Yrittäjät: ÄLKÄÄ ottako Fonectan 02pro -palvelua!

Kuosmanen

Sain taannoin puhelun Fonectalta ja nuori tyttö tarjosi uutta 02pro -palvelua ilmaiseksi kokeiluun. Kerroin puhelun alussa, että liiketoimintani on sen verran pientä, että tuskin tarvitsen palvelua, mutta kun kerran ilmaiseksi saa kokeilla, niin tartuin kokeilujaksoon.

Aikaa kului ja ehdin jo unohtaa koko homman, mutta päivänä eräänä luukusta tipahti 1800 euron LASKU! En ollut kertaakaan käyttänyt palvelua, mutta palvelu oli "jäänyt päälle" automaattisesti ja minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin maksaa lasku. Helpompaa sekin kuin lähteä käräjöimään isoa operaattoria vastaan.

Muille yrittäjille haluan antaa vinkiksi, että ÄLKÄÄ missään nimessä ottako 02pro -palvelua vaikka ilmaiseksi saisitte. Ilmainen voi nimittäin tulla hyvin kalliiksi. Itse olen toiminut yrittäjänä 20 vuotta, enkä ole koskaan näin törkeään toimintaan törmännyt.

10

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komppaaja

      Meikäläiselläkin negatiivisia kokemuksia kyseisestä puljusta. Yrittävät viedä tuhkaktin pesästä.

    • lkkjhgfd

      Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa? Tiedossa pitäisi kaikilla olla, että puhelinmyyjien kanssa ei edes keskustella, muutama tyly sana ja luuri kiinni = ei ongelmia.

      • Kuosmanen

        Puhelimessa sovittiin, että ILMAISEN kokeilun jälkeen palvelu LOPPUU. Liiasta sini silmäisyydestä kusetetaan. Olisi pitänyt olla tarkempi ja pyytää kaikki paperilla. Oli kyllä viiminen kerta kun Fonectan kanssa asioin.


    • Alvitnollana

      Ei muuta kuin jälleen kerran se kuuluisa peiliin katsomisen paikka. Oppirahoja makselet. 20v yrittäjänä ja tollaseen miinan menit!!!

    • yrittelijä2255

      Yleensäkin puhelu loppuu lyhyeen, jos tuon suuntaisia puhelija tulee......."minä vaan soittelen ja tarkistan onko tiedot oikein"......ja vitut......

    • jvdjr8tu54yh
    • Konna1

      Olen kuullut että fonecta ottaa raskaasti takkiin kyseisestä 02 pro palvelusta joten ehkä kuosmasen pari tonnia menivät tarpeeseen :-)

    • 020202Pro-asiakaspalvelu

      Bongasimme palautteesi tältä palstalta ja haluaisimme mielellämme selvittää tapauksen kanssasi, koska se ei ole ollut tiedossamme. Kuvaamasi kaltaista tilannetta ei pitäisi päästä muodostumaan, sillä seuraamme aktiivisesti, että jokaisen asiakkaamme tilaus vastaa todellista käyttömäärää.

      Olemme todella pahoillamme, että kokemuksesi 020202 Pro –palvelusta on ollut huono. Lähetäthän yhteystietosi meille, jotta voimme olla yhteydessä suoraan sinuun. Näin asia on mahdollista saattaa parempaan päätökseen. Tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta [email protected].

      • Varoittajat

        Älä vaan vastaa tuohon mitään! Pukkaa nimittäin laskua taas perään!!!


    • kokeneempiyrittäjä

      Yleissääntönä = jos soittaja ei esittele itseään ja asiaansa vaan aloittaa heti että TARKASTAMME NÄITÄ TEIDÄN YHTEYSTIETOJA...... niin silloin luuri heti kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe