DarkFearin sadat kiusaajat! Nimenhuuto!

Kiusaaja1

Kaikkihan sitä tietävät että neitsyt-setä ja hc-ätmi DarkFearia kiusaa täällä oikea armeija armeijan käyneitä oikeita miehiä! Eiköhän pidetä nimenhuuto niin saa neitsyt-setä taas tuta kaiken sen negatiivisen ajattelun niskassaan!!

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisu-IlmariPS

      Täällä ollaan! Ja neitsyt-sedälle tästä tuleekin sellainen yö ettei saa raivoltaan unta. Olisi vain käynyt sen SUOMALAISEN miehen tärkeimmän velvollisuuden eli ASEvelvollisuuden, ja sitten äänestänyt sitä ainoaa oikeaa SUOMALAISEN MIEHEN puoluetta eli PERUSSUOMALAISIA ja tarkemmin vielä JUSSI HALLA-AHOA!!!

      • nihhhhhhhhhh

        Jussi Halla-aho on oikeasti muuten todella paljon liberaalimpi, suvaitsevaisempi, modernimpi, sivistyneempi, älykkäämpi ja korkeammin koulutettu kuin DarkFear.


      • juuuuhhhhh
        nihhhhhhhhhh kirjoitti:

        Jussi Halla-aho on oikeasti muuten todella paljon liberaalimpi, suvaitsevaisempi, modernimpi, sivistyneempi, älykkäämpi ja korkeammin koulutettu kuin DarkFear.

        Myös kansainvälisempi ja avarakatseisempi, hän ei vietä elämäänsä raivoten jossain palstalla niinkuin DarkFear.


      • Suoli-make

        Jussilla on myös enemmän hiuksia päässä kuin Darkilla!


      • Suoli-make kirjoitti:

        Jussilla on myös enemmän hiuksia päässä kuin Darkilla!

        Ja tämä kun ei ainakaan pidä paikkaansa, sillä mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä SUVAITSEVAISELLA, NYKYAIKAISELLA JA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla sitä vittu itselläsi onkin varmaan joku halla-ahon tyylinen ruma ja kaljuuntunut tukka saatana, kun eipä sitä koskaan tollaisella saatanan persuja äänestävällä JUNTILLA edes voisikaan olla mitään hyvälaatuista ja tuuheaa tukkaa, kuten meillä SUVAITSEVAISILLA EUROOPPALAISILLA MIEHILLÄ AINA ON, kuten mulla ja Andrea Pirlolla.


    • kun.sitä.mä.kun.sinä

      Mä sitä kun en kun sä sitä kun sitä kun minä kun sitä minä en, että kun sitä tiedä sä vaan se!

    • eräskiusaajasi

      FAKTAT = DarkFear on neitsyt-setä ja hc-atm, paskahousu sekä autisti!

      FIKTIOT = DarkFearilla on kaksio, DarkFearilla on hiuksia, DarkFearilla on varallisuutta.

      • DelmonteMies

        Mitä mieltä Dark on ns. ananaskampauksesta?

        Eiks se ole lähtöisin just futiksenpelaajilta ja sellainen on kaikilla EUROOPPALAISILLA miehillä nykyään.


      • SuomiLeijona4ever

        Eihän tuollainen siviilihinttipalvelija oikealle miehelle mitään mahda, se että pyyhit vanhusten pyllyjä ei kyllä oikein anna valmiuksia kohdata aseVELVOLLISUUDEN suorittanutta tosimiestä joka pyyhkii taas neitsyt-sedällä eli sinulla lattioita.


      • SuomiLeijona4ever kirjoitti:

        Eihän tuollainen siviilihinttipalvelija oikealle miehelle mitään mahda, se että pyyhit vanhusten pyllyjä ei kyllä oikein anna valmiuksia kohdata aseVELVOLLISUUDEN suorittanutta tosimiestä joka pyyhkii taas neitsyt-sedällä eli sinulla lattioita.

        LUULETKO SÄ VITUN SAATANAN LANTAPERSEAIVO MUKA SELLAISTA, ETTÄ MÄ MUKA ALENTUISIN VITTUN TEKEMÄÄN JOTAIN NOIN ALA-ARVOISTA PASKATYÖTÄ SAATANA!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ MÄ EN KYLLÄ SUOSTUISI NOIN SURKEAA JA ALA-ARVOISTA NAISTEN TYÖTÄ TEKEMÄÄN VAIKKA MITÄ MAKSETTAISIIN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!! MIELUUMIN OLISIN VITTU VAIKKA LOPUN IKÄNI TYÖTTÖMÄNÄ, KUN ETTÄ ALENTUISIN VITTU JOTAIN NOIN TOTAALISEN SURKEAA AKKOJEN PASKATYÖTÄ TEKEMÄÄN SAATANA!!!!!!!!!!!!!

        KYLLÄ SITÄ PERKELE ON MIESTEN JA NAISTEN TYÖT ERIKSEEN OLTAVA, ETTÄ TÄSTÄ SITÄ EI SAATANA SUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES TINGI PERKELE, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ VITUN SAATANAN LANTAPERSEAIVO TÄMÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETTÄ TEHKÖÖT VAAN PERKELE NAISET JOTAIN TOLLAISIA SAATANAN PASKATÖITÄ PERKELE, JOTKA EIVÄT EDES MIEHILLE KUULU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!

        VITTU ETTÄ TEKISI NIIN MIELI TAPPAA TÄSTÄ MAASTA SAATANA KAIKKI VITUN NEITSYT-SEDÄT PERKELE, NIIN SAATAISIIN SIINÄ PERKELE TÄTÄKIN PALSTAA KERRALLA PAREMMAKSI SAATANA!!!!!!!!!!!!! VITTU JOTAIN SAATANAN PERKELEEN NEITSYT-SETIÄ VOI PERKELE EDES MIEHIKSI SANOA, NIIN VOISI VITTU KAIKKIA HEITÄKIN VAIKKA KIRVEELLÄ SAATANA PÄÄHÄN HUITAISTA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • SuomiLeijona4ever
        DarkFear kirjoitti:

        LUULETKO SÄ VITUN SAATANAN LANTAPERSEAIVO MUKA SELLAISTA, ETTÄ MÄ MUKA ALENTUISIN VITTUN TEKEMÄÄN JOTAIN NOIN ALA-ARVOISTA PASKATYÖTÄ SAATANA!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ MÄ EN KYLLÄ SUOSTUISI NOIN SURKEAA JA ALA-ARVOISTA NAISTEN TYÖTÄ TEKEMÄÄN VAIKKA MITÄ MAKSETTAISIIN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!! MIELUUMIN OLISIN VITTU VAIKKA LOPUN IKÄNI TYÖTTÖMÄNÄ, KUN ETTÄ ALENTUISIN VITTU JOTAIN NOIN TOTAALISEN SURKEAA AKKOJEN PASKATYÖTÄ TEKEMÄÄN SAATANA!!!!!!!!!!!!!

        KYLLÄ SITÄ PERKELE ON MIESTEN JA NAISTEN TYÖT ERIKSEEN OLTAVA, ETTÄ TÄSTÄ SITÄ EI SAATANA SUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES TINGI PERKELE, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ VITUN SAATANAN LANTAPERSEAIVO TÄMÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETTÄ TEHKÖÖT VAAN PERKELE NAISET JOTAIN TOLLAISIA SAATANAN PASKATÖITÄ PERKELE, JOTKA EIVÄT EDES MIEHILLE KUULU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!

        VITTU ETTÄ TEKISI NIIN MIELI TAPPAA TÄSTÄ MAASTA SAATANA KAIKKI VITUN NEITSYT-SEDÄT PERKELE, NIIN SAATAISIIN SIINÄ PERKELE TÄTÄKIN PALSTAA KERRALLA PAREMMAKSI SAATANA!!!!!!!!!!!!! VITTU JOTAIN SAATANAN PERKELEEN NEITSYT-SETIÄ VOI PERKELE EDES MIEHIKSI SANOA, NIIN VOISI VITTU KAIKKIA HEITÄKIN VAIKKA KIRVEELLÄ SAATANA PÄÄHÄN HUITAISTA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Nainenhan sinä olet kun et sitä miehen tärkeintä velvollisuutta suorittanut eli armeijaa, neiti vikisee nyt että miesten ja naisten työt on erikseen vaikka itse kävi akkojen pyllynpyyhintäkurssin eli sivarin, eipä hc-ätmiä kyllä mieheksi voi sanoa siksi olet neitsyt-setä!


      • nihhhhhhhhhhhhh
        DarkFear kirjoitti:

        LUULETKO SÄ VITUN SAATANAN LANTAPERSEAIVO MUKA SELLAISTA, ETTÄ MÄ MUKA ALENTUISIN VITTUN TEKEMÄÄN JOTAIN NOIN ALA-ARVOISTA PASKATYÖTÄ SAATANA!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ MÄ EN KYLLÄ SUOSTUISI NOIN SURKEAA JA ALA-ARVOISTA NAISTEN TYÖTÄ TEKEMÄÄN VAIKKA MITÄ MAKSETTAISIIN PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!! MIELUUMIN OLISIN VITTU VAIKKA LOPUN IKÄNI TYÖTTÖMÄNÄ, KUN ETTÄ ALENTUISIN VITTU JOTAIN NOIN TOTAALISEN SURKEAA AKKOJEN PASKATYÖTÄ TEKEMÄÄN SAATANA!!!!!!!!!!!!!

        KYLLÄ SITÄ PERKELE ON MIESTEN JA NAISTEN TYÖT ERIKSEEN OLTAVA, ETTÄ TÄSTÄ SITÄ EI SAATANA SUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES TINGI PERKELE, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ VITUN SAATANAN LANTAPERSEAIVO TÄMÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETTÄ TEHKÖÖT VAAN PERKELE NAISET JOTAIN TOLLAISIA SAATANAN PASKATÖITÄ PERKELE, JOTKA EIVÄT EDES MIEHILLE KUULU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!

        VITTU ETTÄ TEKISI NIIN MIELI TAPPAA TÄSTÄ MAASTA SAATANA KAIKKI VITUN NEITSYT-SEDÄT PERKELE, NIIN SAATAISIIN SIINÄ PERKELE TÄTÄKIN PALSTAA KERRALLA PAREMMAKSI SAATANA!!!!!!!!!!!!! VITTU JOTAIN SAATANAN PERKELEEN NEITSYT-SETIÄ VOI PERKELE EDES MIEHIKSI SANOA, NIIN VOISI VITTU KAIKKIA HEITÄKIN VAIKKA KIRVEELLÄ SAATANA PÄÄHÄN HUITAISTA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Alat kuulostamaan pikkuhiljaa ihan Naisasialooserin tasoiselta naisvihaajalta. Siistipäs suusi tai ne tämän palstan kurpat ei enää puolusta sua sun kiusaajiasi vastaan.


      • Tiedoksi vaan sitten ylläpidolle se asia, että mä vastaan sitten jatkossakin kaikkiin mulle suunnattuihin kiusaamisviesteihin samalla tavalla kun tossa edellisessä kirjoituksessa. Eli kannattaa alkaa sensuroimaan niitä mulle suunnattuja kiusaamisviestejä, koska muuten mä tulen vastaamaan niihin jatkossakin tappouhkauksilla.


      • efrfrfd
        DarkFear kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sitten ylläpidolle se asia, että mä vastaan sitten jatkossakin kaikkiin mulle suunnattuihin kiusaamisviesteihin samalla tavalla kun tossa edellisessä kirjoituksessa. Eli kannattaa alkaa sensuroimaan niitä mulle suunnattuja kiusaamisviestejä, koska muuten mä tulen vastaamaan niihin jatkossakin tappouhkauksilla.

        Juuri tämän takia me sinua täällä kiusaamme idiootti! Mikä olisi hauskempaa kuin neitsyt-sedän "tappouhkaukset", siivilihinttipalvelijan kakkapylly uhkailut!!


      • efrfrfd kirjoitti:

        Juuri tämän takia me sinua täällä kiusaamme idiootti! Mikä olisi hauskempaa kuin neitsyt-sedän "tappouhkaukset", siivilihinttipalvelijan kakkapylly uhkailut!!

        Pitäisikö mun vaan sitten aina suostua kuuntelemaan tollaista jatkuvaa vittuilua vai?? Ja mä sitä kun en olekaan mikään vitun saatanan neitsyt-setä, että tiedäkin vaan SÄ VITUN SAATANNA PERKELEEN LANTAKASASSA ASUVA PASKAPERSEAIVO VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÄ SITÄ ITSE VITTU OLETKIN VARMAAN JOKU VITUN SAATANAN NEITSYT-SETÄ SAATANA, KUN SULLA SITÄ VITTU NÄYTTÄÄKIN OLEVAN OIKEIN JOKU VITUN SAATANAN PAKKOMIELLE SIITÄ MIESTEN NEITSYYDESTÄ PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!! ETTÄ PAINU SÄ VITUN HINTTARI VAAN NIITÄ NEITSYT-MIESTEN PERSEITÄ SIITÄ NUSSIMAAN JA HEILTÄ SUIHIN OTTAMAAN SAATANAN HOMOPERSEHUORAHINTTARI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • DarkFearin-parturi
        DelmonteMies kirjoitti:

        Mitä mieltä Dark on ns. ananaskampauksesta?

        Eiks se ole lähtöisin just futiksenpelaajilta ja sellainen on kaikilla EUROOPPALAISILLA miehillä nykyään.

        DarkFearilla on ns. käänteinen ananaskampaus: edestä ja päältä kiiltävä kalju ja takana ja sivuilla pitkä takkuinen kuontalo.


      • DarkFearin-parturi kirjoitti:

        DarkFearilla on ns. käänteinen ananaskampaus: edestä ja päältä kiiltävä kalju ja takana ja sivuilla pitkä takkuinen kuontalo.

        SULLA SITÄ VITTU ITSELLÄSI VARMAAN ONKIN JUST TOLLAINEN SAATANAN RUMA JA KALJUUNTUNUT TUKKA PERKELE, KUN EIPÄ SITÄ KOSKAAN TOLLAINEN SUN KALTAINEN SAATANAN AHDASMIELINEN MILITARISTIPASKAJUNTTI OLE VOINUT NIITÄ FINA-TABLETTEJA IKINÄ SYÖDÄ SEN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETKÄ SÄ OLE VITTU VARMASTI KOSKAAN EDES HARKINNUT SITÄ HIUSTENSIIRTOON MENEMISTÄ, KUN EIPÄ NE SUN AHDASMIELISET PERSUJUNTTIKAVERIT KUITENKAAN HYVÄKSYISI SITÄ FINA-TABLETTIEN SYÖNTIÄ JA HIUSTENSIIRTOA SEN HEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        MULLA SITÄ KUN ONKIN HYVÄLAATUINEN JA TUUHEA TUKKA PÄÄSSÄNI, IHAN KUTEN SITÄ SUVAITSEVAISELLA, NYKYAIKAISELLA JA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!! ONHAN SE HYVÄLAATUINEN JA KUNNON TUKKA KUITENKIN YKSI NIISTÄ ELÄMÄN KAIKKEIN TÄRKEIMMISTÄ ASIOISTA MIEHEN ELÄMÄSSÄ YHDESSÄ SEN RAHAN JA VARALLISUUDEN KANSSA, KOSKA NÄMÄ ASIAT SITÄ MENEVÄT AINA KAIKKIEN MUIDEN ASIOIDEN EDELLE MIEHEN ELÄMÄSSÄ, ETTÄ TIEDÄKIN VAAN SÄ VITUN LANTAPERSEAIVO SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SULLA SITÄ VITTU ITSELLÄSI VARMAAN ONKIN JUST TOLLAINEN SAATANAN RUMA JA KALJUUNTUNUT TUKKA PERKELE, KUN EIPÄ SITÄ KOSKAAN TOLLAINEN SUN KALTAINEN SAATANAN AHDASMIELINEN MILITARISTIPASKAJUNTTI OLE VOINUT NIITÄ FINA-TABLETTEJA IKINÄ SYÖDÄ SEN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETKÄ SÄ OLE VITTU VARMASTI KOSKAAN EDES HARKINNUT SITÄ HIUSTENSIIRTOON MENEMISTÄ, KUN EIPÄ NE SUN AHDASMIELISET PERSUJUNTTIKAVERIT KUITENKAAN HYVÄKSYISI SITÄ FINA-TABLETTIEN SYÖNTIÄ JA HIUSTENSIIRTOA SEN HEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Ohnoe

      Hei kaikki! Olen yksi DarkFear-kriittisistä kommentoijista, jonka Darkkis osaa jopa nimetä kiusaajakseen. Tosin hän aina kirjoittaa nimeni väärään muotoon.

      Mutta asiaan. Eikö tuollaisella nelikymppisellä miehellä ole parempaa tekemistä kuin vaahdota kaljuuntumisestaan nettipalstalla? Poistuisit joskus sieltä helvetin yksiöstäsi tekemään jotain muuta. Nyt sinusta saa kuvan, että olet joku mielenvikainen setämies, joka ei ole varmaan saanut naista koskaan kun aina pitää olla noin aggressiivinen.

    • teinix

      Käyn silloin tällöin trollailemassa DarkFearia, koska hänen reaktionsa ovat niin naurettavia. Aikuinen, 34-vuotias mies käyttäytyy tuolla tavalla :D itse olen vielä teini-iässä ja silti ikätoverini ovat paljon aikuismaisempia ja täysijärkisempiä kuin hän. Varmaan se ikineitsyys ja kaljuuntuminen sekoittaa päätä pahemmin kuin osataan kuvitella.

      • Mä kun olenkin vasta 27-vuotias NUORI MIES, että tiedoksi vaan sulle saatanan LANTAPERSEAIVOLLE VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!! Mutta kyllähän sitä silti 34-vuotiaat ovat vielä hyvinkin nuoria, kun kuitenkin se nuoruusikä kestää sinne yli neljäkymppiseksi asti.

        Mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, ihan kuten sitä SUVAITSEVAISELLA, NYKYAIKAISELLA JA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!! Onhan se hyvälaatuinen ja kunnon tukka kuitenkin yksi niistä elämän kaikkein tärkeimmistä asioista yhdessä sen rahan ja varallisuuden kanssa.

        Ja mä sitä kun en olekaan mikään vitun neitsyt-mies, sillä mulla sitä kun onkin ollut useita naisia elämässäni, ihan kuten sitä SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!! Sen sijaan ne neitsyytensä säilyttäneet miehet sitä ovatkin just jotain talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä suomijuntteja, joita voisi vaikka lyödä kirveellä päähän rangaistukseksi siitä hyvästä, kun eivät ole siitä neitsyydestään eroon voineet hankkiutua.


    • Tutkija_

      Finastridi laittaa DarkFearin hormonitoiminnan sekaisin ja aiheuttaa menkkäränkän.

    • SuoliMake9404

      Fina, laivaristeily, lantapersehintit, yksiö, tupakka, sivari, kalju, EUROOPPALAISUUS, känkkäränkkä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe