Sipilä sanoi, että Suomelta ei tipu rahaa Kreikall

amerikkahukkuupaskaan

Entäs jos Merkel on toista mieltä. Ei kun hattu kourassa anomaan lainaa, että saadaan Kreikan velat maksettua Suomen osalta. Semmonen miljardi voi riittää.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ompakummaa

      Äänestitkö Merkeliä?
      Meni äänesi kuule hukkaan.

    • Sota-ajan.lapsi

      Milloinkas poliitikko on totta puhunut? Varsinkaan ulkomaisen rikollisjärjestön valtaan nostama poliitikko? http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2015/04/jalleen-uusi-vaalivilppitapaus-suomessa.html
      Muutenkin kannattaa panna http://nwohavaintoja.blogspot.fi/ kirjanmerkkeihin talteen ja silloin tällöin käväistä lukemassa, ettei ala seurata vai uuden siionistisen maailmanjärjestyksen valehtelemia uutisia. Ja onhan noita muitakin uutissivuja seurattavaksi. Vaikkapa http://mvlehti.net/ ja http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id ja http://magneettimedia.com/
      Näitä se Supokin kaikkein ahkerimmin lukee ja joku Illman kätyreineen. Pian saamme taas lukea, kuka näistä on taas kyörätty pakkohoitoon tai linnaan aitoon Neuvostoliiton mallin mukaiseen tyyliin.

      • Loumantuoma

        Suomen nykymenosta kirjoitti nimimerkki

        tuomaankuoma
        29.4.2015 at 6.14

        Tämä maa ei ole se maa johon minä synnyin. Isoisäni (kumpainenkin) tappelivat kotinsa, uskontonsa ja isänmaansa puolesta. Sotien jälkeen he rakensivat, tekivät töitä, hankkivat perheillensä elatuksen ja kasvattivat pienistä kaspereistaan rehellistä väkeä. Isoäitini (kumpainenkin) opettivat taloudepitoa, neuvoivat ja opastivat huushollin pidossa, antoivat sen hellyyden ja rakkauden joka kuuluu lapsen elämään.
        Minun isäni ja äitini taistelivat kuin susilauma oman pesueensa puolesta opettaen rehellisyyden, kunnioituksen ja naapurista (en sano tietetahtoen sanaa lähimmäinen) välittämisen arvoja.
        Ilmeisesti minut kasvatettiin väärin. Tämä maa, jossa koen olevani muukalainen, on rakennettu valehtelemisen, varastamisen, perverssioiden, sortamisen ja hylkäämisen varaan. Tässä maassa juhlitaan sankareina semmoisia sutkeja jotka vie tikkarin lasten suusta ja muuttaa ulkomaille. Tämä maa on maa jossa vanha ihminen sullotaan jonnekkin käytävän nurkkaan kuolemaan omiin paskoihinsa; maa joka julistaa vapautta vaikka samaan aikaan tekee kaiken mahdollisen ja mahdottomankin lisätäkseen kontrollia. Minulle annetaan olla oikeus olla homo, lesbo, valehtelija, niskoillaeläjä, huijari, koijari, paskanjauhaja ja mitä ikinä, mutta minulla EI OLE OIKEUTTA olla rehellinen ihminen. Nämä hintinvitukkeet kiikuttaa minut linnaan ja koko oikeuslaitos on sitä mieltä että minä ajattelen väärin.
        Minun isänmaani, läntti nimeltä SUOMI, on hävitetty homolakanoihin minareetin varjossa. Mutta vielä minä elän ja hengitän, Minä tahdon ja haluan takaisin sen maan jota minä rakastan, Vittuun tämmöset kepustelijat ja muut tahkoaivot insinjörri kaavojensa kanssa. Me emme tarvitse ihmisiä jotka huuli pitkällään käyvät lipomassa euroopan sanonko mitä.
        Olen varmaankin väärässä, eikä ajatteluni ole oikeaa, joten viekää vanha karju hämeenlinnaan lusimaan. Mutta mieli ei muutu.


      • suur-kiitos-sinulle

        "Loumantuoma "

        OLIPA ainutlaatusen HYVÄ kirjoitus,
        TÄYTTÄTOTTA joka sana,
        todellakin, meidät sotaajan lapset kasvatettiin r e h e l l i s ik s i ja ahkeriksi työtä kunnioittavaksi kansalaisiksi
        sitä me olemme olleet, Kekkosen aikakautena kaikki kansalaiset sai vakituisen työpaikan,
        kansalaiset uskalsi rakentaa perheen kasvattaa ja kouluttaa lapset
        mutta mitä on kaan politikot tehneet sen jälkeen,
        eduskuntaan pääsi soluttautumaan " rikolishenkistä " porukkaa,
        joten meidän rakentama rikas valtio ( pohjolan japani ) joutui riistopolitiinan kynsiin, uhriksi,
        ryhmä silloisia päättäjiä hoksi tai he oli jonkun tahon soluttamia riistoa suunittelevia päättäjiä, valmistelivat lakipykältä niin että suomen valtion omaisuus oli lailista riistaa, ja tätä muutamat tahot käytti sumeilematta hyväkseen,
        kaikkein rikkaimmat tuottavimmat valtion yhtiöt sumeilemattta myytiin yksityiselle
        sektorilla ja niitten valtavat miljaardi tulot menee nyt yksityiseen omistukseen ja valtio saa vain rippeet ja kansa maksaa viulut,
        siis suomi on olli viimeset 20-30 vuotta laillistettujen rosvon hallussa ja tulos on sen mukainen,
        nyt suomi on konkursiissa,
        valtavat velat vain muistona ja veronmaksajat maksaa koko roskan,
        tämä touhu jatkuu edelleen JOS SOINI ja SIPILÄ eivät pysty paluttamaan suomeen rehellistä koko kansan etuja ajavaksi eduskuntaa ja halitusta
        eriarvoistamiselle on tultava loppu, se on suomen kansan tuho jos se saa jatkua edelleen
        johtajat ovat riistäneet suomen kansan köyhyyteen ja valtaviin velkoihin, samaan aikaan johtajat ovat vienee suomesta riistämsä omaisuuden ulkomaille, kauas suomen verottajilta, ja suomen hyödyttämiseltä,

        en jaksa enempää paasata
        enkä jaksa korjata vanhan tietokoneen hitauksen vuoksi mahdollisia kirjoitusvirheitä,
        olisi paljo sanottavaa, mutta en nyt ehdi enempää,
        koittakaa saada selvää,
        myöhemmin joskus lisää,


        kiitän suuresti edellisen kirjoittajan hyvin valaisevaa kolumnia,
        totuuksia lisää tiedoksi nyt uusille päättäjille, mitä kansamme nyt kaipaa ja tarvitsee,
        siis rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta, riistolle täysi loppu nyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe