olisinko hyvä tyttöystävä? poikien mielipiteitä

tytsy14

Eli kerron nyt vähän itestäni ja sitten te pojat voisitte kertoa mielipiteenne musta:)

~Oon 158cm pitkä, eli sellanen aika lyhyt tyttö, mut ei mikään alikasvunen kääpiöpätkä.
~Painan 46 kiloa ja olen normaalin kokoinen, en anorektikon laiha enkä lihavakaan.
~Lenkkeilen ja urheilen säännöllisesti.

~Omistan luonnostaan blondit hiukset ja siniharmaat silmät.
~Kavereita löytyy mutta omalla kohdallani kyllä laatu korvaa määrän.
~Jaksan kuunnella pitkään, kun toisella on jotain sanottavaa, niin hyvää kuin pahaa.
~Olen usein iloinen, hymyilen ja nauran.
~Pidän läheisyydestä, kaikki haliminen ja pussailu olisi suhteessa aivan ihanaa.
~Pukeudun aika lailla massan mukaan. Tallaan ennemmin tennareilla kuin korkokengillä ja viihdyn paremmin pillifarkuissa ja t-paidassa kuin tiukassa juhlamekossa.
~Omistan koiran ja rakastan muutenkin eläimiä.
~En asu niin isossa kaupungissa kuin Helsinki mutta en kuitenkaan missään junttikylässäkään.
~Poikaystävän kanssa tekisin aina välillä kaikenlaisia normaalista arjesta poikkeavia asioita: käytäisiin leffassa, mentäisiin festareille, yökyläiltäisiin, järjestettäisiin kavereiden kesken iltoja jne jne...
~Olen 14 vuotias, jos en sitä vielä sanonut.
~Olisin iloinen pelkästä sängyssä makoilustakin, ettei kokoajan tarvitse olla mitään spesiaalia tekemistä.

Tässä nyt jotain musta;) ja olis tosiaan kiva kuulla mielipiteitä, voisitko esim. seurustella jne

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dääm

      Missä asut olisit täydelline

    • KariKorhonen666

      Olisit täydellinen. Ettet vain sattuisi olemaan yks noora kun toi kuvailu sopis häneen.

    • halleluja

      Kyl kelpaisit;)

    • woohoo69

      En usko että kerroit ihan kaiken!

      Sillä toi on oikeesti niin täydellisyyden huippu, että en usko jos en itse näe.

    • oletkoo

      Ootko vilma elimäeltä? :)

    • syytäolis

      Oon yön timo, ethän pelkää mustaamiestä?

    • yeahjoujouj

      Oisit varmasti aika ihana :)

    • enkestä

      itsetunnon pitää kyllä olla aika alhaal, et sortuu tälläsee suomi24 paskaa:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Fyrhkvugvfv

        Puolet tosta listasta on varmaan muutenki valetta.


      • Ahaaymmärrän

        Ja tossa on pelkät hyvät puolet,mutta mikäs minä nyt oon toisten elämään puuttumaan:) Ei ole minun asiani:D


    • p_vm98

      Hei, kyl sä ihan varmasti löydät poikaystävän joskus kun sen aika on :) Nettikirjotuksen perusteella ei vaan saa sellasta oikeeta kuvaa ihmisestä - kun se kokonaisuus on vaan niin iso juttu.

      p.s. lyhyet tytöt on söpöjä ;)

    • HAMAna

      AIVAN MAHTAVA! 5/5

    • playboee

      Ihan mahtavan sopiva. Tekis mieli saada tommonen tyttöystäväks... missä kaupungissa muuten asut? ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe