Kiia kyykytetään liikenteessä

600-HV-TEHOO

Kiiaan kohdistuu tutkimusten mukaan normaalia enemmän ns. kyykytystä. Asiasta on tehty tieteellinen tutkimus. kiioja pidetään yleisesti hyvinä kyykytyksen kohteena sardiinipurkkiautostatuksensa vuoksi. Asiaa kuvaa sattuvasti sananlasku "Kia Rion kyykytys on paras kyykytys". Toinen aihetta sivuava sananlasku kuuluu: "Helpommalla saa siasta hieromalla koiran kuin Kiasta auton."

23

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hierojakin

      Joko sinusta on koira hierottu?

      • tyly.meininki

        Sitä potkittiin naamaan ja siitä tuli apina


    • Motoristi5

      Mikähän tämän kaverin vamman tarina on?

      • 600-HV-TEHOO

        Minä olen R unkkari


    • eemeli250

      Tää sama älykääpiö aloittaja riehuu jokapalstalla pönkittämässä heikkoa itsetuntoaan ja mielenterveysongelmiaan

      • kerroit siis näistä kiia kuskeista jotka luulevat autoistaan ja ajotaidoista aika rankasti liikoja. kyllähän niitä on tarvetta lähettää jonnekkin hoitoon ja pikaisesti, ovat nyt jo riesaksi asti pyörimässä AUTOJEN tiellä liikenteessä.


      • mersumies__100

        Minä olen håmå


      • rekka-mersu
        Johtotähti-V8 kirjoitti:

        kerroit siis näistä kiia kuskeista jotka luulevat autoistaan ja ajotaidoista aika rankasti liikoja. kyllähän niitä on tarvetta lähettää jonnekkin hoitoon ja pikaisesti, ovat nyt jo riesaksi asti pyörimässä AUTOJEN tiellä liikenteessä.

        Johtotähti on mielenterveystapaus, mutta avohoidossa. Se joutu hoitoon kun piirteli kaikkialle mersunkuvia ja mumisi sekavia.
        Toisaalta sitä pitää ymmärtää kun vamma aiheutui rekka-mersun lykätessä sitä persukseen, vaikka oli vannonut ihailevansa niitä. Nyt ei uskalla mennä enää ulos kuin rekka-mersu kehu että sul on hyvä per*e tavataan toistekkin. On nimittäin pee niin hellänä vielä.


      • anustappiako-tarvitset
        mersumies__100 kirjoitti:

        Minä olen håmå

        saat olla homo ihan rauhassa.mutta älä tartuta sitä muihin tavallisiin ihmisiin.


    • omistaja-ihanoma

      rio on ähee peli.

      • johtotähti-V8

        kyllä kova ähee kun kuski ja repsikka änkee pikkumulkkuaan 2-osaseen pakoputkeen, amiksen patkkipaikalla.


      • Marizolelle
        johtotähti-V8 kirjoitti:

        kyllä kova ähee kun kuski ja repsikka änkee pikkumulkkuaan 2-osaseen pakoputkeen, amiksen patkkipaikalla.

        Mihin kaks osaseen pakoputkeen? Oletko nähnyt koskaan Rioa? Siinä ei ole kaksi osaista pakoputkea. Vai mitä tarkoitat sillä?


      • johtotähti

      • Marizolelle

      • johtotähti
        Marizolelle kirjoitti:

        Totta! Linkin takana naurettavan näköinen Bmw.

        kyllä on tyylikäs BMW tollasen vois vaikka ostaa ,jos siinä on tarpeeksi tehoja,verrattuna nykyiseen AMG V8 mekeen.


    • KonstaapeliFobba

      Miksi V8 Amgn omaava haluaa kyykyttää reilu sata heppaista Kiiaa?? Eikö V8:n tehot ole oikein tallella kun täytyy iloita Kiian voittamisesta?

      • johtotähti

        kuka tässä mistään kyykyttämisestä kirjoittanut, en minä ainakaan . eihän kiian vempuloista saa edes minkään näköista vastusta.


    • piikkiauki

      Asiathan on sitten tasapainossa. Kun viet tuon 600-hv-tehoo korjaamolle niin ne kyykyttää sua. Tuut takuulla naama harmaana takaisin sieltä. Kia mies sensijaan sanoo että laitetaan tehtaan piikkiin!

      • 600-hv-tehoo

        miksi veisin mersun korjaamolle , riittää kun kerran vuodessa käyn lomalla saksassa ja samalla sille tehdään kunnollinen huolto.


      • ihmetteliä

        millasen huollon ne jopolle tekee


      • 600-HV-TEHOO
        ihmetteliä kirjoitti:

        millasen huollon ne jopolle tekee

        en tiedä missä sinä reppana joposi huollatat , eikä kiinnostakkaan .persaukiset täällä häiriköi . menisitte vittu töihin näpläämästä pillufilmejä.


    • Nimimies

      Mistä tutkimuksesta puhut Avauaviestin kirjoittaja?

    • Säälittäväpelle

      Aloittajan kyykytystutkimus taitaa olla peräisin omasta kääkistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe