Miksi lieksalaiset on vähälahjaisia?

Mies.etelästä

Kun katsoo Citymarketin käytävillä laahustavia luolamiehen/naisen näköisiä pölvästejä joilla on lasittunut katse niin tulee mieleen jonkin sortin kehitysvamma tai mielenterveysongelma.Kysyttäessä heiltä jotain,he vain katsoo silmiin vastaamatta.Ovatko he vähälahjaisia?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvikakku

      No, mutta lieksalaiset ovat yleensä kivoja ja sanavalmiita. Jos joukossa onkin joku vähän hiljaisempi ja huonommin liikkuva, ei pidä kiinnittää kielteistä huomiota. Kuka meistä on täydellinen?

    • jatka_koulunkäyntiä

      Aloittajan on aiheellista käydä ensin peruskoulu loppuun, jotta kirjoitustaito kohenee ja henkinen kehtys ehkä samalla myös hieman nousee varhaislapsuuden tasolta ainakin teini-iän tasolle.

      • pysyisit_siellä_koulussa

        Jos haluaa olla nokkela, pitää tarkastaa oma oikeinkirjoituksensa ("kehtys"). Ilmeisesti tarkoitettiin kehitystä. Saati: "henkinen kehitys nousee...tasolle" vai "kehittyy henkisesti...tasolle".


      • suuhiemanammollaan

        No mutta onhan Lieksassa alhainen koulutustaso. Eikä tuo pölvästijuttukaan ole kaukaa haettu, kun vähän katselee ympärilleen.


      • ettäälykkäitäkö

        Jos lieksalaiset olisivat älykkäitä, tuskin olisivat jatkuvasti lööpeissä omien sekoilujensa tähden.


    • loppuaeinäy

      Simo Hurtasta lähtenyt sisäsiittoisuus, joka jatkuu, jatkuu, jatkuu...

    • hommaton

      On city marketin penkilä todella sairasta eli rupusakkia, kyllä silmä päässä seisoo tollistelevat asiakkaita kun tulevat ostoksilta, kyllä vituttaa vähän kun nordean maksuautomaatti on toisten töllisteltävä siinä seurataan silmät tarkkaan. Nämä ovat vaan syrjäytyneitä yhteiskunnan elättejä joilla ei ole mitään töitä elävät yhteiskunnan varoilla tollistelu homma on jokapäiväistä aktivointia

    • Lieksalainen112

      Aloittajalle tiedoksi että ehkä sinunkin kannattaisi katsoa peiliin. Hyvä on toisia pilkata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe