vimouska-fi.net kokemuksia

Nikefan

Mä oon ostamassa uusia lenkkareita ja selailin niitä just netistä kunnes törmäsin yllä olevaan sivustoon, josta löytyi ihania kenkiä TODELLA halvalla, mutta vähän epäilyttää kun Niken lenkkarit jotka normaalisti on yli 130€ on siellä nyt 47€, mutta silti houkuttaisi tilata et en nyt tiedä onko ihan täys huijaus kun suomen kielikin oli jossain aika epäselvää että niin...
Mutta siis olisko teillä mitään kokemuksia kyseisestä sivustosta? Uskallanko tilata? Onko aidot? Mistä päin maailmaa oikeen tulee ja meneekö tullista ? Onko laatu hyvää ?

Kiitos jo etukäteen :)

10

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AF1

      Oon ite kelannu just kans et viittiskö tuolta tilata...
      Jos jollain on kokemuksia niin tänne vaan!

    • Nikefan

      No niin, tilasin ne justiinsa, katsotaan mitä ovat kun tulevat, jos tulevat :)

      • AF1

        Raportoi tänne, kiinnostaa tosiaan...
        Tahtoisin vain Air Force onet :D


      • kakkuli

        Joo muakin kiinnostaa ku haluaisin ne nike roshe runit:)


    • Fugazi

      Jos se kuulostaa liian hyvältä, niin se melkein aina on. Haiskahtaa hyvin hyvin hyvin paljon huijaukselta.

      -Etusivulla esillä oleva Paypal puuttuu maksutavoista kokonaan.

      -Suojattu yhteys puuttuu asiakastietoja kerättäessä ja maksutavaksi kelpaakin ainoastaan luottokortti.

      -Sivulla käytetty kieli on harvinaisen kamalaa GoogleTranslatorMössöä

      Nikefan voi korjata, mikäli olen väärässä ja tennarit löysivät tiensä perille. Ite en tilaisi.

    • haluaatietää

      Tuliko kengät?

    • nikefree

      niin mitä törmäsi?

    • Boogiista

      Ei kannata tilata tuolta mitään!!

    • Ssantsa

      Heippa, itse tilasin kyseiseltä sivulta kengät. Itse en niin välitä ovatko todellisuudessa aidot vai feikit kun sali kengiksi tulee. Anyway tilasin kengät en heti saanut tilausvahvistusta vasta 2-3 päivän kuluttua mikä oli DHL:n kuittaus. Eli en saanut kyseisen vimouskan tilausvahvistusta lainkaan. DHL:n kautta pystyin seuraamaan tilausta tuli Hong Kongista asti (eli Varmaa 99% piraatti tavaraa ) odotin kenkiä aika lailla 3vk kunnes sain DHL:ltä tulli maksu kirjeen ja täydennyksiä yrityksen lähettämän tuotteen tuote tietojen puutteellisuudesta. DHL Lasku oli noin 34€ eli kengät tulivat sen 100€ maksamaan "muka halvat " pyh .. Viikko DHL laskun jälkeen (tänään ) sain rakkaat tilaamani kengät, mutta kun avasin lähetyksen ni kengät olivat VÄÄRÄT .. Ovat ihan saman näköset kun aidot hyvää matskua yms, mutta en ole mikään Nike kenkien asian tuntija niin en mene sen tarkemmin kommentoimaan ovatko aidot vai ei . Sivusto on vähän hämärä, joten saa nähä saanko kenkiä ikinä vaihdettua / rahoja takaisin . Lähetin nyt kyseiselle yritykselle meiliä väärästä tuotelähetyksestä.

    • nikepoika

      Tilasin kengät ja siinä kyllä vähä kesti ennen ku sain ne mutta hyvät on sain sellaset kengät kun halusin. Kengät tulee singaporesta ja tullin läpi menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe