Mittojanne?

Puliukkomiia

Minkälaiset ovat teidän pituus/paino suhteet?

38

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMuija

      159/46 bmi 18,2
      Tavoitteena vielä 6kg pois

    • puttepusse

      155/70 = LÄSKI! 10 kg ku sais pois niin vois jopa olla tyytyväinen siihen asti et tiputtas seuraavat 10kg. Talvella lihoin aivan jumalottomasti kun olin erakoitunu ja söin semmosta 10 000 kcal päivä

    • elämähukassa----

      159,5 (nousispa tohon 160cm)/36-37kg

      Olen miettinyt, onko teillä laihduttaessanne tavoitepainoa? Kuvitteletteko olevanne sitten tyytyväisiä kun siihen osutte? Luuletteko voivanne sitten lopettaa? Mitä, jos joskus pääsette tavoitteeseenne, onko koko loppuelämänne pyhitetty painon ylläpitämiseen, ettei ainakaan pääsisi nousemaan?

      Itselläni ei koskaan ollut mitään 'tavoitetta', kunhan laihduttelin... Ja nyt sitten kun melkein tuntuu että tämä riittäisi itselleni, en voi lopettaa koska tästä on kehkeytynyt 'harrastus', elämäntapa...
      Jos lopetan laihduttamisen, mitä minulle jää, kun olen tähän uhrannut koko elämäni? Ei ole enää mitään muuta jäljellä

      • elämähukassa-----

        Ohops, tää olikin bulimia palsta


      • katja2512

        Mitä sillä on väliä, että tämä on bulimiapalsta? Luuletko, että vain anorektikot ajattelevat noin?

        Mulla on bulimia ja noi ajatukset ovat niin tuttuja. Minäkin vaan laihduttelen. Ei mitään tavoitetta ole, kunhan menee alemmas vaan. En osaa enää lopettaa. Mikään ei riitä. Tällä hetkellä 163/44 ja siis ihan liikaa.


    • pullukka42

      160cm ja 70kg. Eli 10kg pois on tavoite.

    • ylöselävänmieli

      178cm ja 57 kg. Hyvin on saanu painoa lisää ja toivon, että vielä 2 kg kesään mennessä, niin olisin ekaa kertaa vuosiin normaalipainonen. Tuskin pääsen tavoitteeseen, mutta toivossa on hyvä elää. Miksi laihduttaminen on niin naurettavan helppoa, mutta painon nostaminen työn ja tuskan takana?!!!;

    • Clarissa1

      165 cm/59 kg

    • loolmoi

      156cm / 44kg
      En oo tyytyväinen haluisin olla 37kg D:

    • loolmoi

      Olin laihduttamisen alussa 48kg eli 4kg laihtunut. Eka tavote on 40kg, oon vaan niin surkee laihduttamisessa. BMI on 18.1 eli alipainonen mut siltä ei tunnu

    • 18v

      164cm/34kg

    • Plösö

      175cm/60kg eli 5kg pudotettavaa.

    • L-Ä-S-K-I

      160/42... Läski mielestäni oon tavoite 37

    • kakstoistaplusviis

      Nainen 56v 161cm ja 69kg. Voi kun saisin vaivaiset viisi kiloa pois. Sekin tuntuu toivottomalta. Yhtään ei ainakaan saisi lisää tulla.

    • fattybetty

      17/163/52

    • 158/51
      pitää vielä ravata punnituksissa säännöllisesti, niin ei oikein voi laihduttaa... mutta sitten kun voi, tavoite on 45-47 kg

    • Miumiu5

      175cm / 65 kg ja vituttaa, lihonnut 20 kg

    • ohu

      168/n.100kg nyt lomalla yritän pyöräillä jokapäivä väh.tunnin.

      • space_heikki_

        Meikäl 175/140kg


    • bambieeeh

      169cm/41kg, hahhhaaa ja kaikki sanoo et bulimia muka lihottaa:D

      • onne-ton

        No se nyt riippuu ihan siitä millanen bulimia sulla on. Mulla on aikoja, kun paastoan koko päivän, ja yöllä vasta vedän vatsan täyteen nopeasti ja oksennan heti kaiken pois, niin kyllä siinä putoaa paino kun kamelin häntä. Ja sitten on näitä aikoja kun vaan ahmitaan ja ahmitaan ja oksennetaan kun jaksetaan, niin kyllä siinä aika nopeasti perse leviää >:)


      • bambiehhhhh
        onne-ton kirjoitti:

        No se nyt riippuu ihan siitä millanen bulimia sulla on. Mulla on aikoja, kun paastoan koko päivän, ja yöllä vasta vedän vatsan täyteen nopeasti ja oksennan heti kaiken pois, niin kyllä siinä putoaa paino kun kamelin häntä. Ja sitten on näitä aikoja kun vaan ahmitaan ja ahmitaan ja oksennetaan kun jaksetaan, niin kyllä siinä aika nopeasti perse leviää >:)

        no mä oon just niitä jotka ahmii sen 20000kcal pvässä


    • Miumiu5

      No kyllä se lihottaa jos ei jaksa/ saa oksennetaan kaikkia . Itse olin aiemmin 44 kiloinen (175cm) ja nyt 65kg koska en yksinkertasesti ole jaksanut enää välittää yrjötä joka kerta ja se oksentelusta johtuva jatkuva väsymys oli myös sietämätöntä

    • syöpis

      Viimeinen InBody720 tulos. Tanhuvaaran urheiluopiston mittaamana.
      Ikä 70v, 176cm / 90,7kg.
      Rasva 16,0% ( 10 - 20 )
      Tavoitepaino 89,6kg ( en ota muhetta )!
      Fitnessindeksi 97. Kelpaa itselleni ja vaimolle!

      Paioindeksillä on merkitystä ainoastaan verratessa omaa kehitystään. Absoluuttisena lukuna se on yhtä tyhjän kanssa!

    • llläski

      176cm/52kg. Eli laihtua pitäs... Tavote 48 kg. Onko kellää hyvii neuvoi mil voisin päästä tohon painoon suht nopeesti?

    • kjjhhkhjkhjkbh

      167 cm, 73 kg. Ennen sairastumista 58 kg eli en sanoisi onnistumiseksi.

    • nitoja

      Oonko normaalipainoinen? on jotkut viitanneet minua ylipainoiseksi..

      Noin 145-150cm ja painan vaatteiden kanssa n. 43kg. Urheilen suhteellisen paljon ja aika hyvä lihaskunto. Olen kohta 13v, murrosiän aikana olen lihonut muutaman kilon, sillä terveydenhoitajaikin sanoi että lantio levenee ja rasvakerros tulee joten paino lisääntyy hetkellisesti:Dd Mutta vastauksia???

      • eihätää

        Sä oot hoikka. :) terveydenhoitajas on oikeessa. Se on vaan hetkellistä.


    • onne-ton

      175/60

      tavoite on semmonen 52kg... jos menee alle 45kg niin mun olemus on hyvin luiseva, ja sitä en halua, mutta totuus on se, että en osaa lopettaa laihduttamista.. En oo sitä osannu aikasemminkaan, enkä tule osaamaan nytkään. Niin se vaan menee, että sitä tahtia kun laihtuu, niin samaan aikaan se ''tavoitepaino'' putoaa aina vaan alemmas ja alemmas..... Syömishäiriöklinikka täältä tullaan taas:)

    • miksinäin

      173/68kg aamupaino, iltaan mennessä saattaa nousta jopa 70,5kg. Hyi että olen ällöttävän läski. Olen vasta oksennellut vähän aikaa, mutta paastoaminen ja sitten kun syö ja oksentaa, niin paino pudonnut nopeasti 3-5kg.. tavoitteena 56kg, eli noin 12kg olis pudotettavaa. Ahdistaa kun kivut estää liikkumisen kunnolla niin pitää sitten olla syömättä.

    • miaanaa

      Pituus 161cm ja paino 37,5kg eli painoindeksi 14,5.
      Tavoitepaino on vaan laskenut sitä mukaan mitä laihdun, tällä hetkellä tavoite ollut 37kg.

    • helvetinläski

      163cm/62kg tavoite ois saaha 10kg pois ja sen jälkee varmaa lisää

    • Entäterveysjaelämä

      24v. 163cm ja 64kg. Olen painanut viimeisen kymmenen vuoden sisällä 56-65kg välillä. Luulin että en ole tyytyväinen painooni, mutta säikähdin nyt teidän alle 50kg painoja. Tsemppiä ihmisille! Toivottavasti ette laihdu liikaa!

    • kdkdkdkdkdkslaoasl

      164cm ja 64kg.
      Ennen sairastumista 58kg, alimmillaan 55kg ja korkeimmillaan 71kg.

    • xoxoxxo

      163/43-44kg... ÄLLÖTTÄVÄN läski, alimmillaan paino ollu 36kg ja tavotteena ois paino saaha alle 40kg mut hankaloittaa aika tiheet punnitukset vahtimine

    • LäskiTyttö

      162(?)/55 eli ih vitun läski nolo ällöttävä rasvapallo! Mun luokkalaine oli kyl iha oikees et mä oon Karvinen, samanlaisia pullukoita kumpiki!

    • Shhhh

      Bmi 20! Oon niin läski :'(

    • eijaksateitä

      Voi stana teidän "voi miten läski mä oon 35 kg 164 cm!" Te olette suorastaan alipainoisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe