joulukuussa Filippiineille

maximus818

Hei!

Onko kukaan lähdössä joulukuussa Filippiineille? Itse olen ehkä menossa ja mietin olisiko seuraa lentoihin?

Yst.terveisin
Maximus

10

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bgy

      Kyllä Urpo taas lähtee , pitää viedä tilitykset sukulaisille.

    • inCebu

      Kyllä sinne voi mennä yksinkin, pisimmän lennon nukkuu ja viimeisessä on aina puheseuraa jos haluaa.

    • Salamat

      Me saatamme mennä Cebuun, mutta jo marraskuussa ja olemme siellä kaksi viikkoa. Ei vielä ole ihan varmaa.

      • larinda

        Hei! Mekin saatamme lähteä marraskuussa. Hirvittää vaan pitkät lennot lasten kanssa.


      • kumusta
        larinda kirjoitti:

        Hei! Mekin saatamme lähteä marraskuussa. Hirvittää vaan pitkät lennot lasten kanssa.

        No mikä siinä hirvittää? Istuminenko? Kun viet lapsesi aamulla tarhaan ja haet ne 9 tunnin päästä pois, niin olisit samassa ajassa jo lähellä Hong Kongia ja siitä ei ole kuin 2 tunnin pomppu Cebuun. Et anna karkkia etkä virvoitusjuomia niille, etteivät ole sokerihumalassa ja sitäpaitsi toi kasvattaa lasten keskittymiskykyä. Tiedän mistä puhun, olemme tehneet tuon matkan monasti 2 lapsen kanssa jo vauvakoppa reissuista alkaen.


    • kitten944

      Moi !

      Itse voisin olla kiinnostunut. Laitatko vaikka yhteystietosi tähän ? niin voitaisiin jutella tarkemmin.

    • Salamat

      Minua ei pelota matka, vaan siellä asuminen. Pelkään lapsemme saavan jonkun arhäkkään bakteerin denguesta puhumattakaan ja siksi koko loma saattaa mennä sairastelun merkeissä pilalle.

      • matkaanytvaan

        No just oltiin 1 kuukausi siellä lasten kanssa, jos et ole viidakossa, niin denguen mahdollisuus on kyllä pieni, ja dengue ei ole tappava ekalla kerralla, vaan jos saman kannan dengue tarttuu puolen vuoden sisällä uudelleen, niin toisella kertaa on vaarallinen.

        Mitä bakteeria nyt erityisesti pelkäät, en ymmärrä? Maitohappo bakteerit muksuille, rokotukset kuntoon siis hepatiitti, jäykkäkouristus niin ok. Malaria lääkitys ja japanilaisen aivokuumeen rokotuksissa ei ole järkeä lapselle jo olette vain kuukauden.

        Käsidesit aina peliin, kun menette syömään jonnekkin tämä aina lapsille, niin ei tule masutauteja.

        Thaimaassa on paskasemmat ravintolat, kuin Filippiineillä mitä itse olen huomannut.


    • kuha4873

      Ei pidä paikkaansa,kyllä Filippiineillä on paskasemmat ravintolat,ja kalliimmat hotellit kuin Thaimaassa.Muuten eläminen maassa on halpaa,mutta itse tykkään Filippiineistä ei ole niin turistirysä vielä ja onhan vaimokin sieltä.

    • Salamat

      Täällä Suomessa kun olemme eläneet, niin olemme sinut näiden bakteereiden kanssa, mutta Filippiineillä ne ovatkin aivan eri sorttia. Minäkin olin yhden päivän vatsataudissa ja luulen saaneeni sen pinestä ravintolasta jossa liha leikattiin saksilla asiakkaan toiveiden mukaan. Vaimon ei käynyt kuinkaan, kun on paikallisia.
      Tässä oli yksi perhe kuukauden lomalla Mindanaolla ja kaikki sairastuivat silmätulehduksiin. Heidän yleiskuntonsa laski siinä ja loppujen lopuksi he sairastelivat koko loma-ajan. Vaikka oli matkavakuutus kaikki piti maksaa Pesoina, vasta Suomessa vakuutusyhtiö maksoi kuitteja vastaan kulut.
      Denguen sain varmaankin, kun asuimme ensi kertaa vaimoni kotona kylän laidassa. Siitä alkaa sademetsä jossa kävelin päivittäin ylös vuorille katsomaan Tyyntä valtamerta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe