SYNTYVYYS ON ONNEKSI LASKENUT

12_32

Nyt Suomessa ihmisiä kuolee vähän enemän kuin syntyy. Se on hyvä. Vielä turhat riskiraskaudet ja -synnytykset pois eli 12/32 -sääntö lakiin, niin hyvä tulee. En väitä etteikö alle 12/32 -ihmiset ei olisi hyviä vanhempia, niin ne kertoo ainakin, mutta kun eivät ole onnellisia.

Vielä tarkkuutta ehkäisyyn ja harkintaa perheenperustamiseen, niin kyllä se tästä.

Kampanjointi on kannattanut.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä-hyvä

      Kusipäiden syntyvyys kun vielä saataisiin nolliin, niin 80% laskisi syntyvyys lisää. Sitten motivoitaiaisiin viisaat lisääntymään lapsettomuuden sijaan, niin Suomi saataisiin nousuun!

    • hahahhahha

      Mistä sinä tiedät kenenkään onnellisuutta. Ja miksi toisten onnellisuus sinulle kuuluu.

      Kusipäiden lisääntymisestä AP tietääkin paljon :)

      • Keskustelija--

        Kyllä minä tiedän.

        Vituttaako se, kun kulissisi kusevat? Sinun onnellisuuteen et usko edes itse.


      • nonorauhoituhan
        Keskustelija-- kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän.

        Vituttaako se, kun kulissisi kusevat? Sinun onnellisuuteen et usko edes itse.

        Minä olen onnellinen. Entä sinä?


      • Keskustelija--
        nonorauhoituhan kirjoitti:

        Minä olen onnellinen. Entä sinä?

        Olen onnellinen, sinä et. Toisaalta olet tuohon kaaokseen kasvanut jo monessa sukupolvessa, niin ethän sinä tajua.


      • seliseliseli
        Keskustelija-- kirjoitti:

        Olen onnellinen, sinä et. Toisaalta olet tuohon kaaokseen kasvanut jo monessa sukupolvessa, niin ethän sinä tajua.

        Sinä vain väittät olevasi onnellinen. Totuushan on, että vaimosi jätti sinut ja lapsesi on siirretty parempaan perheeseen. Kirjoituksesi on pelkkää egoboostausta, jota teet päteäksesi. Olet niin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hyvin tyypillistä kaltaisellesi yksinkertaiselle luuserille :)


      • Olet-harhainen
        seliseliseli kirjoitti:

        Sinä vain väittät olevasi onnellinen. Totuushan on, että vaimosi jätti sinut ja lapsesi on siirretty parempaan perheeseen. Kirjoituksesi on pelkkää egoboostausta, jota teet päteäksesi. Olet niin riippuvainen toisten mielipiteistä. Hyvin tyypillistä kaltaisellesi yksinkertaiselle luuserille :)

        Vedähän hullu aamulääkkees naamaan.


      • voisuapienikalua
        Olet-harhainen kirjoitti:

        Vedähän hullu aamulääkkees naamaan.

        Etkö ole itse hoksannut miten alkeellisia loukkauksesi ovat? Ei tainnut olla kovin kummoista opetusta siellä heinätorilla...


    • Geensitöhuonenee

      Eipä tuosta syntyvyyden laskusta paljonkaan apua ole, kun ne joiden ei pitäisi lainkaan lisääntyä, aloittavat lisääntymisen nuorena, tekevät suurperheen, eroavat ja jatkavat lisääntymistä, eroavat ja taas lisääntyvät.

      • Vhvbbcx

        On siitä de hyöty, että on vähempi suita ruokittavana. Kohta leikkaavat etuudet, niin tyhmät saattavat vähentää lisääntymistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe