Miksi DarkFear ei kokeile nettitreffejä?

ihmettelyäDF

DarkFear aina valittaa, että ei tapaa ja ole seurustellut naisten kanssa, koska ei käy baareissa / laivaristeilyllä ja ei käy baareissa / laivaristeilyillä, koska hänellä ei ole ystäviä. Miksi hän etsii naisia juuri noista kahdesta paikasta? Ainakin omien kokemuksien perusteella mukavat naiset eivät viihdy noissa paikoissa useinkaan ja olen löytänyt lähes kaikki tyttöystäväni nettitreffien kautta. Miksi hän ei liity Tinderiin tai johonkin nettitreffisivustolle? Ne ovat kuitenkin nykyaikaisia, avarakatseisia tapoja treffeja EUROOPPALAISIA ihmisiä toisin kuin yrittää iskeä kännisiä tyttöjä baareissa / laivaristeilyllä. Eihän noissa näe, että onko hänellä ystäviä ja treffitkin tapahtuvat yleensä aina kahdestaan.

Harrastukset olisivat myös yksi vaihtoehto, mutta DarkFearin mukaan sellaisiin paikkoihin ei voi mennä yksin *facepalm*

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnTajuuEn

      Ihmeellinen pakkomielle sinulla yhdestä trollista.

    • tekosyitä

      Koska tuo antaa DarkFearilla hyvän tekosyyn olla kohtaamatta todellisuutta hänen arvostaan parisuhdemarkkinoilla. Kun hänelle on ainoastaan yksi vaihtoehto ehto tavata naisia (baarit) ja sinne ei voi mennä ilman kavereita (joita hän voi hankkia ainoastaan baarista) niin tuossa on ikuinen noidankehä tiedossa. Sitten on helppo valittaa tällä palstalla, kun mitään ei voi tehdä ja omaan elämäänsä ei voi vaikuttaa. Tätä harrastavat muutkin palstalaiset, mutta turvautumalla muihin syihin.

      • negaamista

        Taas yritetään syyllistää ätmejä!


      • DarkFear.YTM

        DarkFearin kaltainen YTM saa naisen kuin naisen, ettei hänen tarvitse edes todistaa sitä mitenkään. Riittää, että hän tietää sen itse miten haluttu on. Niitä naisia ehtii sitten deittailla yli 40-vuotiaanakin.


    • Ohnoe

      DF on niin outo hyypiö, että yksikään nainen ei hänestä tule kiinnostumaan. Neljäkymppinen neitsyt-mies joka raivoaa netissä anonyymeille kirjoituksille. Oikein hyvää parisuhdemateriaalia.

      • DarkDate

        Mutta eihän ne naiset sitä tiedä, jos laittaa jonkun hyvän kuvauksen itsestään ja vaikka lakkipäässä olevan kuvan niin edes kalju ei paista. Millainenkohan DarkFearin treffikuvaus olisi... "Moi! Etsin naista joka on vasemmistolainen, asuu vähintään yli 60m2 kaksiossa, hyväksyy Finan sekä siviilipalveluksen. Ei talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä persunaisia tai tulee kirveestä!!! Olen myös pasifisti"


      • ristiriitainen.trolli
        DarkDate kirjoitti:

        Mutta eihän ne naiset sitä tiedä, jos laittaa jonkun hyvän kuvauksen itsestään ja vaikka lakkipäässä olevan kuvan niin edes kalju ei paista. Millainenkohan DarkFearin treffikuvaus olisi... "Moi! Etsin naista joka on vasemmistolainen, asuu vähintään yli 60m2 kaksiossa, hyväksyy Finan sekä siviilipalveluksen. Ei talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä persunaisia tai tulee kirveestä!!! Olen myös pasifisti"

        =DD


      • DarkDate kirjoitti:

        Mutta eihän ne naiset sitä tiedä, jos laittaa jonkun hyvän kuvauksen itsestään ja vaikka lakkipäässä olevan kuvan niin edes kalju ei paista. Millainenkohan DarkFearin treffikuvaus olisi... "Moi! Etsin naista joka on vasemmistolainen, asuu vähintään yli 60m2 kaksiossa, hyväksyy Finan sekä siviilipalveluksen. Ei talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä persunaisia tai tulee kirveestä!!! Olen myös pasifisti"

        Mulla sitä kun onneksi onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä SUVAITSEVAISELLA, NYKYAIKAISELLA JA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla sitä varmaan itselläsi just onkin joku ruma ja kaljuuntunut tukka, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia perkele!!!!!!! Etkä sä ole varmasti koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun eipä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mutta sitten noista mun vaatimuksista sen verran, että ei sillä naisen poliittisella suuntautumisella ole mulle kovinkaan suurta merkitystä, kunhan vaan hyväksyy aivan täysin sen mun sivarivalinnan. Eikä sillä naisen asunnolla ole myöskään mitään merkitystä. Mutta tietenkään mitään ahdasmielisiä persujunttinaisia en huolisi, sillä he eivät muutenkaan hyväksyisi sitä mun sivarivalintaani.


      • SuoliMake9404
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla sitä kun onneksi onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä SUVAITSEVAISELLA, NYKYAIKAISELLA JA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla sitä varmaan itselläsi just onkin joku ruma ja kaljuuntunut tukka, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia perkele!!!!!!! Etkä sä ole varmasti koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun eipä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mutta sitten noista mun vaatimuksista sen verran, että ei sillä naisen poliittisella suuntautumisella ole mulle kovinkaan suurta merkitystä, kunhan vaan hyväksyy aivan täysin sen mun sivarivalinnan. Eikä sillä naisen asunnolla ole myöskään mitään merkitystä. Mutta tietenkään mitään ahdasmielisiä persujunttinaisia en huolisi, sillä he eivät muutenkaan hyväksyisi sitä mun sivarivalintaani.

        Niin, etkä sinä kokeilisi nettideittejä koska kotiseutu, talvisota, persut, somalit, homot, kaljuus, neitsyys, Naisasialooseri, fina, Pirlo, negatiiviset ajatukset, 500 kertaa kirveellä päähän, ahdasmielisyys, laivaristeily, nuoruusvuodet, sivari, yksiö, EUROOPPALAISUUS, tupakointi, sinkut-palsta ja yksinäisyys.


      • Ohnoe

        Älä projisoi homofantasioitasi minuun, sekin homosetä.


    • kaikkeakanssa

      Koska DarkFearin mukaan kaikki ajattelet kaiken aikaa kaikkea negatiivista kaiken maailman nettitreffeistä

    • DarkFear.ei.kirj

      Olen jo qruiser nettipalvelussa. Ehkä minua lykästää :)

      • VASTAANNYT

        KAIKKI TÄÄLLÄ TIETÄVÄT SINUN OLEVAN HC-ATM JA NEITSYT-SETÄ, AINOASTAAN SINÄ ITSE VÄITÄT VASTAAN MUTTA SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ KOSKA KAIKKI MUUT TIETÄVÄT ETTÄ OLET HC-ATM JA AHDASMIELINEN SUVAITSEMATON HÄMÄLÄNEN NEITSYT-SETÄ!!!!! SE KUN ON AIVAN SE JA SAMA MITÄ MIELTÄ SINÄ TÄSTÄ OLET KUN KAIKKI SINUSTA VAIN NEGATIIVISTA AJATTELEVAT KUN OLET HC-ATM JA NEITSYT-SETÄ!!!!!!


      • VASTAANNYT

        SINÄ OLET IKINEITSYT JA MARKKINA-ARVOLTASI HC-ATM!!! SURKEA PASKAHOUSUINEN HÄMÄLÄINEN HC-ÄTMI JOKA EI AHDASMIELISYYTTÄÄN OLE VOINUT SIELLÄ ULKOMAILLA KÄYDÄ KUN EI ÄIDILTÄ LUPAA AUTISTI SAANUT!!! SINÄ KUN TULET VIETTÄMÄÄN SURKEAN ELÄMÄSI HC-ÄTMINÄ TÄMÄN PALSTAN KIUSAAJIEN KIUSATTAVANA!!! NAURETTAVA KESKI-IKÄISTYVÄ NEITSYT-SETÄ JOKA ALISTUU KUIN KOIRA KIUSATTAVAKSI JOKA IKINEN PÄIVÄ!!! EI IHME ETTET USKALLA EDES MISSÄÄN NORMAALIEN IHMISTEN PAIKOISSA KÄYDÄ KUN OLET NIIN ALEMPI TASOINEN JA SURKEA PELLE!!!


    • 1plus18

      Miksi DarkFear et voinut vastata aloittajan asialliseen viestiin?

      • Mä vastasin kyllä siihen tossa samassa viestissä, jossa tosin alussa annoin yhden LANTAPERSEAIVON kuulla kunniansa. Siinähän mä kerroin siitä, että minkälaisia vaatimuksia mulla on naisten suhteen.


      • sdgsdfgsd
        DarkFear kirjoitti:

        Mä vastasin kyllä siihen tossa samassa viestissä, jossa tosin alussa annoin yhden LANTAPERSEAIVON kuulla kunniansa. Siinähän mä kerroin siitä, että minkälaisia vaatimuksia mulla on naisten suhteen.

        Ei sinunlainen hc-ätmi voi mitään naiselta VAATIA, tuskin edes haluaisit naista kun et mitään sen eteen tee, no eihän ätmit kyllä ikinä tee, hc-ätmit varsinkaan.


      • sdgsdfgsd

        Täällä me naisia saavat ja ulkomailla käyvät miehet sinua kiusataan, olet hc-atm sillä sipuli :)


      • Make-suoli

        Hei DarkFear, jos seurustelisit ja nainen vaatisi sua leikkaamaan Devin-tukkasi siistiksi 3 mm siiliksi suhteen päättymisen uhalla, suostuisitko?


      • Make-suoli kirjoitti:

        Hei DarkFear, jos seurustelisit ja nainen vaatisi sua leikkaamaan Devin-tukkasi siistiksi 3 mm siiliksi suhteen päättymisen uhalla, suostuisitko?

        Mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä JOKAISELLA SUVAITSEVAISELLA, NYKYAIKAISELLA JA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!

        Eikä sitä varmasti yksikään SUVAITSEVAINEN JA EUROOPPALAINEN NAINEN vaatisi tai edes ehdottaisi miehelle jotain kaljun/siilitukan leikkaamista, koska niistä kaljuista päistä tykkäävät naiset ovatkin kaikki vaan jotain talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä persujuntteja, jotka eivät edes haluaisi seurustella kenenkään SUVAITSEVAISTEN EUROOPPALAISTEN MIESTEN kanssa.

        Mutta sulla sitä vittu itselläsi varmaan onkin just joku oikein saatanan vitun ruma devil townsendin tukka siinä sun muutenkin rumassa persujuntin paskapäässäsi, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia perkele!!!!!!!!!!!! Etkä sä ole vittu koskaan varmasti edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun eipä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu että oikein vituttaa tollaiset sun kaltaiset saatanan perkeleen LANTAPERSEAIVOT, ETTÄ TEKISI NIIN MIELI LYÖDÄ SULTA KIRVEELLÄ POIKKI SE SUN RUMA DEVIL TOWNSENDIN TUKKA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIPÄ SITÄ TOLLAISET SUN KALTAISET SAATANAN LANTAPERSEHINTTIAIVOT VOI KOSKAAN NÄYTTÄÄ MILTÄÄN ANDREA PIRLON KALTAISILTA SUVAITSEVAISILTA EUROOPPALAISILTA MIEHILTÄ PERKELE, KUN TEILLÄ SITÄ VITTU PITÄÄKIN PERKELE OLLA VITTU VAAN JOKU SAATANAN RUMA JA KALJUUNTUNUT TUKKA PERKELE, KUN ETTE VOI VITTU EDES NIITÄ FINA-TABLETTEJA PERKELE SYÖDÄ SEN TEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENNE TAKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! JA ETTEKÄ VITTU VOI EDES HARKITA KOSKAAN SITÄ HIUSTENSIIRTOON MENEMISTÄ JA PAREMMAN TUKAN HANKKIMISTA, KUN EIPÄ NE TEIDÄN AATETOVERIT, ELI NE AHDASMIELISET PERSUJUNTIT KUITENKAAN HYVÄKSYISI SITÄ FINA-TABLETTIEN SYÖMISTÄ JA HIUSTENSIIRTOA SEN HEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • nihhhhhhhhh
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä JOKAISELLA SUVAITSEVAISELLA, NYKYAIKAISELLA JA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!

        Eikä sitä varmasti yksikään SUVAITSEVAINEN JA EUROOPPALAINEN NAINEN vaatisi tai edes ehdottaisi miehelle jotain kaljun/siilitukan leikkaamista, koska niistä kaljuista päistä tykkäävät naiset ovatkin kaikki vaan jotain talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä persujuntteja, jotka eivät edes haluaisi seurustella kenenkään SUVAITSEVAISTEN EUROOPPALAISTEN MIESTEN kanssa.

        Mutta sulla sitä vittu itselläsi varmaan onkin just joku oikein saatanan vitun ruma devil townsendin tukka siinä sun muutenkin rumassa persujuntin paskapäässäsi, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia perkele!!!!!!!!!!!! Etkä sä ole vittu koskaan varmasti edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun eipä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vittu että oikein vituttaa tollaiset sun kaltaiset saatanan perkeleen LANTAPERSEAIVOT, ETTÄ TEKISI NIIN MIELI LYÖDÄ SULTA KIRVEELLÄ POIKKI SE SUN RUMA DEVIL TOWNSENDIN TUKKA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIPÄ SITÄ TOLLAISET SUN KALTAISET SAATANAN LANTAPERSEHINTTIAIVOT VOI KOSKAAN NÄYTTÄÄ MILTÄÄN ANDREA PIRLON KALTAISILTA SUVAITSEVAISILTA EUROOPPALAISILTA MIEHILTÄ PERKELE, KUN TEILLÄ SITÄ VITTU PITÄÄKIN PERKELE OLLA VITTU VAAN JOKU SAATANAN RUMA JA KALJUUNTUNUT TUKKA PERKELE, KUN ETTE VOI VITTU EDES NIITÄ FINA-TABLETTEJA PERKELE SYÖDÄ SEN TEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENNE TAKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! JA ETTEKÄ VITTU VOI EDES HARKITA KOSKAAN SITÄ HIUSTENSIIRTOON MENEMISTÄ JA PAREMMAN TUKAN HANKKIMISTA, KUN EIPÄ NE TEIDÄN AATETOVERIT, ELI NE AHDASMIELISET PERSUJUNTIT KUITENKAAN HYVÄKSYISI SITÄ FINA-TABLETTIEN SYÖMISTÄ JA HIUSTENSIIRTOA SEN HEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Voitko linkittää kuvan että miltä näyttää persujunttinainen ja miltä suvaitsevainen ja eurooppalainen nainen niin saataisiin vähän selvyyttä että mistä oikein puhutaan?

        Niin ja olisit kyllä voinut silloin nuorempana vaan käydä suosiolla sen armeijan niin nykyään kelpaisit sitten myöskin niille persujunttinaisille ja voisit rauhallisin mielin pitää klanipäätä eikä tarttis joidenkin vitun eturauhasmyrkkyjen kanssa läträtä ja pelleillä.


      • sdgsdfgsd kirjoitti:

        Täällä me naisia saavat ja ulkomailla käyvät miehet sinua kiusataan, olet hc-atm sillä sipuli :)

        JA MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN SAATANAN HC-ÄTMI, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ VITUN SAATANAN PERKELEEN KIRVEENTERÄN ALLE KUULUVA TAPPOLISTALLA OLEVA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIN VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU KYLLÄ SE KIUSAAMINEN VIELÄ LOPPU SAATANA, KUN SITÄ MUUTAMAN IHMISEN KIRVEELLÄ VIELÄ JOKU KAUNIS PÄIVÄ TAPPAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!! SUA SITÄ VITTU TEKISIKIN MIELI VÄHINTÄÄN PARIKYMMENTÄ KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN LYÖDÄ SAATANA, NIIN KYLLÄ SIINÄ VITTU SULLAKIN SAATANAN PERKELEEN VITUN LANTAPERSEAIVOLLA VITTU LOPPUISI SE SAATANAN PASKAN PUHUMINEN JA VALEHTELU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • nihhhhhhhhh kirjoitti:

        Voitko linkittää kuvan että miltä näyttää persujunttinainen ja miltä suvaitsevainen ja eurooppalainen nainen niin saataisiin vähän selvyyttä että mistä oikein puhutaan?

        Niin ja olisit kyllä voinut silloin nuorempana vaan käydä suosiolla sen armeijan niin nykyään kelpaisit sitten myöskin niille persujunttinaisille ja voisit rauhallisin mielin pitää klanipäätä eikä tarttis joidenkin vitun eturauhasmyrkkyjen kanssa läträtä ja pelleillä.

        No ei ne talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet ahdasmieliset persujunttinaiset välttämättä eroa kovin paljoa niistä SUVAITSEVAISISTA JA EUROOPPALAISISTA NAISISTA, kun taas miesten kohdalla se ero on yleensä hyvinkin usein paljon paremmin huomattavissa. Naisten kohdalla kun sen eron huomaa parhaiten vaan niistä mielipiteistä ja asenteista, eikä niinkään siitä ulkonäöstä.

        Mua ei edes kiinnosta jotkut ahdasmieliset persujunttifasistinaiset, sillä mä olenkin kiinnostunut vain ja ainoastaan niistä SUVAITSEVAISISTA EUROOPPALAISISTA NAISISTA, sillä olenhan mä kuitenkin myös itseSUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES, enkä mikään vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti, joka suosisi jotain persujunteille tyypillistä rumaa ja kaljuuntunutta tukkaa.

        Ja sun on aivan turha tulla mua näissä asevelvollisuusvalinnoissa neuvomaan, koska SUVAITSEVAISENA EUROOPPALAISENA MIEHENÄ sitä sivaria parempi valinta olisi ollut mulle vain se totaalikieltäytyminen tai vapautuksen hankkiminen. Nämä ovatkin just niitä JOKAISEN SUVAITSEVAISEN, NYKYAIKAISEN JA EUROOPALAISEN MIEHEN vaihtoehtoja sen asevelvollisuuden suorittamiseen täällä talvisotasuomessa, sillä eipä siellä SUVAITSEVAISISSA EUROOPAN MAISSA edes ole tätä suomen kaltaista asevelvollisuuspakkoa, kun ei siellä ole mitään tarvetta ylläpitää sitä asevelvollisuutta sotaveteraanien ja muiden sodan kokeneiden vanhusten muiston kunniaksi, kuten meillä suomessa.

        Kyllä teki hyvää, kun sai kerrankin sanoa tällä palstalla oikein suoran totuuden asevelvollisuudesta ja niistä syistä, jonka vuoksi sitä järjestelmää tässä maassa ylläpidetään. Sitä kun ei koskaan tätä totuutta kuule tällä palstalla.


      • Hämettäeilasketa

        Monessako SUVAITSEVAISESSA EUROOPPALAISESSA MAASSA olitkaan matkustellut?


      • nihhhhhhhhhh
        DarkFear kirjoitti:

        No ei ne talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet ahdasmieliset persujunttinaiset välttämättä eroa kovin paljoa niistä SUVAITSEVAISISTA JA EUROOPPALAISISTA NAISISTA, kun taas miesten kohdalla se ero on yleensä hyvinkin usein paljon paremmin huomattavissa. Naisten kohdalla kun sen eron huomaa parhaiten vaan niistä mielipiteistä ja asenteista, eikä niinkään siitä ulkonäöstä.

        Mua ei edes kiinnosta jotkut ahdasmieliset persujunttifasistinaiset, sillä mä olenkin kiinnostunut vain ja ainoastaan niistä SUVAITSEVAISISTA EUROOPPALAISISTA NAISISTA, sillä olenhan mä kuitenkin myös itseSUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES, enkä mikään vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti, joka suosisi jotain persujunteille tyypillistä rumaa ja kaljuuntunutta tukkaa.

        Ja sun on aivan turha tulla mua näissä asevelvollisuusvalinnoissa neuvomaan, koska SUVAITSEVAISENA EUROOPPALAISENA MIEHENÄ sitä sivaria parempi valinta olisi ollut mulle vain se totaalikieltäytyminen tai vapautuksen hankkiminen. Nämä ovatkin just niitä JOKAISEN SUVAITSEVAISEN, NYKYAIKAISEN JA EUROOPALAISEN MIEHEN vaihtoehtoja sen asevelvollisuuden suorittamiseen täällä talvisotasuomessa, sillä eipä siellä SUVAITSEVAISISSA EUROOPAN MAISSA edes ole tätä suomen kaltaista asevelvollisuuspakkoa, kun ei siellä ole mitään tarvetta ylläpitää sitä asevelvollisuutta sotaveteraanien ja muiden sodan kokeneiden vanhusten muiston kunniaksi, kuten meillä suomessa.

        Kyllä teki hyvää, kun sai kerrankin sanoa tällä palstalla oikein suoran totuuden asevelvollisuudesta ja niistä syistä, jonka vuoksi sitä järjestelmää tässä maassa ylläpidetään. Sitä kun ei koskaan tätä totuutta kuule tällä palstalla.

        No ei kyllä enemmistö suomalaisista naisista mitään persujuntteja ole. Tosin voi olla ettet itse ole kyllin hyvin koulutettua, älykästä ja suvaitsevaista seuraa niille suvaitsevaisille, eurooppalaisille naisille.


      • Bonjourmösjöö
        nihhhhhhhhhh kirjoitti:

        No ei kyllä enemmistö suomalaisista naisista mitään persujuntteja ole. Tosin voi olla ettet itse ole kyllin hyvin koulutettua, älykästä ja suvaitsevaista seuraa niille suvaitsevaisille, eurooppalaisille naisille.

        Darkkis kun puhuu vain suomea, hitaasti ja hämeen murretta, ei sitä varmaan paljon suvaitsevaisten ja kielitaitoisten eurooppalaisten naisten kanssa mistään juteltaisikaan


      • Hämettäeilasketa kirjoitti:

        Monessako SUVAITSEVAISESSA EUROOPPALAISESSA MAASSA olitkaan matkustellut?

        No oon mä käynyt mm. Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä. Eli kyllä sitä mullakin on tullut matkailtua ja Eurooppaa nähtyä.


      • nihhhhhhhhhh kirjoitti:

        No ei kyllä enemmistö suomalaisista naisista mitään persujuntteja ole. Tosin voi olla ettet itse ole kyllin hyvin koulutettua, älykästä ja suvaitsevaista seuraa niille suvaitsevaisille, eurooppalaisille naisille.

        Kyllä sitä tästä maasta vaan löytyy paljon niitä persujunttinaisia ja oon itsekin heitä paljon tavannut, joten tiedän kyllä oikein hyvin mistä nyt puhun.

        Vaikka nyt en olekaan mikään korkeasti koulutettu, niin olen kyllä silti oikein fiksu ja suvaitsevainen mies ja tulenkin oikein hyvin juttuun just kaikkien SUVAITSEVAISTEN EUROOPPALAISTEN naisten kanssa, eli kyllä mä oon heille oikein hyvää seuraa.


      • 32r23r
        DarkFear kirjoitti:

        No oon mä käynyt mm. Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä. Eli kyllä sitä mullakin on tullut matkailtua ja Eurooppaa nähtyä.

        Suomalaisten junttien vakkari kohteet tallinna ja tukholma eivät kyllä saa aikaa kuin juntin leiman, kyllä sinun ikäisen miehen pitäisi olla jo matkustanut muuallakin kuin noissa perusjunttipaikoissa ollaksesi kansainvälinen.


      • 32r23r kirjoitti:

        Suomalaisten junttien vakkari kohteet tallinna ja tukholma eivät kyllä saa aikaa kuin juntin leiman, kyllä sinun ikäisen miehen pitäisi olla jo matkustanut muuallakin kuin noissa perusjunttipaikoissa ollaksesi kansainvälinen.

        No onneksi mulla on sentään oikein hyvä ja oikeastaan kaikein paras syy siihen, että miksi en ole mihinkään matkustellut. Nimittäin se, kun ei ole ollut koskaan sitä matkaseuraa ja eipä sitä koskaan nuori mies voi yksin mihinkään ulkomaille lähteä, kun kaikki muut ihmiset kuitenkin siitä vaan kaikkea negatiivista ajattelisivat, jos sitä nuori mies olisi lähtenyt yksin ulkomaille ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret ovat siellä kuitenkin yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.

        Eikä siellä ulkomailla muutenkaan yksin aika kuluisi ollenkaan, kun ei olisi juttuseuraa mukana ja sitten kävisi aika vaan pitkästyttäväksi ja tylsäksi, kun ei olisi ketään kenen kanssa sitä voisi jutella ja jakaa niitä matkakokemuksia, niin kyllä sitä yksin ollessa on vaan aina parempi olla sitten kokonaan lähtemättä ja varmasti kaikki naiset tämän myös hyvin ymmärtävät.


      • wregre
        DarkFear kirjoitti:

        No onneksi mulla on sentään oikein hyvä ja oikeastaan kaikein paras syy siihen, että miksi en ole mihinkään matkustellut. Nimittäin se, kun ei ole ollut koskaan sitä matkaseuraa ja eipä sitä koskaan nuori mies voi yksin mihinkään ulkomaille lähteä, kun kaikki muut ihmiset kuitenkin siitä vaan kaikkea negatiivista ajattelisivat, jos sitä nuori mies olisi lähtenyt yksin ulkomaille ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret ovat siellä kuitenkin yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.

        Eikä siellä ulkomailla muutenkaan yksin aika kuluisi ollenkaan, kun ei olisi juttuseuraa mukana ja sitten kävisi aika vaan pitkästyttäväksi ja tylsäksi, kun ei olisi ketään kenen kanssa sitä voisi jutella ja jakaa niitä matkakokemuksia, niin kyllä sitä yksin ollessa on vaan aina parempi olla sitten kokonaan lähtemättä ja varmasti kaikki naiset tämän myös hyvin ymmärtävät.

        Noin siis vammaisten nuorten miesten kohdalla, nuoret miehet matkailevat tietenkin yksin aivan kuten kaikki muutkin normaalit ihmiset.. mutta sinun kaltainen jälkeenjäänyt tietenkin tarvitsee avustajan hoitamaan puolestaan asioita, ja haihduttamaan negatiivisten ajatusten harhaa.


      • cantyouread
        DarkFear kirjoitti:

        Mä vastasin kyllä siihen tossa samassa viestissä, jossa tosin alussa annoin yhden LANTAPERSEAIVON kuulla kunniansa. Siinähän mä kerroin siitä, että minkälaisia vaatimuksia mulla on naisten suhteen.

        Luitko edes aloittajan kysymystä? Hän ei kysynyt millaista naista olet etsimässä vaan miksi et mene nettitreffeille tai käytä Tinderiä? Niiden käyttämiseen ei vaadita paljon ystäviä ja voisivat olla hyvä tapa lähestyä naisia, jos oikeassa elämässä se on haastavaa.


    • Anonyymi

      JA MÄ SITÄ KUN EN OLEKAAN MIKÄÄN VITUN SAATANAN HC-ÄTMI, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ VITUN SAATANAN PERKELEEN KIRVEENTERÄN ALLEKUULUVA TAPPOLISTALLA OLEVA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIN VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU KYLLÄ SE KIUSAAMINEN VIELÄ LOPPU SAATANA, KUN SITÄ MUUTAMAN IHMISENKAUNIS PÄIVÄ TAPPAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!! SUA SITÄ VITTU TEKISIKIN MIELI VÄHINTÄÄN PARIKYMMENTÄ KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN LYÖDÄ SAATANA, NIIN KYLLÄ SIINÄ VITTU SULLAKIN SAATANAN PERKELEEN VITUNLANTAPERSEAIVOLLA VITTU LOPPUISI SE SAATANAN PASKAN PUHUMINEN JA VALEHTELU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Oletko jo menettänyt neitsyytesi?

    • Anonyymi

      minu vaimo ei kokeile nettitreffejä

      T: Yussuf

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe