Miksi soittelette/viestittelette exälle?

Mandariini22

Elikkäs kysymystä pukkaa kaikille, ja varsinkin miehet! =)
Miksi otatte kuukausien päästä yhteyttä exäänne soittamalla tai viestien? Ja mitä ajattelette siitä, jos ei se exä vastaa teidän puheluihin eikä viesteihin, tai laittaa korkeintaan tylyn viestin että ei tarvi soitella enää ei kiinnosta?

Yleisin syy on varmaan seksinvonkaus, mutta entä muita? Jos tiedät, että exä asuu parinsadan kilsan päässä, niin seksinvonkaus tuskin on mielessä =D

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoopoexäsi

      Koska kukaan muu ei huoli enää.

    • Akkakka

      Eikai kukaan juoppoa haluakaan!

      • Kilttis

        Jaa ei vai. Kyllä monilla tuhansilla naisilla on juoppo mies. Kohtuudella alkoholia juovat miehet ei naisia kiinnosta.


    • eikiinnostaei

      Ja miksi sen tekevät vaikka jo asuisivat uuden naisen kanssa yhdessä?

      • Mandariini2

        Aivan!! Ja miksi juoppoexäsi luulee että mä ottasin sut tskasin? =)


    • Exätovatexiä

      Kaipa miehilläkin on ne tunteet olemassa ja he eivät ole vain päässeet suhteesta vielä irti. Ehkä exä haluaa vain keskustella asiat selviksi, jos sellaista keskustelua ei ole edes käyty. Ihan hyvä on hänelle kertoa ne syyt, miksi suhde ei toiminut, vaikka sillä tekstiviestillä ilman mitään tapaamisia. Mutta onhan niitäkin, jotka vielä yrittävät kokeilla kepillä jäätä, josko sittenkin exä heltyisi ja menisi taas siihen samaan vanhaan koukkuun ja että häntä pääsisi edelleenkin pyörittämään ja panemaan mielensä mukaan silloin kun huvittaa/ on tarve, ja kun se itselle sopii. Eikä se matka ole este sille seksinkään vonkaamiselle, koska hän tietää mistä naruista vedellä, että saa sinulta nimenomaan juuri sitä. Ikävintä on sellainen, että eksä käyttää hyväksi sinun hyväuskoisuuttasi ja on vain vaikka yöpaikkaa vailla ja tulossa paikkakunnalle ihan muissa asioissa kuin sinua tapaamaan.

      • påpääää

        Miksi muka ei voi olla ihan vaan kaverina yhteydessä? Mikä pakkomielle naisilla on vääntää asiat aina joksikin muuksi? Täytyy olla muka selvittämättömiä tunteita, aikoo vongata sänkyyn tms... Eikö ihan vaan ihminen voi kysyä että mites menee, ja toinen vastaa että ihan jees, mites sulla. Kahvitellaan ja sanotaan heipat. Onko elämään väkisin väännettävä jotain draamaa?


      • Mandariini2
        påpääää kirjoitti:

        Miksi muka ei voi olla ihan vaan kaverina yhteydessä? Mikä pakkomielle naisilla on vääntää asiat aina joksikin muuksi? Täytyy olla muka selvittämättömiä tunteita, aikoo vongata sänkyyn tms... Eikö ihan vaan ihminen voi kysyä että mites menee, ja toinen vastaa että ihan jees, mites sulla. Kahvitellaan ja sanotaan heipat. Onko elämään väkisin väännettävä jotain draamaa?

        No tuskin mun exä haluaa kysellä kuulumisia, kun ei ne kiinnostaneet suhteen loppuaikanakaan..Niin hittoako sitä nyt sit soittelee ja kyselee!


      • Exätovatexiä
        påpääää kirjoitti:

        Miksi muka ei voi olla ihan vaan kaverina yhteydessä? Mikä pakkomielle naisilla on vääntää asiat aina joksikin muuksi? Täytyy olla muka selvittämättömiä tunteita, aikoo vongata sänkyyn tms... Eikö ihan vaan ihminen voi kysyä että mites menee, ja toinen vastaa että ihan jees, mites sulla. Kahvitellaan ja sanotaan heipat. Onko elämään väkisin väännettävä jotain draamaa?

        Ikinä en ole exäni kanssa jäänyt kaveriksi, ei siinä ole oikein mitään järkeä. Miksi olla kaveri sellaisen kanssa, joka on pettänyt ja jättänyt tai jonka olen itse jättänyt, kun on käyttäytynyt riittävän ikävästi minua kohtaan. Eipä kiinnosta tietää, mitä kuuluu.


    • Pohjoosenpoika

      No itse en ainakaan ole koskaan halunnut exältä seksiä vongata! Kun suhde on loppunut, niin kyllä on loppunut halutkin siihen suuntaan. Useimmiten halut ovat loppuneet jo ennen kuin itse suhde... Ehkä joskus olen eron jälkeenkin jonkun exän kanssa paneskellut, mutta exän aloitteesta, ja ihan vain kun ei ole muuta ollut tarjolla juuri silloin...

      Exiä on elämän aikana kertynyt lukuisia, koska elin pitkään enemmän tai vähemmän sinkkuna. Periaatteessa kenenkään kanssa ei ole sukset mennyt ristiin, eli ei olisi mitään syytä, miksi ei voisi eron jälkeen olla kaveri. Tosin osa naisista on ollut niin "erikoisia", ettei mitään yhteistä ole juuri ollut.

      Jos olen ottanut exään yhteyttä, niin se on johtunut siitä, että erotessa on sovittu, että ollaan kavereita ja pidetään yhteyttä. Eikös sitten ole kohteliasta niin tehdä? Ihan siis kaveripohjalta. Exätkin ovat ottaneet toisinaan yhteyttä minuun. Joskus pitkienkin aikojen jälkeen. Joku on laittanut Joulun toivotuksia, joku kysellyt ammattiini liittyviä neuvoja, joku on halunnut höpötellä omia kuulumisiaan kun vissiin yksinäinen tms. Hyvin harvoin on tullut sellainen fiilis, että joku haluaisi enemmän kuin kaveruutta.

      Olen nykyisin onnellisesti parisuhteessa. Elämäni ensimmäistä kertaa todellakin sitoutunut sillä ajatuksella, että tässä perheessä haluan olla aina. Minä pidän pääasiassa yhteyttä vain yhteen exääni, jonka kanssa olen vuosienkin jälkeen kaveri. Puolisonikin on hänet tavannut. Mitään mustasukkaisuutta tms ei ole, eikä tarvitse olla mihinkään suuntaan.

      Muiden exien kanssa yhteydenpito on juurikin jotain joulun toivotuksia, mitä lähtee massana kymmenille ihmisille -niin miehille kuin naisillekin. Joskus kun joku ottaa muuten yhteyttä, niin sitten vastailen. Normisti, ilman mitään "vipinää". Perus ystävällistä yhteydenpitoa. Ainakin toivon, että valtaosa tietää ja ymmärtää, että olen vakiintuneessa parisuhteessa. Ainakin ne tietävät, jotka ovat facebookissa. =D

      Joskus suhteemme alkuaikana kävi pari kertaa hassu juttu, joka mietitytti. Kaksi sellaista vanhaa deittiäni (ei siis mitään vakavia suhteita, vaan lyhytaikaisia "hoitoja") lähettivät kaveripyynnön minun kumppanilleni, vaikka eivät häntä mitenkään tunteneet. Nuo kaveripyynnöt lähtivät sitten piakkoin pois, omia aikojaan. Liekkö kävivät uteliaisuuttaan katsomassa, ja vahingossa kännykällä näppäilivät kaveripyyntöä? Puoliskoni on näyttävä nainen, kaunis siis, joten olisko sitten jotain kateutta, vaikka nuo suhteet olivat minulle merkityksettömiä ja lyhyitä? Toinen noista naisista rupesi pian itsekin silloin suhteeseen, ja poisti minut kaverilistaltaan.

      En sitten tietä miten naiset näihin juttuishin suhtautuu. Minulle exät on ollutta ja mennyttä. Käsitelty. Olen aina ollut varsin nirso naisten suhteen, ja varsin tyytyväinen että lopulta löytyi sitten sopiva. Kaveri voi olla muidenkin kanssa, jos ihan normaali älyllä varustettuja naisia kuitenkin ovat.

    • "Miksi otatte kuukausien päästä yhteyttä exäänne soittamalla tai viestien? Ja mitä ajattelette siitä, jos ei se exä vastaa teidän puheluihin eikä viesteihin, tai laittaa korkeintaan tylyn viestin että ei tarvi soitella enää ei kiinnosta?"

      Itse olen exääni yhteydessä vain ns. asiallisissa asioissa eli lasten asioissa ja yhteiseen omaisuuteen liittyvissä asioissa.

      Mutta näiden "säätöjen" kanssa, jotka ovat olleet parisuhteen jälkeen voisin kuvitella joskus kysyväni kuulumiset, koska olen sentään heidän kanssaan joskus elämääni jakanut.

      En pistäisi pahakseni, jos toinen jättää vastaamatta tai ilmoittaa, että alä pidä yhteyttä. Ainakin tietää missä mennään.

    • Ennenoliennennytonnyt

      Heitetääs tähän sellainen pikkujuttu.Miks naiset säälistä ottaa miehen takas fb kamuks ja yleensäki säälii tätä,haukkuu nykyiselle ettei hyvää seuraa saati ettei miehellä oo ystäviä..Mitä säälillä voittaa..Niin ja naiset sekä miehet te voitte estää toisenne facessa,ottaa salaisen numeron jos ette halua että exät pommittaa..Ja antakaa näiden exien olla exiä,ei maailmasta miehet saati naiset lopu!

      • dfghuiklöl

        Kenekään ei pidä joutua vaihtamaan puhelinnumeroansa salaiseksi jos ex ei tajua asiaa. Puhelinnumeroni on vaikka missä tarpeellisessa yhteydessä ilmoitettu.
        Vaikkei olisi facessa kavereita voi toinen silti kirjoitella viestejä sinne. Minäkin parin kanssa juttelen vaikkei kavereita ollakkaan. Nämä tosin asiallisia viestejä joihin vastataan ja jotka ovat tervetulleita.


      • peoirklt

        Eiköhän tuollaiset tarinat ole aika harvinaisia, ja jonkun marginaaliryhmän säätöä...

        Minullakin oli avioeron jälkeen vaikea paikka, kun exä roikkui muutaman kuukauden perässä. Mutta loppuuhan se, kun ei anna aihetta uskoa, että suhteesta enää mitään tulisi.

        Se että onko naamalassa jonkun kanssa kaveri tai ei, ei kerro yhtään mitään mistään suhdekuvioista.


    • nikinita
    • viinaton

      Eiköhän ne ole pääosin humalassa lähetettyjä viestejä. itse en ole koskaan halunnut pitää yhteyttä exiin, enkä ole pitänytkään, oli ero minun tai vastapuolen haluama. En ole ikinä ollut humalassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe