Rinteen linja vai uudistuksia hakeva Urpilaisen.

Jakautunut_kahtia

Sunnuntain vaali-iltana Antti sanoi, että neljän vuoden päästä SDP saa vaaleissa suuren jytkyn. En tiedä, oliko oikein järkevää lanseerata poliittisen vastustajan keksimää iskusanaa. Kuvastaisi, ettei SDP:llä olisi omia agendoja eikä omia ajatuksia.

Alkaa käydä jo sääliksi sosialidemokraatteja. Nyt pitäisi olla tarkkana puheissa ja teoissa.

Olisi hyvä, että SDP:ssä käytäisiin vakava keskustelu puolueen linjasta, onko se vanhoillinen Rinteen linja vai uudistuksia hakeva Urpilaisen linja. Äänestäjät olisivat varmasti mieluummin jälkimmäisellä linjalla.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha_stalinisti

      Tuomiojankaan linjaa unohtamatta.

    • hfjfjvejdjjd

      Jutta on suomalaisen politiikan kruununjalokivi, nykysukupolven lahjakkain, ei kahta sanaa. Maakuntansa ensimmäinen naiskansanedustaja, lähes 400 vuotiaan kaupunkinsa ensimmäinen nainen valtuustopomona, sdp:n ensimmäinen nainen puheenjohtajana. Eiköhän siinä käy niin, että paras nousee vastustamattomasti ykköseksi suomen politiikassa. Finskit rakastaa taistelijoita, jotka kääntää kampitukset voitoiksi. Aina tulee kokeilija Sipilöitä, jotka lähtee kokemusten jälkeen lätkimään. Sitten on vielä tämä maajussin persmorsian, jotka kohtaa reaalipolitiikan kovuuden ja arjen vastuunoton myötä.

      • mitäsnyt_

        Häh! Onko Sipilä lähtenyt lätkimään?


      • rajalta

        Onko Jutta itse kirjoittanu tuon ylempnä olevan tekstin.Noo ittehän kissankin on häntäänsä kohoteltava.


    • ggdggv

      Ei tämä Sipilän, tubbin ja Soinin oikeistoblokki maata ikuisuuksiin tule
      hallitsemaan.

      • Kyllä_nuo

        puniikien pahimmat mokat saadaan neljässä vuodessa korjattua.


    • vfkevwvdbdb

      Suomessa on ollut 12 vuotta näitä kokoomus ja kepulipääministereitä...uusin pyrkyri kertoi jo valmiiksi luivuttavansa vaalikauden jälkeen 2019.

      • Mitäpä_tuumit

        Silti SDP kuihtuu yhä.
        Lippos Paten 6 % jo lähestyy uhkaavasti.


    • Kreikanvosu

      Kuinka on unohdettu kuinka Jutta makasi kreikkalaisten edessä jalat haarallaan?

      • Puheitten_aika_ohi

        SDP nyt kolmet vaalit peräjälkeen takkiin. Jos ei vieläkään mennyt perille, että on uudistuttava. On otettava itseään niskasta. Puheet ja teot on saatava yhtenäisiksi.


      • Rakkautta-

        Karvainen Kreikkalainen kiehtoo vaaleita naisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe