poliisitutkinta rauhoittanut palstaa kummasti?

deathmuija

Jatkuvaa viestiä ylläpidolle ja herkeämätöntä jankutusta kunninaloukkauksista ja miten näitä törkyjulkkiksia vainotaan.Väittäisin, että palsta rauhoittuu kyllästymiseen. Tuksu on ollut ykkösinhokkini ja välillä olen piristynyt kommentoimaan kviinin edesottamuksia kun on uusia käänteitä ilmennyt.Martina ja tämä turhanpäiväinen Jasmin ei jaksa kiinnostaa.
Mutta nyt on ilmaantunut palstalle sitkeä jankuttaja . Eikä siinä vielä kaikki rekisteröin nimimerkkini: 1metallimuija, nyt tämä ihmisoikeustaistelija ja lakitieteen suvereeni tietäjä onnistui ottamaan saman nimimerkin ja kun tulin välillä palstalle vilkaisemaan niin tämä vitun nimimerkin kaappaaja kirjoittaa 1metallimuijan nikillä mielipiteitä mitkä eivät ole omiani ja aikaan jolloin todistettavasti en ole ollut koneella.Kirjaudun tietysti ulos kun poistun palstalta, mutta miten on mahdollista, että voi kirjautua samalla rekatulla nimimerkillä kun olen poissa ja kirjoittaa samalla nimimerkillä vaikka olen paikalla?
Moinen toiminta on kiusaamista jos mikä ja nettikiusaamisestakin on jotkut joutuneet edesvastuuseen.Olen ottanut ylläpitoon yhteyttä ja vaatinut niitä viestejä poistettavaksi mitkä eivät ole mun omiani, mutta ei mitään reaktiota.
En jumalauta viitsi alentua jonkun sairaan ihmisen kiusattavaksi keskustelupalstalla, nyt jullkispalsta rauhoittuu mun osaltani ja sairas uuvatti saa jatkaa vapaasti trollausta 1metallimuija nikillä, mulle riitti.
Sitten kun Tuksulle paukahtaa ehdotonta niin sitten tulen tänne ilakoitsemaan.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adfhshsdghdhfd

      Onko tällä melankolialla nyt osuutta siihen muna ja Martina kuvaan mikä ilmestyi palstalle jokunen viikko sitten

      • eisevväliä

        Tuskin, koska minä tein siitä kuvasta ilmoituksen ylläpidolle, mutten muuten jahtaa täällä kirjoittavia ihmisiä. Ainoa. josta teen AINA ilmiannon, on juuri tuo "huolestunut lukija," joka kirjoittelee itselleen kannustusviestejä sekä monilla eri nimimerkeillään että minun ei-rekisteröidyllä nimimerkilläni.


    • minähuomasineron

      Huomasitko muuten että fake nimimerkkillä oli 3 L kirjainta... eli oli siis metalllimuija.

    • 11metallimuijaa

      Saatanan nikin varastaja , miksi vainoat ensin varastit 1metallimuija nikin ja nyt vaihdoin nikkiä niin sä saatanan idari trollaat uudella nikillä!Entäs nettikiusaaminen mitä sä harjoitat allekirjoittanutta kohtaan?Ja nyt on ihan turha sanoa, että skitsoan tai jotakin muuta.Ihan turhaa mitään sanoa , koska sun pääsi on pelkkää sahapurua.Tuksut, Martinat ja Jasminet ovat itse pyrkineet julkisuuteen, mutta minä olen rekkautunut tälle palstalle mihin kirjoitetaan vailla rekkautumispakkoa.Missä saatanajn ylläpidon suojeluksessa olet kun sä saat suoltaa paskaa ja harjoittaa nettikiusaamista. Nimimerkille, minähuomasineron kiitoksia tarkkaavaisuudesta.Mutta on saatanan paskahousumaista vääneelä aivopieruisia aloituksia nimimerkkien takaa.
      Jotkut uuvatit kehottavat muita kirjoittelijoita hankkimaan elämän silloin kun ei mielipiteet miellytä
      Täällä ei ole Martinan tai Jasminen kunniaa loukattu , vähän on naureskeltu neitosten jutuille.Mutta Tuksun kunniaa ei voi kovalla mielikuvituksellakaan loukata, koska Madame on pitänyt itse huolen negatiivista julkisuuskuvaa luodessaan.Siinäpä teet rikosilmoituksia ja poliisit mielellään ryhtyvät laaja-alaisiin tutkimisiin juuh aivan varmaan ja lehmätkin lentää ja Tuksu löytää karismaattisen miljonäärin ja tekaisee kauniita lapsia ja muutta Miamiseen.
      Samaa puppua sulla noi poliisitutkimukset kuin idoliesi jutut

      • tästä-on-kyse

        Kunnianloukkauksen ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen eroavat ainakin siinä, että kunnianloukkauksessa esitettävä tieto tai vihjaus ei pidä paikkaansa. Molemmissa rikoksissa tieto voi aiheuttaa henkilöön kohdistuvaa halveksuntaa tai kärsimystä loukatulle henkilölle. Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa, tai muulla tavalla halventaa toista, syyllistyy kunnianloukkaukseen. Valheellisen tiedon tai vihjauksen esittäminen on rangaistavaa riippumatta siitä, miten esittäminen tapahtuu. Tieto tai vihjaus voidaan esittää suullisesti tai kirjallisesti tai se voi sisältyä kuvaan. Se voidaan myös siirtää sähköisessä muodossa esimerkiksi sähköpostin kautta muiden kuin tekijän tietoon. Sanonnalla "halventaa" on tarkoitettu kuvata kaikkia mahdollisia tekotapoja, joilla loukataan toisen kunniaa. Kunnianloukkaus voidaan toteuttaa paitsi sanallisesti myös esimerkiksi vihjailevilla ilmeillä, eleillä tai koskettelemisilla.

        Kunnianloukkaussäännös koskee sekä pieneen piiriin rajoittuvia, yksityisluontoisia tekoja että julkisia kunnianloukkauksia. Julkisista kunnianloukkauksista osa tulee tosin tuomittavaksi törkeinä kunnianloukkausrikoksina.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen. Rangaistuksena kunnianloukkauksesta voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

        Kunnianloukkauksena ei kuitenkaan pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa tai näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä. Ollakseen sallittua arvostelun on kohdistuttava pikemminkin henkilön poliittiseen toimintaan tai tieteenharjoittajan työhön kuin hänen henkilöönsä. Mitä selvemmin arvostelu irtaantuu arvostelun kohteena olevasta toiminnasta tai työstä ja kohdistuu tekijän henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, sitä todennäköisemmin arvostelun aiheuttamassa halventamisessa olisi kysymys rangaistavasta kunnian loukkaamisesta. Politiikan tai kulttuurin kritiikissäkin on syytä noudattaa alalla vallitsevia pelisääntöjä ja hyviä tapoja eikä sanoa enempää kuin on tarpeen toiminnan arvioimiseksi.


      • tästä-on-kyse kirjoitti:

        Kunnianloukkauksen ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen eroavat ainakin siinä, että kunnianloukkauksessa esitettävä tieto tai vihjaus ei pidä paikkaansa. Molemmissa rikoksissa tieto voi aiheuttaa henkilöön kohdistuvaa halveksuntaa tai kärsimystä loukatulle henkilölle. Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa, tai muulla tavalla halventaa toista, syyllistyy kunnianloukkaukseen. Valheellisen tiedon tai vihjauksen esittäminen on rangaistavaa riippumatta siitä, miten esittäminen tapahtuu. Tieto tai vihjaus voidaan esittää suullisesti tai kirjallisesti tai se voi sisältyä kuvaan. Se voidaan myös siirtää sähköisessä muodossa esimerkiksi sähköpostin kautta muiden kuin tekijän tietoon. Sanonnalla "halventaa" on tarkoitettu kuvata kaikkia mahdollisia tekotapoja, joilla loukataan toisen kunniaa. Kunnianloukkaus voidaan toteuttaa paitsi sanallisesti myös esimerkiksi vihjailevilla ilmeillä, eleillä tai koskettelemisilla.

        Kunnianloukkaussäännös koskee sekä pieneen piiriin rajoittuvia, yksityisluontoisia tekoja että julkisia kunnianloukkauksia. Julkisista kunnianloukkauksista osa tulee tosin tuomittavaksi törkeinä kunnianloukkausrikoksina.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen. Rangaistuksena kunnianloukkauksesta voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

        Kunnianloukkauksena ei kuitenkaan pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa tai näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä. Ollakseen sallittua arvostelun on kohdistuttava pikemminkin henkilön poliittiseen toimintaan tai tieteenharjoittajan työhön kuin hänen henkilöönsä. Mitä selvemmin arvostelu irtaantuu arvostelun kohteena olevasta toiminnasta tai työstä ja kohdistuu tekijän henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, sitä todennäköisemmin arvostelun aiheuttamassa halventamisessa olisi kysymys rangaistavasta kunnian loukkaamisesta. Politiikan tai kulttuurin kritiikissäkin on syytä noudattaa alalla vallitsevia pelisääntöjä ja hyviä tapoja eikä sanoa enempää kuin on tarpeen toiminnan arvioimiseksi.

        Etkös voisi mennä keksustelemaan yhteiskunta osioon ja siellä on rikos ja laki palsta.Alkaa jo kypysttää toi sama lakilitania.


      • lisätietoa

        Kunnianloukkaus
        Mikäli henkilö esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa; taikka, muuten kuin edellä tarkoitetulla tavalla halventaa toista, katsotaan hänen syyllistyvän kunnianloukkaukseen. Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen. Kunnianloukkauksena ei pidetä sellaista arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä. Kunnianloukkauksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta.


    • ujo-kysymys

      Onko aloittaja jo aloittanut hortonomi-opinnot?

    • Suosittelen avaajalle hermolomaa!

    • Onko poliisitutkinta saatu jo päätökseen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe