Lättäperseet kaikkein kamalampia :(

SeksipyllytIhania

Naisella pitää olla kunnon pylly, jos naisella ei ole muodokasta pyllyä niin se on varsin epäseksikästä ja oikeastaan halut menee neti. Kun on muhkea pylly niin heti halut herää ja tekee mieli naida :) Mikä se oli, joku miss pylly joka voitti kisat, ai ai kun siinä oli nainen minun makuuni! Tässä en nyt todellakaan tarkoita mitään ihmeen läskistä mieletöntä ihrapersettä, ei todellakaan joten te läskimäskit jotka jo kerkesitte kostua niin SORI! muhkealla pyllyllä tarkoitan sopivasti muodokasta ja hieman isoa takamusta, se saa haluni kattoon heti :) kesäisin rannalla joskus kohtaan seksipyllyn ja seuraan häntä niin pitkään kun vain on mahdollista ;) Kunnon seksipyllyjä on aika vähän tarjolla, mutta sellaisen löydyttyä mikään ei estä yrittämästä lähestyä naista ;)

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RiaEcr

      Olen todella pahoillani puolestasi, että seksipyllyt kiinnostaa sinua kovasti, koska olen kirjoituksesti perusteella satavarma että saat in real lifessä rakkautta vain omalta kädeltäsi.
      Ps. Toivottavasti sinulla itselläsi on hyvä pylly, että kaikki menee hyvin.

      • RiaEcr

        Niin ja minä olen tämä ns lättäperse.


      • SeksipyllytIhania
        RiaEcr kirjoitti:

        Niin ja minä olen tämä ns lättäperse.

        Ja minä saan katsoa vain sivusta, niin herkkuja kuin lattanoita.


    • vitunvajakki

      Taidat olla pulkannaru jolla pussit roikkuu polvissa.
      Koita kasvaa edes henkisesti.

      • LättäperseitäOlette

        Ha ha kiva huomata että sanansäilä osuu ja kipeesti näihin vitun lättäperseisiin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe