kuinka aloitan venytyksen?

apuatarvitsevaa

Mulla on tää pari kuukautta ollu tavallinen korvakoru ja haluaisin aloittaa venyttksen...
1.Aloitanko 2mm vai 3mm?
2.Sattuukose?Jos sattuu niin pitääkö laittaa ennen korua vaseliinia?
3.Venytänkö kuukausittain 1mm?
En halua sen sattuvan tai repeytyvän joten ennen kuin aloitan niin haluan tietoa joka on totta!:)

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tryek

      Ei se hankalaa oo 2mm ja ihon venymisestä omaa tahtia. Vaseliinin voi unohtaa, kuuma suihku tai sauna ni helposti. mulla meni 2mm päivässä ja kolmosessa meni kaks päivää jne

    • ny8mm

      Heips.
      Ite alotin 2mm venarista, sattu enemmän ko lävistykset, mut samal ihana tunne. Tungin vaa sen venarin korvaan ilman ees desinfiointia, suora cybershopin kassalta korvaan. Annoin sen olla 2-3 viikkoo koska äiti vihaa venytyksii ni piti alottaa hitaasti. Sit laitoin 3mm korun, ja samal viikolla 5mm korun tungin läpi. Sit jonku viikon kahen päästä laitoin 6mm ja sit viikon parin pääst venytin 7mm sukkapuikolla reikää isommaks ja tungin 8mm läpi ja täs oon pysyny monta kuukautta ku ei oo rahaa ostaa uutta venytystä.
      Ja henk koht sattuuyht paljo, paljon venytit 1 tai 3mm kerralla :)

    • 22mm_venytys

      Noh, ite alotin joskus 3mm mutta 2millinen on erittäin hyvä valinta. Aluksihan se sattuu, koska iho ei ole tottunut venyttämiseen, siksi kannattaakin mennä 1mm kerrallaan esim 2mm sen jälkeen 3mm jne jne... mutta kun meet yli 10mm ei enään satu ja voit aloittaa 2mm välein esim 12mm 14mm 16mm jne jne. lopussa reikä näyttää hyvältä eikä näy repeämiä eli korvan lehti on "sileä"

    • Venyttäjälife

      Ite alotin 2mm laitoin vaseliiniä et ei sit tulehtuis ja menis paremmin. Täl hetkel 16mm laitoin joskus 7mm korvaan mut sit otin pois 1pv ja vaihoin jo 10mm ei revenny onneks mun korva venyy helposti esim laitoin 12mm ja sit pari pv odotin ja laitoin sit tän 16mm nyt oon venyttänyt sen vuoden 16mm kesti 6kk. En venytä isommaks oon siis 14v tyttö :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe