Oletko demiseksuaali?

demittäjä

Demiseksuaali : henkilö joka kokee seksuaalista vetovoimaa vain romanttiseen partneriinsa

24

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipukka

      Olen selkeästi.

    • noewnwhjn

      En. Mutta suurin osa tuntemistani nörteistä on. Onkohan yleisempää nörteillä kuin muilla, sukupuolesta riippumattta?

      • sinäköseootkin

        Mikä ihme on nörtti?


      • Cftyyhft
        sinäköseootkin kirjoitti:

        Mikä ihme on nörtti?

        Semmoinen narukätinen tietokoneolmi


      • Ruminhylkiö
        sinäköseootkin kirjoitti:

        Mikä ihme on nörtti?

        Sellainen kun minä. Valkoinen kalpea iho ja keltainen tukka mallia jukolalanjussi keskijakauksella. Tällänen 165cm vetelä olmi jolla on perse leveämpi kuin hartiat ja vatsa roikkuu ja iso läskipää.


      • aikuisten.oikeesti

        Nyt et taida tietää mitä OLMI tarkoittaa.
        En todellakaan usko et sinuun pätee määritelmä olmista.
        OLMI = selkärangaton ja tunteeton toisen hyväksi käyttäjä!
        Pelkästään toi `tunteeton` sulkee melkein olmi määritelmän ulos.
        Toisaalta onhan sadistilla tunteet, vaikka on uhriaan kohtaan lähes tunteeton,
        ja usein sadistista voi käyttää määritelmää OLMI.
        Mutt ei kuitenkaan aina...esim. S/M pariskunta.
        Tämän vuoden alussa käytiin pitkä keskustelu juur´ tästä S/M aiheesta, työpaikalla.


      • yunaG
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Nyt et taida tietää mitä OLMI tarkoittaa.
        En todellakaan usko et sinuun pätee määritelmä olmista.
        OLMI = selkärangaton ja tunteeton toisen hyväksi käyttäjä!
        Pelkästään toi `tunteeton` sulkee melkein olmi määritelmän ulos.
        Toisaalta onhan sadistilla tunteet, vaikka on uhriaan kohtaan lähes tunteeton,
        ja usein sadistista voi käyttää määritelmää OLMI.
        Mutt ei kuitenkaan aina...esim. S/M pariskunta.
        Tämän vuoden alussa käytiin pitkä keskustelu juur´ tästä S/M aiheesta, työpaikalla.

        Olmi viittaa ihon kalpeaan värisävyyn. Olmi - pimeässä elävä vesilisko, jolla ei ole pigmenttiä.

        Ainakaan itse en ole vastaavaa vertausmääritelmää ikinä kuullut.


      • aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Nyt et taida tietää mitä OLMI tarkoittaa.
        En todellakaan usko et sinuun pätee määritelmä olmista.
        OLMI = selkärangaton ja tunteeton toisen hyväksi käyttäjä!
        Pelkästään toi `tunteeton` sulkee melkein olmi määritelmän ulos.
        Toisaalta onhan sadistilla tunteet, vaikka on uhriaan kohtaan lähes tunteeton,
        ja usein sadistista voi käyttää määritelmää OLMI.
        Mutt ei kuitenkaan aina...esim. S/M pariskunta.
        Tämän vuoden alussa käytiin pitkä keskustelu juur´ tästä S/M aiheesta, työpaikalla.

        Kiitos tästä, olenkin tässä ihmetellyt joidenkin naisten käyttämää olmi määritelmää, eli mitä se pitää sisällään.

        Persiistä ovat, eli siis olmeja. :)


    • demiseksuaali

      Itse en pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa vaikka olisi miten hyvän näköinen tahansa, jos minulla ei ole mitään muita tunteita häntä kohtaan. Eli olen varmaan demiseksuaali.

      • 00000000000000000000

        Sama täällä vuosi mallia -62 en voi harrastaa seksiä jos ei ole tunteita miestä kohtaan.


    • Naisasialooseri

      Pidän enemmän vanhemmista miehistä kuin naisista. Minkä se tekee minusta?

      • olisikohan

        Homoseksuaalin?


    • RumaJaNössö

      En ole moisesta ennen kuullutkaan mutta ehdottomasti olen! Siksi mun on vaikea käsittää miksi se ulkonäkö on tärkeä kun mulle ihastumiseen ja haluamiseen ei riitä se ulkonäkö vaan muut jutut eli en voisi harrastaa seksiä vaan seksin itsensä vuoksi vaikka olisi kuinka yleisesti "seksuaalisesta haluttavasta" henkilöstö kyse.

      • aikuisten.oikeesti

        Määritelmän olin kuullut jo aikaisemmin.
        Muuten allekirjoitan sun puhees kokonaisuudessaan.


    • vanhat.arvot.kunniaan

      Ennen demiseksuaalisuus tarkoitti tavallista sinkku- ja parisuhdeihmistä, mutta nykyään se on niin harvinaista, että vaaditaan jo oma termi asialle

    • 1passion

      Kaipa minä tuohon kategoriaan menen jos en koe seksuaalista vetovoimaa kehenkään muuhun kuin mieheeni.

      • hush.pois

        Miksi olet Sinkut- palstalla, jos sinulla on mies?


      • 1passion
        hush.pois kirjoitti:

        Miksi olet Sinkut- palstalla, jos sinulla on mies?

        Minulla on osa-aikatyö ja kun mieheni on töissä keksin itselleni tekemistä. 10 tuntia yksin odottamassa on pitkä aika päivällä. Siivoan, käyn lenkillä, luen kirjoja, jumppaan ja teen ruoan miehelleni ym. mutta silti aikaa riittää. Yksi ihan hauska viihteen muoto on lukea keskusteluja suomi24:stä. Käyn lukemassa monia erilaisia aiheita, ei vain sinkut puolta. Täällä on monesti sellaisia asioita jotka voi herättää puoleen jos toiseen tunnetiloja.

        Välillä täällä on myös aloituksia joihin saatan vastata koska ne eivät liity millään tavoin sinkkuuteen vaan ihan yleiseen mielipiteen asioista tai parisuhteesta, kuten tämän keskustelun aloitus. Olen myös ollut sinkku ja on minulla siitäkin ajasta kerrottavaa :)


      • hrhrhhrhrhr

        .... Onko miehesi jännämies?


      • 1passion kirjoitti:

        Minulla on osa-aikatyö ja kun mieheni on töissä keksin itselleni tekemistä. 10 tuntia yksin odottamassa on pitkä aika päivällä. Siivoan, käyn lenkillä, luen kirjoja, jumppaan ja teen ruoan miehelleni ym. mutta silti aikaa riittää. Yksi ihan hauska viihteen muoto on lukea keskusteluja suomi24:stä. Käyn lukemassa monia erilaisia aiheita, ei vain sinkut puolta. Täällä on monesti sellaisia asioita jotka voi herättää puoleen jos toiseen tunnetiloja.

        Välillä täällä on myös aloituksia joihin saatan vastata koska ne eivät liity millään tavoin sinkkuuteen vaan ihan yleiseen mielipiteen asioista tai parisuhteesta, kuten tämän keskustelun aloitus. Olen myös ollut sinkku ja on minulla siitäkin ajasta kerrottavaa :)

        "Täällä on monesti sellaisia asioita jotka voi herättää puoleen jos toiseen tunnetiloja."

        Tuo on varmastikin yksi koukuttava syy tällä palstalla, itse pyrin nyt valikoimaan hieman paremmin, mitä tunteita mukaani täältä nappaan, itse kuormitun tunne ärsykkeistä ja laittaa "väsyttämään", jos ei hieman yritä hallita sitä.


      • 1passion
        hrhrhhrhrhr kirjoitti:

        .... Onko miehesi jännämies?

        Määrittele ensin "jännämies".


      • 9plus3
        1passion kirjoitti:

        Määrittele ensin "jännämies".

        Palstalaisten "jännämies" tarkoittaa miestä jolla on mahdollisuuksia saada nainen.


      • 1passion
        MGTOW kirjoitti:

        "Täällä on monesti sellaisia asioita jotka voi herättää puoleen jos toiseen tunnetiloja."

        Tuo on varmastikin yksi koukuttava syy tällä palstalla, itse pyrin nyt valikoimaan hieman paremmin, mitä tunteita mukaani täältä nappaan, itse kuormitun tunne ärsykkeistä ja laittaa "väsyttämään", jos ei hieman yritä hallita sitä.

        Ymmärrän mitä tarkoitat :) Silloin on vain rajattava käyttöä vaikka kuinka tuntuisi helpolle mennä vain lukemaan ja ihmettelemään tämänkin palstan menoa.


      • 1passion
        9plus3 kirjoitti:

        Palstalaisten "jännämies" tarkoittaa miestä jolla on mahdollisuuksia saada nainen.

        Minä olen saanut hänet ja hän minut. Hyvä niin.

        Aika usein tuohon jännämies termiin on täällä törmännyt, aina ei voi tietää mitä kukin ihan tarkkaan sillä tarkoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe