riippuvuus vainomisesta

tutkijan_näkökulma

On monenlaista riippuvuutta:päihde-,lääke-,huume-,syömis-,peli-,nettiriippuvuus ym.Monien kehittymismekanismeista on tietoa. Minua kiinnostaisi saada tietoa kiusaamisen ja vainomisen aiheuttamasta sadistisen nautinnon riippuvuudesta.Ei voi lopettaa ja pitää saada aina vaan isompia kiksejä.Jos vaikka mielenterveys- PÄIHDEYKSIKKÖ voisi antaa lähteitä, mistä tietoa saa(minulla kyllä lähteitä sen esiintyvyydestä)

51

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bidibumbarabim

      Ei gangstalkin palsta sitten riittänyt? Ja miksi mielenterveys yksiköiltä kyselisit,kun ne niitä vainoajia siihen talosi eteen tuottaa.Toisaalta jos näihin viesteihin ei vastailis,niin varmasti monelta jäisi paljon paitsi.PS ne on ne ssri lääkkeet mitkä vainoja tuottaa.

    • rock.star

      Joo kaiken pahinta olisi jos kukaan ei kyttäis,tulis yksinäinen olo. Tuntuu upelta että vainoajat näkevät niin paljon vaivaa minun vuoksi, tulee rocktähti olo.

      • mukava_tuottaa_iloa

        Johan tuli rotille kiire.- Niin muuten, vieläkö taloni edessä on kyttääjiä?


      • badaamm

        Etkö näe onko niitä kyttääjiä siinä?


      • komonomo

        Aivan aivan mutta mites SSRi lääkitys?lopeta niin harhat häviää ;)


      • sivusta

        Lääkitystä tarvii vain surkeat stalkkerireppanat. Vainotut ovat terveellä päällä varustettuja. Harvemmin syövät mitään SSRi lääkkeitä.


      • poretta

        Tai sitten syövät.Jos he ovat terveitä niin miksi luulevat että vainotaan?Ai mutta ei ole oikeata lääkitystä löytynyt sehän se.


      • Anonyymi

        Paparatseja.🤣🤣


    • kuuskytkaks

      kyllä te skitsot jaksatte heittää läppää noist vainojutuist

    • Pelottaaliikaa

      Viina vainottaa perkele

      • svimpaakuulia

        Juu vainottaa kun viinakset loppu ja tärinät ja pikku-ukot hyppii silmille. Ja asun vielä vehmakses mis kaman diilaajat ravaa pihalla ni entistä pahemmat vainot tulee esiin.Pakko hakee lisää juomaa


      • Anonyymi

        Ja vitut. Ne on ne huumeet, kun nehän ei oo mitään vaikuttanu.🤣


    • eritelkää-vapaasti

      Olipa hyvä,että tuli avattua rotille oksennus- ja ripulointipaikka. Sen takia en liittänyt tätä mihinkään ketjuun, kun arvasin, että näin kävisi- Jatkakaa vaan.

      • fyfaan

        Eli siis haluat että täällä heitetään läppää ja sinä luulet että kirjoittajat ovat niitä "vainoajiasi" jos voisi sanoa tai sanonkin sairasta.Eikös sinun pitäisi laittaa vaikka jotain todisteita vainoamisestasi?Ainiin mutta vainoavat osaa peittää jälkensä tai jotain sellaista...Ja minä olen normi ihminen en vainoajasi mutta päässäsi käännät asian että olen,kun erehdyin kirjoittaan tänne


      • tyhmää-läppää

        Yleissivityksen puutetta näissä viestiketjuasioissa. Ketjujen rotat ovat häiriköiä, jotka haluavat sotkea viestiketjuja.Ihan kaikilla foorumeilla.


      • vilmoori

        Kyllä kyllä,eli sitä mieltä ollaan että ei saisi tuoda omia näkemyksiä esiin?Juurikin kyseenalaistamalla noita "vainoamis" juttuja.Jos sellaista on niin kait todisteita pitäisi olla,eikö??


    • se.siitä

      Olen sivusilmällä katsellut ja yhdestä paikasta kysynytkin tätä addiktio-asiaa. Kun minun vainoajat/kiusaajat ovat lahkolaisia, oltiin sitä mieltä, että vahvin motiivi on pitkäaikainen, voimakkaaksi muodostunut sosiaalinen riippuvuus omasta ryhmästä Se tulee niin tärkeäksi ,ettei paljon muuta elämään mahdukaan..Sen hyväksyntää tarvitaan kuin nisti tarvitsee annostaan.-Kaikki toiminnalliset addiktiot kehittyvät saman kaavan mukaan (lähde:päihdelinkki)

      • se.siitä

        Täytyy tietenkin kysyä, miksi hyväksyntää saa minua stalkkaamalla. Kenen tahtoa siinä totellaan.


      • otaiisisti

        Oletkos koskaan ajatellut sitä mahdollisuutta, että sinulla on itselläsi addikti siihen, että koet olevasi vainoamisen kohteena? Mitä järkeä kellään ihmisellä on kuluttaa aikaansa vahtimalla ja vainoamalla jotain tiettyä ihmistä? Jokainen elää omaa elämäänsä eikä taatusti halua käyttää sitä jonkun toisen vahtimiseen.

        Eläpä sinäkin ihan sitä omaa elämääsi ja nauti joka päivästä ja hetkestä ilman mitään ajatuksia vainoamisen kohteena olemisesta.


      • OttakaaSelvää
        otaiisisti kirjoitti:

        Oletkos koskaan ajatellut sitä mahdollisuutta, että sinulla on itselläsi addikti siihen, että koet olevasi vainoamisen kohteena? Mitä järkeä kellään ihmisellä on kuluttaa aikaansa vahtimalla ja vainoamalla jotain tiettyä ihmistä? Jokainen elää omaa elämäänsä eikä taatusti halua käyttää sitä jonkun toisen vahtimiseen.

        Eläpä sinäkin ihan sitä omaa elämääsi ja nauti joka päivästä ja hetkestä ilman mitään ajatuksia vainoamisen kohteena olemisesta.

        Ei hyöty ole motiivina vaan henkilön elämän tuhoaminen ja kyseisen kohteen systemaattinen häiriköinti ja kiusaaminen.

        Nämä stalkkaajat ovat luonteeltaan sadistisia ja saavat nautintoa muiden ihmisen vahingoittamisesta. Kun törmäsin näihin Gang Stalking juttuihin netissä taannoin niin pidin itsekin näitä uhreja hulluina mutta kun aloin lukemaan ihmisten kokemuksia tästä asiasta niin tajusin että ne ovat totta ja niille löytyy selitys ja ne pystytään yksityiskohtaisesti selittämään, eli kyseessä ei ole ihmisten oman pään tuotokset tai vainoharhaisuus vaan he havaitsevat sen mitä heidän ympärillään tapahtuu ja tämä stalkkaus tapahtuu niin että kohde eli uhri ja tekijät tietävät mitä tapahtuu mutta sivullisilla ei ole hajuakaan mitä tapahtuu.

        Siksi vainoamisen uhreja ei yleensä uskota laisinkaan vaan heidät ohjataan mielenterveyden piiriin vaikka uhrilla ei olisi yhtäkään mielenterveyden häiriötä.

        Luin eräänkin amerikkalaisnaisen tarinan ja kyseinen henkilö on älykäs ja henkisesti täysin terve, hän kertoi hyvin yksityiskohtaisesti mitä hänelle on tehty ja jopa lainvalvojat ovat olleet/ovat värvättyinä tämän kyseisen naisen systemaattiseen vainoamiseen.

        Kirjoittipa MV-lehtikin tästä asiasta mutta koska aihe on suurelle yleisölle vielä toistaiseksi täysin tuntematon, oli kyseisen artikkelin kommentit erittäin negatiivisia ja tuomitsevia, kuten saatoin odottaakin.

        Siellä haukuttiin uhria hulluksi ja sairaaksi. Ikävää että uhrien on vaikea saada näkyvyyttä ja apua tähän ongelmaan joka voi pahimmassa tapauksessa olla uhrin henkeä uhkaava. Nämä stalkkaajat ovat luonteeltaan psykopaattisia joten he ovat kykeneviä mihin tahansa.


      • Olipert

        Juu juu ne todisteet?? Jos videoit,niin etkös itse stalkkaa?hitto kun haluaisin tutustua paremmin sinuun..ihan vaan mielenkiinnosta jotta näkisin...paremmin nämä stalkkailut...


      • juustopossu

        me ollaaaan stalkkaajia kaikki kun silmiin kazotaan


    • hkuipa

      Minua on vainottu ja mulle soitti yksi kolmekymppinen päihderiippuvainen mies ihan hirveessä alkoholin vaikutuksen alaisena ja selitti kaikenlaisia ymmärtämättömiä juttuja ja haukkui ja mollasi mua ja tästä on jo aikaa puolisen vuotta. Olen tehnyt itselleni selväksi etten vastaa näitten ihmisten puheluihin, jos heillä ei ole tärkeetä asiaa ja asian pitää nimenomaan koskea vapaa-aikaa, perhematkailua ja perheessä ajan viettämistä ja kaikkia näitä hyviä ja parhaita asioita parhaimmista päästä. Tv. Eräs Nuorimies Riihimäeltä.

    • tuomarila

      vainoaminen on rikos

    • Lumisulikumisuli

      Jee GS GS GS GS GS GS GS GS GS GS rottailua.sitäkö tämä taas on?oma ketju oli mutta hiljenty sekin kun vaadittiin todisteita,ja taisi joku lähteä etsimään todisteita sinne Vehmakseen.Ei kyllä ole vissiin saatu selville onko vainoamista,kun ei ole tietoon tullut todisteita,siltä ketä asiaa selvittämään lähti.vai onko kaveri gs-jengin takia hävinnyt? uu erittäin pelottavaa

    • hyi.hitto

      Mielenterveys-palstalle gang stalking luuloisuuteen on ilmestynyt joitakin hihhuli-gs-rottia selittelemään: voi, voi, kun ettehän te mitään voi,pitää vaan kiusata. Käykää siellä lukemassa, mitä olen vastannut.

      • yx.uhri

        Niin, niin ja voi, voi.Pitää vaan kiusata kun pomo käskee. Jos lopettaa, voi ruveta aivoihin sattumaan. OVATKO HELLUNTAIHIHHULIT SYYNTAKEISIA?Siis vastuussa omista tekemisistään?Siellä ym.ketjussa jatketaan jeesustelua tieteen varjolla.Minulta ei armoa tipu. Rikollisia olette.


    • rikolliset

      Jaaha.Kirjoitin viestin.Hävisi vaan jonnekin, kun lähetin.Pitää taas kysellä, suojeleeko ylläpito helluntailaisia.

      • Vehmakseeneikäytieni

        Onko vainot päällä? Ootte kyllä aikamoisia tyyppejä,kun väitätte asioita ilman selkeää näyttöä.Mutta sehän kuulu tähän GS touhuun että todisteita ei ole.Aikamoista sanoisin..jos olisi totta edes


      • SairasMaailma
        Vehmakseeneikäytieni kirjoitti:

        Onko vainot päällä? Ootte kyllä aikamoisia tyyppejä,kun väitätte asioita ilman selkeää näyttöä.Mutta sehän kuulu tähän GS touhuun että todisteita ei ole.Aikamoista sanoisin..jos olisi totta edes

        Uhrit kykenevät kuvailemaan yksityiskohtaisesti mitä on tapahtunut, missä, milloin ja keiden taholta mutta esimerkiksi kuvatodisteita yksityishenkilöistä on paha mennä jakamaan missään keskustelufoorumeilla koska siitä voi seurata uhrille vielä lisää pahaa, ihan kuin he eivät kokisivat sitä tarpeeksi niiden vainoajien taholta. Se on sairasta enkä voi käsittää sellaisia ihmisiä jotka tuollaista touhua harrastavat. Tuntuu ettei uhreilla ole mitään oikeuksia, miten helvetissä he saavat mistään apua kun kaikkialla ihmisten asenteet ovat vähätteleviä ja uhreille lyödään hullunpaperit kouraan? Jos lainvalvojat kuten poliisilaitos on mukana jonkun kiusaamisessa niin miten sellaiset ihmiset saadaan vastuuseen? Miten voi yksi ihminen lyöttäytyä systeemiä vastaan ja voittaa sen? Käytännössä se on mahdotonta, poliisivoimissa on niin paljon korruptiota kuten tämä Jari Aarnion tapaus hyvin osoitti. Elämme todella sairaassa ja narsistisessa yhteiskunnassa missä vallitsee epätasa-arvo ja itsekeskeisyys. Lähimmäisrakkaus ja toisista välittäminen ovat vähentyneet tutkimustenkin mukaan merkittävästi viimeisen 30 vuoden aikana. Se on hälyttävä merkki siitä mihin suuntaan tämä maailma on menossa. Tämä Gang Stalking on vain yksi monista sairaista lieve-ilmiöistä joita esiintyy yhteiskunnassamme. Tämä on aiheena tabu ja suurimmalle osalle täysin vieras. Olisi hyvä että tästä asiasta levitettäisiin tietoutta samalla tavalla kuin satanistisista salaseuroista kuten Illuminati.


      • Anonyymi
        Vehmakseeneikäytieni kirjoitti:

        Onko vainot päällä? Ootte kyllä aikamoisia tyyppejä,kun väitätte asioita ilman selkeää näyttöä.Mutta sehän kuulu tähän GS touhuun että todisteita ei ole.Aikamoista sanoisin..jos olisi totta edes

        Jääkö sinun mielestäsi juoruamisesta joku jälki? Ruskea raita kieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääkö sinun mielestäsi juoruamisesta joku jälki? Ruskea raita kieleen.

        Varsinaisen gang stalkingin perusjuttuihin kuuluu, että ihminen voidaan tuhota ilman, että jää todisteita.
        Kyllä jälkiäkin jää, mutta millä te todistaa jonkun tekemäksi. Yhteen aikaan , kun vein auton huoltoon tai renkaiden vaihtoon tai katsastukseen, palveluun kuului kytkimen rikkominen, Kun vein muualle kytkimen vahtoon, todettiin, että ihan hajotettu oli. Mitä olisin voinut tehdä sillä tiedolla. - Saatana , puolen vuoden välein kytkimen vaihto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinaisen gang stalkingin perusjuttuihin kuuluu, että ihminen voidaan tuhota ilman, että jää todisteita.
        Kyllä jälkiäkin jää, mutta millä te todistaa jonkun tekemäksi. Yhteen aikaan , kun vein auton huoltoon tai renkaiden vaihtoon tai katsastukseen, palveluun kuului kytkimen rikkominen, Kun vein muualle kytkimen vahtoon, todettiin, että ihan hajotettu oli. Mitä olisin voinut tehdä sillä tiedolla. - Saatana , puolen vuoden välein kytkimen vaihto.

        Miten niin ihminen tuhottiin? Taloutta tuhottiin. Vaivaa aiheutettiin.


    • sairas.kaupunki

      Olen tullut siihen tulokseen, että vainopomoni on sekä psykopaatti että mielisairas.

    • Hullujakokaikki

      Vielä kerran:Todisteita olisi kiva saada

      • jatketaan.tätäkin

        Jatketaan tätäkin.


    • Gkkud

      Mua kytätään aina Alkossa voisiko tämä olla gangbangia,eikun gängstalkkiä???

    • öllllsssee

      Mielenkiintoinen näkökulma. Voisikohan tosiaan joku päihdeyksikkö auttaa gang stalking- vainoajia ja siinä samalla etenkin myös heidän uhrejaan. Heidän olisi varmaan syytä kouluttautua siihen elleivät vielä taida sitä hommaa. Epäilen että pikapuoliin on asiakkaita pilvin pimein kunhan poliisi aloittaa tutkimukset, ellei ole jo aloittanut. Näin vähän uumoilen.

    • kauhea.on.ihminen

      Kun reilu vuosi sitten aloitin tämän ketjun, " en tiennyt mitään". Ihmettelin, mikä saa hellarit laumoittain olemaan kimpussani. Kysyin asiaa netin kautta jostakin päihderiippuvuusklinikalta.
      He ehdottivat syyksi sosiaalista riippuvuutta, laumasieluisuutta. On kova tarve ja riippuvuus tehdä sellaista, mistä omasta ryhmästä saa hyväksyntää ja respektiä, kokemusta laumaan kuulumisesta.
      Edellä mainittu selittää vain näiden alemman tason pelinappuloiden tanssittamista varsinaisten vainopomojen pillin mukaan.

      Vainopomot, vainotahot, hyvävelikerhot, puoleet, organisaatiot, CIA, jne ovat sitten asia erikseen. Niille ei kukaan voi mitään.

      Eikä voi niistä riippuvaisille stalkkereillekaan. Pitäisi erota lahkosta, että voisi lopettaa vainoon osallistumisen.

      Päihdeyksiköt ei voi auttaa.

      Unohdetaan tämä ketju. Olen nyt vuoden verran opiskellut ihmisen pahuuden ilmentymiä, eikä loppua näy.

      • Anonyymi

        Mun päähäni aivopestiin, että meidän srk. on kaiken sinulle tehdyn pahan takana. Hellarit minun päähäni tatuoitiin, en tiedä, oliko jostakin muusta srk:ta kyse.

        Tänään poistetussa ketjussa toin esille, että "juoksupojat" ovat alin luokka ja joutuvat käytännössä ahkeroimaan paljon,


    • Anonyymi

      Muistellaan nyt tätäkin. On pitänyt tämmöinenkin ketju avata.

    • Anonyymi

      Voi, voi, kun on pitänyt hulluksi yrittää leimata. On sitten ollut mielenkiintoisia harhoja.

      Mitäs demareille kuuluu. Kertokaa vaikka yleisesti, mitä olette tehneet. Onko teillä insinöörejä porukassa?

    • Anonyymi

      Ylös, ylös!!!

    • Anonyymi

      Työpaikalla on yks vainoaja. Kyttää kokoajan muitten tekemisiä, ja kuulemma kaikki on häntä vastaan. Tekee valituksia koko ajan päälliköille muista.

      • Anonyymi

        Muistan lukeneeni tällaisesta tapauksesta, oliko tällä palstalla? Onko valituksissa aihetta? Onko ne kanteluita sääntöjen rikkomisesta, huonosti tehdystä työstä?
        Ja nyt kaikki ovat vihaisia tälle tyypille.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        KYTTÄÄMINEN ON GS-VAINOON KUULUVAA STALKKAUSTA, MUTTA OLEN KUULLUT, ETTÄ SE ON MUUTENKIN KOROSTUNUTTA RIKSUSSA. Tavikset kyttäävät toisiaan?


    • Anonyymi

      Jouduin avaamaan tämän ketjun aikoinaan, kun en ymmärtänyt, miksi ihmiset jaksavat, viitsivät ja ovat innokkaan oloisesti kimpussani. Joka paikassa.

      Gang stalkingiin perehtyminen selvensi asiaa, ja e-häirintään. Joukkovainojen ja e-häirintöjen yleisyys ympäri maailmaa meinasi ensin aiheuttaa maailmantuskaa kaikkien muiden huonojen uutisten ohessa. - Ei sitä eletään pahassa maailmassa, jossa eliitillä on raha ja valta.

      Lähinnä on ollut pyrkimyksenä levittää tietoa, että myös Suomessa tätä tapahtuu ja historiallisena ilmiönä myöhemmin, että on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Juu, ja yrittää saada riksulaisia käsittämään, missä ovat mukana.


    • Anonyymi

      Saatoitte vierestä seurata, minkä aivopesu minulle oli tehty. "Hellarit ovat kaiken minulle tehdyn pahan takana." "IT"mies tuli kotikäynnille tutkimaan, miksi tietokoneeni on yhtä mittaa sekaisin, vaikka en tekisi sillä mitään.

      Otti tavaroitaan esille. Huolellisesti asetteli pöydälle jonkin laitteen. Kysyin, mikä se on? Pysyi hiljaa. (Kas kun ei kertonut, että tämä on psykotrooninen ase, jolla ensin väsytän sinut, saatan aivosi sellaiseen tilaan, että kun sanon aivopesusanan, se uppoaa päähäsi.) Upposi moneksi vuodeksi ja toimi siellä vastoin kaikkia tosiasioita.

      • Anonyymi

        Itse vainon ns"johtaja puhuu"eikä asu missään riksussa, ottakaa kiinnin ja viekää hoitoon!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe