Eihän teillä ole vain kaukolämpöä

hessuhopo33

18

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vuottasiihenmeni

      Kallein mies Nivalassa ikinä.

      • lukarev

        ja viisas


      • kallisKattila

        Maksut nousevat, monet siirtyvät maalämpöön. Voihan sitä nukkua possujen ja lehmien välissä, ettei palellu.
        Erosi itse, joutaa juoksentelemaan tienvarsia. Mutta kalliiksi käyneet tämän touhut. Mikä lie edes miehen koulutus?


      • vainminässä

        periaate minä oikeassa muut väärässä


      • Viisaat

        On se hyvä, että ihmisillä on noin paljon viisautta ja tietoa eikä lainkaan kateutta. Hyvä nivalaiset !


      • Nivalajyrää

        Järkyttävää, täällä palstalla arvioidaan jo ihmisten koulutuksia ja vapaa-ajan tekemisiä. Ne jotka ovat kärkkäitä toisten asioita arvostelemaan, ovat yleensä niitä jotka eivät saat itse aikaiseksi mitään, surullista !


      • kallisKattila

        Sulle "Nivalajyrää". Kyllä koulutusta voi kysyä aina. Toki vapaa-ajalla saa harrastaa mitä lystää. Taisi koira älähtää...


      • pitkäjännitteinen
        Nivalajyrää kirjoitti:

        Järkyttävää, täällä palstalla arvioidaan jo ihmisten koulutuksia ja vapaa-ajan tekemisiä. Ne jotka ovat kärkkäitä toisten asioita arvostelemaan, ovat yleensä niitä jotka eivät saat itse aikaiseksi mitään, surullista !

        kylläpä on ollu työnantajalla hyvät hermot


    • aaasin

      nivalan kaukolämmöstä taitaa olla isä auringkoinen ollut päättämässä
      ei voi syyttä poikkimäki marttia martti saa kymmenen pistettä
      siitä että eihän kellekään muullekkaan ole anettu kallista liittymää
      ilmaiseksi kysymys kuuluu kuka oli päättämässä tokmannin tontin paikasta
      aaseja kaikki jotka tekee tämmösiä päätöksiä ja ettei vain nivalan rakennus palvelu
      rakenna taas tuntityönä . on se vaan hyvä että nivalan kaupunin johataja lähtee eläkkeelle olisi lähteny aikasemmi niin olisi saatu pätevämi ja nuoremi kouluja
      käynyt eikä pelkästään kokemusta rakennus puolelta pitä osata
      myös laskea ,kannattas nivalan kaupunnin palkata häyrysen heikki johtajaksi
      se osaa laskea . miksei sitä rakenneta tiilimaalle niin sinne vois tulla muitakin mutta
      keskustaan ja ahtaasi .
      niin jos myötäs kaikki nivalan teollisuus kylän hallit pois jollekin rahoitus yhtiölle
      nivalan kaupunki olisi velaton ja samalla lailla hallit olisivat nivalassa .
      niin teki käkkäisen juhaki ylivieskassa rakesi ja möi pois tosi nero. ylivieskassa ja haapajärvellä ei ole tämmöstä käytäntöä niikun nivalassa . kaupuni rakentaa verovaroilla velkaa lisää että saadaan teolisuus halleja.ja kaupunkilaiset maksaa .

      • 11vuottasiihenmeni

        Suomennappa sama teksti, ei ees google kääntäjällä onnistu saaha selvää.


    • Rehtiteko

      Hyvä Martti! Teit aivan oikean teon. Kannoit rehellisesti omantuntosi kautta kallistuvan kaukolämmön paineen. Moni olisi vain tuon antanut mennä ja hyssytellyt. Sinä osasit puolustaa tavallisten kaukolämmön maksajien asemaa. Se oli miehen teko! Kyllä sinä vielä hyvän työpaikan saat!

    • maamiina

      Makkaratien asukkaat varmaan maksavat tuon Tiilimaan kunnallistekniikan?

    • tsemppiä

      Pitäähän se jakoputki joskus tehdä ja nyt siihen oli hyvä tilaisuus. Saatiin samalla tokmanni. Vai saatiinko? Aina joku maksaa. Paljonko maksoi tilitoimisto Rätinki seikkailu? Kalliiksi tuli. Kuka maksoi. Muutama työntekijä menetti työnsä.

      • tokmanne

        Kun yksi mies istuu monella jakkaralla tulee juuri tällaista jälkeä. Kukaan ei uskalla ääneen sanoa paljonko tuo Rätinki vouhotus vei kaupungin rahaa. Hyväveli kerho jyrää Nivalassa niin että sylettää.


      • tsemppiä

        Hyvä veli kerho toimii ja myös paha sisko kerho. On liian pienet piirit, joissa näkökenttä sumenee ja omasta mielipiteestä muokkautuu herkästi yleinen totuus. Yhteisten asioiden hoitamisessa pitäisi olla avoimuutta ja oikeaa tiedottamista. Nyt tiedotetaan epäoleellisista asioista, suuret asia hoidetaan keittiön kautta pienessä piirissä. Rätinki vouhotus teetti työntekijölle pahan mielen ja vei ilmeisesti kaikkien työaikaa mielettömästi. Lehestä luin, että nyt on menty Herttapalveluihin Ylivieskaan. Lämpölaitos on osakeyhtiö ja noudattaa osakeyhtiölakia. En tiedä ketä siellä hallituksessa istuu päättämässä asioista, mutta langat taitaa johtaa yksiin käsiin.


    • Marttiokhallituspöljä

      Onhan teillä tieto miten yhtiöt toimivat, onhan? Tj teke yhtiön hallituksen viitoittamaa tietä käytännössä. Jos sukset menee ristiin, tj lähee, olipa hallitus miten pihalla tahansa asioista.
      Koko sähkötuotannon rakentaminen Nivalaan oli älytön päätös. Samoin pesurin hankinta.

    • palvelujohtaja

      onko martti päässyt mihinkään töihin vai onko jouten

    • Anonyymi

      On päässyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe