Oletko käynyt pikapolilla?

Nuhanenä

Oletko käynyt terveyskeskuksen pikapolilla ja minkalaiset on kokemukset?

26

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osteri

      Olen käynyt vuoden alkupuolella. Kokemus oli karmea. Odotelin kolme tuntia. Ympärillä kolmekymmentä ihmistä rypi ja niisi.Tunnelma oli kuin parikymmentä vuotta sitten maalaisterveyskeskuksen odotushuoneessa. Itsellä oli pieni ihottuma alue kasvoissa ja sitä menin näyttämään.Arvailujen kautta lääkäri määräsi 5 tuubia voidetta ihottumaan. Parin viikon päästä oli maata kaatava romuska. Silloin päätin etten enää koskaan mene samanlaiseen vastaanottoon.

      • Vanhakommentti

        mutta lienee sen ihottuma kanssa olisit voinut odottaa aikaa omaan tiimiin? Tuskin se kovin akuutti vaiva oli


    • opew

      Olen käynyt mutten päässyt sairaanhoitajaa pitämmelle. Käski ottaa vaivaan buranaa ja seuraavana päivänä pitikin mennä jo yksityiselle.

      Pikapoli on suuri huijaus jossa sairaanhoitajat kuvittelevat olevansa lääkäreitä.

    • suosittelenyksityistä

      Kävin alle kouluikäisen lapsen kanssa kuumeisen flunssan (lue. todistus työnantajalle) takia pikapolilla, saavuin paikalle 07:45 jolloin aulasta vielä löytyi muutama istumapaikka, eläkeläiset olivat jo miehittäneet asemat, muutama muu lapsiperhe oli myös paikalla.

      08:00 aikaan hoitaja kävi ottamassa hupun pois jonotuslappukoneen päältä, jolloin eläkeläiset ja muut mieleltään köyhät rynnivät lappuja napsimaan. Hain omani viimeisten joukosta, sillä ei ole tapana käyttäytyä röyhkeästi. Minä jaksan odottaa, kuumeinen sairas lapsi toki vähän huonommin...

      Itse palvelutapahtuma oli asiallinen.

      • schade

        Kirjoitat asiattomasti vanhoista ihmisistä. Jos sinulla päiviä riittää vanhaksi asti, huomaat olleesi väärässä. On vain vaikeaa olla sairas ja lisäksi se halveksittu vanha ihminen.


      • Nopsin

        Syytä vaan lötköperse itseäsi, jos et kilpajuoksussa pärjää edes eläkeläisille. Nopeat syövät hitaat!


    • pääkainalossa

      yritin kerran pikapolhiin, käskivät tiimiin, sielä käskettiin lks päivystykseen, sieltä pikapolille takas, mie lähin kottiin.

      • SAMAN-KOKENUT

        toi oli hyvä....!!! :)


      • midle

        mulle myös käynyt samoin.


    • naislekurit_syvältä

      Nyt varmaan roin naiset iloisia koska melkein kaikki terkkarin lääkärit ja sairaanhoitopiirin johtajalääkärit ovat naisia.! Vai ettekö olekaan iloisia kun "tasa-arvo" on niin pitkällä...?

      • fgg

        Suomessa naiset ovat nykyään suurena enemmistönä kaikilla akateemisilla aloilla. Ei tässä miehillä ole enää mitään toivoa, kunhan vaan jotenkin kituutettaan elämämme loppuun, alakastin otuksina...:(


      • NössötOmaSyynne
        fgg kirjoitti:

        Suomessa naiset ovat nykyään suurena enemmistönä kaikilla akateemisilla aloilla. Ei tässä miehillä ole enää mitään toivoa, kunhan vaan jotenkin kituutettaan elämämme loppuun, alakastin otuksina...:(

        Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
        Uskossa vielä parempi, tuumasi toinen lapamato.


    • MensutPukkaaKärtyä

      D-vitamiinia kannattaa ottaa pillereinä vähintään ainakin se 100 mikrogrammaa jokaikinen päivä.
      Enempikään ei ole ainakaan haitaksi. Kaiken lisäksi d-vitamiini on nykyään eu.n ansiosta halpaa. Kilpailu puree ja vapaat markkinat.

    • KevätkiimanAikaTaas

      Taas se iänikuinen pihapuiden kaato asuntoyhtiöissä.
      Kiimaiset rouvat kevätkiimoissaan kaakattavat ja vaativat pihapuita nurin.
      Näkee paremmin kytätä naapuria. Jospa se näkisi paremmin rouvan suloja. Kamala löysä paisunu läskinen ahteri, turvonnut naama alkoholista jne...

    • Ahmedi69

      Mitä jos kikkelissä on häikkää. niin tarkistaako sen mies vai naislääkäri?

      • tip_puri_munaa

        ei kumpikaan, koira haistaa.


      • olipahyvännäköinentypy

        Menin huonosti toimivan kikkelin kanssa naislääkärille ja valitin kun ei homma pelaa vaimon kanssa. Nuori nainen komensi minut makuulle ja alkoi tutkimisen alapäässäni. Heti kun hän otti vehkeeni kouraansa ja alkoi tutkia sitä niin sehän seisoi kuin rautakanki. En oikein tiedä nolottiko tuo vai olinko tyytyväinen. Sen huomasin että tuo naislääkäri meni hiukan hämilleen.


    • pikkumyy13

      olen käynyt ja hyvä on kun on omalääkäri joka hoitaa kaikki asiat.

    • pikkumyy13

      kyllä olen. hyvä vastaanotto ja kun on vielä omalääkäri niin vielä parempi.

    • pikaPoli

      Olen käynyt pikapolilla. Ainut asia mikä inhottaa on huumeidenkäyttäjät samassa paikassa. Miksi heille ei ole omaa vastaanottopisteitä?

    • oppimaton

      Kyllä ja hoitaja oli täysin tietämätön,miten palovammaa hoidetaan.
      Olisi pitänyt laittaa LKS:sään,vaan hoidettiin jatko terkkarissa.
      Jäi ikuiset arvet ihoon.

    • Mimme.89

      Palvelu on hyvää mutta 5tunnib jonottaminen ottaa aivoon. Onneksi lapsilla on oma jonotus kuiten, ettei tarvii niin kauan jonottaa.

      • hoopoxxx

        Mulle sanottiin jotta tuu kolmen kuunkierron jälkeen takasin jos henki vielä pihisee.


    • Vatsakipeä

      Kyllä olen ei tarvinnut jonottaa onneksi pääsin heti ja sairaanhoitaja oli ystävällinen sain asianmukaista hoitoa lääkäriltä .😊

    • keuhkokuume21

      Minä jonotin kuusi tuntia ja sitten suoraan sairaalaan tiputukseen ja osastolle. Istuin ja istuin, välillä kävin kysymässä neuvonnasta apua ja soitin siihen numeroon mikä on seinässä, jos olo pahenee ja käskettiin vaan odottaa vuoroa. Sairaalan terveysasemalla kävin ekana ja se oli ihan tyhjä mutta käskettiin mennä ensin pikapolille.
      Vissiin sinne odotussaliin saa ihan rauhassa kuolla ja kun vuoro joskus tulee, niin siten kärrätään ruumisautolla pois.

    • Tikkitaneli

      Hieman rasittaa, kun nämä vastaanotot ovat aina mummoja täpöten täynnä. Ei minulla mitään heitä vastaan, mutta eikö heille voisi järjestää parempaa kotihoitoa tai omaa vastaanottoa?
      Osa tulee lähinnä jutustelemaan ja vaihtamaan kuulumisia, kun sukulaiset ovat hylänneet ja kaikki muut tuttavat joko haudassa tai vaikeasti sairaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe