Sydän murskana

Pettynytsuuresti

Olen 18v tyttö eli vielä tulevaisuus edessä. Minun ex kihlattuni oli kanssani kolme vuotta ja 2kk kihloissa. Hän puhui viimeiset viikot naimisiin menosta ja lapsista ja kuinka onnellinen hän on. Yhtäkkiä ennen töihin menoa hän sanoi, että kuule kulta mua on ahistanu yks asia. Hän kertoi että oli ihastunut toiseen ja ei tuntenut enää paljoa minua kohtaan. Ensin itkettiin yhdessä ja sovittiin kaikki järjestyy. Seuraavina päivinä hän oikuili ja neljässä päivässä olimme jo eronneet. Minä tein lopun siitä, koska hän teki ehtoja ja minä suostuin niihin, annoin aikaa ja sitten aikaa ilman takarajaa. Kun hän sanoi että deittaillaan vaan, niin minä suutuin ja sanoin, että en ole mikään deittisi vaan morsiammesi, joten tämä oli tässä. Miten mies voi heittää alle viikossa kaiken pois? Yhteiset sukulaiset, perheen, yhteiset lemmikit, minut vain typerän mielijohteen takia ja alle viikossa. Tämä kaikki menee ymmärrykseni ohi ja siitä on vasta päivä aikaa. Olen itkenyt ja huutanut koko ajan eikä sille tule loppua. Koen fyysistä sekä henkistä kipua... En tiedä miten pääsisin yli tästä kaikesta!!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Tehän aloititte seurustelu hiekkalaatikolla!
      Kuinka sinä voit kuvitella että lasten loppuelämän suunnittelu pysyisi samana?

      Teillä molemmilla on nyt loistava tilaisuus kasvaa aikuisiksi. Vaikka olettekin sukukypsiä, se ei läheskään tarkoita aikuisuutta henkisellä tasolla. Kuten oma kirjoituksesi ja miehen käytos todistaa.

      Laske miehesi rauhassa menemään, aivan suotta kärvistelet "kihlattusi" menetyksestä.
      Sinulla on vielä pitkä matka kasvaa sisältäpäin aikuiseksi. Käytä se oikein, kehitä itseäsi, opi uutta, vietä aikaa ystäviesi kanssa, parantakaa porukalla maailmaa, matkustelkaa, avartakaa maailmaanne - aivan normaalia nuorten kanssakäyntiä! Ilman viinaa ja huor...sta.

      Liimata itseään noin nuorena kehenkään yhteen ihmiseen ei aina ole kaikkein paras idea!
      Kyllä se aviopuoliso aikaan tulee esiin, mutta vasta sitten kun sinä itse olet siihen tarpeeksi aikuinen ja valmis.

    • yksinäinenuuno

      Ei kuule kaikki miehe tollaseen pysty. älä huoli kyllä löydät vielä uskollisen puolison joka ei sua jätä vaikka henki menis!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe