OnePlus One tilaaminen

cpn

Eli olin tuossa tilaamassa Oneplus One puhelinta oneplusone.fi sivulta ja sieltä foorumilta luin että puhelimen voi tilata creditiliää tai depitillä ilman paypal tiliä (as aguest) niin mietitytti että oliko se as aguest osio tämä kohta: http://gyazo.com/5839a1ce2dda90bbbe4550fcff629a7a ja täytin tuon ja painoin tuota continue ja sen jälkeen "pay now" sen jälkeen tuli tälläinen ikkuna siihen: http://gyazo.com/6240c2a95fae45f5911375280aaa0a0e ja tässä kohtaa tipahtin kärryiltä ja mietin tuliko se tilattua, kun sitä "pay now" tuli painettua. Hämmennyksessäni täytin myös tuonkin osion samoilla depit tunnuksilla millä olin tuon as a guest kohdankin täyttänyt ja ilmoitti sitten tätä http://gyazo.com/dd839c6fe9a38a18cdc2666b9f59568d Sitten mietin tuota "you have 1 activated card in your account" kohtaa. Osto hämmensi niin paljon että päätin painaa tuota cancel and return to da sheng international trade co, limited. linkkiä. Osaisiko joku kertoa kävikö jotain vikaan tuossa tilaamisyrityksessä?

13

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaa Paypalin kautta niin hoituu helpommin. Ei kannata tehdä itselleen liian hankalaksi tätä tilaamista.

      • Tullauksesta

        En ole aloittaja mutta kun itse tilasit niin maksoit ilmeisesti Paypallin kautta tuon, menikö tilaus tullattavaksi kuitenkin, eli pitikö tullista tuo noutaa ja paljonko tuli maksamaan?


      • Tullauksesta kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta kun itse tilasit niin maksoit ilmeisesti Paypallin kautta tuon, menikö tilaus tullattavaksi kuitenkin, eli pitikö tullista tuo noutaa ja paljonko tuli maksamaan?

        Minulle ja suurimmalle osalle One Plus suomalais tilaajista One Plus tuli Britanniasta ja näin ei tullimaksua tai veroa tule koska kyseessä on EU maa.


      • Tullauksesta
        kannyman kirjoitti:

        Minulle ja suurimmalle osalle One Plus suomalais tilaajista One Plus tuli Britanniasta ja näin ei tullimaksua tai veroa tule koska kyseessä on EU maa.

        Aaa, joo no sitten ei tietenkään mene tulliin jos on EU maa.
        Hyvä tietää tuokin.


    • Oneplus2
    • Suomestaplus2

      Miksette tilaa saunalahdelta, miksi ulkomailta?

      • finlandman

        aloittaja puhuu oneplusonesta,sitä ei suomesta saa


    • ihmettelijä2

      No miksi hemmetissä pitää tilata vanha huonompi malli joka maksaa vieläkin suhteettoman paljon uuteen 2 verrattuna. Kohta tulee 3 niin miksi ette osta sitä sitten kun tulee. Ei halvalla hyvää myydä, kauppiaat sen ainakin tietää

    • Oneplus2

      https://oneplus.net/fi/oneplus-2 kautta hinta on 319€ ja https://oneplus.net/2

      Hinta on 299$ onko se niin että kalleimmassa hinnassa on mukana tullimaksu? Ja halvempi tulee suoraan kiinasta ja joutuu ehkä maksamaan tullin !
      Osaako kukaan vastata? Kysymys koski oneplus 2 puhelinta saunalahden kautta ei saa tällä hetkellä kyseistä puhelinta

      • eurohintainen

        Tuo dollarihinta on USA:n sivulla, kelaa alas ja oikeassa alareunassa on maan merkki. Epäilyttää, ettei siltä voi tilata tai se sitten muuttaa sen Suomi sivuksi. Näin epäilen, se vain on halvempi Usahan, onko sitten valuuttakurssit tai vastaavat takana. Joka tapauksessa tilata pitänee suomi sivulta. Mikähän se sitten on, ettei Elisalta saa, onko ne muka loppu.


      • eurohintainen

        Siis sieltä alareunasta maan lipun kohdalta klikkaamalla voi valita Suomi.


      • eurohintainen

        Elisashopit Yrityksille jälkitoimitus hinta on 257 euroa
        https://oma.elisa.fi/yrityksille/kauppa#!/puhelimet-ja-tabletit/oneplus-2-0

        Tuo hinta kuulostaa oikealta. Yksityisellä puolella tulossa on lisää puhelimia, hintaa en tiedä siellä onko sama, mutta ite odottasin, enkä tilaisi suoraan nyt oneplussalta. Voi vaikka kysyä Elisalta.


      • eurohintainen

        No kysyin sitä Online-myyjältä. Hinta on 319 euroa yksityisille, yrityksille hintaan ei sisälly ALV. Pitäisi tulla heille viikolla 23 maanantai, 06. – sunnuntai, 12. kesäkuu 2016, jos nyt muistan oikein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe