Hai saappaat

Sopiiko mielestänne miehelle keltaiset hai saappaat?
Ilmianna
Jaa

29 Vastausta

Kyllä sopii.Riippuu tietysti sun puketumistyylistäsi.Rennot vaatteet esim.farkut joisssa lahkeet puolet sisällä ja villapaita.Keltaista voi näkyä villapaidan alta kauluspaitaa.Myös jotakin keltaista kaipaa seurakseen kuin saappaiden väri.
Ilmianna
Jaa
Ilman muuta sopii. Ihan yhtä hyvin käyvät muutkin kivat värit, valitettavan harvoin vain näkee miehillä värikkäitä saappaita.
Ilmianna
Jaa
Ehdottomasti sopii. Tyyli on se mikä ratkaisee. Itse olen mies ja minulla on punaiset Hai-saappaat. Punainen on lempivärini ja mutta se on haastellinen väri ja vaatii tyylitietoisuutta pukeutumiseen.
Ilmianna
Jaa
Uudet appelsiininväriset ovat myös hienot, mutta niitä tehdään vain kokoon 42 saakka. :-(
Ilmianna
Jaa
Entäs vaaleanpunaiset Hai saappaat. Sehän muotia miesten paidoissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Hieman hintahtavaa vaalean punainen väri miehellä, mutta sehän on vain nykyisin plussaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Plussaa kirjoitti:
Hieman hintahtavaa vaalean punainen väri miehellä, mutta sehän on vain nykyisin plussaa.
Kaikki muut värit, myös vaaleanpunainen, menettelee, paitsi sellainen punainen, jota käytetään myös hirviä metsästettäessä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei_punaista kirjoitti:
Kaikki muut värit, myös vaaleanpunainen, menettelee, paitsi sellainen punainen, jota käytetään myös hirviä metsästettäessä.
Tässä mennään taas sellaiselle alueelle jossa minä sanon mitä vaatteita naapuri saa pitää. Minusta suvaitsevaisuutta ei tässä yhteiskunnassa ole muutenkaan liikaa, mutta jos aletaan mielipiteiden lisäksi määräämään kanssaihmisiä pukeutumista, niin silloin ollaan kaukana suvaitsevaisuudesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minusta miehelle sopii kaikki selkeät ja voimakkaat värit. Hai-saapaissa minusta miehelle sopii:musta, sininen tummanpunainen, oranssi keltainen ja valkoinen. Pliisut värit kuten lime, pinkki ja harmaa pinkki yhdistelmä sopivat naisten jalkoihin, mutta ei miehen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Aattelin juuri ostaa limen väriset Hait. Pieni rajojen rikkominen kun piristää kummasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ne on todella pirteät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HaiVäri kirjoitti:
Aattelin juuri ostaa limen väriset Hait. Pieni rajojen rikkominen kun piristää kummasti.
ok on
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nokian uusissa syysväreissä on todella naisellinen tuo harmaa/oranssi.
http://nokianjalkineet.fi/boots-originals/hai/
Ilmianna
Jaa
Onhan nuo keltaiset kumisaappaat paljon parempi vaihtoehto kuin märät lenkkarit.
Ilmianna
Jaa
Mikä nottei..ja muutenkin huihai jos ite tykkää..metsässähän niitä käytetään ja tuskin hirvikään pelästyy.Luulisi pelottavan kyllä hirvikärpälöiset.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei ne hirvet, vaan ne muut hirveä jahtaavat urhot. Ja hirvien ammunnassa ei edes käytetä haulikkoa. Mutta jospa sellaisia hirvien metsästyksessä käytetyn punaiset saappaat tuovat vähän lisää jännitystä loppuelämään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei_punaista kirjoitti:
Ei ne hirvet, vaan ne muut hirveä jahtaavat urhot. Ja hirvien ammunnassa ei edes käytetä haulikkoa. Mutta jospa sellaisia hirvien metsästyksessä käytetyn punaiset saappaat tuovat vähän lisää jännitystä loppuelämään?
Hirvenmetsästyksessä on muuten nykyään värinä oranssin sävyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ruokakaupassa noin 40v miehellä punaiset hait jalassa.Sopi kyllä mielestäni.
Ilmianna
Jaa
Nuoripari tuli vastaan molemmilla keltaiset Hai-saappaat. Piristävä tasa-arvoinen näky.
Ilmianna
Jaa
Koska täällä keskustellaan siitä mitä jalkineita kukin saa pitää, niin kannan oman korteni kekoon. Vastaani tuli eri aikaan kaksi naista, joilla molemmilla oli jalassaan punaiset Hunters kumisaappaat. Toisella naisista oli todella hoikat jalat ja kumisaappaat olivat "sopivan kokoiset". Toisella naisella sen sijaan oli paksummat pohkeet ja saappaat jäivät ryppyyn nilkasta.
Nyt voisin sanoa, että jälkimmäinen näky ei ollut kovin kaunis. Mutta nyt tulemmekin siihen, että mikä oikeus meillä on arvostella toisen pukeutumista. Välillä vaan näkee uskomattomia asukokonaisuuksia. Kerran yhdellä miehellä on juoksutrikoohousut ja kuluneet turvasaappaat jalassaan. Yhdistelmä oli aika räikeä.
Jos miehen asukokonaisuus on hyvä, niin silloin katselen paljon mieluummin miestä trendikkäät kumisaappaat jalassa kuin em. asuyhdistelmää.
Suomeenkin soisi tulla kumisaappaiden käytöstä enemmän trendikästä myös miesten puolella.
Ilmianna
Jaa
Otsikon asettelu kuvaa hyvin sitä asennoutumista mihin kysyjäkin on asettunut. Hai-saappaat on Unisex jalkine ja se pitääkö kumisaappaaita pitäisi lähinnä olla kiinni omasta halusta.
Kansainväliset muoti-ikonit tekivät kumisaappaista estradi keloposia. Ainoa huomionarvoinen asia tässä onkin se että kumisaappaat leimautuivat vahvasti naisten jalkineiksi. Tämän huomaan jopa blogi keskusteluista.
Olisi varmaan syytä muuttaa asennoitumista tässäkin asiassa niin, että ajatellaan sitä ihmistä, eikä sitä mitä vaatteita hänellä on päällä.
Ilmianna
Jaa
Minä menin ja ostin tänään uudet keltaiset hait. Haisaappaissa on kyllä niin paljon hyvännäköisiä värejä että vaikea oli valita. Keltaiset kuitenkin tarttuivat matkaan.
Ilmianna
Jaa
Mulla on punaiset, keltaiset Tumman luumut ja lilat Hai saappaat. Olen mies hiukan yli 40v ja käytän saappaita aina kun sataa tai on loskaa. Tykkään kovasti värikkäistä Hai saappaista. Käytän niitä ainoastaan kapeiden farkkujen ja ulkoilutakin kanssa, näyttää minusta sporttiselle. Välillä kaupassa huomaa että joku tuijottaa pitkään miestä punaisissa Hai saappaissa ja punaisessa coretex takissa. Mä en siitä välitä!! Minusta vaan jotkut mustat tai tummat eräsaappaat kuluu metsään ja kaupunkiin Kuuluu Hai saappaat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Oranssit ja muut kirkkaanväriset kumikalossit nahkapohjaisten sisäkenkien päällä ovat suosittuja myös business-pukeutumisessa. Niitä käyttää pankkiirit, lakimiehet, yritysjohtajat ja ministeritkin.

Esim. Ruotsin kuninkaan valtiovierailullakin ministerit käyttivät oransseja kumikalosseja.
"Puolustusministeri Carl Haglundin kenkiä suojasivat iloisen väriset kalossit. "
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030519299529_uu.shtml
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen huomannut saman, että punaiset Hai-saappaat ja punainen pusero miehellä saa katseita peräänsä. Rakastan kuitenkin punaista väriä enkä voisi kuvitella pukeutuvani muun värisiin kumisaappaaisiin vain sen vuoksi, että ympäristö haluaa niin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Luin tämän viestiketjun ja on pakko kommentoida pari asiaa. Ensinnäkin tuollaiset Hai-saappaat on yleisjalkine ja Unisex malli. Sitten on naistenmalleja, siroja kukallisia yms. joista näkee heti, että ne ovat suunniteltu naisille. Laita vaan keltaiset saappaat jalkaan. Se on katsojan häpeä, jos katsojan ajatusmaailma ei suvaitse kyseistä näkyä.
Ilmianna
Jaa
Kun puhutaan siitä minkälainen kumisaapas on naisellinen, niin tässä kuvassa on naiselliset kumisaappaat. http://www.lookby.fi/muoti/233/sopona-sadesaalla
Ilmianna
Jaa
Alkuperäiseen kyssäriin vastaus on kyllä mutta sitten kysymys muille haiden käyttäjille: nimittäin pohjien kuluminen. Itse olen kyllä aktiivinen hai-saappaiden käyttäjä mutta tuntuu että pohjat kuluvat pienelläkin käytöllä sellaisiksi että ne alkavat liukastella helposti. Nytkin juhannuskokolle mentäessä sateisella polulla lähti hait alta mutta luut onneksi ehjänä ;) Muuten ihanat saappaat kyllä. Miten muut ovat kokeneet pohjien "pidon" - eikö tosiaan ole liukasteltu. Onko kellään kokemusta hain tyylisistä mutta Vikingin valmistamista saappaista, olisiko parempi pohja?
Ilmianna
Jaa
Nyt on Nokian jalkineiden nettisivujen mukaan vihdoinkin saatavana Hai-saappaita mm. punaisena ja keltaisena isommassa koossa kuin 42! Nyt kaikki isompijalkaiset miehet joukolla ostamaan värikkäitä kumppareita! Itsellä ei ole ollut ongelmaa kun sopiva koko on 41, mutta olisihan se kiva jos miehillä näkisi enemmän värikkäitä Hai-saappaita.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hai saappaat

Sopiiko mielestänne miehelle keltaiset hai saappaat?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta