Etelä-Suomen naiset

443355

Olen laittanut merkille nimenomaan etelä-Suomen naisissa sen, että he eivät lähde treffeille. Mietin mikä heitä vaivaa. Nyt haluaisin kuulla rehellisiä vastauksia Helsingissä ja Turussa asuvilta 23-34-vuotiailta naisilta kahteen kysymykseen.

- Kuinka kauan olet harrastellut nettideittailua? (Suomi24 treffit palsta, tinder ja ynnä muut samanlaiset palvelut)

- Kuinka monella treffeillä olet käynyt kasvostusten miehen kanssa?

Veikkaan että tämä ilmiö nimenomaan koskee enempi etelä-Suomen naisia. Monen miehen suusta kuulleena Helsingissä naiset ovat enempi nyrpeitä eikä kiinnostu miehestä muulloin kuin kertomalla omistavansa ison veneen tai pyörittämällä sormen päässä kalliin auton avaimia. Tiedä sitten kuinka paljon tässä on perää... Toisin mentäessä sisämaahan Pirkanmaalle päin naiset eivät ole niin vaikeasti lähestyttäviä ja kiinnostuvat miehestä ihmisenä ja saattavat jopa lähteä treffeilekkin ilman isoa venettä.

Nyt rehellisiä vastauksia naisilta kiitos. Olen vain kiinnostunut tästä ilmiöstä.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiTurku25

      Vanhako olet. Jos haet 10 v nuorempia naisia niin eivät ne lähde treffeille.

    • tottapuhuu

      jeps, hae 10v vanhempaa naista niin johan aukee markkinat ;)

    • 9plus17

      Siis tarkoitatko, että nämä viestittelevät kanssasi mutta eivät lähde treffeille kun kysyt? Ehkä kysyt liian pian ja olet liikkeellä liian vajavaisen profiilin kanssa? Moni haluaa päästä vähän perille toisesta ennen tapaamista. Kun vähän aikaa jutustelet niin aika usein se nainenkin kysyy treffeille ennen pitkää.

      • neito33

        En lähde treffeille, jos mies ei ole kiinnostunut minusta muuten kuin miltä näytän ja onko minulla posliinipi**u. Oikeesti arvon herrat, olkaa nyt vähän fiksumpia noissa jutuissa.


      • Pollea
        neito33 kirjoitti:

        En lähde treffeille, jos mies ei ole kiinnostunut minusta muuten kuin miltä näytän ja onko minulla posliinipi**u. Oikeesti arvon herrat, olkaa nyt vähän fiksumpia noissa jutuissa.

        Minä kyllä tykkään että naisella on karvamatto :) En tosin koskaan tuollaisesta kysele nettideitissä vaan menen ihan asialinjalla.


      • Niinhänsitäluulisi
        neito33 kirjoitti:

        En lähde treffeille, jos mies ei ole kiinnostunut minusta muuten kuin miltä näytän ja onko minulla posliinipi**u. Oikeesti arvon herrat, olkaa nyt vähän fiksumpia noissa jutuissa.

        Nimenomaan näin. Ja kun näitä neito33:n kuvaamia ääliöitä on vastaajista vähintään puolet, ja toinen puoli muuten vaan pipipäitä tai varattuja, niin eipä siinä kovin monen prosentin kanssa treffeille päädytä. Jos jostain löytyisikin vapaa, asiallinen mies, joka haluaisi oikeasti tutustua eikä vain pikapyörähdystä sänkyyn, niin kiinnostuisin varmasti. Eikä tarvitse mikään kiiltokuvapoika olla, vaan ihan tavismies on paras.


      • hymyilijä

        Onnettomia nyhveröitä suurin osa treffi sivun keski ikäisistä naisista. Joillain valuu heti hätä p.... reisille jos vaikka varovasti kysyy missä päin asut. Tai jos nimeä kysyy nim merkillä kokemusta on.


      • äidinkielenOppitunti
        hymyilijä kirjoitti:

        Onnettomia nyhveröitä suurin osa treffi sivun keski ikäisistä naisista. Joillain valuu heti hätä p.... reisille jos vaikka varovasti kysyy missä päin asut. Tai jos nimeä kysyy nim merkillä kokemusta on.

        Opettele kirjoittamaan.


    • oouuoiyuyfgh

      Syy on enempi jossain muualla kuin siinä, ettei mies heiluttele niitä kalliin autonsa avaimia kädessään, asu luksus asunnossa jne. Tietysti on varmasti heitäkin, jotka ovat rahan perässä, mutta on eteläisessä Suomessa toisenlaisiakin naisia. Varmasti esim. Pirkanmaallakin on niitä rahan perässä juoksevia naisia. Ihan varmasti. Isompiin kaupunkeihin mahtuu monenlaista kulkijaa. Kyllä niissä pienemmissä, pohjoisempana olevissa kaupungeissa, tuppukylissäkin on heitä, jotka vaativat tiettyä varallisuutta ym. Jos mies antaa kuvan, että hei, omaisuutta löytyy, kehuskelee sillä, niin silloin en kiinnostu.

    • WoudeInRain

      Joo, nyt kysyt hieman väärältä kohderyhmältä eli vaikka haet naisia niinkuin minäkin niin vastaukseni on aivan samanlainen. Etenkin stadin alueella naisista pääosa on helvetin penseätä porukkaa. Valtaosa on jostain muualta tulleita eli eivät siis paljasjalkaisia stadilaisia. Heistä suurin osa on vain täällä duunissa tai opiskelemassa ja monet lähtevät myöhemmin muualle.
      Tosin minua ei naisen "paljasjalkaisuus kiinnosta". Mutta jo vuosia sitten huomattiin heppujen piirissä se, että stadin omat mimmin vetäytyivät omiin porukoihinsa ja maaltamuuttaneet piti omat piirinsä. Ongelmaksi tuli se, että jengi jakaantui kahtia näiden kahden kuppikunnan kesken.
      Itse olen Helsinkilästä syntyperää, mutta asunut monessa Suomen kaupungissa nuoruuteni (onneksi olen siis nähnyt muitakin ihmisiä) joten en tuntenut näitä kumpaakaan piiriä oikein omakseni. Opiskelupaikka Tampereella tuotti tulosta eli sieltä olen hankkinut kaikki naiseni. Osa hyviä osa ei. Suurimmalta osaltaan Hämeen mimmit ovat olleet okei.

      Vuosien vieriessä noi kulmakunnat ovat vaihtuneet eli työn mukana ulkomailla olen tavannut sekä ulkomaisia että siellä asuvia suomalaisia naisia. Ikähaitari on siinä vaiheessa tietty noussut koska opiskelut jne. ovat jo olleet mennyttä aikaa. Totta puhuen ennen vakituista työelämään siirtymista kaikki aikaisemmat suhteet ovat olleet melko pinnallisia eikä niiden jatkuvuudesta ole ollut mitään takeita. Siksi itse tapailen myös ulkomaalaisia naisia, ja kentis ulkomaille joskus päädyn. Eli mikään ei ole suomessa pysyvää.

    • Tekstinaloittaja

      Olen ihan 26-vuotias ja etsin noin oman ikäistä 23-28-vuotiaita. Monen kanssa juurikin tämä keskustelu onnistuu ongelmitta netin välityksellä, mutta kun kysyn kahville niin viestittely loppuu kuin seinään. Naiset on siihen asti aidosti kiinnostuneita, mutta eivät lähde oikeassa elämässä mihinkään. Ehdotti kahville, ilta lenkille, keilaamaan, seinäkiipeilemään, shoppailemaan... Lähes aina poikkeuksetta he lopettavat keskustelun siihen kun minä kysyn voisimmeko nähdä jossain.

      • 9plus17

        Erikoinen tapaus kieltämättä. Tyypillinen ongelma miehillä on, ettei saa vastausta koska lähestyy ihan vääriä naisia mutta jos saat vastauksen useamminkin, olet ainakin lähtökohtaisesti jollain tapaa kiinnostavaksi koettu. Oletko ehkä silti liian hätäinen ja kysyt liian pian?

        Kun sinulla ei kontaktin saaminen ole ongelma, kannattaa ehkä odotella naisten aloitteita sillä itse aloitteen tehneet lähtivät ainakin oman kokemukseni mukaan 100% treffeille kun vähän aikaa viestejä vaihtoi. Ne joita itse lähestyvät, eivät luultavasti ole joutilaina eivätkä halua vastata sinulle kyllä mutta eivät myöskään ei.


      • eisokkona

        Miten pian kysyt treffeille. Toisia voi ahdistaa liian nopea tahti.
        Naisena ole muutaman kerran käynyt deitin kanssa ulkona. Tämä vaatii että mies on jo alkuvaiheessa antanut minulle nimensä. Puhelinnumerot on vaihdettu ja minä todennut että kyseinen ihminen on oikeasti olemassa, löytyy esim. fb ja tiedot enirosta. Sen verran varovainen olen tänä päivänä ja treffeille lähden vain päiväsaikaan julkiselle paikalle.
        Minäkin harrastan kaikenlaista liikuntaa mutta en halua näissä merkeissä ketään vierasta tavata.
        Ja lähden ulos vain sellaisen miehen kanssa joka ei ole osoittanut kiinnostusta ulkoisiin tai seksistisiin asioihin. Nassukuva minusta on esillä, se saa riittää, siitä en tykkää edes kommentia saada vaan muut asiat ovat tärkeimpiä ominaisuuksia toisessa.


      • Pollea
        9plus17 kirjoitti:

        Erikoinen tapaus kieltämättä. Tyypillinen ongelma miehillä on, ettei saa vastausta koska lähestyy ihan vääriä naisia mutta jos saat vastauksen useamminkin, olet ainakin lähtökohtaisesti jollain tapaa kiinnostavaksi koettu. Oletko ehkä silti liian hätäinen ja kysyt liian pian?

        Kun sinulla ei kontaktin saaminen ole ongelma, kannattaa ehkä odotella naisten aloitteita sillä itse aloitteen tehneet lähtivät ainakin oman kokemukseni mukaan 100% treffeille kun vähän aikaa viestejä vaihtoi. Ne joita itse lähestyvät, eivät luultavasti ole joutilaina eivätkä halua vastata sinulle kyllä mutta eivät myöskään ei.

        Mies kyllä hyvinkin voi lähestyä hänelle juuri oikeiksi kokemia naisia, mutta naiset rankkaavat hänet "vääränlaiseksi".


      • eisokkona kirjoitti:

        Miten pian kysyt treffeille. Toisia voi ahdistaa liian nopea tahti.
        Naisena ole muutaman kerran käynyt deitin kanssa ulkona. Tämä vaatii että mies on jo alkuvaiheessa antanut minulle nimensä. Puhelinnumerot on vaihdettu ja minä todennut että kyseinen ihminen on oikeasti olemassa, löytyy esim. fb ja tiedot enirosta. Sen verran varovainen olen tänä päivänä ja treffeille lähden vain päiväsaikaan julkiselle paikalle.
        Minäkin harrastan kaikenlaista liikuntaa mutta en halua näissä merkeissä ketään vierasta tavata.
        Ja lähden ulos vain sellaisen miehen kanssa joka ei ole osoittanut kiinnostusta ulkoisiin tai seksistisiin asioihin. Nassukuva minusta on esillä, se saa riittää, siitä en tykkää edes kommentia saada vaan muut asiat ovat tärkeimpiä ominaisuuksia toisessa.

        Mä en tajua tota, että jotain ahdistaa jos pyydetään treffeille tyyliin vaikka heti kättelyssä. Treffeillähän sitä just tutustuu. Joku tinder-viestittely on kuitenkin niin kaukana todellisuudesta, että mitä vähemmän chättää ja mitä nopeammin menee sinne treffeille, niin sitä nopeammin tietää onko siitä tyypistä mihinkään vai ei. Mulle itselle riittäis ihan pelkkä match ja olisin heti valmis treffeille. Kännykällä jonkun viestin näpertäminen ei kiinnosta yhtään.


      • eisokkona
        tth75 kirjoitti:

        Mä en tajua tota, että jotain ahdistaa jos pyydetään treffeille tyyliin vaikka heti kättelyssä. Treffeillähän sitä just tutustuu. Joku tinder-viestittely on kuitenkin niin kaukana todellisuudesta, että mitä vähemmän chättää ja mitä nopeammin menee sinne treffeille, niin sitä nopeammin tietää onko siitä tyypistä mihinkään vai ei. Mulle itselle riittäis ihan pelkkä match ja olisin heti valmis treffeille. Kännykällä jonkun viestin näpertäminen ei kiinnosta yhtään.

        Itse vaadin tutustumista etukäteen kunnolla ja ajan kanssa koska lähden vieraalle paikkakunnalle niille treffeille. Pitää tulla se tunne että tämän kaveri haluan nähdä. Tutustua voi toiseen myös kirjoittelulla ja soittelulla vaikkei ole toista vielä nähnytkään.
        Miksi toiminnan pitäisi olla nopeaa? Minulle ei tuollaista vaatimusta ole. Kaikessa rauhassa edetään.


      • Treffit on kuitenkin vain treffit. Silloin käydään esim. kahvilla ja ne kestää ehkä tunnin. Usein tuntuu, että monelle treffit on melkein kuin jotkut kihlajaiset. Ei treffit vaadi minusta mitään suurta pohjatyötä, jos naama ja joku profiilikuvaus miellyttää. Kirjoitettuja tekstejä lukemalla ei oikeasti tutustu toiseen. Valokuvatkin on yleensä poseerauskuvia, jotka on niitä parhaita kuvia kyseisestä henkilöstä joten ulkonäkökin selviää vasta treffeillä.

        Mutta kukin tavallaan. Itse toivoisin Suomeen sellaista kevyempää amerikkalaistyylistä treffailukulttuuria, jossa treffeillä käyminen on paljon arkisempaa ja helpompaa.


      • eisokkona
        tth75 kirjoitti:

        Treffit on kuitenkin vain treffit. Silloin käydään esim. kahvilla ja ne kestää ehkä tunnin. Usein tuntuu, että monelle treffit on melkein kuin jotkut kihlajaiset. Ei treffit vaadi minusta mitään suurta pohjatyötä, jos naama ja joku profiilikuvaus miellyttää. Kirjoitettuja tekstejä lukemalla ei oikeasti tutustu toiseen. Valokuvatkin on yleensä poseerauskuvia, jotka on niitä parhaita kuvia kyseisestä henkilöstä joten ulkonäkökin selviää vasta treffeillä.

        Mutta kukin tavallaan. Itse toivoisin Suomeen sellaista kevyempää amerikkalaistyylistä treffailukulttuuria, jossa treffeillä käyminen on paljon arkisempaa ja helpompaa.

        No ei sitä nyt kannata kauas lähteä toista tapaamaan tunnin takia, tulishan siinä jo kahvikupposelle hintaa. Minulle tunnin vietto toisen seurassa ei välttämättä kertoisi vielä mitään. Saattaa alkuun vaikeuttaa molemminpuoleinen jännittäminen ensitapaamista. Rentoutumisen saavuttaminen, itsellä ainakin, vaatii hieman enemmän aikaa. Ja mielelläni ensitappamisella selvitän kannattaako uudelleen tavata.


      • mieluummin.nopeesti

        Kauemmas ei edes kannata lähtee tapaamaan, jos miellyttäiskin niin ei etäsuhteesta tuu kuitenkaan käytännössä mitään. Jatkuville tapaamisille sitä hintaa vasta tuleekin.
        Tiettyjen perustietojen ja mahdollisesti kuvien vaihto (ei sekään kynnyskysymys), ja sitten treffeille. Ei se olemus tai kiinnostaako jatkaa kirjottelulla eikä kuvillakaan selviä.


      • eisokkona
        mieluummin.nopeesti kirjoitti:

        Kauemmas ei edes kannata lähtee tapaamaan, jos miellyttäiskin niin ei etäsuhteesta tuu kuitenkaan käytännössä mitään. Jatkuville tapaamisille sitä hintaa vasta tuleekin.
        Tiettyjen perustietojen ja mahdollisesti kuvien vaihto (ei sekään kynnyskysymys), ja sitten treffeille. Ei se olemus tai kiinnostaako jatkaa kirjottelulla eikä kuvillakaan selviä.

        Minulle taas sopii etäsuhde vallan mainiosti. Ja kun en asu kotipaikkakunnallani, ei minulla ole syytä kaveria täältä etsiä. Muuttaakin aina tarvittaessa voi.
        Etäsuhteessa olin 7 vuotta ja se sopi meille mainiosti. Jos matkaa vaikkapa 200 km niin ei ne matkakulut taloutta kaada. Minä ninenomaan etsin kaveria kauempaa, pääsee välillä kotinurkistakin pois kätevästi.
        Kirjoittelulla ja soittelulla selviää haluaako treffeille toisen kanssa.
        Minulla ei onneksi ole kiirus mihinkään.


    • tekstinaloittaja

      No täytyy myöntää etten enää jaksa kovin kauaa kirjoitella naisille, koska eivät lähde pihalle kumminkaa.

      Joskus olen kirjoitellut jonkun kanssa jopa 2 viikkoa eikä hän kumminkaan lähtenyt pihalle. Nyt toimin niin että 4-7 viestiä ja sitten pyydän treffeille, jos ei lähde niin pysyköön kotona. :)

      • fghjklö

        Harvassa on ne naiset jotka 4-7 viestin jälkeen ulos lähtevät. Yksi syy monelle deitillä olevalle on nimenomaan mahdollisuus tutustua toiseen ennenkuin päättää haluaako lähteä treffeille.
        Sinulle voisi toimia paremmin livetutustuminen.


      • eisokkona

        Jopa kaks viikkoa? Tuossa ajassa ei toiseen ehdi vielä tutustua, viime treffeille lähdimme muistaakseni 1,5 kk kirjoittelun ja soittelun jälkeen. Tässä varmasti oleellisesti vaikuttaa tämä välimatka, mieskin tajuaa että turha kiirehtiä.


    • JooPee2

      Kyllä pk-seudun nirpat lähtee treffeille mutta vain jos suurinosa näistä ehdoista toteutuu: kivat kuvat, korkeasti koulutettu, harrastaa liikuntaa ja muutamaa muuta hauskaa ja rohkeaa asiaa, on tarpeeksi pitkä ja "miehen kokoinen", ei-lihava, lihaksikas muttei liikaa, on supliikki ja tajuaa kysyä naiselta myös kysymyksiä, herrasmieskäytöstavat, osaa tuottaa tekstiä äidinkielellisesti oikein, matkustelee, ei liikaa lemmikkejä, oma auto ja asunto tai vähintään rahaa niin paljon että voi ostaa ne tarvittaessa, haluaa lapsia, on hyvässä työpaikassa, tuoksuu hyvältä jne. Unohdin varmasti ainakin puolet. -> lähestyy supermiestä?
      Kun täyttää ehdot niin tsiisus sitä määrää kimpussa olevista naisista! Kostoksi kaikkien miesten puolesta voi sitten antaa pakkeja vaikka huvikseen :D

    • ikisinkkumies

      Eihän kukaan lähde treffeille ku ei naiset vastaa vaikka olisit mistä kotoisin. Pitää olla komea ja rikas koska sitä naiset haluaa miehen olevan.

      • kirjoiteellaanensin

        Jos kukaan ei vastaa niin väittäisin silloin ilmoituksessasi tai viesteissäsi olevan jtk mikä karkoittaa naiset pois. Moni nainen kirjoittaa miehelle eikä tiedä miehen komeudesta tai rahatilanteesta mitään.


    • tekstinaloittaja

      Mielenkiintoista ettei tähän viestiketjuun ole tullut yhtään vastausta noihin minun kahteen kysymykseen jotka aloitus viestissä kysyin. Se ehkä jollakin tavalla kertoo siitä, että olen ainakin vähän oikeilla jäljillä. Naiset ei jostain syystä enää lähde treffeille kovinkaan helposti.


      Kysymykset jos pääsi unohtumaan:

      1. Kysymys: Kuinka kauan olet harrastellut nettideittailua? (Suomi24 treffit palsta, tinder ja ynnä muut samanlaiset palvelut)

      2. Kysymys: Kuinka monella treffeillä olet käynyt kasvostusten miehen kanssa näistä nettideittipalveluista?


      Viimeksi kun sain vihdoin ja viimein yhden naisen treffeille hän sen kertoikin. Häntä pelotti ja hän oli tottunut jollakin tietyllä tavalla viettää aikaa exänsä kanssa ja uuden ihmisen kanssa oleminen tuntui hänelle vaikealle. Hän aidosti halusi nähdä, mutta häntä jännitti/pelotti niin paljon ettei kyennyt tai halunnut kohdata hankalaa tilannetta.

      Onko osa naisista niin pään sisältä lukossa ettei kykene tapaamaan miestä? Onko media tehnyt tehtävänsä ja luonut heille pelon raiskaaja miehistä? :)

      • dfghjkåj

        1. Viime kesänä 1kk, nyt menossa 2.vk
        2. 4 kertaa saman miehen kanssa
        En tosin kuulu kohderyhmääsi, ehkä rajauksesi vaikuttaa vastausten määrään?


      • jhhojojoO

        Luulenpa että sekä miehiä ja naisia jännittää yleisesti yhtä paljon.


    • dred

      Naiset harvemmin lähtee treffeille. Se alkaa olla selvyys tänä päivänä. Ehkä pelkää raiskaajia...?

      • maine-tärkeää

        Minulle on tärkeää oma maineeni. En halua lähteä treffeille kenen kanssa vaan. Vasta sitten lähden jos pitkän viestittelyn ja soittelun jälkeen tuntuu että tässä voisi olla sitä jtk.
        Minua ei tulla näkemään useiden eri miesten kanssa ulkona.


      • kakskytkaksonvastaus

        Ei kai treffailusta tule mitään negatiivista mainietta? Onkohan mussa miehenä jotain vikaa, kun ajattelen ettei treffailussa ole mitään pahaa. En tarkoita tällä sitä, että pitäisi treffailla samaan aikaan useita naisia. Mielestäni vain ihmisestä ei voi saada oikeaa kuvaa kirjoittelun perusteella. Kasvokkain tapaaminen kertoo paljon enemmän kemioista kuin kirjoitettu teksti.


      • kades
        maine-tärkeää kirjoitti:

        Minulle on tärkeää oma maineeni. En halua lähteä treffeille kenen kanssa vaan. Vasta sitten lähden jos pitkän viestittelyn ja soittelun jälkeen tuntuu että tässä voisi olla sitä jtk.
        Minua ei tulla näkemään useiden eri miesten kanssa ulkona.

        Vähän off topic mutta voiko nykyisin olla jokin "maine" vielä merkityksellinen asia? Mitä se oikein tarkoittaa - kaikkihan kuitenkin tietää että kumppaneita pitää olla elämän varrella ns. riittävä määrä, että edes olisi nykymittareilla normaali ihminen.


      • 5plus7
        maine-tärkeää kirjoitti:

        Minulle on tärkeää oma maineeni. En halua lähteä treffeille kenen kanssa vaan. Vasta sitten lähden jos pitkän viestittelyn ja soittelun jälkeen tuntuu että tässä voisi olla sitä jtk.
        Minua ei tulla näkemään useiden eri miesten kanssa ulkona.

        Heh. Kait trollaat? Jos et niin sellainen vinkki että ne määrätyt lääkkeet kannattaa syödä.


    • 55889966

      Jaa... Eli syy voikin olla maine?! Onpa erikoinen näkemys.

      Miehenä ajattelen ettei ensi treffeillä ole mitään sen syvällisempää tarkoitusta kuin käydä kahvilla ja vaihtaa vähän ajatuksia. Tutustuminen käy helpommin kasvokkain ja toisen luonne selviää nopeammin.

      Mikä maine siinä menee, jos käy keskustelemassa kahvilassa elämästä ja maailmanmenosta jonkun ihmisen kanssa? Käsitän tämän nyt juuri niin kuin aloitusviestissä kerrotaan. Etelä-Suomen naiset kokee edustavansa "mallinukkea" joka ei voi mennä keskustelemaan ihmisen kanssa ollakseen jotain...

      En voi sanoa enää muuta kuin, että käyttäkää sitten elämänne turhanpäiväiseen edustamiseen ja maineen kiilottamiseen jos se tekee onnelliseksi. Ehkä me ei sovitakkaan yhteen millään tavalla.

      • maine-tärkeää

        Kahville tuntemattoman miehen kanssa? Ei ikinä, muutenkaan en kahviloissa käy. Kerran olen käynyt treffeillä miehen kanssa kun se asui eri kaupungissam ei ollut tuttuja. Kotikaupungissa en näyttäytyisi tuntemattoman kanssa. Yhtään ei tiedä millanen toinen olis.


    • a_lennox

      No minä taidan olla sitten aika poikkeuksellinen naissukupuolen edustaja nettideittimaailmasa... Olen ihan sanoilla linjoilla nimimerkin 55889966 kanssa - kyllä tutustumiseen vaaditaan kasvokkain tapaaminen, kirjoittelu ja edes kuvien vaihto ei vielä riitä mihinkään. Itse lähden aika nopeasti treffeille, sovin tapaamisen aina johonkin julkiseen paikkaan, mikä riittää minulle turvallisuustekijäksi. Nopeimmillaan ollaan sovittu treffit niin, että ensimmäinen viesti mieheltä oli suurin piirtein "Hei annie, oletko viikonloppuna kaupungissa? Lähdetkö lasilliselle?" Koska miehen profiili oli minusta asiallinen ja mielenkiintoinen, niin en nähnyt mitään syytä kieltäytyäkään kutsusta :)

      En mahdu tuohon aloittajan ikähaarukkaan, mutta vastaanpa kysymyksiin silti. Joitakin perustietoja minusta: olen vähän päälle nelikymppinen pienen lapsen äiti, minulla on akateeminen koulutus ja olen suht liikunnallinen (en mikään himoliikkuja kuitenkaan). Asun läntisellä Uudellamaalla. Mitat 157/55, mikä ei tietysti ole kaikkien miesten mieleen :) S24:ssä minulla on ollut kuvaton profiili viime vuoden elokuusta ja treffeillä olen käynyt 12 ihmisen kanssa. Kolmet näistä ovat olleet ihan aidot sokkotreffit, eli ei olla vaihdettu kuvia ennen tapaamista. Joidenkin kanssa ollaan tavattu muutamaan kertaan, mutta sitä oikeaa ei vielä ole tullut vastaan. Olen itse antanut "pakit" joillekin, samoin minut on torjuttu pariin otteeseen vaikka olisin ollut kiinnostunut enemmästäkin. Muutaman kanssa ollaan heti tapaamisen jälkeen todettu molemmin puolin, että ei ole edellytyksiä millekään romanttiselle suhteelle.

      Mitä sitten on jäänyt käteen tästä vajaasta vuodesta? Monta hemmetin mielenkiintoista keskustelua hienojen miesten kanssa. Yhden kanssa ollaan ystävystytty ja pidetään säännöllisesti yhteyttä. Oma maailmankuvani on avartunut ja olen oppinut aika tavalla uutta sekä itsestäni että miehistä. Ja aika luottavaisin mielin aion jatkaa deittailua tällä tyylillä.

      • mahtavanainenolet

        Oispa sun kaltaisia enemmän deiteillä. Samaa mieltä että mitä nopeammin treffeille sitä parempi. Kirjekaveria etsivät voivat mennä toisille palstoille.


      • samatäällä

        Oleellisimmat perusjutut (ikä, asuinpaikka, pituus ja paino, onko vapaa, onko lapsia) selviää parilla viestillä ja sitten treffeille. Naamatusten ehtii sitten tutustua lisää, jos vielä molemmin puolin kiinnostaa. Mutta netissä tuntuu riittävän omituisia jaarittelijaukkoja, varsinkin kaikenlaisista seksimieltymyksistä yms. Näihin en lähde enää ollenkaan, kun huomaan ettei joku ole tosissaan edes näkemässäkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe