Optipar 20 mg

kisumisuni24

Käyttääkö täällä muut Optipar 20 mg lääkettä?
Miten se on teillä vaikuttanu? Mulla oli ton kans vuosia Voxra ja Topiramat kaverina, mut ne lopetettiin. Nyt on sit ollu jostain syystä kauhea väsymys KOKO ajan. Heti kun herää aamulla, juo kupin kahvia, pitää mennä takas nukkuun.
Varmaan se kun Voxrahan on piristävä lääke, niin sen takia ei välttämättä aiemmin nukuttanu näen paljoa.
Mut kertokkaahan omia kokemuksia minulle.

9

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opti

      Optipar vaikutti seksuaalisuuteen. Olen mies enkä kyennyt laukeamaan - Venlafaxin toimii paremmin tällä hetkellä.

    • avunsaanut

      Käytin, 60-80 mg/vrk, indikaatiolla BED, tästä nyt kuutisen vuotta. Kiitos lääkkeen ja psykoterapian, olen terve, ei ahmintaa vuosiin ja painoa liki 60 kg vähemmän.

    • SSRI

      Optipar voi väsyttää alkuun niin kuin monet muutkin SSRI-lääkkeet. Kestää noin kaksi viikkoa pisimmillään, mutta joillakin väsy kestää kk:n. Jos väsyttää vielä kk:n jälkeen, kannattaa jo olla yhteydessä lääkäriin, ja miettiä lääkkeen vaihtoa.

      Optipar on hyvä lääke, ja sillä on tehoa, mikäli on. Ne, jotka saa siitä avun, ovat olleet tyytyväisiä. Yleensä annostus 20mg-50mg/pvä:ssä. Alkuväsyn jälkeen piristää hiukan (ei samalla tavalla kuin Voxra) ja mieliala nousee ja ahdistuneisuus vähenee .

    • optiparokei

      Itse käytän optparia 40 mg vuorokaudessa. ahdistuneisuus häviää, mutta tekee hieman pysähtyneen olon ja latistaa tunteita.

    • myrkkyyy

      Mulla ei auttanut ollenkaan ja paniikkihäiriöön aikanaan määrättiin. Sain myös epilepsia kohtauksen lääkkeen aikana joten tuohon myrkkyyn en enään koskaan koske.

    • neurotoxiinia_menee

      Paroksetiini lobotomoi tehokkaasti. Saat ikuisesti madaltuneen tunne-elämän ja latistuneen seksuaalisuuden. Persoonastasi se tekee pysähtyneen, apaattisen, robotinomaisen. Kognition ongelmia on tulossa ennen pitkään.

      • 9876432355

        Lässyn lässyn


    • summer1978

      Minä aloitin juuri tuon lääkkeen. Olen sitä syönyt aiemminkin, välillä ollut vuosiakin tauolla. Minua lääke ei tehnyt apaattiseksi, eikä robottimaiseksi, vaan osasin nauraa ja olla rennosti pitkästä , pitkästä aikaa. En ollut enää kiukkuinen ja jännittynyt, ja jatkuvasta stressaamisesta ja jännitämisestä johtuvat lihakivut lähtivät pois. Tällä hetkellä aloitusoireita koska vasta aloitin lääkkeen uudestaan, koko kropassa jatkuva jännitystila päällä, mutta koska tämä on tuttu lääke, tiedän, että oireet menevät vkossa ohi, kuten aiemminkin. Harmittaa kyllä, että en pärjää ilman tätä lääkettä, mutta mieluummiin otan sitä ja olen onnellinen.

    • Riku247

      Käytän . Otan 20 mg.Minulla toimii muuten hyvin ,ei masennusta ei paniikkihäiriöstä,kuitenkin tunteet ovat latistuneet ja seksihalut ovat nollassa.
      Joskus toivoo ettei olisi koskaan aloittanut kyseistä tuotetta.olen kokeillut psykologin neuvoja noudattaen lopettaa ,mutta en onnistu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe