Suunnitelen pieni yritysta

perusmies7

Aion aloita vuokramalla pieni liiketila noin 32m2 ja myydään jäätelöä ja muita pikku purettava nuorelle tai aikuisille.
Ideani on kun jos sain hyvä asiakas poruka niin järjestaan asiakaille semmoinen autopeli simulaattorin kilpailua nuorelle. Kilpailu kolme prhaat saavat palkintoa, voittajalle pääpalkinto vois olla 50€ arvoinen tuote. Tuote saa itse ehdotaman, mutta ostaminen on minun yritys kautta.

Kuulostako tämä oudolta vai mielenkiinnosta?

11

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joona347635

      Onko kyseessä siis pelikahvila nuorille? Tuleeko asiakkaille istumatilaa? Saat sinne varmasti nuoria tulemaan jos tarjoat autopelejä, olethan varautunut että pelistä lähtee ääntä joka saattaa karkottaa osan asiakkaista. Sitten, kai tarjoat jotain vaihtoehtoja myös tytöille ettei pelkkiä autopelejä? :)

      • perusmies7

        Pelikahvila nuorille, mutta ei tule asiakkaille istumatila vaan odotustilaa on.
        Olen harastanut auto kilpa-ajaminen eli karting, kymmenen vuotta kokemusta ja huomasin tytöt ovat myös hyvässä auto kilpailemisessa.
        Haluaisin auta/tarjoa pojat ja tytöt löytämän heidän tulevaisuus ja kehittää nuoria oppiman ajaaminen tarvitaa kärsivälisyytä.


    • kielitaitoa

      Opettele ensin puhumaan ja kirjoittamaan hyvin

      • MietiEnnenKuinKommentoit

        Todella ala-arvoinen kommentti!, se kertoo vain ajatusmaailmastasi josta kukaan ei halua tietää lisää. Jos joku on nähnyt vaivan opetella Suomea niin nostan hänelle hattua. Itse ulkosuomalaisena useampaakin vierasta kieltä puhuvana osaan arvostaa ihmisiä jotka edes yrittävät. Menehän itse vaikka britteihin ja puhu englantiasi ja jos britti kommentoisi sinulle noin niin mitä tapahtuisi motivaatiollesi puhua sitä jatkossa? Mieti.


    • Suomipoika81

      Yleensä hienoa miten hyvin turkkilaiset, virolaiset, venäläiset ja muut ulkomaalaislähtöiset yrittää suomessa!
      Ajatelkaa nyt suomalaiset! Kuinka moni teistä uskaltaisi edes toimittaa yhden pizzan asiakkaalle jossain Irakissa? Aivan, ei yksikään, eli arvostan tosi paljon!

    • hoohoohoo

      Hyvä se on tukien avulla kehittää yritystoimintaa. Täällähän palstalla oli jossain vaiheessa, että suomalaisille oli starttirahat loppu jo maaliskuussa ja loput on ainoastaan maahanmuuttajille? Eli myy yksi pizza ja maahanmuuttajientukiryhmät maksaa loput laskuista.

      • MietiNavanUlkopuolelta

        No perustappa itse pizzaravintola starttirahalla. Vai eikö se riitäkkään? Starttirahalla ruokkii tasan kissan. Kommenttisi kertoo vain miten vähän tiedät asioista. Pitäisitkö mamuvihasi pois tältä palstalta, kiitos.


    • Villinen

      Ed. viesteissä kuvastuu hyvin tämän maan ankeus. Laiskat ja liian hyvälle tottuneet suomalaiset eivät viitsi eväänsä väräyttää kun tuet juoksee. Arvostan suuresti maahanmuuttajia, jotka työllistävät itsensä ja tuovat kuoleville lähiöostareille eloa pizzerieoineen ja kahviloineen. Eikä business ole kielitaidosta kiinni, jos palvelualttiutta riittää. Koskatän tämä Impivaara muuttuu eurooppalaiseksi.

      • hillevi-rotta

        Laita muutama tonni starttia tänne niin alkaa jotain yritystä kehittymään.


    • tarjallelastentarha
    • Tekijänoikeusmaksut

      > autopeli simulaattorin kilpailua <

      Mites meneekö näistä Teosto / Tekes tai jotain muita tekijänoikeusmaksuja?

      Siitähän jo menee että esim. radio kuuluu työntekijöiden tiloista asiakastilojen puolelle. Niin luulis että myös pelikonsoleiden käytöstä joutuu jotain maksamaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe