ellukkanankukko
        hyiyök kirjoitti:

        Jos sulla on noin täydellinen mies, nii mitä sä niitä muitten tanttojen miehiä sitten ees kattelet, tai niitä tanttojakaan? Vai haluisiks sä niittenki miehet itelles, saat vissiin jotain kiksejä siitä, jos ne muittenki miehet kehuis sua vaikka niitten oma muija on siin vieres. Häpeä, yksilö!

        Kato: äijällä sitä sellasta käytöstä kutsutaan peniskateudeksi. Itte alottaja taitaa olla niiku kukonnäköinen kana kanfarmissa. Ei ole aikaaq munimiseen, heltat pitää olla kunnossa, että jos vaikka sattusi se "oikea" kukko ohi kulkemaan. Pitää olla aina-valmis. Nämä toiset kun hoitaa lisääntymistyöt, nin onhan jollakin aikaa höyheniä sukimaan ja toisia arwostelemaan kun itte ei siihen muka-ole-aikaa tai ei kykene. Huu-sen-nous?


      • onnea_elämääsi
        Naisellinennain kirjoitti:

        Näen asiakkaani, suoraan silmieni edessä. Heidän käytöksenä, eleet, kaiken näen. Sä vain arvuuttelet, minkälainen minä olen. En ole kuvankaunis, nätti enemminkin. Kahvilatyön ohella opiskelen, onhan se rankkaa mutta onneksi on ihana avomies joka ihailee minua ja joka päivä kertoo kuinka rakastaa minua ja silloin tällöin hemmottelee, vie ravintoloihin jne. Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja silti jaksan joka päivä laittautua hänen takia. Lapsia teemme vasta aikaisintaan 35-vuotaina. Sinä taidat olla juurikin tantta nainen jonka mies ei enää pane ;)

        Kiitos aloittaja, ihana provo, pelasti päiväni!
        Minä täällä vain lökäpöksyissä, tukka sekaisin kuljen kolmen lapseni kanssa? (siinä sivussa hoidan firman asioita ja käyn hm-trikoissani yritystapaamisissa).Kaikki miehet kuolaavat vain Sinua, myyjää/ tarjoilijaa? Hienoa, onnittelen!
        Osaan kuitenkin käyttäytyä, ei ole tarvetta arvostella muita naisia, jotka eivät ehkä jaksa hoitaa itseään/ ole niin kauniita, kuin Sinä ja minä.
        Kannattaisiko Sinun miettiä ammatinvalintaasi uudestaan, palvelualoilla tulee varmasti joskus rakentavaakin palautetta asiakkailta? Sinua en koskaan palkkaisi meille.


      • ongelma_se_on_tuokin
        Tyttönennnnn kirjoitti:

        Haluan vain auttaa teitä tanttoja. Näyttää hyvältä = tuntuu hyvältä!
        Ei, en halua aasi miehiänne. Mieheni ei anna minun v..ttailla hänelle. Olemme MIES ja NAINEN.

        Tuo palajasti paljon...Olet joo oikeassa, että voisi sitä laittaa ne istuvat farkut jne päälle, mutta ootetaan siihen (35 oliko?) kun on niitä lapsia, et sinäkään jaksa laittautua ja sua ei todellakaan kiinnosta (pitäisi ainakaan) muu kuin lapsen hyvinvointi ja että muksulla puhtaat kivat vaatteet päällä..Täällä ihmiset haukkuu sinua ja itsekkyytäsi, mutta tuo NAINEN ja MIES komentti paljasti, olet itsekkään sovinisti paskan kanssa yhdessä, joka jättäisi sinut silmänräpäyksessä jos menisit roskia viemään ilman sentin pakkeli kerrosta saati olisit töissä/ ihmisten ilmoilla "harakkana". Palkintovaimona saa paljon, mutta myös pitää uhrata aikaa ja energiaa, että pysyy pokaalina pokaalina paikalla. Tsemppiä valitsemallesi uralle, tarvitset sitä viimeistään siinä kohtaan kun sairaalassa räjähtäneenä punget melonia pingispallon reiästä ulos, paras toivoa, että MIEHESI osaa arvostaa kipua ja tuskaa minkä koet eikä pakene sairaalasta uutta pokaalia metsästämään...


      • tantta45
        Naisellinennain kirjoitti:

        Näen asiakkaani, suoraan silmieni edessä. Heidän käytöksenä, eleet, kaiken näen. Sä vain arvuuttelet, minkälainen minä olen. En ole kuvankaunis, nätti enemminkin. Kahvilatyön ohella opiskelen, onhan se rankkaa mutta onneksi on ihana avomies joka ihailee minua ja joka päivä kertoo kuinka rakastaa minua ja silloin tällöin hemmottelee, vie ravintoloihin jne. Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja silti jaksan joka päivä laittautua hänen takia. Lapsia teemme vasta aikaisintaan 35-vuotaina. Sinä taidat olla juurikin tantta nainen jonka mies ei enää pane ;)

        Ihan pieni ohje näin asin vierestä, älä hyvä tyttö jätä 35-vuotiaaksi asti lapsien hankintaa jos niitä yleensä haluat ...


      • Oikeinkirjoitus
        Tyttönennnnn kirjoitti:

        Haluan vain auttaa teitä tanttoja. Näyttää hyvältä = tuntuu hyvältä!
        Ei, en halua aasi miehiänne. Mieheni ei anna minun v..ttailla hänelle. Olemme MIES ja NAINEN.

        Opettele aloittaja ensin kirjoittamaan suomea oikein.
        Mitä sinulle kuuluu, miten muut elävät. Huolehdi ensin omista asioistasi siellä baaripuksuna työskennellessäsi! Muista, että nämäkin keitä arvostelet, maksavat sinun palkkasi ollessaan asiakkaitasi


    • normimies36

      Lihavuus johtuu roskaruuasta ja siitä että ei harrasta liikuntaa. Just kahviloissa naiset käy joka päivää pulllaa syömässä ja sitten tulikin 20 kg painoa lisää

      • Naisellinenolen

        No näinpä, tantat mutustavat pullaa ja vierestä katsovat kun lapset lihovat ja karjuvat. Mies vain unelmoi viereisessä pöydässä istuvasta naisesta joka vähän katsonut peiliin ennen kuin lähtenyt ulos. Naiset, paljon tekisi jo se kun edes hymyilisitte ja ette olisi kuin perseeseen ammuttuja karhuja. Ja herranjumala ne sukat!!! Ostakaa nylon sukkia, tai edes mustia/valkoisia. EI VÄRIKKÄITÄ!!!


      • suvaitsevaisuutta

        On se joillekkin niin tärkeää tuo muiden pukeutuminen. Minulle ei ole mitään väliä miten muut pukeutuvat. Oman katseensa saa poispäin jos joku ei omaa silmää miellytä. Jos vaikka haju olisi niin paha, että yltäisi monien metrien päähän.. niin siinä toivoisin jonkinlaista hillintää. Tosin ei sekää haittaa jos ei pitkään siinä vieressä ole. Bussimatka olisi hankala todella haisevan ihmisen vieressä, olkoonsa luonnollinen haju tai hajuvesi. Mikä teitä ihmisiä siinä häiritsee, että muut saavat päättää mitä omalla elämällään tekevät?


    • natural-brunette

      On olemassa monia köyhyysrajan alapuolella eläviä yksinhuoltaja opiskelijoita. Heillä ei rahat todellakaan riitä sellaisiin vaatteisiin joita tahtoisivat pukea. He käyttävät samoja vaatteita niin pitkään kunnes niitä ei kannata enää korjata. Heillä ei riitä aika edes kirpputoreilla juoksemiseen. He haaveilevat valmistumisesta, työpaikasta ja omasta autosta. Heillä ei riitä aika itsensä peilistä tuijotteluun. Lapsilla on kyllä ihan asialliset ja siistit vaatteet.

      Moni tylysti käyttäytyvä suomalainen on ujo, ei uskalla tai taida small takkia tai edes uskalla hymyillä vieraille. No kaikki eivät ole tuollaisia mutta jotkut.

      • kasvahan

        Hyvä huomio, että köyhillä ei ole varaa juosta vaatekaupoissa. Ei rahassa ryvetä silloinkaan automaattisesti, jos molemmat vanhemmat asuvat lastensa kanssa. Monessa lapsiperheessä ei ole ylimääräistä rahaa joka kuukausi tuhlattavaksi vaatteisiin, meikkeihin ym. Väsynyt äiti voi joskus tiuskaista sille lapselleen. Sen sinäkin aloittaja ehkä tulet huomaamaan, jos lapsia joskus väännät tehdä. Lapset osaavat kitistä, itkeä, huutaa jne.

        Huvittavaa kuinka aloittaja kuvittelet tietäväsi mitä joku mies ajattelee. Vaikutat kirjoituksesi perusteella vielä ihan lapsukaiselta. Arvoisteleva kirjoitustyylisi paljastaa sinusta monta asiaa. No, kun elämä opettaa sinua, hoidat niitä kullannuppujasi, niin ymmärrät EHKÄ paremmin niitä väsyneitä, ei niin tällääntyneitä perheenäitejä. Äläpä huoli, he kyllä osaavat pukeutua paremmin jonakin muuna päivänä, kun eivät astu kahvilaan missä työskentelet, osaavat harrastaa kiihkeää seksiä miehensä kanssa, kasvattaa lapsena ja hoitaa kodin ja työt. Keskity sinä vaan siihen nättinä olemiseen ja asiakkaitten arvosteluun siellä pääkopassasi. Asiakaspalvelussa olen minäkin ollut, mutta en ole mittaillut ihmisten ulkonäköä päästä varpaisiin. Onko sinun hymysi aitoa asiakkaille........ Epäilen suuresti tekstisi perusteella.


      • kasvahan

        siis kasvattaa lapsensa... :D


      • Naisellinentyttöneitonen

        Eikös se niin mene että "köyhällä ei ole varaa halpaan" ? Eli miksi ostaa halpoja huonoja rytkyjä vähän väliä, kun voisi harvoin satsaa hyvään? Ja kuules samat naamat siellä meidän kahvilassa käy. Jotkut perheenäidit ovat aina iloisia ja viehättäviä, ja heidän miehet näyttävät onnellisilta. Mutta se on se 5%... 95% tapauksista on juuri näytä pönäköitä marimekko mammoja, jotka ovat aina naama norsun..... Ja mies vilkuilee minua ;) kantsis ees vähän koittaa itestään löytää sitä jaksamista, olen ihana oma itseni , minulla on hyviä ystäviä, olen onnellinen ja ystävällinen ja hymyni on aito. ja en ikinä loukkaisi ketään sanomalla päin naama noita asioita mitä aloituksessa ym sanoin! Anonyymina on helppo kertoa mielipiteitä. Uskon että juuri sinä olet semmoinen tuulipukunainen liimaletissäs..


      • kasvahan

        Hahhaaa, enpä kuule ole mikään liimaletti. Olen vain näköjään nähnyt elämää enemmän kuin sinä. Tämä nettihän paljastaa monesta ihmisestä sen todellisen minän. Sinunkin. Kyllä sen teennäisyyden voi huomata livenäkin. Älä ole sitten siellä töissä nenä pystyssä. Ihan samalla viivalla olet niiden huonommin pukeutuneiden mammojen kanssa. Et ole yhtään sen parempi.
        Onko jotenkin vaikea sinun ymmärtää, että ne iloiset ovat ONNELLISIA ja usko pois,
        tässäkin maassa on ONNETTOMIA. Olet kyllä niiiiiiiin itseäsi täynnä, kun luulet olevasi joku ihmeellinenkin nainen, kun joku mies sattuu sinua vilkuilemaan. Kirjoitetaanko hautakiveesi sitten oikein teksti, että sinua varatut miehet joskus katsoivat, olit niin ah, ihana nainen :D Olet juuri sellainen pinnallinen ihminen, jonka seurassa en viihtyisi. Meitä on moneksi tälläkin planeetalla. Sinä saat olla sellainen kuin olet. Kaikkia ei häiritse toisten pukeutuminen tai joku meikittömyys. (: Ihanaa vain, kun kaikki ei ole samanlaisia, meikkipakkelin taakse piilotuvia pissiksiä ym. Työniloa vaan sinne päin. Työsi varmaankin osaat hoitaa, vaikka oletkin pinnalinen.


      • aloittajaneitonen

        Pata kattilaa soimaa !Et sinä yhtään sen parempi ihminen ole kuin minä, yhtälailla arvostelet. Kerta olisit niin aikuinen ja fiksu, et provosoituis noin? ;) Enkä tosiaan ole nenä pystyssä. Nimen omaan tavallisesti ja ystävällisesti olen. EIkä ole meikkipakkelia, kevyt hillitty meikki. Voi sinua parkaa, onko miehes millon viimeks sua himoinnut? Unelmoi vain mun kaltaisista naisista jotka pitävät pilkkanaan sunlaistas vittupäätä :D HAHAHA!! Sinä et vaikuta onnelliselta kun noin helposti provosoidut. Luulis että annat vaan tulla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? tais mun jutut osua arkaan paikkaan ;)


      • kasvahan
        aloittajaneitonen kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa !Et sinä yhtään sen parempi ihminen ole kuin minä, yhtälailla arvostelet. Kerta olisit niin aikuinen ja fiksu, et provosoituis noin? ;) Enkä tosiaan ole nenä pystyssä. Nimen omaan tavallisesti ja ystävällisesti olen. EIkä ole meikkipakkelia, kevyt hillitty meikki. Voi sinua parkaa, onko miehes millon viimeks sua himoinnut? Unelmoi vain mun kaltaisista naisista jotka pitävät pilkkanaan sunlaistas vittupäätä :D HAHAHA!! Sinä et vaikuta onnelliselta kun noin helposti provosoidut. Luulis että annat vaan tulla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? tais mun jutut osua arkaan paikkaan ;)

        En ole sinua haukkunut, sanoin vain, että luonteenpiirteesi on pinnallinen. Sinä olet se nimittelijä, etkö huomaa! Enkä todellakaan unelmoi mistään muiden pukeutumista haukkuvasta naisesta. Ei naiset kiinnosta. Ihan kuule mies himoitsee. :D Onnellinen olen,ihmettelen vain kaltaisiasi naikkosia ja miehiä. Onko fiksua muka pilkata muita?! Niinkuin kuulemma teet. Juttujesi annankin mennä ohi, sinä et päivääni pilaa. Kuten kirjoitin, ihmettelen vain tietyn tyyppisiä ihmisiä. Täällä netissä törmää muuallakin kirjoituksiin missä jotkut arvostelevat muiden vaatetusta ym. Kertoo heidän arvomaailmastaan.


      • Melkoonnellinen
        Naisellinentyttöneitonen kirjoitti:

        Eikös se niin mene että "köyhällä ei ole varaa halpaan" ? Eli miksi ostaa halpoja huonoja rytkyjä vähän väliä, kun voisi harvoin satsaa hyvään? Ja kuules samat naamat siellä meidän kahvilassa käy. Jotkut perheenäidit ovat aina iloisia ja viehättäviä, ja heidän miehet näyttävät onnellisilta. Mutta se on se 5%... 95% tapauksista on juuri näytä pönäköitä marimekko mammoja, jotka ovat aina naama norsun..... Ja mies vilkuilee minua ;) kantsis ees vähän koittaa itestään löytää sitä jaksamista, olen ihana oma itseni , minulla on hyviä ystäviä, olen onnellinen ja ystävällinen ja hymyni on aito. ja en ikinä loukkaisi ketään sanomalla päin naama noita asioita mitä aloituksessa ym sanoin! Anonyymina on helppo kertoa mielipiteitä. Uskon että juuri sinä olet semmoinen tuulipukunainen liimaletissäs..

        Ihmisellä, joka on oikeasti onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, ei ole tarvetta arvostella toisia - edes ajatuksissaan.


      • 30vmamma
        aloittajaneitonen kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa !Et sinä yhtään sen parempi ihminen ole kuin minä, yhtälailla arvostelet. Kerta olisit niin aikuinen ja fiksu, et provosoituis noin? ;) Enkä tosiaan ole nenä pystyssä. Nimen omaan tavallisesti ja ystävällisesti olen. EIkä ole meikkipakkelia, kevyt hillitty meikki. Voi sinua parkaa, onko miehes millon viimeks sua himoinnut? Unelmoi vain mun kaltaisista naisista jotka pitävät pilkkanaan sunlaistas vittupäätä :D HAHAHA!! Sinä et vaikuta onnelliselta kun noin helposti provosoidut. Luulis että annat vaan tulla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? tais mun jutut osua arkaan paikkaan ;)

        No voi hyvänen aika jos jonkun ulkoasu on sinun suurin murheesi niin kyllä on hyvin asiat. Ymmärrät varmaan jos netissä avaudut tällä tavalla niin muilla ihmisillä on oikeus avautua sinulle kirjoituksestasi, turha siitä on verkkareitasi repiä jos saat kritiikkiä.


    • yryryryryr

      No jaa... Minä olen 35v. Ihan töidenkin takia minun täytyy pukeutua varsin siististi, yritysympäristöön sopivasti. Esimerkiksi nyt minulla on kynähame, jakkutakki ja korkokengät. (Farkkuja en voi käyttää, ne eivät olisi soveliaat työpaikalleni.) Pukeudun samaan tyyliin muutenkin julkisilla paikoilla, esimerkiksi jos lähden kaupoille, keskustaan, kyläilemään... Minulla on myös huoliteltu maltillinen meikki ja hiukset siististi. Minulla ei ole myöskään ylipainoa.

      Mutta kun joskus kotona häärään töiden tai kauppareissun jälkeen tällaisissa vaatteissa, niin joka ikinen kerta isäntä kyllä kommentoi että : "Vaihdahan jo muru rennommat vaatteet!" Mieheni siis ehdottomasti haluaa, että kotona saa katsella minua verkkareissa ja kulahtaneessa T-paidassa! :) Hän itsekin käyttää töissä kauluspaitaa ja pikkutakkia, mutta välittömästi kotiin tullessaan vaihtaa ns. rönttökuteet päälle.

      Eli veikkaan ettei oman rakkaan vaatteilla ole kovinkaan monelle merkitystä. Ennemminkin kiva, jos osaa ainakin kotona ottaa rennosti. Kummankaan ei tarvitse jäykistellä. Ja jos minä joskus vaikka ulkoilureissun jälkeen perheeni, miehen ja lasten, kanssa kahville työpaikallesi eksyisinkin, vaikka tuulihousuissa ja ilman meikkiä, niin tiedän ettei minun mieheni miettisi hetkeäkään, että miksiköhän tuo kahvilantyöntekijä on jaksanut meikata. =D

      Se on toki totta, että kaikki eivät koskaan huolehdi ulkonäöstään, mutta koita kuitenkin muistaa, että kaikille sellainen asia ei oikeasti ole merkityksellistä. Miksi siis vaivaudut sellaisesta stressaamaan. Veikkaan että 90% sinua katsoneista miehistä on katsonut sinua ihan vain siksi, koska olet asiakaspalvelija. Ei siksi, että kadehtisivat.

      p.s. Minä en ole käynyt kampaajalla liki 10 vuoteen. Minulla on pitkät hiukset, osaan värjätä itse ja mies tasottaa välillä latvat. Eipä ole tarvinnut kampaajalle rahoja tuhlata, vaan oikein hyvältä näyttää muutenkin.

      • Naisellinenneito

        No niin! Olen ylpeä sinusta. Vaikutat hyväntuuliselta ja rennolta. Perheesi on varmasti oikein onnellinen.


    • 40plustantta

      Suurin osa miehistä ei edes huomaa että nainen on meikannut. Joten se siitä. :D Jotkut miehet toki arvostavat naisten laittautumista, muttei läheskään kaikki. Eiköhän tässäkin enimmäkseen vakka kantensa valitse. Itse kun en allergian takia voi juurikaan meikata, enkä edes osaa niin että se meikki pysyisi naamassa kauemmin kuin viisi minuuttia, arvostan miehessä rentoutta. Oma mieheni pukeutuu skarpisti töihin, mutta kotona ollaan ihan ilman muuta rennoissa vaatteissa. Kahvilassa jos joskus harvoin käydään, siellä käydään kahvilla. No ok, kieltämättä joskus yhdessä miehen kanssa tirskutaan ihmisille joita nähtiin, milloin mistäkin syystä, niin ettei kukaan huomaa tietenkin.

      • Hihhulihaa

        Miehes tuskin ajattleee sinua kun runksuttaa. Minun mies pyytää minua laittamaan itsestäni nakukuvia töihin, niitä sitten katselee.
        Ei välttämättä tarvitse olla ollenkaan meikkiä. Riippuu siitä kuinka itsensä kantaa! Jos hymyilee ja on kohtelias viehättävälle kassatytölle, se riittää! Ja muistaa välillä ottaa munan suuhuhn.


      • meikillä_tai_ilman

        Eikä kovin moni ainakaan minun tapaamani mies ole huomannut edes sitä, jos on hiusväriä vaihtanut. :D En usko, että meikit tai hiustenlaitot kauheasti liikuttavat miehiä, kyllä ne arvostavat naista kokonaisuutena, jos ovat tosissaan.


      • Onyourface

        Arvostavat arvostavat. Mutta eivät pane tai vaivaudu viemään ravintolaan tai hemmottelemaan muutenkaan.


      • meikillä_tai_ilman
        Onyourface kirjoitti:

        Arvostavat arvostavat. Mutta eivät pane tai vaivaudu viemään ravintolaan tai hemmottelemaan muutenkaan.

        Aijaa, minul on sitten ihan omituinen miehentapainen, kun se hemmottelee ja vie ravintolana jne. o_O Vaikken sen suuremmin meikkaile tai hiuksia laittele, juhliin vaan vaivaudun laittaan. Mitä sitä suotta, kun päivän aikan hikoilee ne meikit ja hiukset kuitenki pilalle työssä..


      • Ettästiiäät
        Hihhulihaa kirjoitti:

        Miehes tuskin ajattleee sinua kun runksuttaa. Minun mies pyytää minua laittamaan itsestäni nakukuvia töihin, niitä sitten katselee.
        Ei välttämättä tarvitse olla ollenkaan meikkiä. Riippuu siitä kuinka itsensä kantaa! Jos hymyilee ja on kohtelias viehättävälle kassatytölle, se riittää! Ja muistaa välillä ottaa munan suuhuhn.

        No luuletko että sun miehesi ajattelee sua kun runksuttaa. Alastonkuvasi näyttää työpaikalla sekä naisille että miehille, ja nauravat siellä sinulle.


      • Ettästiiäät
        Onyourface kirjoitti:

        Arvostavat arvostavat. Mutta eivät pane tai vaivaudu viemään ravintolaan tai hemmottelemaan muutenkaan.

        Voi miten ikävää, ihan surku tulee oikeasti. Hommaa sellainen mies joka vie sut ravintolaan ja hemmottelee. Eihän se mitään arvostusta ole jos et saa panoa, vai miten sitten koet tulevasi arvostetuksi?


      • pktutututut
        Hihhulihaa kirjoitti:

        Miehes tuskin ajattleee sinua kun runksuttaa. Minun mies pyytää minua laittamaan itsestäni nakukuvia töihin, niitä sitten katselee.
        Ei välttämättä tarvitse olla ollenkaan meikkiä. Riippuu siitä kuinka itsensä kantaa! Jos hymyilee ja on kohtelias viehättävälle kassatytölle, se riittää! Ja muistaa välillä ottaa munan suuhuhn.

        Runkkaako miehesi työpaikallaan????? Pitäisikö kasvaa aikuiseksi? Eiköhän aikuinen ihminen jaksa työpäivän ajan keskittyä ihan vaan töihin yms.

        Minulla ei ole mitään tietoa siitä, mitä mieheni ajattelee runkatessaan, eikä asialla ole merkitystä. Minä ajattelen itsetyydytyksen aikana, että 10 miestä panee minua väkisin. Mutta en todellakaan koskaan haluaisi kokea sellaista oikeasti! Fantasiat ovat monella kaukana siitä, mistä todellisuudessa nauttii. Minun mieheni on juuri se mies jota himoitsen, ja jonka kanssa seksi maittaa. Satunnaiset fantasiani itsetyydytyksen lumoissa ovat ihan eri juttu. Tiedän myös että minä olen hyvin seksikäs mieheni mielestä. Ja tiedän että hänen mielestään pornokuvia ei kannattaisi kovin ottaa ja lähetellä, koska pelkää siihen liittyviä turvallisuustekijöitä, eli että ei vaan joudu mistään vääriin käsiin tms. Fiksu mies.:)


      • aikuisetihmiset
        pktutututut kirjoitti:

        Runkkaako miehesi työpaikallaan????? Pitäisikö kasvaa aikuiseksi? Eiköhän aikuinen ihminen jaksa työpäivän ajan keskittyä ihan vaan töihin yms.

        Minulla ei ole mitään tietoa siitä, mitä mieheni ajattelee runkatessaan, eikä asialla ole merkitystä. Minä ajattelen itsetyydytyksen aikana, että 10 miestä panee minua väkisin. Mutta en todellakaan koskaan haluaisi kokea sellaista oikeasti! Fantasiat ovat monella kaukana siitä, mistä todellisuudessa nauttii. Minun mieheni on juuri se mies jota himoitsen, ja jonka kanssa seksi maittaa. Satunnaiset fantasiani itsetyydytyksen lumoissa ovat ihan eri juttu. Tiedän myös että minä olen hyvin seksikäs mieheni mielestä. Ja tiedän että hänen mielestään pornokuvia ei kannattaisi kovin ottaa ja lähetellä, koska pelkää siihen liittyviä turvallisuustekijöitä, eli että ei vaan joudu mistään vääriin käsiin tms. Fiksu mies.:)

        Eivätköhän nuo "työpaikkarunkkaamiset" ja muutkin "pakko panna sihteeriä/naistyökaveria ku ei kestä olla ilman!!!" jutut oo ihan elokuvamaailmaa vaan. Ja jos tommosii jotku oikeesti tekee niin ne on ihan keskenkasvuset hormonihyrräteinit sitten. Kuten pktutututut kirjoittikin, kasvakoot sitten aikuisiksi, sillä fiksu, aikuinen ihminen pystyy kyllä työpäivänsä keskittymään siihen oleelliseen eli työntekoon. Seksi ei pyöri aikuisen mielessä kaiken aikaa jatkuvalla syötöllä, nonstoppina.

        Ja mitä noihin runkkausfantasioihin tulee, olen kuullut, että ne ovat yleensä hyvinkin kaukana siitä oikeasta parisuhteesta, jota parhaillaan eletään. Että eipä se ketään haittaa, mitä joku ajattelee käteenvetäessään. Eikös nuo itsetyydytykset ole muutenkin henkilökohtaisia asioita, ei niistä kai tartte kumppanilleen raportoida.


      • T.84n
        meikillä_tai_ilman kirjoitti:

        Eikä kovin moni ainakaan minun tapaamani mies ole huomannut edes sitä, jos on hiusväriä vaihtanut. :D En usko, että meikit tai hiustenlaitot kauheasti liikuttavat miehiä, kyllä ne arvostavat naista kokonaisuutena, jos ovat tosissaan.

        Mulla kyllä ainakin aina on huomattu hiusten värin vaihdot ja tyylin vaihtuminen muutenki :) Musta on mukava laittautuu vähän ja siitä tulee itellekin hyvä fiilis :D Ei stressata siitä mitä muut tekee tai ei tee.


    • Mirvahh

      Olen virolainen nainen ja baarissa miehet kertovat kuinka eivät halua enää suomalaista naistaan. Kehuvat kun käytän korkkareita ja minihametta. Naisillaan kuulemma kulahtaneet farkut ja matalapohjaiset kengät.

      • mansikkajamustikka

        Niin, meitä on moneen junaan...

        Minulla on yleensä aina matalapohjaiset kengät ja farkut vapaa-ajalla.

        Virolainen kosmetologi (josta on aikojen saatossa tullut ystäväni) ihailee suomalaisia naisia. Hän haluaisi, että minusta tulisi hänen miniänsä, koska en ole kuten niin moni virolainen nainen on. Hänen mielestään monet virolaiset nuoret naiset ovat kovia, pinnallisia, rahanahneita ja liiallisesti omaa napaansa tuijottavia. Hänen mielestään suomalaiset naiset ovat ihanan perhekeskeisiä ja maanläheisiä.

        Hän tiesi kertoa myös, että kovin monelta virolaiselta nuorelta naiselta on unohtunut perinteiset taidot, mitä tulee ruoanlaittoon ja kodinhoitoon.

        Itse uskon, että hänen sanoissaan on jonkin verran totuutta. Mutta onneksi poikkeuksia löytyy molemmin puolin :)

        PS. Kovasti kyllä huomaan olevani suosittu, kun menen Viroon käymään. Siellä on ilmeisen kovasti kysyntää meikittömänä kauniille, luonnollisille naisille.


      • Tiiänmyös

        Jep, minäkin tunnen naisia, jotka ovat muuttaneet Virosta tai Venäjältä Suomeen. Kaikki arvostavat suomalaista tyyliä olla rennosti, tykkäävät tosi paljon siitä kun täällä voi mennä vaikka verkkareissa ulos. Tallinnassa oletetaan että on aina täydessä tällingissä.


    • menetkössiitä

      Mitä se sua haittaa, vaikka kaikki maailman naiset olis tanttoja, ku ite et kerta oo. :DDDD Eiks sen pitäis olla vaan etua sulle, jos aattelet olevas se ainoo tyylitajunen typykkä täs maailmas.

      • Justsayinghey

        Ei haittaakkaan. Just saying.


    • gothgirl

      Onneks oon gothgirl ja muutenki vaihtoehtopukeutuja forever, ihan siitä huolimatta, että oon jo sen 30v. Maiharit, ruutuhameet ja nahkatakki. <3 Näyttää tyhmältä tai hyvältä jonkun muun mielestä, niin ei kiinnosta, koska ite tykkään ja mulle sopii noi kuteet.

    • Ulkonasataajatuuleevain

      Miehenä voin sanoa että aloittaja on oikeassa.
      Tapasin ex-vaimoni baarissa, kiinnitin huomiota hänen elämäniloiseen asenteeseen ja
      Hymyyn. En muista mitä oli päällä.
      Asuimme yhdessä pari vuotta. Urheilen, syön terveellisesti mutta osaan myös höllätä. Nainen rupes lihomaan, ei enää sheivannut, ei yrittänyt mitään sen eteen että jaksaisi olla seksuaalisesti viehättävä.
      Nyt on nainen joka on jaksanut 10 vuotta meikata vuokseni joka päivä. Jos saan valita otanko ihanan ihmisen joka ei meikkaa, vai ihanan ihmisen joka meikkaa, niin totta kai valitsen jälkimmäisen?

      • kolmetoista13

        Tarkoitatko meikkaamisella nyt silmämeikki huulipuna -tyyppistä oikeasti näkyvää meikkaamista, vai jotain ihan turhaa meikkivoide puuteri -systeemiä, jolla ei oo mitään merkitystä kun ei sitä ees näe?


      • Sataaedelleenkim

        Kauniilla naisilla on hehku poskilla, huulet eivät ole saman väriset kuin iho ja silmät ovat korostettu.


      • Jokaisella meillä on onneksi vapaus etsiä kumppania, joka on sellainen kuin toivomme, ja joka pitää meistä itsestämme juuri sellaisina kuin olemme. Eikä vähempään kannata kenenkään tyytyä.


      • SallaMaritsu

        Olen 40v nainen ja haluan korostaa ulkonäössäni hyviä puoliani. Meikkaan kevyesti, puen siistit istuvat housut/farkut ja nätin paidan. Hiuksiin teen suoristusraudalla hieman kiharaa tai jotain muuta.. Kyllä aviomies kiittää ja tyttölapsi kehuu äitiä kauniiksi :) vanhempainilloissa tirskumme miehen kanssa sohvaperunanaisille ja miehet kehuvat miehelleni kuinka onnenpekka hän on!


      • muahhhahhhhah

        Aloittaja vastasi itselleen esittäen miestä. Ei mene läpi. Vanha temppu, hahhah!


      • trans_ex_train
        muahhhahhhhah kirjoitti:

        Aloittaja vastasi itselleen esittäen miestä. Ei mene läpi. Vanha temppu, hahhah!

        Huomasin saman,
        mutta meitähän on moneen junaan (vaikka osa jää vielä asemillekin).
        Silti hauska provosoiva aloitus!


      • trolliasialla

        Veikkaan, että aloittaja itse asiassa onkin mies. Pienet lipsahdukset tekstissä paljastavat. Miehet käyvät parturissa, naiset kampaajalla. Mutta hyvin onnistui trollaamaan.


    • Megadeathbaby

      Kyllä se näin on..

      T. Thaimaalaisen vaimon omaava onnellinen mies.

      Vaimo jaksa joka olta pippeliä hipsuttaa, ei tarvi edes pyytää niin nätiti stringit päällä.

    • Heissuluveissulk

      Viron puolella naiset ovat kauniita. He nauravat suomalaisille emakoille.

      • röhkivaan

        Mitäs kuuluu taas emakon porsaalle? Emakoilla kun on porsaita ja suomalaiset miehet on väkisin porsaita silloin.


    • tarjotaanmyötätuntoa

      Palveluala ei kaikille sovi. Olisikohan aloittajalla ollut vähän huono päivä tänään. Yritetään ymmärtää.

    • Kivatsullekin6

      Ohhoh, jopas jollain on ollut huono päivä, ellei huono vuosi...kovasti tunnut tulkitsevan asioita. Miten ihmeessä kerkiät, viitsit tai edes kiinnostut noin kaikista ikäisistäsi naisista? Ja ne miesten katseet, muka. Hehe, nekin tunnut tietävän todella tarkkaan. Eikö ole ihmeellistä, että jotkut voivat olla onnellisia vaikkei sitä huulipunaa joka päivä lipaisekaan huuliinsa. hehe

    • Ketävarten

      Minä pukeudun ja laittaudun omalle miehelleni, en jonkin kahvilan nyrpeälle besserwisserille tai miesasiakkaille.

    • pitkäämies

      Hyvä Naisellinen Neitonen, pidä tyylisi, olen iloinen että kaltaisiasi on olemassa - ja huomaan ja hymyilen juuri kaltaisillesi - en näille tantoille.

      • aloittajaneitonen

        Pidänkin! Lupaan ja vannon, että vielä 10 vuoden päästäkin jaksan pitää huolta itsestäni. Haluan näyttää lapsilleni hyvää esimerkkiä. En haluaisi lapseni miettivän miksi naapurin täti on niin kaunis, ja oma äiti laiska sohvaperuna. Näin ollen uskon että myös mies pitää itsestään huolta. ja hei olette nyt käsittäneet väärin! en puhu yksinomaan meikkaamisesta, vaatteista.... vaan ylipäätään siitä, että tehkää hyvät naiset itselleni niin, että tuntuu ja näyttää hyvältä!!!! Toisella se voi olla pieni juoksulenkki, toisella uusi huulipuna. Itse valitsen kyllä molemmat ;p Ja mies kiittää =) Haha, kerroin hänelle tästä keskustelusta, naureskeli vain ja sanoi että olen ilkeä. Mutta yhdessähän me nauramme tanttapariskunnille jossa nainen kaakattaa ja mies vilkuilee muita perseitä.


      • ilkeyseikaunista

        Viimeinen lause kertookin kaiken. Olette molemmat yhtä ilkeitä eli sopivia toisillenne. Oletko koskaan miettinyt, että miksi ne "tantat" pitävät miehensä, kun itsestään liikoja luulevat "kaunottaret" tulevat kerta kerran jälkeen petetyiksi ja jätetyiksi. Voisikohan luonteella olla jotain tekemistä asian kanssa. Itse olen mies siinä iässä, että poskipunilla minua ei hämätä. Korvien väli ja ennen kaikkea sydämen lämpö ratkaisevat.


      • tyttönenaloittaja

        Jaa että olet sitä mieltä että minä ja mieheni olemme pahoja ihmisiä, ja emme ansaitse onnea rakkaudessa? että meidän kaltaiset aina jätetään. Oliskin maailma niin hyvä paikka että paha sais aina palkkansa. ei se vaan niin mene, shit happens. Ja EDELLEENKIN kysymys on siitä miten itsensä kantaa. Oli meikkiä tai ei. en usko että sinun naisesi on kyrpä otassa, käskyttää sinua ja tiuskii muille ihmisille? Nimen omaan. Minä jaksan joka helvetin kerta hymyillä ja olla iloinen, en koskaan tiuski takaisin. Eikö se ole sydämen lämpöä?


      • Eijumalaut
        tyttönenaloittaja kirjoitti:

        Jaa että olet sitä mieltä että minä ja mieheni olemme pahoja ihmisiä, ja emme ansaitse onnea rakkaudessa? että meidän kaltaiset aina jätetään. Oliskin maailma niin hyvä paikka että paha sais aina palkkansa. ei se vaan niin mene, shit happens. Ja EDELLEENKIN kysymys on siitä miten itsensä kantaa. Oli meikkiä tai ei. en usko että sinun naisesi on kyrpä otassa, käskyttää sinua ja tiuskii muille ihmisille? Nimen omaan. Minä jaksan joka helvetin kerta hymyillä ja olla iloinen, en koskaan tiuski takaisin. Eikö se ole sydämen lämpöä?

        Ei, kun se on sun duunia.... :-D

        Kaikkea sitä onkin. Hiton hyvä ettei tartte käydä missään vanhempainilloissa joissa vanhemmat näyttää kakaroilleen esimerkkiä tirskumalla ihmisille jotka eivät ole samanlaisia kuin he ovat.... Voi luoja.... :-D


      • Hallelujahjaniin

        No kyllä tämä maailma olis parempi paikka jos jokaine pyrkisi olemaan paras versio itsestään. Suomen ongelma on se, että turistit eivät halua tulla tänne!!! Eihän täällä ole mitään nähtävää! Kylä täynnä samannäköisiä homssuisia naisia, harvassa edukseen erottuvat persoonat. Kyllä nuoret naiset ovat kauniita, vaikka tyylitaju onkin hukassa. Mutta enemmän katukuvassa on miehekkäitä naisia. Ja sit ihmetellään miks suomalaiset miehet himoitsevat niinkin eksoottisia kuin eestiläisiä naisia. Kyllä viron sisar on ylpeästi nainen! Ja turha väittää muuta. Totuus löytyy sieltä makuuhuoneesta, tapahtuuko siellä enää mitään?;) ei taida tapahtua....


      • Eijumalaut
        Hallelujahjaniin kirjoitti:

        No kyllä tämä maailma olis parempi paikka jos jokaine pyrkisi olemaan paras versio itsestään. Suomen ongelma on se, että turistit eivät halua tulla tänne!!! Eihän täällä ole mitään nähtävää! Kylä täynnä samannäköisiä homssuisia naisia, harvassa edukseen erottuvat persoonat. Kyllä nuoret naiset ovat kauniita, vaikka tyylitaju onkin hukassa. Mutta enemmän katukuvassa on miehekkäitä naisia. Ja sit ihmetellään miks suomalaiset miehet himoitsevat niinkin eksoottisia kuin eestiläisiä naisia. Kyllä viron sisar on ylpeästi nainen! Ja turha väittää muuta. Totuus löytyy sieltä makuuhuoneesta, tapahtuuko siellä enää mitään?;) ei taida tapahtua....

        En ole eläissäni lähtenyt yhtään mihinkään pällistelemään vastakkaista sukupuolta vaan kyllä siellä matkakohteessa yleensä jotain muuta katseltavaa on, mutta jokainen tietenkin tyylillään. Tuolla meiningillä luulisi meillä olevan melkoinen matkailuvaltti siinä kun taas joka viidennessä viestissä märistään kuinka suomalaiset naiset antaa liian helposti ulkomaalaisille. Jokaisen on pakko pelata ihan niillä korteilla jotka sattuu saamaan ja mitä arvostaa koska vaikea sitä on itseä vastaankaan tehdä, joten kaipa pidät omalta osaltasi huolen että mahdollisista tyttölapsistasi kasvaa kunnon kansalaisia että edes seuraava polvi olisi pelastettu. Jos siis se paras versio itsestä oli se toisten ihmisten halveksunta ja naureskelu ja jatkuvansorttinen tarkkailu tehoaako se oma viehätysvoima kaikkiin kaksilahkeisiin jopa töitä tehdessä. Noista osa sujuu suomalaisilta kyllä oikein hienosti ilman opettamistakin. Aloittaja taitaa riemuita jokaisen namusedän huulenheitostakin mitkä muut pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihan turha kuvitella että asenne jäisi jotenkin piiloon ja varsinkin lapsitalouksissa seinillä on korvat.


      • miespuolinenkeskustelija

        Onhan noita thaikku- ja vironmorsiamia, mutta eiköhän n. 95 prosentilla ole kuitenkin ihan suomivaimo. Jotenkin täällä netissä vain aina korostuu nuo virolaiset ja venäläiset. Ja suurin osa meistä miehistä on erittäin tyytyväisiä ja onnellisia suhteessaan. Se, että teillä on suhteissa ongelmia, ei tarkoita, että kaikilla olisi. Täällä suoli24:ssä saa jotenkin sen kuvan, että kaikki pettäisi ja eroaisi. Todellisuus on kuitenkin toinen, yllättäen suuri osa meistä on tyytyväinen parisuhteeseen, sen ylä- ja alamäkiin ja seksiin.

        Näin aikuisena miehenä antaisin nuorille neidoille ilmaisen vinkin. Iloisuus ja ystävällisyys kaunistaa enemmän kuin mikään huulipuna. Ja ainakin minun korvaani särähtää, jos nainen arvostelee muita naisia. Tulee väkisinkin mieleen, että itsetunto on niin heikko, että sitä täytyy pönkittää haukkumalla muita.


    • eikana

      Harmi, ettei aloittaja voi kertoa työpaikkaansa, en siihen kahvilaan tulisi asiakkaaksi, missä on tuollainen työntekijä. Tosin eipä se yrittäjän vika ole, jos tiskin takana katsotaan asiakkaita pitkin nokan vartta. Pukeutua kyllä osaan :D

    • mieshesa

      Virossa kauniimmat naiset. Suomen pullaposkiset naiset ei kiihota. Lisäksi virolaiset naiset on ystävällisiä kun suomi naiset on vittumaisia.

      • vittumainennainen

        Onneksi on muitakin syitä elää kun saada miehet kiihottumaan. :D


    • EkiesiMeki

      Melkoisessa valossa sitä jotkut asiat näkevätkin. Tämä suomi24 on kyllä hedelmällinen maaperä tällaisille aloituksille, kun täällä perinteisesti pesii muutama naisten vieroksuma ja sitä myöten naisia vihaava heppu, jotka niin kovasti haluaisivat että aloitus olisi totta.

      Minäkin totisesti haluaisin nähdä tuon kahvilan. Itse kun käyn näköjään ihan erilaisissa, ja käsitykseni suomalaisista naisista on muutenkin paljon positiivisempi. En pidä meikkipelleistä, nuorilta naisilta toki edes osalta rapisee tuo itseään täynnä oleva asenne, muttei valitettavasti kaikilta. Kolmekymppisissä äideissä alkaa jo olla suurin osa ihan jalat maassa kulkevia. Eikä lapset ajattele niin että olisipa oma äiti enemmän niin kuin naapurin äiti, vaan se oma äiti on rakas. Teini-iässä sitten vasta tulee se että oma äiti on ihan ahterista ja olispa se niin kuin naapurin äiti - mutta huom! se tulee myös niille meikkipellejen lapsille. Heitä sitten nolottaa kun äiti yrittää olla teinityttö. ;)

    • hyhhyh

      Onpa harvinaisen vastenmielinen keskustelu. Naiset toistensa kimpussa pönkittämässä omaa egoaan.

      Eläkää ja antakaa toisten elää.

    • Life_is_not_Blacknwhite

      Ehkä ne "tantat" on tyytyväisiä itseensä sellaisina "meikittöminä marimekkomammoina", olisko tämmöistä vaikea ymmärtää? Ehkä niiden miehetkin on tyytyväisiä niihin sellaisina, miksi muutoin olisivat niiden kanssa yhdessä. Parisuhde on siitä jännä juttu, että siinä rakastutaan ja kiinnytään siihen toiseen ihmiseen, eikä silloin ole enää merkitystä sillä, miltä se ihminen joskus nuoruusvuosinaan näytti. Jep, kyllähän sitä jotkut parisuhteessa vähän lässähtävät ulkonäöllisesti, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä, jos suhde on aito. Eikä niiden suhteisen onnellisuus ainakaan siitä ole kiinni, mitä joku random pikkulutka jossain kahvilassa ajattelee niiden osapuolten ulkonäöstä.

      Se, että miehet (ja naiset) hymyilevät kahvilassa tai kaupassa tai vaikka Apteekissa kassatyöntekijälle, on kohtelias tapa. Se ei tarkoita, että he himoitsisivat tätä työntekijää tai pitäisivät häntä kauniimpana kuin omaa puolisoaan.

      Ihmettelen muutenkin, millä perusteella jollakulla asiakaspalvelijalla on edes aikaa keskittyä asiakkaidensa ulkonäköihin, saati ruotia mielessään heidän parisuhteitaan? Taidat aloittaja olla maailman paskin aspa, koska työsi eli kahvilatarjoilun sijaan keskityt vain haaveilemaan jokaisesta miesasiakkaasta flirttailemassa sinulle, olethan "hyvin kaunis neiti".

      Sitä paitsi, eivät vain naiset syyllisty "tanttautumiseen", vaan kyllä sen miehetkin taitavat: kaljamaha roikkuu ennen niin lihaksikkaan miehen vyötäröllä, tuulipukushortsien kanssa käytetään tennissukkia ja sandaaleita. Miten ihmeessä nämä miehet sitten onnistuvat pitämään sen mahdollisesti hyvinkin hehkeän vaimonsa??? Niin, siksi, että vaimon mielestä he eivät ole lainkaan "tanttamaisia", vaan he ovat niitä omia rakkaita puolisoita.

    • Osittain olen samaa mieltä ap:n kanssa. Tiedän kyllä juuri millaisia naisia/perheitä aloittaja tarkoittaa. Hiukan tästä samasta aiheesta käydään loputonta keskustelua tuolla muilla palstoilla, eli kuinka naisten taso laskee kuin lehmän häntä kolmen kympin mennessä rikki.

      Kyllä liian monet ihmiset laiskistuvat ja unohtavat itsensä juuri siinä ruuhkavuosien aikana. Unohdetaan, että parasta parisuhteen hoitoa on itsestään huolehtiminen. Henkisesti ja fyysisesti. Monesti sitten tuo huono-olo purkautuu juuri tuollaisena tiuskimisena perheelle.

      Sinne kahvilaan ei tarvitse lähteä täydessä tällingissä, vaan ripsiväri ja puuteri riittää. Puhtaat hiukset, jotka on aamulla harjattu ja laitettu ojennukseen ei kauheita vaadi.

      Oma ex-vaimoni oli kyllä tässä suhteessa esimerkillinen. Hän ei ikinä lihonut pönäkäksi vaikka jokunen kilo tulikin lisää. Lisäksi hän laittoi tosiaan perusmeikin aina ihmisten ilmoille lähtiessä.

      Sama koskee myös miehiä. Tosin miehillä lihominen tapahtuu yleensä jo aikaisemmin jos on lihotakseen. Lisäksi naiset itse hyväksyvät miehen "repun" useammin, kuin miehet naisen makkaran.

      Toisaalta ap:n on helppo huudella. Vaatii aika paljon itsekuria perheenäitinä huolehtia itsestään, kun se puoliso on jo "pallo jalassa", ja on kaksi lasta, ja mahdollisesti kolmantena lapsena vielä oma mies.

    • Kakkonen

      Ei se lihominen tee naisesta rumaa tai itsestään piittaamatonta tantturaa. Esim. pari kaveria olleet laihiksella parisen vuotta, eivätkä laihdu millään, vaikka ovat jollain "superdieeteillä", liikkuvat ja venyttelevät ja kieltäytyvät kaikista lihottavista herkuista yms. alkoholista. Silti se pelastusrengas vain pysyy niiden keskivartaloilla. Tosin niin ovat paksuja niiden vanhemmat myös. (Siitä en ole päässyt selvyyteen, onko taipuvuus lihavuuteen geeneissä vai ei? Lihomisen malli ainakin opitaan todennäköisesti kotoa, jos siellä ollaan lihavia..)

      Silti nuo pari "tanttaa" ovat hyvinkin kauniita. Paremmalta ne näyttävät kuin jotkut luurankomuijat, joilla luut törröttää mistä sattuu.

      Siitä tosin yhtä mieltä, että hiukset voisi pestä ja vaatteet valita vähän paremmin kuin perus verkkarit tuulitakki -meiningillä.. Koskee tietysti myös miehiä.

    • huhuhahahahh

      Mitä tapahtuu naiselle iän myötä? Ravintolat ja baarit ovat täynnä "siideripissiksiä", jotka ovat vimosen päälle meikattuna ja huoliteltua. He suorastaan tihtuvat seksiä. He nauravat, ovat iloisia ja heistä heijastuu positiivisuus. He haluavat myös juoda, päihtyä ja pitää hauskaa miesten kanssa.

      Kun siideripissis vanhenee tai varsinkin tulee äidiksi, hän muuttuu täysin. Vanha vitsi sanoo, että miten kissasta saadaan lehmä? -> Menemällä naimisiin sen kanssa. Miten tämä voi olla niin totta? Meikkaaminen loppuu tai vähenee radikaalisti. Hoikka seksikäs vartalo muuttuu hieman pullukaksi ja enää ei ole puhettakaan tekokynsistä (ovat niin epäkäytännölliset) tai pitkistä hiuksista (vaativat liikaa hoitamista). Korkokenkiä käytetään enää kerran vuodessa serkun juhlissa ja niistäkin on useita senttejä tippunut koroista pois.

      Asenne, persoona ja mieli muuttuu. Kaikki muut seksikkäät nuoret naiset ovat automaattisesti "pissiksiä" tai muuten vain horoja. Jopa juristiksi lukeva seksikäs nuori nainen on tyhmä, vain koska hän näyttää niin hyvältä. Entinen viinan tahdittama hauskanpito loppu kuin seinään ja tilalle tulee lähes absolutismi. "Saunakaljan saat ottaa, muttei enempää". Siis mitä helvettiä, kun aikaisemmin yhdessä otettiin kivat nousut ja pidettiin hauskaa?! Kaikesta koko elämästä pitää tehdä tasapaksua arkea. Ei juoda, naida ja juhlita. Ei. Se on entistä elämää se. Koskaan ei saa pitää hauskaa ja välillä teeskennellään, että on superhauskaa Iidan 2v synttäreillä, kun juodaan pahaa kahvia sunnuntaina pikkudarrassa sukulaisten kanssa.

      Mä rakastan naisia, mutta kyllä mä kaipaan niitä "siideripissiksiä". Naurunremakkaa, seksikkäitä vaatteita ja olemusta... Miksi elämästä pitää tulla tylsää? Miksi sitä tylsää elämää pitää kutsua kivaksi ja että ei mukamas kaivata nuoruutta?! Miksi pitää valehdella itselleen, että perus saunailta on mukamas kivempaa kuin oikeat juhlat? Miksi naisesta tulee äitiyden myötä lehmä, jonka seksuaalisuus on luokkaa kasa paskaa? Miksi seksikäs nauru muuttuu nalkuttamiseksi ja äidilliseksi vahtimiseksi, että mitä mies tekee?

      Miksi lapsesta tulee puolijumala, jonka lisäksi elämässä ei yksinkertaisesti saa olla muuta? Miksi Anu Saagim olikin niin oikeassa, kun hän eilen lehdessä sanoi suomalaisten äitien olevan huolittelemattomia tanttoja?! Ai niin... unohdin, että hänhän onkin virolainen horo, eikö niin? Miksei tälle asialle tehdä mitään? Miksi nainen kulkee koskaan tuulipuvussa, hä?!

      • lehmiälaitumillakesällä

        "Mitä tapahtuu naiselle iän myötä? Ravintolat ja baarit ovat täynnä "siideripissiksiä", jotka ovat vimosen päälle meikattuna ja huoliteltua. He suorastaan tihtuvat seksiä. He nauravat, ovat iloisia ja heistä heijastuu positiivisuus. He haluavat myös juoda, päihtyä ja pitää hauskaa miesten kanssa."

        Salli mun nauraa. Fiksu osaa pitää hauskaa ilman alkoholiakin. Mitä fiksua on maksansa tuhoamisessa, kännissä kaupungilla haahuilussa? Se vasta hölmöä on. No, Suomi on juoppojen paratiisi. Eipä niissä parikymppisten valloittamissa baareissa kukaan järkevämpi ja vanhempi kestäisi olla, kun meno on niin teiniä. Juurikin niitä siideripissiksiä vessan peilin edustat täynnä. Kärjistetysti sanottuna.

        "Kun siideripissis vanhenee tai varsinkin tulee äidiksi, hän muuttuu täysin. Vanha vitsi sanoo, että miten kissasta saadaan lehmä? -> Menemällä naimisiin sen kanssa. Miten tämä voi olla niin totta? Meikkaaminen loppuu tai vähenee radikaalisti. Hoikka seksikäs vartalo muuttuu hieman pullukaksi ja enää ei ole puhettakaan tekokynsistä (ovat niin epäkäytännölliset) tai pitkistä hiuksista (vaativat liikaa hoitamista). Korkokenkiä käytetään enää kerran vuodessa serkun juhlissa ja niistäkin on useita senttejä tippunut koroista pois."

        Tiesitkö, että meikkaamattomuus voi olla myös ekologinen valinta. Nainen voi olla kaunis ja seksikäs ilman joka päiväistä meikkausta. On itsevarmuutta olla myös välillä meikitön. Ihon on hyvä antaa hengittää välillä, muulloinkin kuin vain yöllä. Sen äidiksi tulleen naisen elämä ei enää pyöri vain oman itsensä ympärillä. Jos menee lapsen kanssa ulos, niin siinä mitään älytöntä meikkiä tarvitse vetäistä naamalleen. Tekokynnet ovat varmasti oikein käytännölliset kakkapyllyä pestessä :D Miesten on vaikea tajuta, että lastenhoito on ihan oikeaa työtä. Helppohan se on tulla töistä kotiin arvostelemaan, kun nainen on koko päivän hoitanut lasta/lapsia.
        Jos haluaa pilata jalkansa, niin siitä vaan kipittelemään joka päivä korkokengissä. Miehet voisivat joskus vaikka kuukauden käyttää naisten korkkareita, saisivat todellisen kuvan siitä mitä niillä on kävellä.On hyvältäkin tuntuvia korkokenkiä, mutta ihan tutkittua, ettei jatkuvasti korkokengillä kävely tee hyvää jaloille.

        Mitä hienoa on maata krapulassa? Örveltää räkäposkella, mölistä humalaisten juttuja. "Miksi naisesta tulee äitiyden myötä lehmä, jonka seksuaalisuus on luokkaa kasa paskaa?" Siis kirjoituksesi on aika shittiä. Monenko äidin kanssa olet elänyt parisuhteessa? Hyvässä parisuhteessa ei seksuaalisuus katoa lasten myötä. Se muuttuu pakostakin, se on selvä. Sen lapsia haluavat ovat valmiita uhraamaan, sen, ettei seksiä voi enää harrastaa ihan milloin tahansa, käyttämällä mielikuvitusta se kyllä onnistuu yhä, vaikka lapsiakin olisi.

        Anu Saagimin sanomiset ovat kaukana järkevästä puheesta.


      • Älämääräile

        Maailma tapahtuu, mies tapahtuu. Pariutumisen jälkeen ollaan hauskoja, viihteellä ja seksikkäitä tarkoin määritellyissä rajoissa ja se osapuoli joka ainoana sitten krapulassakin kuitenkin siivoaa tai hoitaa muut asialliset hommat kaikkien muidenkin puolesta. Huumori muuttuu mustaksi jos sitä enää on.


      • juunu

        Haluat siis lapsesi äidiksi siideripissiksen, joka tykkää juoda ja päihtyä? Se kertoo kyllä vain sinusta sen, ettet ole valmis vanhemmaksi.


    • seitsemäntoista

      Jo on jollakin huolet elämässä. :D
      Kiitos tästä pienestä naurunpurskahduksesta kaiken tämän synkkyyden keskellä.

    • mies32__

      Nyt täytyy miehenä vastata tähän viestiin. Olen seurusteleva ja komeaksi kehuttu. Rakastan avovaimoani paljon ja minusta kaunis nainen ei meikkiä tarvitse. Eihän komea mieskään meikkaa ;)

      Välillä luon katseita toisiin naisiin, huomion saattaa kiinnittää pitkät hiukset, mutta yleensä syynä on se, että asioin ko. henkilön kanssa. Esim. kaupan kassalla minusta olisi outoa katsoa lattiaan tai kattoon, eikä kassaneitiin :) Kokisin sen jotenkin kylmänä käytöksenä.

      Kerran olimme city-käytävällä avovaimon kanssa kahvilla. Kyllä huvitti, kun myyjätär tuijotti minua ja hymyili. Avokille hän oli taas tavallinen. Soin toki hymyn takaisin, mutta mielessä ajattelin naisen olevan täysi lumppu. Huono käytös, ihmeelliset luulot, ja ei edes kovin kaunis. Siksi säälistä hänelle hymyilin takaisin.

      AP. taidat luulla itsestäsi liikoja. Miksi luulet miesten vertailevan sinua vaimoihinsa?

      • sivustavaan

        Oma käytöksesi on priimaa kun nimittelet tuntemattomia lumpuksi.? Taidat luulla itsestäsi liikoja muutenkin.


      • kassanainen
        sivustavaan kirjoitti:

        Oma käytöksesi on priimaa kun nimittelet tuntemattomia lumpuksi.? Taidat luulla itsestäsi liikoja muutenkin.

        Mies 32 kuuluu työnkuvaan hymyillä, jutella ja olla ystävällinen.Ärsyttää kun monet miehet luulee ystävällistä käytöstä iskuyritykseksi.


      • raitapaitatantta

        Joo, tässä on pointtia. Itse olen nainen ja mieheni on mies, hehheh. Siis kyllähän sitä tulee edelleenkin katseltua vastakkaisen sukupuolen edustajia, vaikka ihan onnellisesti aviossa onkin. Varsinkin kun se sokea rakastumisvaihe on ohi, niin kyllähän sitä silmillä ja korvilla ihmisiä mittailee. Sillä silmällä siis tulee vilkuiltua aina vastakkaisen sukupuolen edustajia, ja joskus ihan tahtomattaankin tulee flirttailtua ja katsottua vähän pidempään. Mutta siihen se jää. Ei se sitä tarkoita että olisi heti valmis vaihtamaan sen oman rakkaan siihen asiakaspalvelijaan. Tietää senkin että se komistus/kaunistus on myös välillä kotioloissa verkkareissa ja sen kanssa tulisi ihan ne samat parisuhdekriisit kuin sen oman kullan. Ihminen on ihminen. Mutta aina se flirtti piristää. Ja kun ei ole turhan tiukkapipoinen eikä mustasukkainen, näistä voi keskustella oman puolisonkin kanssa. Emme varmasti ole ainoa pari, joka kertoilee toisilleen miten olikin kivannäköinen se kassa tai vastaantullut tyyppi tai myyjä tms. Tai arvelelmme että huomasitkos sitä naista/miestä, se oli aika hyvännäköinen. Pystymme myös kiistelemään pilke silmässä siitä, oliko joku hottis vai ei, olisko joku omasta mielestä pantava, jos olisi homo tai lesbo.

        Ei elämä ole niin vakavaa eikä jokainen katse, hymy, kiva sana, flirtti tarkoita sitä että oma rakas muuttuisi yhtäkkiä vastenmieliseksi. Tottakai sellaistakin on, mutta en asettaisi sitä lähtökohdaksi.

        Ja kyllä, itse olen "huonosti" pukeutuva (jonkin verran yritän katsoa missä vaatteissa näyttäisin mahd. siistiltä ja tiedän mitkä värit sopivat minulle), en meikkaa enää ollenkaan (en meikannut tavatessani miehenikään ;) ), tukkaa leikkaan tosi harvoin (mutta se on pitkä, paksu ja upean kullanvärinen luonnostaan). Mutta mieheni on aika samanlainen, tukan pitää siistinä ja pukeutuu kohtalaisen siististi töihin, muuten on Ellun kana. :) Olen jutellut mieheni kanssa ja kysellyt mielipidettään pukeutumis- ja meikkausasioissa sekä hiustyylissä. Puhuu kyllä rehellisesti ja kertoo heti jos jokin ei miellytä silmää. Joskus vaihdan housut tms. kun olen kysynyt mielipidettään. On pari hiustyyliä, joista hän ei pidä. Myös luonnoton värjäys on hänelle yök. Paksusta meikistä ei tykkää ja toisaalta huomaamaton meikki on myös ihan yhtä tyhjän kanssa. Meikki yleensäkin huijausta, koska jos toisen kanssa haluaa olla, niin onhan se aika shokki jos toinen näyttää ihan erilaiselta ilman meikkiä kuin tavatessa.

        Nytkin on Marimekon raitapaita, jossa on *gasp* jopa reikiä! Ei vie mieheltä seksihimoja, miksi veisi? On ehkä miehiä, joille pitää olla tiptop, mutta ei ne miehet ole minua varten, en sellaista huolisi. Eikä mies huolisi naista, joka ei voi sissiasenteella lähteä minnekään.


    • paspois

      Voin sanoa ihan esimerkkinä, että kun omat lapseni olivat pieniä, niin välttelin ehdottomasti jonnekin kauppakeskukseen menoa, sillä se vaati aina aikataulutusta, jotta se sopi syömis- ja päiväunirytmiin. Lauantain kauppakeskuskierros vaati usein sen, että piti laittaa herätyskello soimaan, pakata lapsille mukaan vaipat, varavaatteita, juotavaa, ostoslistaa, kauppakassia jne.

      Kun sitten on siellä kauppakeskuksessa, niin yhtä pitää viedä pissalle vessaan, toinen kitisee ja kiukuttelee eikä halua sovittaa kenkiä ollenkaan jne. Siinä vaiheessa kun vihdoin pääsee kahville hetkeksi, niin on jo tuskanhiki otsalla, yksi kiukuttelee väsymystä, toinen ei jaksaisi istua rattaissa enää hetkeäkään.

      Onko siis ihme, että minä en jaksanut pukeutua korkkareihin ja jakkuun sekä herätä vähän aikaisemmin muotoilemaan hiuksiani? Kun lapset kasvoivat vähän isommiksi ja pääsin 2-3 vuoden jälkeen vihdoin nukkumaan yöuneni keskeytyksittä, niin alkoi olla taas mielenkiintoa suunnata energiaa myös omaan ulkonäköön. Äitiyslomalla kun minun vastuullani oli lasten, oma ja mieheni vaatehuolto, suunnilleen kaikki kotityöt ja lapset 24/7.

      Kodinhoidontuella ei ole välttämättä rahaa mihinkään kulutusjuhlaan kuten siihen, että kävisi kerran kuukaudessa kampaajalla. Itse sain kodinhoidontukea muistaakseni noin 400 E/kk, joten kovin isoista summista ei ole kyse. Äitiyslomien jne aikana yleensä myös asuntolainanlyhennykset juoksee kuten ennenkin.

      Toki voit arvella, että mitä miehen mielessä liikkuu ja taivastella, että miksi pienten lasten äidit eivät huolehdi ulkonäöstään, mutta voin sanoa, että Siperia opettaa. Ehkä et ole niin kärkäs arvostelemaan, jos saat joskus itse omia lapsia. Ehkä myös työntekijä voisi ajatella niin, että siellä kahvilassa käyvien äitien rahat ovat tärkeitä ihan senkin takia, että jos kaikki äidit hautautuisvat kotiin, niin voisi aika moni kahvilakin joutua sulkemaan ovensa.

      • ukkohaa

        Jep. Ja harva meistä miehistäkään on mikään kuspää ja niin pinnallinen kuin näitä juttuja lukies luulis. Oma vaimo on kaikista rakkain ja lasten äiti. Ja paras kumppani.


      • Itikanpistot

        Aloittajalla on vain aivan LIIAN ISOT luulot itsestänsä. Huonoa itsetuntoaan rakentelee kuvitteellisilla tulkinnoilla! Siis kuka katsoi ja ketä ja miten? Liikaa tulkintaa.

        Onko aloittaja itse siis 30? Ja vielä opiskelee ja on töissä kahvilassa? Ei vielä lapsiakaan?

        Ja hän arvostelee naisten pukeutumista?

        Ehkä sulla aloittaja on isompia ongelmia.


    • fghjklkj

      Joskus tajuaa hyvin selvästi mitä tarkoitetaan sisäisesti kauniilla ihmisellä.

      • realitycheck23

        Aloittaja hyvä, ne löllyväperseiset huonosti pukeutuneet äiti-vätykset sulle palkan maksavat. Nuoret timmit urheilevat VHHdieetti-ihmiset eivät käy kahviossasi mistään syystä. Kiitä joka ikistä flegua huonotapaista löllerönaista mielessäsi siitä, että palkka juoksee eikä kahvio mene huomenna konkkaan. Terv. pienyrittäjä.


      • AmazingPoint

        Hahaha! Naulan kantaan! Loved this, thanks. :)


    • Jeikkinen85

      Ihan perus juttu tuo,ite oon jätkän retale sellanen joka kittailee kaljaa ja örisee kännis no ei ihan,tai no joo mut yritän kuitenkin olla aina huoliteltu hygienia ja ihoakin hoidan liikuntaakin aikajaoin.Mut kuitenkin heti ku tekas eekon kanssa kakaran niin ensinnäki siitä jää saatanalliset kilot sen jälkeen plus ettei viitsi yhtään laittautua ulos lähtiessään jotkut ruskettuneet verberit ja hiukset hujan hajan,onko se merkki siitä siitä jos tenavat pusertaa värkistään ulos ettei tarvii yhtään puleerata ennen ulos lähtöö kun muka niin sanottu miesvalloitus on jo tehty.No mähän asunkin nykyään taas erillään.Itekki köyhästä perheestä mut ei kuljettu ikinä missään rääsyissä,kolme isosiskoa ja olin nuorin veli.Niin siinä sitä tuli vähän niinkuin iskostestua kun äidistä sisareen kaikki halus olla aina sotamaalukset tip top kuosis ja hiuksien laittoon meni ainaki viis tuntii noin liioitellusti,kaikilla oli oma lookkinsa oli se hippiä hoppi rokkia tai poppia mut ei ikinä missään kuin viikon ryyppäämisen jälkeen kunnossa liikuttu mihkään et myöhästyttiin sit mielummi skolest ja duunist.Kyllä katseita aina kääntää ihaillen sliipattu olemus kuin myös tietysti jos näyttää jäteläjältäkin mutta silloin katse on sitä luokkaa kun ei tahdo uskoa silmiään.

    • ihanpöyristyttävää

      Siis kerran kuussa kampaajalla! Ei todellakaan. Tuohan on ihan rahan tuhlausta. Muutama kerta vuodessa riittää, kun pitää hieman pidempiä hiuksia. Itselläni on ihan kivat hiukset, luonnonvaaleat ja ei ole kukaan koskaan arvostellut. Jos useammin kampaajalla pitää käydä niin kyllä sen perheenisän voi opettaa hiuksia leikkaamaan. Kyllä perheellisellä ihmisellä on muitakin kuluja kuin hiusten leikkaus.

      • parturiinMARS

        Sitä paitsi parturit suosittelevat, että hiuksia käsiteltäisiin (lue: leikkaa, värjää, permanenttaa tai mitä nyt teetkään kampaajalla) maksimissaan noin 8-10vk välein. Sitä useammin kampaajalla käynti etenkin muun asian kuin leikkaamisen merkeissä on hiukselle älytön rasite. Eli "kerran kuussa parturiin" ei oikein tee hyvää päälle. Eikä kyllä lompakollekaan. Mitä tulee siihen hiusten kasvuun, lyhytkin tukka kestää mallissaan sen 8-10vk ihan hyvin, pitkä sitäkin kauemmin. Pitkän tukan latvoja voi leikata kotonakin, lyhyen kanssa se on hieman hankalampaa, sillä hiusmallia on vaikea leikata ellei osaa.

        Aloittajan äkkinäinen häipyminen keskustelusta viittaa tosin trolliin. Ensin hän tekee provosoivan aloituksen ja sitten vastailee "omalla" ja tuhannella muulla nimimerkillä niin muille kuin itselleenkin, jakelee törkeitä kommentteja joista ihmiset ilmiselvästi ärähtävät, ja saa näin ollen kauheat kiksit siitä, että sai reaktioita aikaan. Selvä trolli.


      • selvätrolli
        parturiinMARS kirjoitti:

        Sitä paitsi parturit suosittelevat, että hiuksia käsiteltäisiin (lue: leikkaa, värjää, permanenttaa tai mitä nyt teetkään kampaajalla) maksimissaan noin 8-10vk välein. Sitä useammin kampaajalla käynti etenkin muun asian kuin leikkaamisen merkeissä on hiukselle älytön rasite. Eli "kerran kuussa parturiin" ei oikein tee hyvää päälle. Eikä kyllä lompakollekaan. Mitä tulee siihen hiusten kasvuun, lyhytkin tukka kestää mallissaan sen 8-10vk ihan hyvin, pitkä sitäkin kauemmin. Pitkän tukan latvoja voi leikata kotonakin, lyhyen kanssa se on hieman hankalampaa, sillä hiusmallia on vaikea leikata ellei osaa.

        Aloittajan äkkinäinen häipyminen keskustelusta viittaa tosin trolliin. Ensin hän tekee provosoivan aloituksen ja sitten vastailee "omalla" ja tuhannella muulla nimimerkillä niin muille kuin itselleenkin, jakelee törkeitä kommentteja joista ihmiset ilmiselvästi ärähtävät, ja saa näin ollen kauheat kiksit siitä, että sai reaktioita aikaan. Selvä trolli.

        Joo, aloittajalla ei ainakaan ole pitkiä hiuksia, kun hänen tarvitsee käydä "kerran kuussa parturissa". Viittaa erittäin lyhyeen hiusmalliin, etten sanoisi siilitukkaan.

        Itse en naisena edes käy parturissa. Minä käyn kampaajalla. Silloin harvoin kun käyn.


    • niikkoo

      suomalaiset naiset meikkaa ja laittautuu muutenkin aika vähän. eli ei ole ihme jos äidiksi tulemisen myötä se laittautumispuoli vähenee entisestään.

      yleensäkin sinkkuelämä on hiukka erilaista kun perhe elämä ja prioriteetit kuuluukin muuttua lapsen tullessa elämään.

    • 0lli

      Hei naisellinen neitonen.Onko saman ikäiset miehet sitten paremmin laittautuneita siistimmissä vaatteissa ja parta ajettuna.

    • niukku

      Lapset vie paljon aikaa ja rahaa.

    • joyli40

      Kukaan täyjärkinen ei käy kerran kuussa kampaajalla. Ja kyllä asia ei sinulle kuulu mitenkään, mutta epäilen että olet p*skantärkeä vanhapiika, joka kuvittelee olevansa hyvänäköinen.

    • Eräs32v

      Olihan tuo aloitus hieman provo ja lapsellinen (kertonee jotain myös aloittajasta ja hänen arvomaailmastaan -> ulkoinen on ainoa joka merkkaa).

      Mutta juu, olen kyllä samaa mieltä asiasta. Olen 32-vuotias nainen. Ihan suomalainen, pidän itsestäni huolta (harrastanut aina aktiivisesti liikuntaa ja syönyt terveellisesti) ja katson etten pukeudu säkkiin, tai jos sen teen, niin osaan tehdä sen ainakin tyylillä ;). Meikkiä käytän silloin kun hyvältä tuntuu, mutta joka aamu laitan aurinkopuuteria (ihoni on niin hyvä, ettei se meikkivoiteita kaipaa), katson että kulmani on huolitellut ja hiukset laitettu. Käyn kampaajalla viimeistään kolmen kuukauden välein. Ja parisuhteessa ollut jo 5 vuotta, en ole kulahtanut "vanha nainen".
      Totta on, että liian moni 30-vuotta täyttänyt nainen on ylittänyt jonkinlaisen haamurajan täyttäessään pyöreitä ja heittävät teltan päälleen. Liittyneekö sitten siihen, että siinä vaiheessa alkaa näkymään elämän merkit, jos itsen eteen ei ole tehty siihen saakka muuta kuin kasvatettu siiderivatsaa ja kävelty korkeintaan jääkaapille. Ihailen vanhempia kunnossa olevia naisia; esim Lenita Airisto, Aira Samulin, Karita Tykkä, Helena Lindgren. Ihailtavaa :). Enkä sano, että se on heissä pelkästään se ulkoinen; toki se vaikuttaa siihen sisäiseen, kun on hyvässä kunnossa.Jaksaa mennä ja tulla, ja miten elinvoimaisia nämä naiset ovatkaan! Ei toisen jalan kuulu olla haudassa 30-vuotiaana.

      Mielestäni on vaikea sanoa, minkä ikäinen joku nainen on. Olen useampaan kertaan erehtynyt luulemaan parikymppistä naista reilusti yli kolmekymppiseksi, johtuen lihavuudesta ja kulahtaneesta yleisilmeestä. Myös todella monella vähän päälle parikymppisellä on jo paljon ryppyjä. Nykyään 20-30 vuotiaiden suurena trendinä tuntuu olevan epäluonnollisuus; tekorusketus, tekokynnet, hiuslisäkkeet ja kirsikkana kakun päällä rumat hämähäkki tekoripset. Mielestäni tällaiset vain vanhentavat ihmistä ja ennen kaikkea rumentavat. MIelestäni kevyt meikki tuo paljon paremmin naisen hyviä ominaisuuksia esiin kuin yksikään teko-juttu.

      No sitten miehet. Jos on kolmekymppiset naiset retuperällä, niin voin sanoa että harvassa on ne helmet miehienkään joukossa. Pullamössö kunnossa on monet kolmekymppiset miehet, kumpua löytyy ja kenkiä löytyy kaksi paria; yhdet talvelle ja yhdet kesälle. Näitä sitten käytetään kunnes kuluvat puhki. Ei käytetä mitään aikaa omasta kehosta huolehtimiseen. Onneksi piristäviä poikkeuksiakin on, näitä näkee todistetusti lenkkipoluilla ja saleilla ja voin sanoa, että se on ilo silmälle se!

      • kiinnittihuomion

        Kyllä se toinen jalka alkaa olla vissin haudassa sit kuitenkin jo 30-vuotiaana, jos Karita Tykkää, 38, tituleerataan vaikka kunnioitettavaankin sävyyn "vanhemmaksi naiseksi" vielä tuossa seurassa jossa muut maititut on suurinpiirtein ikähaarukassa 60-90 vuotiaat eli jokainen voisi olla hänen äitinsä, osa jopa isoäitinsä... :-D


    • suukiijarakastele

      Miä kyllä panisin siltikii..
      Oma muija käyttää ihan liikaa aikaa pynttäytymiseen..
      Rumat ne vaatteilla koreilee ja reikähän se lopulta ratkaisee.

    • hahhahahaaa

      Meikkaaminen on muutenkin rasittavaa. :D Juhliin kiva laittautua, mutta oikeesti, kuka jaksaa - ilman niitä lapsiakaan - joka aamu pistää pakkelit naamaan ja käkertää hiukset kiharalle? Minulla ainakin se olisi ihan yhtä tyhjän kanssa, koska työpäivän aikana hiki pilaisi nuo laittautumisefektit kuitenkin. Myös työvaatteeni ovat kaikkea muuta kuin nätit, ei lainkaan edes oman tyyliset, mutta jos kesken työpäivän täytyy jossain kaupassa / kahvilassa käydä hakemassa jotain, niin ne ryysyt niskassa ja tukka liimalettinä sinne on sitten mentävä.

      Tosin no ne lapsen ja miehen kanssa julkisesti liikkuvat tuskin ovat sillä hetkellä työssä. Mutta hei aloittaja, ei ne miehet silti sinua vilkuile tai halua, koska niillä on jo se oma kulta siinä niiden muksujen kanssa, olit sitten minkä näkönen hyvänsä.

    • mäite

      En menis yleistää. Ite 32v neljän lapsen yh. Pukeudun tyylikkäästi, pidän itestäni huolen, käyn töissä, hoidan kodin ja lapset. Siinä sivussa harrastan kuntosalia ja juoksua. Ja tiedän paljon ikäisiäni tyylikkäitä ihmisiä. Mutta meitä on onneks monenlaisia ja tyylisiä. Silti kaikki saman arvosia. Eipä meistä kukaan tiedä toisten taustoja ja kiinnostuksen kohteita. Helppo tuomita ja arvostella..

    • höhhöhöö

      VMP. Terv. Laittautuva nainen. Olet provo tai itseäsi täynnä, luultavasti molempia. Pissaa näyttää ainakin olevan siellä kauniin kampauksen alla.

    • Ehkä joillakin mainitsemasi tantoilla on paljon muuta tärkeämpää ajateltavaa kuin huolehtia ulkonäöstään, tiedät ja ymmärät sen itsekin sitten vasta kun teet ne omat lapsesi joskus 3-kymppisenä. Ei saa tuomita ja/tai arvostella ihmisiä pelkästään ulkonäön perusteella, Suomi on vapaa maa jossa saa pukeutua miten haluaa.

    • Huippu-urheilija33

      Mä en ymmärrä tätä nykyajan suomea, että pitää olla tekstiilit kohdillaan ja ihmiset huippu-urheilijan vartaloisia. Eiköhän jokainen saa olla oma-itsensä ja syödä mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Mikä sinä olet arvostelemaan toisenelämää?

      Terveisin: 2 kengät omaava oman elämän toimitusjohtaja.

    • käytöstavat

      Kyllä minä miehenä katselen mieluiten aloittajan kaltaisia itsestään huolehtivia naisia.
      Tosin moni kaunis nainen rumenee silmissäni, heti kun kiroilee,sytyttää tupakan ,juo olutta.....
      Eikös se ole hyvä jos huomioi toisetkin.Mutta vapaus vallitkoon tässäkin asiassa.

      • niin-nekäytöstavat

        En kaipaa katseitasi vaikka huolehdin itsestäni. En kiroile koskaan, tupakkaa en ole maistanut myöskään koskaan ja oluen mausta en pidä. Huomioin toiset mm. sillä että en arvostele ketään ulkonäön perusteella.


    • tosissaanko1

      Uskomattomia tarinoita!!!!! Elämä on paljon muutakin kuin "panemista" ja meikkaamista, Jos kaikki vain pyörii näiden asioiden ympärillä, tuntuu surulliselta todeta että, köyhää, pinnallista jopa vähän sairastakin. Hankkikaa edes vähän sivistystä tai muuta elämn rikkautta.

      • oon_kolmekymppinen

        <3 Tässä yksi tämän ketjun fiksuimmista viesteistä.


    • NainenOnNainen

      Loistava aloitus ja asiaa!!! Vastaukseksi sait kymmeniä katkeria huutoja = SUOMALAISTA KATEUTTA.
      Sitä se on.
      Olen myös ulkomailla asuva suomalainen nainen, en vie edes roskapussia ulos ilman huulipunaa. Kannattaa pitää itsestään huolta.... ja minä olen pian 60v !

      • onkovaikeaymmärtää

        Ei ole mistään kateudesta kyse, vaan elämänarvoista!!!!


      • tietenkintaas

        Minäkin pidän itsestäni huolta. Se ei kuitenkaan tarkoita huulipunan laittoa roskisreissulle. :D SUOMALAINEN luulee aina kateudesta olevan kyse jos joku on toista mieltä. Miten voi olla kateellinen jos itse voi halutessaan tehdä asialle jotain. Kuulepas mummeli, luulisi olevan sen verran elämänkokemusta että huomaa tuollaisen asian.


    • wowww

      No ymmärrän kyllä koska itse naispuolisena ja itseäni laittavana en haluaisi katsella tanttanaisia jotka ovat epäsiistejä..Silloin heidän miehensäkin vilkuilevat muita ja tilanne on kaikinpuolin epämukava.

    • Timmissä

      Aloittaja puhuu asiaa ,todellakin monet nuorehkot ja vanhemmatkin naiset liikuvat hirvittävän näköisinä.Katsoisivat edes miten pukeutuvat,puhumattakaan muusta habituksesta. Monta kertaa ihmettelen että kuinka heidän miehensä pystyvät kajoamaan heihin ,seksuaalisesti ja muuten läheisyyttä antamaan.Läskit pursuilevat joka puolelta,kuvottavaa.

      • mikäkuvottavaa

        Kuvottavaa on sinun suhtautumisesi lihavampiin, kun läskien pursuilusta noin kirjoitat!!

        Olen hoikka en koskaan ajattele lihavista, että hyi minkä näköinen. Onko joidenkin pirun vaikea tajuta, että osa uskaltaa kulkea esim. lähikauppaan ihan arkivaatteissa, ilman meikkiäkin. Itse ajattelen, että loistava homma, että ylipäätänsä ihmiset ulkonäköön katsomatta jaksavat kotoa astua pihalle. Minun ei tarvitse kumppanikseni valita epäsiistiä ihmistä tai sellaista,joka ei ulkonäöltään kolahda, mutta en rupea haukkumaan edes puliukkojen ulkonäköä, koska tajuan, ettei heillä mene hyvin elämässään. Tai sitten ne ylipainoiset. Ei äklötä, he ovat ihmisiä siinä missä me timmitkin. Työkavereina on ylipainosia, aivan mahtavia persoonia, hyväsydämisiä jne. Saatan piipahtaa kotimatkalla töistä lähdettyäni kaupassa ei niin muodikkaissa, seksikkäissä vaatteissa, mutta mies kyllä pystyy minuun kajoamaan. Omistan tyylikkäitä asuja ja myös seksihepeneitä, saappaita ym. Kelpaan myös alasti ja ilman meikkiäkin. :P Et sinäkään näe kenenkään tekemisiä, vaatetusta 24/7.


      • mikäkuvottaa

        Ai niin ja unohdin sanoa yhden esimerkin siitä, ettei aina tarvitse olla viimeisen päälle laitettuna, että saa positiivista huomiota. Kerran eräs mies tuli osoittamaan mielenkiintonsa minuun ruokakaupassa, silloin, kun en ollut pahemmin meikannut enkä pukeutunut seksikkäisiin vaatteisiin. Olin kuulemma niin kaunis, että olisi tahtonut tutustua. Niin mitenkäs se oli, että vain meikattu ja tietyntyyppisesti pukeutunut nainen voi miehiä kiinnostaa.... :D Ei taida mennä ihan niin


    • Soveltaen

      Kyllä suomalaisen pukeutuminen on heikolla tolalla, kuin lähes kaikki kulkee tosi harmaissa ja epäsopivissa vaatteissa! Harmaa naama ja kulunut tukka jossa ei ole havaittavissa minkäänlaista kampausta. En ymmärrä kuin vain kerran elää niin eikös vois sen ajan pukeutua kauniisti arkisinkin, en tarkoita juhlavaatteita. Nettikaupat ja kirpputorit tarjoavat mahdollisuuden hankkia erilaisia kauniita vaatteita hyvinkin edullisesti ja usein ovat parempilaatuisia kuin meidän kaupoista ostettuja . Onhan se ilo itselleenkin kuin kantaa kivoja vaatteita, jotka ovat mukavia päällä. Itse hankin lähes kaikki vaatteeni ulkomaan nettikaupoista ja samanlaisia ei vastaan tule ! Tiedän mitkä värit minulle sopii ja minkämalliset pukevat parhaiten ! Heräteostoksia en harrasta enkä ole muodin orja !

      • harmaaharppu

        Olet asenteidesi orja.


    • joumann

      Useilla naisilla näkee harmaita ja likaisia lököttäviä housuja, ei paljon kiihota tuollaiset homssuiset naiset.
      Miksi naiset eivät yhtään yritä pukeutua?

      • vaatteetpäälle

        Koska ne eivät yritä "iskeä" jokaista vastaantulevaa kaksilahkeista, vaan pukeutuvat paremmin sitten oman miehensä kanssa.


      • klfkljfdkjl

        Mä en halua saada kiihottumaan ketään muuta kuin oman mieheni, ja siihen on keinot, joihin eivät vaatteet liity millään tavalla. Siksi. (Likaisia vaatteita en pidä, mutta peittäviä kyllä.)


    • poismuodista

      ..ja sitten sinä teet pari mukulaa ja hups, seuraava kassaneiti ihmettelee, että miten joku voi pukeutua noin tyylittömästi ja epämuodikkaasti. Niin se vain menee.

    • yh-tanttamies

      Tanttoja ovat monet yli ja alle 30-vuotiaat miehetkin. Ei lapsen kanssa aina jaksa tukkaa laittaa tai ajaa partaa tai ostella makeita vaatteita. Yh-isät vielä vähemmän. Olen komea. Se ei usein näy, kun ei ole tarvetta laittautua ruokakauppaan lapsen kanssa lähtiessä. Enkä piittaa paskaakaan. =)

    • änlrön

      Ja jotkut jäävät ikiteinien tasolle. Ymmärrettävää, ettei muoti ja kauneus jaksa enää kiinnostaa kun ikää tulee lisää. Luonnollisuus on plussaa. Toki sillä tavalla voi huolehtia itsestään, ettei päästä kuntoa rappeutumaan eikä liho yli äyräiden. Mutta kaikilla on omat ongelmansa.

    • autamua

      Ja suomi naiset s..tanan laiskoja? ja rosvoja ja horoja.

    • Kirjoituksestasi päätellen olet juuri nyt urasi huipulla. Sieltä on hyvä tarkastella alemman luokan kansalaisia ja hymyillä pakotettua sävytettyä huulirasvahymyä.

      Tuo keskustelun otsikko toi kyllä itselleni mieleen ihan toisenlaiset jutut. Nimittäin juuri tuollaiset kolmekymppiset pienten lasten äidit, jotka uskaltavat olla naisia eikä mitään barbienukkeja. Että semmoista.

    • mopl

      ei taida alottaja eukolla olla omaa elämää ku noin paljon jaksaa muitten pukeutuminen kiinnostaa.

    • maisteri90

      Lapset saatuaan suomalaiset naiset repsahtavat täysin enkä ihmettele yhtään, jos mies pettää tai tulee avioero, kun vaimo on kuin paisuu joka suunnasta, kun sotanorsu. Ei viitsitä yhtään kuntoilla ja pitää huolta, vaan annetaan läskin roikkua. Moni kulkee ikivanhoissa retkuissa ilman meikkiä (hyvä, ettei ole edellisen viikon ruokalista ja lasten oksennukset rinnoilla). Ei muusta puhuta, kuin lapsista, huonosti nukutuista öistä ja valiteta kotona joka asiasta miehelle! Siitä on seksikkyys kaukana. Suomalaiset naiset ovat ottaneet jopa miehisen käytöksen ja aseman, josta on naisellisuus kaukana, kun suomalaiset miehet ovat taas nyssyköitä, jotka seuraavat kuin narussa perässä.

      Maailmalla suomalaiset naiset tunnistaa heti tyylitajuttomuudestaan ja suomalaisten naisten pukeutuminen ja olomuoto on täysi vitsi. En ihmettele yhtään, että kauniit, solakat ja itsestään huolehtivat ruotsalaiset, virolaiset ja venäläiset viehättävät huomattavasti enemmän. Onneksi muutin jo kauan sitten ulkomaille, kuntosalilla käyminen, muoti ja itsestä huolehtiminen ovat aina olleet elämäntapa, josta miehiltä kyllä on saanut kehuja. Onneksi on oma rakastava mies, joka arvostaa hyvää ulkomuotoa, älyä ja muistaa kehua.

      - Ulkomailla asuva onnellisesti naimisissa oleva maisteri

      • pitkälleoletpäässyt

        Maisteri se on uimamaisterikin.


      • maisteri90

        Jos haluat ehdottomasti tietää, olen kyllä johtamista tohtoriksi opiskeleva maisteri esimiestehtävissä ja lapsetkin saatua osaan kyllä vielä itsestäni huolehtia. Ei jenkkakahvat roiku, ei ole viime viikon oksennukset rinnuksilla, ei ole naama vitutuksesta mutkalla/väsymyksen siälmäpusseja, koti on tip top ja vaatteet istuvat. Meikkaan luonnollisesti ja huolehdin ihostani, ei se vie 15 min enempää päivässä. Näytän kuulemma huomattavasti ikäistäni nuoremmalle ja olen onnellisesti naimisissa eli en mikään miesten nielijä. Osaan silti olla miehelleni VAIMO JA NAINEN, jota hän haluaa ja rakastaa. En vaatisi miestäni rakastamaan paisunutta sotanorsua, joka ei itsestään huoltapidä, sillä miehenikin pitää itsensä hyvässä kunnossa. Se on kuule organisoinnista kiinni, ei nyt selitykset auta.


      • jätesäkki

        Muoti on perseestä. En ole koskaan halunnut pukeutua siihen, mikä milloinkin on muotia, enkä laittaisi mitään muodinmukaista päälleni - ihan vain siksi, että muoti on rumaa ja useimmat muotivaatteet ällöttäviä.

        Mieluummin pukeutuisin vaikka jätesäkkiin, kuin muotihuoran rätteihin. Te "ah niin fiksut ja ylevät" voitte pitää ne maailmanmuotinne. <3


    • PAKKO.myöntää

      että olen juuri kuvailemasi äiti-ihminen. Kotona käytän risaista ruokatahrapaitaa ja monta päivää samoja vaatteita, koska ne likaantuvat kuitenkin heti ruokaa tehdessä ja taaperon räkiessä ruokaa päälleni. Joudun jo pesemään lasten pyykkivuoria, joten en jaksa kuormittaa itseäni vaihtamalla vaatteet joka päivä.

      Lisäksi en käy shoppailemassa itselleni kovin usein vaatteita, koska on pääasia, että lapsilla on vaatteet ja niitähän menee, koska lapset kasvavat kokoajan. Pakko tinkiä jostain, jos haluaa rahojen riittävän. En halua elää velaksi yli varojeni. NO TOIVOTTAVASTI SINUSTA EI TULE TÄLLÄISTÄ ÄITIÄ, VAAN PYSTYT SÄILYTTÄMÄÄN KAUNEUTESI JA ELINTASOSI JOPA LASTEN TULTUA MAAILMAAN.

      • maisteri90

        Voit selitellä omaa rapistumistasi lastensaannilla ja vauhdikkaalla elämänvaiheella, mutta älä ihmettele, jos miehesi katselee naisia, joilla on tyylitaju ja kyky sekä halu panostaa itseensä sekä vartalo kunnossa (nämä naiset eivät ole bimboja, rikkaita tai itsekkäitä, vaan itsestään huolehtivia!). On ihan täyttä paskaa, ettei ole aikaa panostaa itseensä (kaikilla on, jos on riittävästi halua ja organisointikykyä. Urheilla voi lastenkin kanssa ja peruslaittautuminen ei kauaa vie). Luonnollisuus on kaunista, mutta ainainen meikittömyys, harmaa poikatukka, lenkkarit ja tuulipuku sekä 20 lisäkiloa ei ole kaunista katseltavaa kenestäkään! Kauniit, siistit vaatteet eivät omaisuutta maksa, jos osaa tehdä järkeviä ostoksia ja yhdistellä tyylejä. Jokaisen naisen pitäisi sen verran ajatella, että ei ole vain äiti, vaan myös seksikäs vaimo miehelleen. Lapset ja kotityöt eivät ole kokoelämä etkä ole maailman ainoa äiti. Tiedän kasan upeita naisia, jotka pystyvät hoitamaan uran, kodin ja lapset (ihme, ettei niitä vaan Suomeen ole liiaksi siunaantunut). Suosittelisin katsomaan peiliin ja pitämään huolta itsestäsi. Jos huolehdit itsestäsi ja voit hyvin, voi miehesi ja lapsesikin paremmin.


    • Revi.tästä

      Sen huomaa että kirjoittaja on itseään täynnä oleva. pienten lasten äidin elämästä tietämätön miesten iskijä joka omassa pikku päässään kuvittelee kaikenlaista ja luulee olevansa jollain tapaa parempi.
      Naiset uhrautuu, siis ne naiset joilla on pieniä lapsia! He uhraa omasta hyvinvoinnistaan, vaatteista ja meikistä lasten ja perheen hyväksi. Heillä ei ole aikaa, ei aina varaakaan itseensä kun perheen edut menee edelle. Pakkeloi vain sinä ap. itseesi pintakiiltoiseksi mutta älä puutu pienten lasten äitien elämään kun et siitä selvästikään mitään tiedä.
      Pintakiilto lienee aloittajallalle ominta. Miltähän näytät kun menet suihkun kautta?
      Sinä hämäätkin tehdyllä "kauneudellasi" miehiä kun kuorit keinotekoisen kauneutesi pois. Mies jota viehättää naisessa VAIN pelkkä ulkomuoto ja meikki, ovat pinnallisia naisten hyväksikäyttäjiä ja seksin perässä vonkaajia. Joskus meikin alla piiloutuneita naisia jopa nimiteltiin, tiedätkö miksi? Näitähän näkee mm. venäläisissä naisissa, anteex vaan. Toisille tärkeämpää on laittaa rahansa meikkipurkkiin kun esim. ympäristöön ja perheen hyvinvointiin. Lisäksi, tekeekö suomalainen mies mitä siellä kotona lastensa äidin apuna että lasten äiti voisi joskus levätä hetken ja hoitaa itseäänkin?! Sokeita olette te naiset jotka omaa tyhmyyttänne haukutte noita pienten lasten äitejä. Jotakin vajavuutta teidän ajatuksessanne vaan on, jota ns. normaali ihminen osaa yleensä arvostaa.

      • mekkk

        Vaikka olisi kuinka lapsia niin ei saa olla vaan pelkkä lasten palvelija vaan huolehdittävä on myös itsestään. Itsekkin tyttären isänä voin sanoa että kerkiää lenkille ja vaikka mihin kun orkanisoi asiat ja ei ne lapset siitä rikki mene jos niitä ei kokajan paapota. Joku lasten äiti sanoo ettei kerkiä lenkille niin sen kaveri sanoi että hän kerkiää ja kysyi millon niin vastaus on että hommaa sportti rattaat tai vaunut niin lapsi niihin ja lenkille lapsen kanssa vaikka juoksemaan rattaiden kanssa.


      • EiSeLenkkeily

        kuule mitään pelasta. Jos ihminen ei ole hyvännäköinen, niin ei siihen lenkit auta.


    • meikitönkauniimpi

      Kannattaa katsoa jo siinä pariutumisvaiheessa, että valitsee puolison, jota pystyy katselemaan meikittäkin. Oma vaimo ainakin on juuri sopiva meikittä ja lökövaatteissakin. Urheilullinen ja liikkuvainen kun on, niin useimmiten päällään on juuri tuo kaikkien paheksuma tuulipuku tai verkkarit. Monelle miehelle voikin tulla yllätyksenä, kun paksun meikin ja erilaisten lisäkkeiden alta paljastuukin mitätön harmaavarpunen.

    • åpasmnj

      Tunnen/tiedän tämän ap:n sanotaan nyt suoraan että olet edelleen se kitso-kleptomaani jolla ei todellisuudessa ole kuin pari yhden yön hanskia ja niistäkin jopa pulaa.

      Jos hanskien etsijä nyt pyytäisi joltakin puolueetonta mielipidettä itsestään niin olethan kuullut miten sinusta sanotaan....et kovin mairitteleviä ilmaisuja ole ressukka ikinä saanut.

    • murskamies

      Rumat nevaatteillaan koreilee

    • huldismailis

      ehkä näillä naisilla on muutakin tekemistä, kuin yrittää epätoivoisesti tehdä vaikutusta kaikkiin miehiin. Lienetkö kuullut, että kaikille se ei ole pääasia.....

    • Kuikelo

      Monille miehillekin tulee "taantuminen" kun riista on kaadettu, eikä tarvitse enää metsästää. Lihotaan vähintään 20 kg, vaimo nyrhii hiukset, vaatteisiin ei minkäänlaista panostusta. Kivoja vaatteita ja kenkiä saa edullisesti, jos näkee vähänkin vaivaa. Vaatekaupoilla on kova kilpailu, tarjouksia voi seurata, alennusmyynneissä ja tehtaanmyymälöitä on, kirppareiltakin tekee löytöjä.

      • lkafskljsdf

        Mä vietän puolison kanssa sängyssä, keittiössä, kävelyillä, uintireissuilla, konserteissa, baareissa, teattereissa ja matkustellen ne hetket, jolloin voisi käyttää itsensä tuunaamiseen. En koe, että olisimme näin menettäneet elämästämme mitään olennaista.


    • naisellinentyttöneitonen

      Hei taas kaikki Tantat, Antitantat, miehet plus muut jotka täällä keskustelevat!
      Säälin teitä naisia jotka kommentoitte "voi kuule kun et tiedä minkälaista on olla pienten lasten äiti!" Voi pyhä sylvi, jos ei päivästä irtoa itselleni edes 5min heittää parit meikit kasvoille niin en varmasti ikinä tee lapsia! Rakastan itseäni terveellä tasolla, te ette rakasta itseänne, vaan teistä on tullut Äitejä. Teissä ei ole ominaisuuksia, olette vain, Äitejä. Jos lapsia teen, olen lapselle/lapsilleni Äiti, mutta itselleni olen minä itse, ja miehelle vaimo, en Äiti. Hah haa taitaa teitä katkeria suomalaisia Tanttoja vituttaa tämmöinen puhe? Minua vain nauratti teidän "pintaliito" kommentit jne, ette tiedä minusta mitään. Muuta kuin sen, että arvoihini kuuluu itsestään huolehtiminen. Oli se sitten aamulenkki, jooga, uusi meikki, uusi kampaus, nuo kaikki yhteensä tai vain joku noista, niin tärkeintä on se, että sinun on hyvä olla kropassasi, voit katsoa peiliin ylpeänä ja opettaa lapsille sen, että itsestään huolehtiminen on tärkeää. Te opetatte lapsille sen, että vanhemmuus on raatamista ja itsensä unohtamista.
      Kahvilassa näkee iloisia siistejä perheitä, heidän lapset ovat kohteliaita ja osaavat käyttäytyä. Tanttojen perheissä lapset ovat tuppisuita ja eivät tottele, kitisevät vaan.

      • rikkaistakinnarkkareita

        Oli niin tyhmä kirjoitus, että ihan naurattaa "Kahvilassa näkee iloisia siistejä perheitä, heidän lapset ovat kohteliaita ja osaavat käyttäytyä. Tanttojen perheissä lapset ovat tuppisuita ja eivät tottele, kitisevät vaan." Aikamoista soopaa! Missä ihmeen kahviloissa on tuollaisia perheitä. :D Samanlaisia kitisijöitä ne lapset voivat olla missä perheessä tahansa.


      • jkvkjhgkjg

        Muuten hyvä kirjoitus, mutta pissa on noussut päähän. Se paistaa kaikesta läpi.


    • tänäänalkaalätkä

      Ei tämä ole mikään äitien ongelma. Olen itsekkin kiinnittänyt huomiota siihen, että joidenkin ihmisten tyyli ja vaatteet on ihan kuin LAPSILLA. En ymmärrä, miksi aikuinen nainen haluaa pukeutua Benettonin neuletakkeihin, raitasukkiin, koulureppuun ja joskus lappuhaalareihinkin. Onko kysymys oikeasti lapsuudesta asti säilyneestä mieltymyksestä joihinkin väreihin, tyyliin vai siitä ajatuksesta, että omaa itseä pitää jotenkin peittää löysillä vaatteilla vai siitä, että haluaa oikeasti olla "nuorekas"(=lapsekas). On kai se joku häiriö, jos ihminen on aikuinen nainen sisäisesti ja ulkoisesti "vanha lapsi"? Millainen eroottinen elämä tällaisella ihmisellä on? Kysyykö puoliso " Tuut sä Mirkku vähän tänne niin Veijo näyttää sulle sellaisen jännän jutun, vähän kuin tikkarin..." vai mitä ihmettä? Kyllähän aikuiselle on olemassa ulkoiluvaatteita ja urheiluvaatteita, jotka ei näytä lasten vaatteilta.

      • ponyforever

        Minä pukeudun My Little Pony -paitaan vaikka olen 30v. ja kannan sitä ylpeydellä. Eipä tuo ole mitään "tuutsä tänne niin näytän sulle jännän jutun kjähkjäh" -kommentteja mieheltäni kirvoittanut koskaan. Vaate kuin vaate, aikuismainen käytös tulee kyllä läpi ihmisestä, jos hän on oikeasti henkisesti aikuinen.

        Vaikka joskus netin palstoja lukiessa tulee mieleen, että aikuisuus on yhtä kuin tosikkomaisuus vailla huumoria tai leikkimieltä. Ei ihme, etteivät jotkut ihmiset edes halua kasvaa aikuisiksi, kun netissä keskustelijat antavat ymmärtää aikuisuuden olevan pelkkää kurjuutta. :D


    • buldoggeli

      Kohta lämpimät kelit tulevat ja kotimaiset marimekkolehmät alkavat kukkia katukuvassa. Huoh... Karmeimmat ovat niitä, joilla on kulahtaneen ja kauhtuneen marimekko-T-paidan lisäksi vielä sellainen liian pieni huivi taiteltu kolmioksi ja solmittu päätä "auringolta suojaamaan".

    • pyntätty

      Nyt rauhoittukaa ja lopettakaa toistenne haukkuminen sekä itsenne kehuminen. Toki ymmärrän että "palstoilla"se on vaan niin helppoa ehkä helpottavaakin. Ehkä ulkokuori ei kerro totuutta ihmisestä paremminkin siitä arvosteliasta.Kyllä tänne mahtuu lihavat laihat pyntätyt ja pyntäämättömät. Eikö niin.

    • LuonnonKaunis39

      Onpas tää aloitus kolahtanut kunnolla monin ihmisiin! :D Toi mitä ap kirjoittaa, on kyllä aivan totta. Jokainen saa tietysti olla millainen haluaa, mutta kyllä liian monet naiset (ja myös miehet) eivät välitä yhtään miltä näyttävät. En ihmettele yhtään, jos joku Anu Saagim on arvostellut suomalaisia naisia :D Kaupungilla kulkiessaan jokainen voi katsella ympärilleen ja todeta mitä näkyy.

      Monet 30-40 vuotiaat naiset lihovat saatuaan ekan lapsen. He pukeutuvat todella tyylittömästi. Kaupassa olen nähnyt heitä pukeutuneena löysiin vaatteisin ja crockseihin. Hiukset on kynitty lyhyiksi ja naama on väritön ja meikitön. Kasvoilla elämään kyllästynyt ilme. Koko olemuksesta huokuu kyllästyminen ja välinpitämättömyys. Miksi näin käy? Onko perhe elämä niin kamalaa ja rankkaa? Eikö sen pitäisi olla onnellista ja ihanaa aikaa? Meillä suomessahan on vielä asiat tosi hyvin. Onko kyse siitä, että ihmisillä on täällä huono itsetunto ja elämänasenne?

      Itse olen 39 vuotias hoikka, hymyilevä ja erittäin nuorekas nainen. En ole itsekään mikään muoti ikoni. Voisin pukeutua naisellisemmin ja paremmin. Minun etuni on se, että näytän hyvältä melkein missä vaatteissa tahansa. Useimmiten jalassani on farkut ja päälläni paita mikä tuntuu hyvältä. Hiukseni on pitkät ja olen kasvoiltani kaunis. Kulmakynä on ainoa, jota käytän arjessa.

      Itse haluaisin olla tyylikkäämpi. Syystä tai toisesta energia on mennyt muihin asioihin.

      • mikäluuletolevasi

        Yksi piirre joissakin pitkähiuksissa naisissa kummastuttaa. Mikä siinä on, että he kuvittelevat olevansa jotenkin parempia niihin lyhythiuksisiin naisiin. Kokemusta on itsellä siitä mitä on olla pitkähiuksinen ja lyhythiuksinen. En kuitenkaan hauku lyhythiuksisia. Tämä ketju on hieno merkki siitä kuinka sairas ihmislaji on. Kunpa olisin syntynyt vaikka sammakoksi ;) Te voitte pistää pystyyn kauppoja ja kahviloita, joihin ei saa tulla kuin kireissä vaatteissa ja korkokengissä. Meikkipakko myös.

        "Onko kyse siitä, että ihmisillä on täällä huono itsetunto ja elämänasenne?" Ei ole. Rento elämänasenne on eri asia! Se elämään kyllästyneen näköinen nainen voi olla vain väsynyt. Kai sitä saa sen maitopurkin ja lapsille ruokaa hakea kaupasta. Eikä täällä Suomessa ole kaikilla asiat hyvin. Rahassa eivät kaikki kieriskele ja ole varaa ostaa kuin tarpeelliset.


    • fkparp

      Olipa aloittaja itserakas. Laitappa kuvasi nyt julkisesti niin voidaan arvostella sinun tyyliäsi. On naisia, joista kerroit, mutta ei todellakaan niin paljoa, että se edellyttäisi sinun solvaavaa kirjoitustasi.

    • RiaEcr

      Aloittaja mikään nainen ole! :D Ylipainoinen, ihmisiäpelkäävä mammanpoika sieltä tietokoneruudun takaa, jolla on naisensaantivaikeuksia.

      Toki, onhan näitä mimmejäkin nähty, jotka harrastavat itsepetosta ja luulevat olevansa jotakin yberkaliiberia, kun oikeasti moista tussaria kukaan ei halua ja se herättää katkeruuttta.

    • öä09

      On kai pääasia , että tuolla vapaalla naispotentiaalilla on käyttöä. Jos kuitenkin vienti ehtyy on tv tulvillaan paritusohjelmia vaateilla ja ilman. Olkaamme onnellisia kauneus katoaa lasi ja onni särkyy epäonni ja rumuus senkun lisääntyy, sama pätee kateuteen ja katkeruuteen.

      Öitä yksinäisen peittosi alla!

    • savimajaan

      Olen sitä mieltä, että aloittjan kaltaiset ihmiset tulisi lähettää vuodeksi kehitysmaahan asumaan. Tämä on elämää ei mikään missikilpailu kuka näyttää rumalta kuka kauniilta, kun käy jossain kahvilla tai kaupassa.

      • naisellinentytsky

        Kaikki on suhteellista. Kehityismaissa on omat ongelmansa, meillä omamme. (Ja on se nyt kumma kun kehitysmaissa ei tapahdu minkäänmoista muutosta, vaikka sinne lahjoitetaan rahaa joka helvetin päivä?!)
        En tarkoita, että se tantta siinä kassalla kohenis pelkästään meikillä. Kyse on siitä, että tantta on tökerö minulle, lapsilleen ja miehelleen. Ja tantat ovat myös niitä jotka eivät meikkaa. Takerrutte nyt tuohon meikkausasiaan, ettekä ajattele asiaa kokonaisuutena. Pointtini on se, että jos naista vituttaa kun mies ei enää pane, seksuaalinen turhautumine --> kahvilatyttö saa osansa siitä että Tantta ei vaivaudu pitämään huolta itsestään :D


      • MGD

        Sä "naisellinentytsky" oon ihan sekaisin! :D . Et taida olla ihan tasapainossa elämäsi kanssa, kun teet toisten pukeutumisesta ja elämästä ongelmaa itsellesi. Taitaa ottaa päähän, että kritisoimillasi ihmisillä on perhe, toisin kuin sinulla. Miksiköhän? ;)


      • savimajaan
        naisellinentytsky kirjoitti:

        Kaikki on suhteellista. Kehityismaissa on omat ongelmansa, meillä omamme. (Ja on se nyt kumma kun kehitysmaissa ei tapahdu minkäänmoista muutosta, vaikka sinne lahjoitetaan rahaa joka helvetin päivä?!)
        En tarkoita, että se tantta siinä kassalla kohenis pelkästään meikillä. Kyse on siitä, että tantta on tökerö minulle, lapsilleen ja miehelleen. Ja tantat ovat myös niitä jotka eivät meikkaa. Takerrutte nyt tuohon meikkausasiaan, ettekä ajattele asiaa kokonaisuutena. Pointtini on se, että jos naista vituttaa kun mies ei enää pane, seksuaalinen turhautumine --> kahvilatyttö saa osansa siitä että Tantta ei vaivaudu pitämään huolta itsestään :D

        Mistä aloittaja tiedät toisten panemistahdin? Joku pimpan päälle laitettu nainen voi olla se pihtari, joka ei miehelleen anna tai mies ei pane naistaan, joka on pimpan päälle laittautuneena maitokaupassakin. Mistä tiedät, jos naisen alapää on mennyt synnytyksistä huonoon kuntoon. Toivo, ettei oma alapääsi ratkea synnytyksessä ja ettet saa mitään virtsanpidätysongelmia ym. mukavaa. Etkä ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitin sillä, että kehitysmaahan siitä visiitille. Jotain pumpulielämää olet selvästi elänyt.

        Voi elämänkevät, että olet outo. Ei tervejärkinen nainen ajattele joka miehen katseesta, että mies tahtoisi vaihtaa kumppanin häneen, kun KATSOI JA HYMYILI.


      • onneksenoosunäiti
        naisellinentytsky kirjoitti:

        Kaikki on suhteellista. Kehityismaissa on omat ongelmansa, meillä omamme. (Ja on se nyt kumma kun kehitysmaissa ei tapahdu minkäänmoista muutosta, vaikka sinne lahjoitetaan rahaa joka helvetin päivä?!)
        En tarkoita, että se tantta siinä kassalla kohenis pelkästään meikillä. Kyse on siitä, että tantta on tökerö minulle, lapsilleen ja miehelleen. Ja tantat ovat myös niitä jotka eivät meikkaa. Takerrutte nyt tuohon meikkausasiaan, ettekä ajattele asiaa kokonaisuutena. Pointtini on se, että jos naista vituttaa kun mies ei enää pane, seksuaalinen turhautumine --> kahvilatyttö saa osansa siitä että Tantta ei vaivaudu pitämään huolta itsestään :D

        Voi jessus sun kanssa. Mäkin olen asiakaspalvelutyössä. Se tietenkin edellyttää, että pukeutuu siististi ja pitää muutenkin huolta, että naama ja tukka on kunnossa. Mullekin asiakkaat hymyilee, myös miehet. Mutta koskaan en ole ajatellut, että tuo vonkaa mua, se ei saa kotona kun vaimo on tuollainen rumilus. Mä teen työtäni, olen kohtelias ja ystävällinen kaikille olipa asiakas minkälainen tahansa.

        Sulla on asenneongelma. Jostain syystä sä vihaat naisia, jotka uskaltaa olla sellaisia kuin ovat, ilman meikkiä, luonnollisia. Pukeutua miten haluavat. Siinä kuule itsetuntoa vaaditaan nykyisin olla alistumatta ympäristön luomiin paineisiin. Mikä sut saa uskomaan, että sä olisit jotenkin "pantavampi" kuin ne äidit, joiden miehet muka sua vonkaa kassalla ollessasi?

        Koska tunnut hyvin nuorelta, saanet anteeksi tyhmyytesi. Vielä tulet oppimaan, ettei jokainen ystävällinen hymy ja kivat sanat tarkoita miehen suusta, että se haluis panna sua. Sä olet töissä. Sun tehtävä ei ole arvostella asiakkaita vaan palvella heitä. Ethän sä itseäsi kai ole myymässä vaan kahvilan tuotteita?

        Tuolla asenteella sulla on kai naama norsun...vitulla, kun asiakas onkin äiti lapsineen? Eikö sun oma äitisi ole sulle opettanut sen lisäksi, että tukka pitää olla puhdas ja naama siisti töissä, että jokainen ihminen on samanarvoinen ulkonäöstään huolimatta ja ettei kaikki miehet ole susta kiinnostuneet paneskelu mielessä?


      • Tyttönaisellinen
        MGD kirjoitti:

        Sä "naisellinentytsky" oon ihan sekaisin! :D . Et taida olla ihan tasapainossa elämäsi kanssa, kun teet toisten pukeutumisesta ja elämästä ongelmaa itsellesi. Taitaa ottaa päähän, että kritisoimillasi ihmisillä on perhe, toisin kuin sinulla. Miksiköhän? ;)

        Tantta se siellä itkee :) Minulla on avomies, emme halua vielä lapsia, kun on oma elämäkin ihan "kesken'! Minulla ei ole vielä ammattia, ja en tosiaan halua tehdä lapsia, ellen voi taata heille taloudellisesti vakaata lapsuutta. Just se on joidenkin tanttojen ongelma, että hankitaan niitä lapsia ennen kuin on edes elänyt omaa elämäänsä kunnolla. Teen lapsia vasta, kun ei ole muutakaan tekemistä, niin sanotusti :D Ja ei tosiaan ole mikään riski tehdä vanhempana lapsia. Eli siis yli 30-vuotiaana. Onhan siinä varmasti suurempi riski saada keskenmeno, ja jos niin muka tulee käymään niin sitten vaikka adoptoin. Mutta mikään hinku minulla ei ole kiirehtiä alle 30-vuotiaana Tantaksi.


      • voikosuaedessääliä
        Tyttönaisellinen kirjoitti:

        Tantta se siellä itkee :) Minulla on avomies, emme halua vielä lapsia, kun on oma elämäkin ihan "kesken'! Minulla ei ole vielä ammattia, ja en tosiaan halua tehdä lapsia, ellen voi taata heille taloudellisesti vakaata lapsuutta. Just se on joidenkin tanttojen ongelma, että hankitaan niitä lapsia ennen kuin on edes elänyt omaa elämäänsä kunnolla. Teen lapsia vasta, kun ei ole muutakaan tekemistä, niin sanotusti :D Ja ei tosiaan ole mikään riski tehdä vanhempana lapsia. Eli siis yli 30-vuotiaana. Onhan siinä varmasti suurempi riski saada keskenmeno, ja jos niin muka tulee käymään niin sitten vaikka adoptoin. Mutta mikään hinku minulla ei ole kiirehtiä alle 30-vuotiaana Tantaksi.

        Äläkä teekään niitä lapsia ennenkuin kasvat itse aikuiseksi.Sulla on jäänyt joku levy päälle, kun hoet tuota tantta-sanaa. Älä pliiis tee lapsia ja kasvata heistä samanlaisia arvostelijoita. En ihmettele, jos olet ollut joku koulukiusaaja kakarana. Ne tissisi saattavat lurpahtaa aikamoiseksi lättänöiksi, kun se vauva siihen sitten tarttuu ja haluaa ravintoa. Toivotaan, ettet sitten pimahda. Rintasi eivät ole yhtään sen hienommat kuin niiden sinun mielestäsi tanttojen rinnat.


    • Snaili

      Mistä tiedät, millaisia alusvaatteita nuo naiset käyttävät?

    • syyläkulli

      pirimammat on parhait!

    • aamunparhaatnaurut

      Sä oot huvittava. Kahvilassa töissä ollessa ei kamalan tyylikkäästi voi pukeutua. Vai onko susta se esiliina hyvinkin tyylikäs ja seksikäs?

    • kjsjkdsa

      Yksi maailman turhimpia asioita: sen ihmetteleminen, miks kaikki eivät tee kuten minä teen.

    • Entäskunajatellaannäin

      En todellakaan kahlannut kaikkia vastauksia läpi. Enkä puutu tuohon kommenttiisi niinkään sen ulkonäkökritiikin perusteella, vaan yleensä siihen muihin tyytymättömyyteen, mikä vallitsee naisissa...se sit peilaantuu varmaan sit itseen naiseenkin...ei huvita laittautua kun tuo ukko on niin vätys ja sitä ja tätä ja nää pennutkin on tätä ja tätä...ja tuo myyjäkin on niiiin tälläytynyt ja tuo ukonkurttanakin vaan sitä katsoo...illalla vaan kääntää kylkeä ja piereskelee mulle kun ehdotan seksiä... No yksi ja sama...kenenkä tarviis katsoa peiliin...ja en tarkoita sitä ulkonäköä vaan sitä, että miten muitten pitäisi sietää tuollaista käytöstä...käytöksestä se lähtee...ja muutokset lähtee itsestään...ei siitä piereskelevästä ukonrähjästä...ottaa vaikka sit eron, eikä kiusaa ihmistä...

    • köyhämies

      Mikä tekoblondi muovitissi siellä vinkuu?

      • Tyttönaisellinen

        Hah hah. En ottaisi silareita, vaikka maksettas!
        Itseasiassa minulla on luonnostaan pyöreät ja terhakat B-kupin rinnat, ja pienet söpöt nännit :) Tantat hoi, rintalihaksia ei tarvitse edes paljoa treenata, niin tekee jo paljon!


    • roskatulosmeikittä

      Huhhu mikä ketju :D

      Ei lisättävää. Tai no.

      Se mitä halveksivat eniten muissa, on pahin pelkosi itsessäsi.

      Pitää uskaltaa välillä olla "ruma", koruton, väritön.

    • hupsistahuuuhhaa

      uppista

    • nainen-vm1963

      Höpöhöpö.

    • bitz

      loistavaa tulkaamme seuraavaksi liian kireät vaatteet päällä 15 cm koroissa kopistellen kenkiämme ja lennetään kuolaavien vauvojemme kanssa hollywoodiin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe