Huawei Honor 6

Uusikänny

Hei !

Kyseinen kännykkä (Android 4.4.2) tuli ostettua. Kellään kokemuksia kyseisestä kännystä ? Millä suojaisitte kännyn ? Löytyykö ilmaisia virustorjuntaohjelmistoja
Androidiin ? Kattelin tossa jo F-Securen ohjelmistoja. Vinkkejä otetaan vastaan.
Kiitos !

55

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juueiii

      Huonon luurin ostit. Päivityksiä tuskin luvassa pitkään.

      Jokatapauksessa virustorjuntaa ei tarvita joten niitä ei kannata asennella. Vievät vaan virtaa ja suorituskykyä.

      • Uusikänny

        Niinkö ? Eiköhän niitä joskus tule. Ei väliä päivityksistä jos toimii?
        Laitan kuitenkin jonkun virusturvan. Eiväthän vie kovinpaljoa ?
        30 päivän kokeiluversioita aion kokeilla.


      • Uusikänny
        Uusikänny kirjoitti:

        Niinkö ? Eiköhän niitä joskus tule. Ei väliä päivityksistä jos toimii?
        Laitan kuitenkin jonkun virusturvan. Eiväthän vie kovinpaljoa ?
        30 päivän kokeiluversioita aion kokeilla.

        Ainiin vaihdoin liittymäni vanhasta 1/2 M 4G liittymäään. Saunalahden on. 12 kk 24.95 E/kk. Ei määräaikanen. Rajoittamattomat puhelut, tekstiviestit. Sekä 50 MBit/s rajoittamaton 4G. Odotan että tulee liikkeeseen niin saan puhelimen...


      • Huawein_omistaja

        Onhan siihen tullut hiljattain päivitus EMUI 2.3sta 3.0aan. Pitäisi piattain tulla päivitys Android LolliPopiin. Eiköhän siinä jo ole pari...


      • eieikannata
        Uusikänny kirjoitti:

        Niinkö ? Eiköhän niitä joskus tule. Ei väliä päivityksistä jos toimii?
        Laitan kuitenkin jonkun virusturvan. Eiväthän vie kovinpaljoa ?
        30 päivän kokeiluversioita aion kokeilla.

        Virusturvaa ei kannata laittaa. Vievät akkuja ja tehoja..


      • UusiKänny
        Huawein_omistaja kirjoitti:

        Onhan siihen tullut hiljattain päivitus EMUI 2.3sta 3.0aan. Pitäisi piattain tulla päivitys Android LolliPopiin. Eiköhän siinä jo ole pari...

        Nyt on käytössä Huawei. Puhelin tuli EMUI 2.3l mutta melkein heti päivitin 3.0n. Virusturvana on F-Securen mobile ilmasella koeajalla. Pitää kattoa tilaako vaiko tyytyykö ilmaiseen. Lollipop päivitystä ei vielä näy. Olen ihan tyytyväinen kännyyn...on


      • viisaskananen
        UusiKänny kirjoitti:

        Nyt on käytössä Huawei. Puhelin tuli EMUI 2.3l mutta melkein heti päivitin 3.0n. Virusturvana on F-Securen mobile ilmasella koeajalla. Pitää kattoa tilaako vaiko tyytyykö ilmaiseen. Lollipop päivitystä ei vielä näy. Olen ihan tyytyväinen kännyyn...on

        Poista se kokonaan. Tällaisia ohjelmia ei tarvita ollenkaan ja vain tyhmä maksaa niistä.


      • homohomoq
        viisaskananen kirjoitti:

        Poista se kokonaan. Tällaisia ohjelmia ei tarvita ollenkaan ja vain tyhmä maksaa niistä.

        Kannyman, sinua tässä ei tarvita ollenkaan.


      • UusiKänny

        Lollipop on jo ovella. Tuolla haettiin Beta-testaajia Lollipopin testi versioon.
        Lollipop (5.1) ja EMUI 3.1n. Katotaan jospa kerkeisi tulla jo Heinäkuussa...


    • TupakkaaJaSavuaa

      Et tarvitse mutta jos joskus haluat tarkistaa niin lataat ja katot ja poistat :)

    • ettäänowpef

      Virustorj.ohjelmat ovat turhia, hidastavat vaan

    • todella_tyytyväinen

      Viimeisimmässä TM:ssä kehuttiin kovasti Huawei Honor 6:tta. Sai 4 tähteä ja 8.5 arvosanan. Parhaita puolia olivat kamera, toiminta-aika ja ominaisuudet jotka saivat 9 ja muut kohdat 8:n.

      Voin allekirjoittaa TM:n kehut. Itselläni ollut käytössä jo 3 kk ja olen iloisesti yllättynyt miten noin edullinen huippupuhelin voi olla noin hyvä!

      • Uusikänny

        Onko siinä jo EMUI 3.0lla ? Entä onko jo siihen tullut LolliPop ? Pitäisi piakkoin tulla. Odottelen vielä että saan Honor 6en. En millään malttaisi odottaa :-)


      • eipäivityksiä
        Uusikänny kirjoitti:

        Onko siinä jo EMUI 3.0lla ? Entä onko jo siihen tullut LolliPop ? Pitäisi piakkoin tulla. Odottelen vielä että saan Honor 6en. En millään malttaisi odottaa :-)

        Huawein tuntien päivityksiä ei ole paljon luvassa. Siihen ei TM lehti näemmä kiinnittänyt huomiota joka on huono juttu tietoturvan kannalta.


      • 16ja10
        eipäivityksiä kirjoitti:

        Huawein tuntien päivityksiä ei ole paljon luvassa. Siihen ei TM lehti näemmä kiinnittänyt huomiota joka on huono juttu tietoturvan kannalta.

        Sä edelleen jankkaat tätä samaa tietoturvapaskaa täällä, vaikka asia on käyty kanssasi läpi jo useamman kerran.

        Otetaan jälleen kerran. KitKatin jälkeen käyttöjärjestelmän päivityksillä ei ole tietoturvan kanssa mitään tekemistä, koska siitä lähtien android on rakennettu niin, että Google pääsee päivittämään tietoturvarajapinnat Google Play Servicen kautta. Ja edelleen tämä Google Play Service ei ole sama kuin GP - sovelluskauppa, vaan käyttöjärjestelmän osa. Tämäkin piti sinulle rautalangasta vääntää, ennen kuin tajusit, mikä se on. Joten varmuuden vuoksi kertasin sen tähän.

        Jos olet eri mieltä, niin kerro yksinkin tunnettu tietoturvauhka, joka uhkaa Android 4.4 ja uudempia järjestelmiä. Olen tätä pyytänyt useasti ennenkin, etkä ole toistaiseksi pystynyt esittämään kuin 4.3 ja sitä vanhempia uhkia. Tämäkin kertauksena sen vuoksi, että esität aina samat uhkat, joten ennen kuin postaat mitään, LUE itse artikkeli ja katso mistä järjestelmästä siinä on kyse.

        En taida edelleenkään saada yhtään 4.4 tai uudempaa Androidia koskevaa tietoturvauhkaa?


      • totuusontämä
        16ja10 kirjoitti:

        Sä edelleen jankkaat tätä samaa tietoturvapaskaa täällä, vaikka asia on käyty kanssasi läpi jo useamman kerran.

        Otetaan jälleen kerran. KitKatin jälkeen käyttöjärjestelmän päivityksillä ei ole tietoturvan kanssa mitään tekemistä, koska siitä lähtien android on rakennettu niin, että Google pääsee päivittämään tietoturvarajapinnat Google Play Servicen kautta. Ja edelleen tämä Google Play Service ei ole sama kuin GP - sovelluskauppa, vaan käyttöjärjestelmän osa. Tämäkin piti sinulle rautalangasta vääntää, ennen kuin tajusit, mikä se on. Joten varmuuden vuoksi kertasin sen tähän.

        Jos olet eri mieltä, niin kerro yksinkin tunnettu tietoturvauhka, joka uhkaa Android 4.4 ja uudempia järjestelmiä. Olen tätä pyytänyt useasti ennenkin, etkä ole toistaiseksi pystynyt esittämään kuin 4.3 ja sitä vanhempia uhkia. Tämäkin kertauksena sen vuoksi, että esität aina samat uhkat, joten ennen kuin postaat mitään, LUE itse artikkeli ja katso mistä järjestelmästä siinä on kyse.

        En taida edelleenkään saada yhtään 4.4 tai uudempaa Androidia koskevaa tietoturvauhkaa?

        Totuutta on hankala uskoa. Älä jaa täällä väärää tietoa!! Tietoturvapäivitykset on aina tärkeitä..


      • totuusontämä

      • 14ja11
        totuusontämä kirjoitti:

        http://taskumuro.com/huhu-android-m-tuo-mukanaan-uuden-paivitystakuun-nexus-laitteille

        Tässäkin nähdään. Jos kerran tietoturvapäivityksiä ei tarvita, miksi Google tekee näin? Paljastit juuri tietämättömyytesi näistä asioista.

        No vittu, olisihan se ollutkin liikaa vaatia sinulta vielä luetun ymmärtämistä.

        >>Älä jaa täällä väärää tietoa!! Tietoturvapäivitykset on aina tärkeitä... Jos kerran tietoturvapäivityksiä ei tarvita, miksi Google tekee näin?<<

        Olenko väittänyt jossain, että tietoturvapäivitykset olisi turhia? Jos olen, niin missä olen näin sanonut? Laitatko ihan suoran lainauksen minun kirjoitukseeni.

        Sanoin, edelleen, vittu käydään tämä TAAS kerran läpi: Androidin tietoturvarajapinnat sijaitsee nykyään Google Play Servicen rajapinnoissa, joita Google pääsee itse päivittämään RIIPPUMATTA valmistajan käyttöjärjestelmäpäivityksistä. Tämä systeemi tehtiin juuri siitä syystä, kun kaikki valmistajat ei ole kovin aktiivisia tekemään puhelimiin päivityksiä.

        Ja sanoinko sulle pälli, että LUE se uutinen, ennen kuin linkität? SANOIN. Miksi et tehnyt näin?
        Suora lainaus linkittämästäsi uutisesta:
        "Nexus-laitteet tulevat saamaan järjestelmäpäivityksiä, kuten uusia käyttöjärjestelmäversioita, kahden vuoden ja tietoturvapäivityksiä kolmen vuoden ajan"

        Niin, KÄYTTÖJÄRJESTELMÄpäivityksiä 2 vuotta JA TIETOTURVApäivityksiä 3 vuotta. Jos nämä olisi tietoturvarajapinnat olisi sidoksissa käyttöjärjestelmään, MITEN HELVETISSÄ TÄMÄ OLISI MAHDOLLISTA? Tajuatko pälli, että todistit juuri oikeaksi sen, mitä olen sinulle koko ajan yrittänyt opettaa? TIETOTURVARAJAPINNAT EI OLE SIDOKSISSA KÄYTTÖJÄRJESTELMÄÄN.

        Mikä vittu tässä on niin hankala ymmärtää, etenkin kun itsekin postailet linkkejä, jotka todistaa juuri sanomani asiat oikeiksi? Ei tämä nyt vittu vaan ole ydinfysiikaa, että pitäisi tuollaisen pällinkin tämä jo ymmärtää.

        Ja edelleen odottelen niitä tietoturvauhkia, jotka kohdistuu Android 4.4 tai sitä uudempiin järjestelmiin?


      • totuusontämä
        14ja11 kirjoitti:

        No vittu, olisihan se ollutkin liikaa vaatia sinulta vielä luetun ymmärtämistä.

        >>Älä jaa täällä väärää tietoa!! Tietoturvapäivitykset on aina tärkeitä... Jos kerran tietoturvapäivityksiä ei tarvita, miksi Google tekee näin?<<

        Olenko väittänyt jossain, että tietoturvapäivitykset olisi turhia? Jos olen, niin missä olen näin sanonut? Laitatko ihan suoran lainauksen minun kirjoitukseeni.

        Sanoin, edelleen, vittu käydään tämä TAAS kerran läpi: Androidin tietoturvarajapinnat sijaitsee nykyään Google Play Servicen rajapinnoissa, joita Google pääsee itse päivittämään RIIPPUMATTA valmistajan käyttöjärjestelmäpäivityksistä. Tämä systeemi tehtiin juuri siitä syystä, kun kaikki valmistajat ei ole kovin aktiivisia tekemään puhelimiin päivityksiä.

        Ja sanoinko sulle pälli, että LUE se uutinen, ennen kuin linkität? SANOIN. Miksi et tehnyt näin?
        Suora lainaus linkittämästäsi uutisesta:
        "Nexus-laitteet tulevat saamaan järjestelmäpäivityksiä, kuten uusia käyttöjärjestelmäversioita, kahden vuoden ja tietoturvapäivityksiä kolmen vuoden ajan"

        Niin, KÄYTTÖJÄRJESTELMÄpäivityksiä 2 vuotta JA TIETOTURVApäivityksiä 3 vuotta. Jos nämä olisi tietoturvarajapinnat olisi sidoksissa käyttöjärjestelmään, MITEN HELVETISSÄ TÄMÄ OLISI MAHDOLLISTA? Tajuatko pälli, että todistit juuri oikeaksi sen, mitä olen sinulle koko ajan yrittänyt opettaa? TIETOTURVARAJAPINNAT EI OLE SIDOKSISSA KÄYTTÖJÄRJESTELMÄÄN.

        Mikä vittu tässä on niin hankala ymmärtää, etenkin kun itsekin postailet linkkejä, jotka todistaa juuri sanomani asiat oikeiksi? Ei tämä nyt vittu vaan ole ydinfysiikaa, että pitäisi tuollaisen pällinkin tämä jo ymmärtää.

        Ja edelleen odottelen niitä tietoturvauhkia, jotka kohdistuu Android 4.4 tai sitä uudempiin järjestelmiin?

        Olet väittänyt. Tuosssa väitit ettei päivityksiä enää 5.0 version jälkeen tarvita.


      • 9ja10
        totuusontämä kirjoitti:

        Olet väittänyt. Tuosssa väitit ettei päivityksiä enää 5.0 version jälkeen tarvita.

        No näytä suora lainaus siitä, missä olen näin väittänyt?

        Ja toisaalta, kun sen itse sanot, niin miksi tarvitsisi? Vai onko olemassa yhtään tietoturvauhkaa, joka kohdistuisi 5.0 versioon? Et ole vielä tuonut esille edes yhtään uhkaa, joka kohdistuisi 4.4 versioon? Miksi niitä pitäisi päivittää, kun et pysty esittämään yhtään uhkaa, joka näihin kohdistuisi?


      • totuusontämä
        9ja10 kirjoitti:

        No näytä suora lainaus siitä, missä olen näin väittänyt?

        Ja toisaalta, kun sen itse sanot, niin miksi tarvitsisi? Vai onko olemassa yhtään tietoturvauhkaa, joka kohdistuisi 5.0 versioon? Et ole vielä tuonut esille edes yhtään uhkaa, joka kohdistuisi 4.4 versioon? Miksi niitä pitäisi päivittää, kun et pysty esittämään yhtään uhkaa, joka näihin kohdistuisi?

        En jaksa etsiä. Niin monta kertaa olet väittänyt että huhhuh


      • hauskamies
        totuusontämä kirjoitti:

        En jaksa etsiä. Niin monta kertaa olet väittänyt että huhhuh

        Oot kyllä Vapunen aika eeppinen jäbä. Valehtelet, puhut itsesi pussiin yhdessä sun toisessa ketjussa ja kiinni jäätyäsi selittelet jonninjoutavaa (ihan vaan trollaamisen ilosta).

        Ylös, ulos ja lenkille, kesä alkaa :)


      • pelihullu1
        hauskamies kirjoitti:

        Oot kyllä Vapunen aika eeppinen jäbä. Valehtelet, puhut itsesi pussiin yhdessä sun toisessa ketjussa ja kiinni jäätyäsi selittelet jonninjoutavaa (ihan vaan trollaamisen ilosta).

        Ylös, ulos ja lenkille, kesä alkaa :)

        Kannatan. Kannymanille tekis raitis ilma hyvää. :D


      • totuuskirpaisee
        hauskamies kirjoitti:

        Oot kyllä Vapunen aika eeppinen jäbä. Valehtelet, puhut itsesi pussiin yhdessä sun toisessa ketjussa ja kiinni jäätyäsi selittelet jonninjoutavaa (ihan vaan trollaamisen ilosta).

        Ylös, ulos ja lenkille, kesä alkaa :)

        Hän kertoo vain totuuden tosiin kuin te..


    • Lgg2

      Vajaan viikon käytöllä voin todeta,että muuten olen tyytyväinen,mutta akun kestoon pettynyt.Aamulla 4.45 otettu latauksesta 100% nyt 13.40 21%jäljellä.Kyllä tulee lg g2.sen akunkestoa ikävä..

      • UusiKänny

        Mullakin ollut jo muutaman päivän ja olen ihan tyytyväinen. Mulla kestää akku vajaan vuorokauden tällä käytöllä. Mulla on läppäri huollossa niin teen kännyllä saman mitä tekisin läppärillä. Monenella latauksella akku saavuttaa maksimi kapasiteetin ? Olen ladannut tän jo muutaman kerran...


      • 7ja10
        UusiKänny kirjoitti:

        Mullakin ollut jo muutaman päivän ja olen ihan tyytyväinen. Mulla kestää akku vajaan vuorokauden tällä käytöllä. Mulla on läppäri huollossa niin teen kännyllä saman mitä tekisin läppärillä. Monenella latauksella akku saavuttaa maksimi kapasiteetin ? Olen ladannut tän jo muutaman kerran...

        No kyllä se alkaa 4-6 kerralla saavuttamaan jo maksimikapasiteetin. Siihen mennessä akun "sisäinen kitka" alkaa olemaan poissa.


      • UusiKänny

        Onko siinä päällä jatkuva 4G kun akku kestää noin vähän ? Omastani
        laitoin pois päältä. Joudun kytkemään päälle pikavalikosta kun tarvitsen datasiirtoa (4G) ja akku kestää huomattavasti pidempään.
        Mahtaako nuo pitkät toiminta-ajat
        olla saatu Ultimate (puhelut viestit) virransäästötilassa ?
        Ä


      • UusiKänny
        UusiKänny kirjoitti:

        Onko siinä päällä jatkuva 4G kun akku kestää noin vähän ? Omastani
        laitoin pois päältä. Joudun kytkemään päälle pikavalikosta kun tarvitsen datasiirtoa (4G) ja akku kestää huomattavasti pidempään.
        Mahtaako nuo pitkät toiminta-ajat
        olla saatu Ultimate (puhelut viestit) virransäästötilassa ?
        Ä

        Korjaus vielä: virransäästö tilan nimi oli. Ultra eikä Ultimate kuten väitin...


      • UusiKänny
        UusiKänny kirjoitti:

        Onko siinä päällä jatkuva 4G kun akku kestää noin vähän ? Omastani
        laitoin pois päältä. Joudun kytkemään päälle pikavalikosta kun tarvitsen datasiirtoa (4G) ja akku kestää huomattavasti pidempään.
        Mahtaako nuo pitkät toiminta-ajat
        olla saatu Ultimate (puhelut viestit) virransäästötilassa ?
        Ä

        Vielä akun kestosta. Onko siinä joku tietoturvaohjelmisto ? Mulla on koeajalla F-Secure Mobile Security.
        Mulla on myöskin Skype ottamassa vastaan puheluita. Myöskin on päällä GPS. Kuinka paljon se vie vir-
        taa ? Näillä asetuksilla akku kestää
        jonkin verran toista vuorokautta.
        Nukun välissä jolloin kännykällä
        ei mitään tehdä. Elikä ei myöskään
        jatkuvaa datasiirtoa. Hyvää "Jussia"!


      • Roskaakaikki
        UusiKänny kirjoitti:

        Vielä akun kestosta. Onko siinä joku tietoturvaohjelmisto ? Mulla on koeajalla F-Secure Mobile Security.
        Mulla on myöskin Skype ottamassa vastaan puheluita. Myöskin on päällä GPS. Kuinka paljon se vie vir-
        taa ? Näillä asetuksilla akku kestää
        jonkin verran toista vuorokautta.
        Nukun välissä jolloin kännykällä
        ei mitään tehdä. Elikä ei myöskään
        jatkuvaa datasiirtoa. Hyvää "Jussia"!

        Poistakaa hyvät ihmiset kaikki virustorjunta ohjelmat Androidista jos ette ole lapsikäyttäjiä. Niillä ei tee yhtään mitään.


      • UusiKänny
        Roskaakaikki kirjoitti:

        Poistakaa hyvät ihmiset kaikki virustorjunta ohjelmat Androidista jos ette ole lapsikäyttäjiä. Niillä ei tee yhtään mitään.

        En poista :-) Eikai niitä ole vaan huvin vuoksi ohjelmoitu ? Eikö
        Androidille ole haittaohjelmia ?
        Pelaan varman päälle...


      • Turhaaurhaa
        UusiKänny kirjoitti:

        En poista :-) Eikai niitä ole vaan huvin vuoksi ohjelmoitu ? Eikö
        Androidille ole haittaohjelmia ?
        Pelaan varman päälle...

        Sitten turha valittaa akunkestosta:D

        Ei ole koskaan tullut haittaohjelmia omiin Android laitteisiin vaikkei humpuukki virustorjunta sovelluksia olekaan. Näillä ohjelmilla ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään ellei käyttäjä ole lapsi.

        Katsokaas ei niitä haittaohjelmia itsestään tule..


      • UusiKänny
        Turhaaurhaa kirjoitti:

        Sitten turha valittaa akunkestosta:D

        Ei ole koskaan tullut haittaohjelmia omiin Android laitteisiin vaikkei humpuukki virustorjunta sovelluksia olekaan. Näillä ohjelmilla ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään ellei käyttäjä ole lapsi.

        Katsokaas ei niitä haittaohjelmia itsestään tule..

        Ihan uteliaisuuttani poistin F-Securityn eikä huomattavaa
        muutosta akun kestossa.
        Että silleen...


      • kylläseauttaa
        UusiKänny kirjoitti:

        Ihan uteliaisuuttani poistin F-Securityn eikä huomattavaa
        muutosta akun kestossa.
        Että silleen...

        Kyllä siinä on. Sitä ei voi todeta heti..


      • UusiKänny

        En oikein usko:-) Ei ole paljon vaikuttanut. Katoin jostain jostain
        mistä en nyt muista että 18 ohjel-
        maa jää pyörimään taustalle. Ei ih-
        me että akku kuluu äkkiä...


      • buzz1

        Muistakaa että tämä jankuttaja-kannyman on oikeasti sairas ihminen. Sille on ihan turha mistään tietoturvasta puhua kun ei se autisti-asperger sitä ymmärrä, jankuttaa koko ajan että heti kun ilmestyy uusin android versio niin aiemmat muuttuu automaattisesti heti turvattomiksi. Ja linkkiä kun pyytää niin eihän se vammainen tietenkään pysty näyttämään väitteitänsä tosiksi. Oikeasti, me säälimme sinua.


      • niistäjuuri
        buzz1 kirjoitti:

        Muistakaa että tämä jankuttaja-kannyman on oikeasti sairas ihminen. Sille on ihan turha mistään tietoturvasta puhua kun ei se autisti-asperger sitä ymmärrä, jankuttaa koko ajan että heti kun ilmestyy uusin android versio niin aiemmat muuttuu automaattisesti heti turvattomiksi. Ja linkkiä kun pyytää niin eihän se vammainen tietenkään pysty näyttämään väitteitänsä tosiksi. Oikeasti, me säälimme sinua.

        Kännyköistä oli kyse. Et kai luullut että muista?


      • kubuntulubuntu

        Taisi argumentit loppua. Mitä jos vain poistuisit palstalta, olisi itsellesikin helpompi.


      • pelihullu1
        kubuntulubuntu kirjoitti:

        Taisi argumentit loppua. Mitä jos vain poistuisit palstalta, olisi itsellesikin helpompi.

        Viekööt kannymanin mukana. :D


    • hyvä.luuri

      Yhden vian olen löytänyt Huawei Honor 6:sta näiden muutaman kk:n aikana nimittäin puhelin katkoo wifi-yhteyttä (itselläni valokuitumodeemi) joskus mutta kun pistää asetuksista lentokonetilan päälle ja pois päältä takaisin niin ongelma korjaantuu. Tämän saman vian ovat jo muutkin käyttäjät huomanneet nettikeskusteluissa. Vika ei haittaa luonnollisesti ollenkaan jos käyttää nettiä enimmäkseen sim-kortin kautta. Muuten on ollut tosi hyvä puhelin.

    • Helpmepls

      Hei! Ostin just tän honor kutosen ja täs on 4.4.2 androidi. Voittrko joku kertoo miten tähän saa lollipopin vai saako ollenkaa?

      • eioikeinsaa

        Ei näihin Huaweihin oikein saa..


      • UusiKänny
        eioikeinsaa kirjoitti:

        Ei näihin Huaweihin oikein saa..

        Joutuu vielä odottamaan. Vasta beta
        testaus vaiheessa Lollipop
        ROMmit. Netistä saa ladattua 5.1.1
        Beta rommit international (h60-l04)
        malliin. Latasin ja koetin asentaa
        mutta ei suostunut asentumaan
        kännyyn (h60-l04). Mutta kyllä
        pitäisi tulla joskus kesän aikana...


      • roskaaon
        UusiKänny kirjoitti:

        Joutuu vielä odottamaan. Vasta beta
        testaus vaiheessa Lollipop
        ROMmit. Netistä saa ladattua 5.1.1
        Beta rommit international (h60-l04)
        malliin. Latasin ja koetin asentaa
        mutta ei suostunut asentumaan
        kännyyn (h60-l04). Mutta kyllä
        pitäisi tulla joskus kesän aikana...

        Tuttu HUUWEITA.. Älkää ostako tällaista vanhentunutta roskaa.


      • Juuheliks
        roskaaon kirjoitti:

        Tuttu HUUWEITA.. Älkää ostako tällaista vanhentunutta roskaa.

        Onpas taas ihme kommentointia...


      • paskaatäytyylapikoida
        Juuheliks kirjoitti:

        Onpas taas ihme kommentointia...

        Huuwei on aina Huuwei.. Kiinalaista roskaa..


      • 1plus
        paskaatäytyylapikoida kirjoitti:

        Huuwei on aina Huuwei.. Kiinalaista roskaa..

        Niinku 1pluspaska.


      • päivitystukitärkein
        1plus kirjoitti:

        Niinku 1pluspaska.

        Se ei ole sentään roska. Sitä päivitetään eikä mukana ole turhaa paskaa:)


      • joopsss
        päivitystukitärkein kirjoitti:

        Se ei ole sentään roska. Sitä päivitetään eikä mukana ole turhaa paskaa:)

        Eipä oo mitään takeita senkään päivityksistä.


      • takeitaon
        joopsss kirjoitti:

        Eipä oo mitään takeita senkään päivityksistä.

        On siinä takeita. Firma joka ei pidä lupauksia on entinen firma:)


      • kiinanroskaa

        Eihän niissä toimi ees takuu ja tarvetta sille ois.


    • omko

      Missä on luvattu?

    • moiy

      ⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛

    • Moikkahö

      Kannattaako ostaa kun ovat tutut kovasti kehuneet ja onko muita vastaavia alle 200€ puhelimii ja pyöriikö pelit hyvin?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe