Neurolepti-injektioista

Injektio50

minut saatiin sairaalassa ollessani huonossa kunnossa ollessani suostumaan neurolepti-injektioon. Koin, että minua painostettiin siihen. Suostuin lopulta siihen, mutta se tuntui todella vastenmieliseltä. Olin yrittänyt aiemmin lopettaa lääkitystä, ja menin sen takia huonoon kuntoon. Totta ihmeessä yritin lopettaa lääkityksen, koska minulle sanottiin, että minun täytyy loppuelämäni syödä niitä. En tietenkään voinut hyväksyä sellaista. Tiedän paljon neuroleptien haittavaikutuksista pitkässä käytössä. Ja lisäksi olin ollut lähes toimintakyvytön, tajunnantaso lasi niin, että en ollut edes läsnä tässä maailmassa j suuret hengitysvikeudet vielä lisäksi. Kokeilisivt psykitrit itse elää tuollist elämää! Injektioista sanon senkin, että minä en ainakaan ala sitoutua juoksemaan minkään piikin perässä hkemn sitä säännöllisesti jostain hoitopaikasta. Pääsin onneksi siitä eroon, mutta se oli kovan työn takana. Eivät meinanneet suostua edes siihen. Varoitan vaan muita suostumaan injektioon. Se merkitsee yleensä loppuelämää sen käyttöä. Siitä ei helpolla päästetä irti. Itse haluan myös matkustella, enkä todellakaan halua olla sitoutunut tuollaiseen.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahslkdnlsa

      Psykiatrinen laitos saattaa olla kuin painajainen Kafkan romaanista.

      Heikossa tilassa olevaa ihmistä aletaan suostuttelemaan toimenpiteisiin, joita hän ei halua. Hymysuiset hoitajat kertovat tarinoita kuinka toimenpiteet toimivat ja kuinka kannattaisi sellainen ottaa... Ihminen on niin väsynyt ettei lopulta jaksa enää kuunnella jankutusta ja suostuu moiseen. Lopputulemana saattaa olla muistin menetys, elinikäinen vamma jne. Niitä ei tietystikään myönnetä, vaan pistetään masennuksen piikkiin.

      Ihmisen pitäisi saada ihmiselle itselleen sopivaa hoitoa, eikä käypäsuositusten mukaista massahoitoa, josta ei ole kaikille apua, vaan jopa haittaa.

      • Lie-atry

        Ihan oikeassa olet. Psykiatriassa jopa opetetaan, että on oikein valehdella ihmisille "hoitojen" todellisesta luonteesta ja vaikutuksesta. Eihän niihin kukaan suostuisi, jos tietäisi mitä niistä todellisuudessa seuraa. Käypähoitosuositukset ovat täysi vitsi tässäkin maassa. Ne ovat lääketeollisuuden vahvasti lobbaamia eikä niillä ole mitään tekemistä lääketieteellisten faktojen tai interventioiden vaikuttavuustilastoijen kanssa.


    • Ketipinoria9v

      Neuroleptit eivät ole ihan viatonta kamaa. Tämän linkin bongasin Lääkärilehdestä. Hyvä, että asiaa nostetaan hiljalleen keskusteluun.

      Olen perehtynyt aiheeseen tarkemmin sen jälkeen kun söin sumussa neuroleptejä 9 vuotta ja ihmettelin, et miten aivotoiminta hidastui niin paljon. :(

      http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0101689

    • 139

      Itselleni ei ole tullut mitään kummempia haittoja, vaikka syön kolmea neuroleptiä samanaikaisesti. Opiskelut sujuvat ihan mallikkaasti.

      Ovat auttaneet oireiluun ihan kivasti.

      • TROLLAUSTA

        OLET TROLLI!!!!!!


      • Niin_on

        Niin on.Psykiatrit ja mt-hoitsut ovat alkaneet kirjoitella lääkemyönteisiä tarinoita näillekin palstoille.Niillä on pelko perseessä siitä että potilaat alkavat uskoa mitä myrkkyjä leptit ja masennuslääkkeet oikeasti on.


      • 1014

        En ole mikään trolli. Tuolla kombinaatiolla olen mennyt eteenpäin jo parisen vuotta.

        Ainakaan en ole enää niin pahasti vainoharhainen kuin nämä lääkekielteiset kirjoittelijat ovat :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe