Kaveria tallille?

Tallille123

Hei! Olen tässä koittanut etsiä luotetavaa ja mukavaa kaveria tallile ylivieskasta.Kyseessä on tuntitalli jossa tietenkin käy muitakin mutta en oikein voi tutustua sillä yksi samalla luokalla oleva kaverini käy myös samalla tallilla ratsastamassa (minulla oma hevonen) mutta ei anna minun tutustua keneenkään :( sitten vain jättää yksin :I minua tressaa tämä yksi hennkilö sillä menetän ystäviä.... Sillä kaverini kanssa voisimme kuvata videoita ja kaikkea hauskaa. Olen kohta 13vuotias ja toivon että löytyisi joku ylivieskasta koska tarvitsen kipeästi ystävää ;(
Ja jos joku olisi kiinnostunut niin voimme tutustua paremmin :))

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajärvi

      Muuten mut kauheen kaukana. Etin muuten uutta leirikaveria. Jaksaisitko sieltä lähteä alajärvelle asti? Oon 11 v ja mun bff tulee mukaan, mut haluttaisiin uusia ystäviä leirille, koska ei olis järkee olla koko aikaa kahdestaan. Me mennään 2 leirille.

    • Tyttö180

      Hei! Minä käyn ylivieskassa ja olen myös viikon loppuna tulossa käyn ylivieskassa tallilla eli äskeinen päremmin selitettynä käyn siis isälläni ylivieskassa harrastan ratsastusta mutta olen aloittelia olen itse jo 13v mutta olen etsinyt itselleni kaveria jonka kanssa kavisi ratsastaan menen kesällä leirille mutta olisi kiva tuntea joku joka myös ratsastaa ja tykkää hepoista olisi kiva jos voitaisiin olla ystäviä mutta laittaisitko viestiä (olen siis tyttö):)

      • Tyttö180

        Tässä on numero niin voidaan laittaa viestiä ihan tavallista tai whatsapilla jos sulla on 358 40 7730565


      • Tyttö180

        Eli siis tyttö123 olisi kiva jos tutustuttaisiin


      • Tyttö180

        Se olikin tallille123.


      • tallille123

        Juu olisi tosi kiva! :) pelkäsin jo että kukaan ei vastaa :\ Tuota laitan viestiä wapissa niin tutustutaan ensin :)


      • tallille123

        Todella kiva! :) jos tulen puhumaan wapissa? :)


      • tallille123

        Laitan ensin tekstiviestiä :) Ja varmistan että se olet sinä :)


      • Tyttö180

        Selvä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe