Mitä tekisin...?

p0ika98

Mitäköhän kannattaisi tehdä?:

Oon jutellut yhen mun hyvän kaverin kanssa aika aktiivisesti 1,5vuoden ajan. Juteltiin joskus aiemmin tosi paljon, viestit oli pitkiä jne.

Nykytilanteessa tää tyttö ei yleensä vastaile mulle kovin pitkästi, joskus pelkällä hymiöllä. Totta kai se tuntuu ikävälle, kun tulee fiilis et se toinen ei välitä.
Kuitenkin sit joskus se tyttö lähettää mulle itse "ekana" viestiä. Joskus käy mielessä, et jaksanko vastata, viitsinkö mäkään kun ei se toinenkaan. Sit kuitenkin mietin, et ei, mä en oo sellanen kusipää, joka jättää tytön huomiotta. Mä en vaan osaa jättää vastaamatta, tai vastata törkeesti, vaikka se tyttö tekeekin niin mulle.

Älkää jooko haukkuko tätä tyttöä, vaikka sille tuntuiskin. Hän on oikeesti ihan mahtava tyyppi :)

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös-98poika

      Itsellä kävi hieman samanlainen tilanne; kaveruus kaatui sitten siihen kun lopulta mentiin eri kouluihin, vähän vieläkin harmittaa:( Syitä siihen miksi näin teillä on käynyt, en voi varmasti tietää, mutta tässä muutama veikkaus:

      -Tyttö on aiemmin ollut sinuun ihastunut, muttei ole aloitetta kehdannut tehdä. Tämän takia lopulta hieman "katkeroitunut" (joo, huono sana tähän muttei parempaakaan tuu mieleen) eikä enään jaksa yrittää.

      -Tyttö on ihastunut johonkin henkilöön, mutta pitää jonkin verran myös sinusta. Ei halua puhua enään niin paljoa sinun kanssa, koska kokee sen huonona tuota toista henkilöä kohtaan, johon on ihastunut. Siksi ottaa etäisyyttä sinuun. Hän saattaa myös seurustella, minkä vuoksi etäisyyden ottaminen olisi varsin ymmärrettävää

      -Tytöllä on jotain ongelmia/huolia. Ehkä jopa orastava masennus. Tällaisista ongelmista yleensä ensimmäisenä kielivät ystävyyssuhteiden laiminlyönnit. Älä missään nimessä siis hylkää häntä, vaan pysy tukena! Kysy vaikka onko hänellä kaikki hyvin, kun ollut viime aikoina niin hiljainen, jos joku painaa mieltä, hän saattaa avautua. Vaikka kaikki hänellä olisikin hyvin, kysyminen ei ole noloa:) Saa hänet vain ymmärtämään, että olet hänelle hyvä ystävä!

      Toivottavasti näistä arvauksista oli jonkinlaista hyötyä! Tsemppiä loppukevääseen ja kaverisuhteisiin:)

      • a_l_o_i_t_t_a_j_a_

        Mä melkein tiedän, että tää tyttö oli muhun ihastunut joskus, kun se oli just eronnut entisestä poikaystävästä. Mä juttelin silloin tän tytön kanssa paljon, ja se tyttö silloin sano et oot ihana kun oot ollut mun tukena. Kysyin sit myöhemmin ulos, ja vietettiin toi paljon aikaa yhessä. Sit kun tyttö lähti uuteen kouluun, se tapas siel yhen pojan (mun kaveri hänkin) ja nykyään he seurustelee. Sinänsä mä oon onnellinen tän tytön puolesta, kun tiiän et sil on hyvä ja onnellinen parisuhde.

        Kiva kun joku jaksoi edes vastata :D


    • Myös-98poika

      Mukava että silti ootte kavereina pysyneet, kannattaa se pyrkiä pitämään yllä:) Jatka kuitenkin eteenpäin, ja yritä löytää joku jonka kanssa onnaisi seurustelunkin saralla. Sen verran huomaavaiselta ja fiksuhkolta kaverilta vaikutat, että joku tulee vielä varmasti vastaan:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe