masennus ?

nimetön1234

Moi, oon alkanut epäillä että mulla olis mahdollinen masennus. Tai siis, mulla on hyvin ristiriitaset tunteen itseni kanssa. Joskus oon tosi ilonen ja hymyilevä nuorukainen. Mutta sit taas on vähän enemmän niitä päiviä et mua surettaa, harmittaa ja toivon jopa silloin kuolevani, en mä tiedä.. Itken tosi helposti ja tunnen itseni rumaksi ja läskiksi. Mulla ei hirveesti oo ystäviä, mutta yritän tulla kaikkien kanssa toimeen. Must tuntuu et mun elämänhalu on alkanu pikku hiljaa kadota. Sanon aina usein ittelleni että "Mä en jaksa tätä enää, haluun kuolla, oon vaan kaikkien tiellä". En oo mitenkään itsetuhonen tai mitään sellasta, mulla vaan on sellasia tunteita et en jaksa enää. Oon tosi herkkä,ja itken helposti. Mulla on yks sellanen "kaveri", joka aina huomauttaa kaikista virheistä mitä teen. Sit esimerkiks jos mun naamas on joskus joku finni tai jotain niin sit se vaan on sillee: hyi mikä finni. Et ihan kun en ite tietäis et se on siinä, sit aina jos sille huomauttaa jostain asiasta niin se on silleen: "etkö oo ennen finnii nähny" yms. Ainii, oon unohtanu mainita että mulla ei kotona aina oo mikää hyvä fiilis, oon mieluummin koulussa kun kotona. Oon muuten 13v tyttö. Pitäiskö mennä puhumaan terveydenhoitajalle?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mievainen

      Älä luovuta ja älä välitä mitä muut sanoo sulle. Kyl kaikki vielä hyväksi muuttuu. Jos haluut nii voidaa jutella jos se auttaa sun itsetuntoa

    • Hygyg

      Sun kannattas puhuu jollee. Mul oli kaks vuotta tollee, sun ikäsen siis ja nyt, ku en oo hakenu apuu mun tilanne on menny paljo pahemmaks.. Suosittelen puhuu jollekki luotettaval, toi terveydenhoitaja ois just hyvä :)

      • Hygyg

        *kaks vuotta sitten tollee, olin siis samas tilantees ku sinä :/ xd


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe