Ruma hyvä mies vie voiton pelimiehestä

Uskallankotoivoa

Tänään taas tuli todistettua tämä todeksi.

Tapasin livenä miehen, jonka kanssa olin viestitellyt joitakin viikkoja. Kumpikin oli melko varovaisin tunnelmin liikkeellä. Kerroimme itsestämme avoimesti, että mitään missi/mallipoikaa ei toisessa päässä ole tavattavissa, mutta kuvia emme olleet vaihtaneet...

Ja huhhuh! Sieltähän tuli juuri unelmieni iso mies, joka ei ollut ehkä komea, mutta minuun kolahti ihan täysillä. Keskustelut eivät ainakaan vähentäneet niitä tunnelmia. Mies oli fiksu ja sinut menneisyytensä ja itsensä kanssa. Kaikella tapaa juuri sitä, mitä miehestä haluan.

Nyt uskallan varovaisesti alkaa toivoa. Mitään tähtiin kirjoitettua rakkaustarinaa tai perheunelmaa rivitalonpätkineen ja niin edelleen en edes toivo, mutta jos löytäisi ihanan ihmissuhteen. Ehkäpä?

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamies-

      Kuinka iso sillä oli? Ja miten ruma voi tavata naisen kun en minä ainakaan pääse edes juttelee naisille.

      • RumaMiesIkuisestii

        Älä vastaa provoon. Rumaa käytetään tässä kohtaa väärin kun kuitenkin hehkutetaan "unelmien iso mies" Unelma mies kenellekään naiselle ei ole ruma joten me rumat ollaan edelleen samalla viivalla emmekä pääse treffeille. En minäkään kenellekään ole unelma ollut vaikka sisäisesti olen lämmin ystävällinen on työt, harrastukset yms ja ainoastaan täällä valitan kohtaloani. Uskoisin jos valittaisin elämääni myös livenä en silloin kelpaisi kenellekään. Kuitenkin nautin elämästäni työstäni, harrastuksista, muutamasta kaverista ja elämä on mukavaa mutta naisettomuus masentaa.


      • RumaMiesIkuisestii kirjoitti:

        Älä vastaa provoon. Rumaa käytetään tässä kohtaa väärin kun kuitenkin hehkutetaan "unelmien iso mies" Unelma mies kenellekään naiselle ei ole ruma joten me rumat ollaan edelleen samalla viivalla emmekä pääse treffeille. En minäkään kenellekään ole unelma ollut vaikka sisäisesti olen lämmin ystävällinen on työt, harrastukset yms ja ainoastaan täällä valitan kohtaloani. Uskoisin jos valittaisin elämääni myös livenä en silloin kelpaisi kenellekään. Kuitenkin nautin elämästäni työstäni, harrastuksista, muutamasta kaverista ja elämä on mukavaa mutta naisettomuus masentaa.

        Lukisit joskus, mitä sinulle vastataan, niin voisit oppia jotain.

        Jokainen hakee paria, joka on omissa silmissä kaunis/komea. Läheisyys ja seksi ovat parisuhteessa olennaisia asioita, ja haluta voi vain ihmistä jonka kokee puoleensavetäväksi. Siinä mielessä jokaisen unelmamies ei tosiaan ole kenellekään naiselle ruma - siis hänen omissa silmissään ruma. Sen sijaan muut voivat arvioida kyseistä miestä rumaksi tai ainakin hyvin vaatimattoman näköiseksi.

        Mietipä tuntemiasi parisuhteessa olevia naisia. Onko kaikkien heidän mies mielestäsi komea? Katsele kaupungilla liikkuvia pareja; ovatko kaikki naisen kanssa liikkuvat miehet komeita?

        Ihan varmasti näet miehiä, jotka ovat mielestäsi rumia ja voit arvata, että suurin osa ihmisistä luokittelisi heidät pikemmin rumiksi kuin komeiksi, mutta silti he ovat parisuhteessa. Ja naisensa silmissä he ovat puoleensavetäviä, komeita, ihailtuja, haluttuja. Nainen näkee heissä jotain, mitä sinä tai me muut emme näe, se voi olla vaikka tapa siristää silmiä nauraessaan.

        Tuo jatkuva rumuudesta jankuttaminen on ihan äärettömän pinnallista. Eikö millään muilla arvoilla ole sinulle merkitystä?


      • vähän-realismia-tässä
        helka kirjoitti:

        Lukisit joskus, mitä sinulle vastataan, niin voisit oppia jotain.

        Jokainen hakee paria, joka on omissa silmissä kaunis/komea. Läheisyys ja seksi ovat parisuhteessa olennaisia asioita, ja haluta voi vain ihmistä jonka kokee puoleensavetäväksi. Siinä mielessä jokaisen unelmamies ei tosiaan ole kenellekään naiselle ruma - siis hänen omissa silmissään ruma. Sen sijaan muut voivat arvioida kyseistä miestä rumaksi tai ainakin hyvin vaatimattoman näköiseksi.

        Mietipä tuntemiasi parisuhteessa olevia naisia. Onko kaikkien heidän mies mielestäsi komea? Katsele kaupungilla liikkuvia pareja; ovatko kaikki naisen kanssa liikkuvat miehet komeita?

        Ihan varmasti näet miehiä, jotka ovat mielestäsi rumia ja voit arvata, että suurin osa ihmisistä luokittelisi heidät pikemmin rumiksi kuin komeiksi, mutta silti he ovat parisuhteessa. Ja naisensa silmissä he ovat puoleensavetäviä, komeita, ihailtuja, haluttuja. Nainen näkee heissä jotain, mitä sinä tai me muut emme näe, se voi olla vaikka tapa siristää silmiä nauraessaan.

        Tuo jatkuva rumuudesta jankuttaminen on ihan äärettömän pinnallista. Eikö millään muilla arvoilla ole sinulle merkitystä?

        Tai sitten jotkut vain ovat ruman kanssa, kun eivät parempaa saaneet, tai koska eivät välitä ulkonäöstä vaan jostain muusta. Ihan huuhaata väittää, että jokainen ryhtyisi suhteeseen vain mielestään hyvän näköisen kanssa.


    • unelamies

      Provo tää on. Ei naisten unelma mies ole mikään ruma läski. Jos ulkonäöllä ei olisi merkitystä niin monet rumat pääsisi treffeille ja naiset haluaisi tutustua. Netissä nyt se ulkonäkö korostuu että ei naiset vastaa miehelle jos se ei ole komea.

      • kokay

        niion ...sehän.. kaunitar.. ei vastaa ...jos ET ole komea


    • Edwardo_ja_luonnonlait

      Jutun juju lienee siinä, että komeus lähinnä helpottaa naishommia, eikä onnistumisten eteen tarvi kuin patsastella ja poimia. Komeuden laskiessa työmäärä ja muilla ansiolla vaikutuksen tekeminen sitten kasvaa melkosen lineaarisesti. Rumatkin miehet voi täten olla koviakin naistenmiehiä, jos status- ja valuuttapuoli ovat kunnossa. Ja noihin toki edesauttaa tietyt yleismaailmalliset piirteet, joita ei voi niitäkään tietty enempäänsä repiä tyhjästä.

      Jos siis olet ruma ja viheliäs, niin ei ole tuheroa tiedossa, eikä kai objektiivista syytä olettaakkaan liikoja?

    • mythbuster

      Komeudella voi yllättää positiivisesti. Rumuudella voi yllättää positiivisesti, jos ihminen on ulkokuortaan kauniimpi. Yllätyksellisyys tuntuu olevan tärkeintä. Millä ihan mukavannäköinen mies voi tehdä vaikutuksen? Mistä saa aikaan nykyajalle tarvittavan kontrastin?

    • Kiltti-mies-
      • totuuksia

        Eikä hyljeksi! Rumankaunis mies on esim. Viktor Klimenko. Karisma sen on joka vetää, ei ulkonäkö.


    • Sori, mutta en kyllä millään usko että se mies oli sinun mielestäsi ruma, jos kerta ulkonäkö kolahti heti ensisilmäyksellä. Ja on kyllä aikamoisen naiivia kuvitella että mies joka on sinusta komea ei olisi sitä myös aika monen muunkin naisen mielestä. Useimpien naisten ihannehan taitaa olla semmoinen karkean komea, ei liian sliipattu mies, jota toki nuoriin mallipojuihin vertaamalla joku voisi ehkä ajattelemattomasti kutsua rumaksi, mutta joka ei todellakaan sitä ole.

      Ennen kaikkea tuo toteamus että mies on iso viittaa siihen, että sinun miesihanteesi on hyvin samankaltainen kuin useimmilla muillakin naisilla. Ja tästä tulee edelleen mieleen semmoinen ajatus ettet ehkä oikein itsekään hahmota tuota ruman miehen käsitettä, tai ehkäpä et noteeraa niitä oikeasti rumia miehiä miehiksi ollenkaan. Miehillähän nimenomaan pieni koko on yksi pahimpia handikappeja naismenestyksen tiellä, ja samaten myös liian ”kauniit” eli naismaiset, sirot piirteet.

      Ja sitten vielä tuo, että kuvittelet tietäväsi ettei mies ole pelimies, vaikka itse juuri häneen retkahdit aivan kybällä. En nyt toki väitä varmuudella tietäväni miten asia on, mutta useimmiten mies joka kykenee hurmaamaan naisen eka tapaamisella on saanut siihen paljon harjoitusta. Voi olla että hän on hionut käytöstään lukemattomien naisten kanssa juuri sellaiseksi että se sopii hänen tyylilleen täydellisesti, ja vaikuttaa siksi täysin luontevalta. Melkeinpä sellaista miestä joka käyttää pelimieskikkoja näkyvästi (eli taitamattomasti) voisi pitää paljon kokemattomampana naisten suhteen.

      No, eipä asia minulle kuulu ja saavathan sitä aikuiset ihmiset tapailla ketä huvittaa eikä lopullisia tarkoitusperiäkään ole tarpeen niin perusteellisesti selvittää jos ei siihen koe tarvetta. mutta järki kannattaa kuitenkin pitää päässä eikä alkaa kuvittelemaan omiaan liiaksi.

      • Ööö, aloittajahan nimenomaan kirjoitti, että "joka ei ollut ehkä komea, mutta minuun kolahti ihan täysillä". Eli mies ei ollut komea, mutta hänessä oli jotain mikä kolahti aloittajaan. Oma miesystäväni luultavasti kuuluisi tuohon samaan kategoriaan; en itse pysty näkemään häntä muiden ihmisten silmin koska minä en malttaisi pitää hänestä sormiani irti, mutta kyllä minä nyt sen ymmärrän, ettei hän pärjäisi missä Mr-kisoissa edes omassa ikäluokassaan.

        Ihmettelen teitä, jotka ette oikeasti näe tuolla ulkona kaupungilla (mielestänne) rumia miehiä, joilla on nainen kainalossaan. Ihan oikeastiko uskotte, että vain ja ainoastaan komeat miehet pariutuvat? :o

        Toinen, mikä ihmetyttää, on että mies jolla on hyvät tai edes normaalit sosiaaliset taidot, leimataan välittömästi pelimieheksi ja se, että hän osaa luontevasti jutella ja lähestyä naista on "pelaamista". Mitä jos hän ei olekaan "hionut käytöstään" eikä "käytä pelimieskikkoja" vaan soveltaa ihan normaaleja vuorovaikutustaitoja, joita käytetään silloin kun halutaan tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen?

        Aloittaja käsittääkseni myös kirjoitti, että "Mitään tähtiin kirjoitettua rakkaustarinaa tai perheunelmaa rivitalonpätkineen ja niin edelleen en edes toivo, mutta jos löytäisi ihanan ihmissuhteen. Ehkäpä?" Mistäpä tuota muuten tietää kuin tutustumalla tähän mieheen. Minä ainakin pidän peukkuja, että tuosta kehittyisi jotain kestävää ja kaunista.


      • katsojan_silmä

        "Miehillähän nimenomaan pieni koko on yksi pahimpia handikappeja naismenestyksen tiellä, ja samaten myös liian ”kauniit” eli naismaiset, sirot piirteet."

        Ompas hyvä kuulla ettei oma miesmakuni ole useimmille muille mieleen :)


      • helka kirjoitti:

        Ööö, aloittajahan nimenomaan kirjoitti, että "joka ei ollut ehkä komea, mutta minuun kolahti ihan täysillä". Eli mies ei ollut komea, mutta hänessä oli jotain mikä kolahti aloittajaan. Oma miesystäväni luultavasti kuuluisi tuohon samaan kategoriaan; en itse pysty näkemään häntä muiden ihmisten silmin koska minä en malttaisi pitää hänestä sormiani irti, mutta kyllä minä nyt sen ymmärrän, ettei hän pärjäisi missä Mr-kisoissa edes omassa ikäluokassaan.

        Ihmettelen teitä, jotka ette oikeasti näe tuolla ulkona kaupungilla (mielestänne) rumia miehiä, joilla on nainen kainalossaan. Ihan oikeastiko uskotte, että vain ja ainoastaan komeat miehet pariutuvat? :o

        Toinen, mikä ihmetyttää, on että mies jolla on hyvät tai edes normaalit sosiaaliset taidot, leimataan välittömästi pelimieheksi ja se, että hän osaa luontevasti jutella ja lähestyä naista on "pelaamista". Mitä jos hän ei olekaan "hionut käytöstään" eikä "käytä pelimieskikkoja" vaan soveltaa ihan normaaleja vuorovaikutustaitoja, joita käytetään silloin kun halutaan tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen?

        Aloittaja käsittääkseni myös kirjoitti, että "Mitään tähtiin kirjoitettua rakkaustarinaa tai perheunelmaa rivitalonpätkineen ja niin edelleen en edes toivo, mutta jos löytäisi ihanan ihmissuhteen. Ehkäpä?" Mistäpä tuota muuten tietää kuin tutustumalla tähän mieheen. Minä ainakin pidän peukkuja, että tuosta kehittyisi jotain kestävää ja kaunista.

        Tässä on nyt minun mielestäni kyse kahdesta hieman erilaisesta käsitteestä, eli komeudesta/rumuudesta mr-kisa -mielessä, ja komeudesta/rumuudesta parisuhdehaluttavuusmielessä.

        Kuinka moni mainen oikeasti haluaisi sellaisen miehen joka pärjäisi mr. finland –kisoissa? Minä en ainakaan pidä tuollaista miestä mitenkään parhaana vaihtoehtona, vaan paljon mieluummin ottaisin sellaisen tavallisemman näköisen miehen, jolla ei olisi kroppa niin vimpan päälle hiottu eikä naamakaan ihan virheetön. Siksipä minulle tuli tuosta aloituksesta mieleen että kyseessä olisi juuri sellainen mies jota ei oikein voisi komeaksi sanoa, mutta joka menee parisuhdemarkkinoilla kuin kuumille kiville. Se että kutsuuko tällaista miestä sitten rumaksi on sitten enää kielenkäytöllinen kysymys. Itse en kutsuisi rumaksi, koska miellän sen negatiiviseksi sanaksi, kun taas tuollaisen miehen ulkonäössä ei ole mitään negatiivista, vaan päinvastoin se on juuri sitä mitä useimmat naiset haluavat.

        Samoin tuo pelimiehen määritelmä voi olla vähän epäselvä. Itse kun pidän vähän pelimiehenä jo sellaista miestä jolla vaihtuu naiset kovin tiuhaan, vaikka hänellä sinänsä ei olisikaan mitään intressejä huijata naisilta seksiä. Eli vaikka mies olisikin tosissaan jokaisessa suhteenpätkässään, niin jos niitä pätkiä on liikaa en ole miehestä kiinnostunut vaan totean että hänellä on yksinkertaisesti turhan matala kyllästymiskynnys jotta vakavaa seurustelua kannattaisi edes harkita.

        Toki minäkin toivotan aloittajalle onnea uuden tuttavuuden kanssa, mutta omien kokemusteni perusteella nyt vain tuli mieleen vähän palautella maan pinnalle ettei sitten tulisi liian kovaa rysäystä jos totuus onkin aivan toinen kuin mitä ap kuvitteli.


      • AinaJätetty

        Jaha täällä ei voi enään kopioida ja lainata tekstiä no enivei sä pitäisit mua stellaria pelimiehenä koska suhteet vaihtuu tiuhaan enkä olisi hyvää mies matskua kun mulla on mielestäsi "matala kyllästymiskynnys" En nyt sanois. Kehenkään naiseen suhteessani en ole kyllästynyt. Mut on jätetty 37 kertaa suhteentyngistä ja vähän pidemmistäkin että kyllä mä ennemmin sanoisin että se matala kyllästymiskynnys on juurikin naisilla. No mikäs naisten ollessa sen kun vaihtaa heti komeampaan kun edellinen kyllästyttää. Sen vaan sanon että vastarakkautta en ole koskaan kokenut vaan se on ollut ainoastaan minun puoleltani yksipuoleista. En tiedä miltä tuntuu kun joku rakastaa. Rakastahan näet ei jätetä vaikka mikä olisi.


    • Nuuhkija

      Kukaan ei ole täällä kiinnittänyt mitään huomiota ominaistuoksuun. Minulle sillä on suuri merkitys ja myös tiedostan sen. Miehiä on mielestäni joko erityisen hyvältä tuoksuvia, neutraaleja tai sellaisia, joiden kanssa en voisi kuvitellakaan olevani läheisessä tekemisessä. Haju ei todellakaan liity puhtauteen tai hajusteisiin. Kaikilla ei ehkä ole niin tarkkaa nenää, tai he eivät vain tiedosta sitä. Siitä on jo useita tutkimuksiakin, että naisille on parinvalinnassa merkitystä miehen ominaishajulla.

      • trollibensa

        Näin se on. Jos naisen ominaistuoksu on epämielyttävä niin ei jatkoa synny tai jos nainen tuoksahtaa mummolta, eli vaihdevuodet lähellä tai alkaneet, niin ei jatkoon.

        Vaikkei tässä ole tarkoitus enää lisääntyä niin silti nuo signaalit edelleen toimivat.


      • mäyrä

        Kuinkahan tuollaiset nuuhkivat eläimet voisi tunnistaa kun itselläni ei ole riittävän tarkkaa hajuaistia?


      • neitinamumen
        mäyrä kirjoitti:

        Kuinkahan tuollaiset nuuhkivat eläimet voisi tunnistaa kun itselläni ei ole riittävän tarkkaa hajuaistia?

        Lopetat röökinpolton, peseydyt ja laitat puhtaat vaateet päälle. Silti jos mikään ei haise miltään tai paska tuoksuu, hae pätkä köyttä ja kiikkuun.


      • mäyrä
        neitinamumen kirjoitti:

        Lopetat röökinpolton, peseydyt ja laitat puhtaat vaateet päälle. Silti jos mikään ei haise miltään tai paska tuoksuu, hae pätkä köyttä ja kiikkuun.

        Voi että...meninkö loukkaamaan jonkin elukan oikeuksia? Älä nyt, kyllä eläinten oikeudet ovat tärkeitä ja minun puolestani saatte nuuhkia toisenne takapuolia ihan vapaasti. Ehkä siitä näytetään Yle:llä jopa dokumentti.


      • jookojoo
        mäyrä kirjoitti:

        Voi että...meninkö loukkaamaan jonkin elukan oikeuksia? Älä nyt, kyllä eläinten oikeudet ovat tärkeitä ja minun puolestani saatte nuuhkia toisenne takapuolia ihan vapaasti. Ehkä siitä näytetään Yle:llä jopa dokumentti.

        Ei ketään haittaa että haiset paskalle. Pysyt vain kolossasi ja muiden SDP / persujen kanssa.


      • mäyrä
        jookojoo kirjoitti:

        Ei ketään haittaa että haiset paskalle. Pysyt vain kolossasi ja muiden SDP / persujen kanssa.

        Minulla on kolossani vientiä kun ominaistuoksu on kunnossa ja paskan haju mitä mainioin. Persumäyrät eivät voi vastustaa sitä. On niin mukava kun ei tarvitse miettiä yhteisiä arvoja tai ajatuksia, kuono vain toisen pyllyyn ja sillä se oikea kumppani löytyy!


      • miesvm_1967x

        Totta. Yksi suhde kaatui todellakin siihen että nainen tuoksui vastenmieliseltä. Siis iho joka kohdasta, ihan sama oliko kyseessä selkä, olka tai käsivarsi, etupää, takapää. Muija huokui jotenkin epämiellyttävää hajua koko kropaltaan, pussaaminenkin oli todella työlästä joten lopetin pussailemisen ja koko suhteen. Hänelle jäi kai se mielikuva että heitti mut ulos vaikka tosiasiassa minä tunsin itseni voittajaksi kun pääsin siitä löyhkästä eroon :D En vaan hennonut pahoittaa toisen mieltä joten parempi noin. Joskus kävi mielessä että onkohan neidillä jokin vakava sairaus vai miksi haisee kuin metsäsika. En ottanut sitäkään asiaa kyllä puheeksi sillä tajusin ettei tulevaisuutta ole.


    • Kiltti-mies-

      Miljoonasta sinkusta yksi uskaltaa tavata livenä miehen. Olisipa muut naiset yhtä rohkeita niin sinkkuja olisi paljon vähemmän. Naiset on todella pinnallisia mutta kai sitä on muutama joille se ulkonäkö ei merkitse vaan haluaa tutustua siihen luonteeseen. Siis vaan muutama eli me muut emme saa edes mahdollisuutta tutustua naisiin koska 99% naisista on pinnallisia jotka valitsee miehen ulkonäön perusteella.

    • Uskallankotoivoa

      On kyllä naurettavaa, miten katkeria kommentteja täällä saa varsinkin miehiltä.

      Totta on, etten vielä näin vähällä tuntemisella voikaan sanoa, ettei tämä mies ole pelimies. Mutta mikään komistus hän ei todellakaan ole, ellei sitten perunanenää, huonohkoa ihoa ja reilua ylipainoa sellaiseksi lasketa. Mutta minä nyt satun pitämään miehestä, mistä ottaa kiinni. Mitkään urheilulliset tai kukkakepit eivät kiinnosta pätkääkään, saati kiiltokuvapojat, jotka viettävät aikaansa peilin edessä enemmän kuin minä konsanaan.

      Ei elämä ole niin mustavalkoista kuin te katkerat provot täällä väitätte. Se jonkun mielestä ruma voi toisen mielestä olla komea, ja kolmannelle sillä ulkonäöllä ei todellakaan ole väliä.

      "Jokainen hakee paria, joka on omissa silmissä kaunis/komea. Läheisyys ja seksi ovat parisuhteessa olennaisia asioita, ja haluta voi vain ihmistä jonka kokee puoleensavetäväksi. Siinä mielessä jokaisen unelmamies ei tosiaan ole kenellekään naiselle ruma - siis hänen omissa silmissään ruma. Sen sijaan muut voivat arvioida kyseistä miestä rumaksi tai ainakin hyvin vaatimattoman näköiseksi."

      Nimenomaan näin. En minä itsekään ole mikään missi, mutta silti jotkut pitävät minua kauniina. Toiset taas eivät, ja se on ihan ok. Niitä makuja on oikeasti monia. Minulle riittää, kun mies on omaan silmääni komea ja haluttava, ajattelivatpa muut hänestä mitä tahansa.

    • Kyllä hävettää olla mies,te piipitätte ku undulaatit.....ylös ulos ja naisiin siitä. Asenne ja sydän mukaan,itsevarma mies saa vaikka kukkapenkiltä,ku sliipatut pairan helmat koittelee geelipulloa. Nyt sitte......munaa siihen touhuun!!!

    • 19plus6

      Eihän tässä ole mitään uutta tai ihmeellistä. Viitaisin Okcupidin tutkimukseen jossa naiset laittoivat 80% miehistä "keskitason alle" kuvan perusteella.

      "As you can see from the gray line, women rate an incredible 80% of guys as worse-looking than medium" http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

      Ja sitten kun tälläinen down rankattu mies olikin ihan mukava, niin nainen tajusi ettei se niin ruma olekkaan.

      • toisille-eripari

        Minä löysin mieheni netistä. Hänellä ei ollut kuvaa ilmoituksessaan. Tutustuimme kirjoittelemalla riittävästi ennen tapaamista, joten olin oppinut tuntemaan hänen sisäisen kauneutensa. Täytyy myöntää, että vähän säikähdin hänet ensi kertaa nähdessäni. Häntä varmaan voisi sanoa rumaksi mieheksi, mutta tunteideni syvetessä olen alkanut nähdä hänet komeana. Olemme molemmat viisikymppisiä.
        Häiritsevää tässä on se, että ihmiset sanovat minulle, että kuinka minä olen hänet ottanut, kun olisin voinut saada paljon paremman ja hänelle taas hänen tuttavansa kommentoivat, että millä eväillä hän on onnistunut saamaan minut. Kommentit loukkaavat meitä molempia.


      • Kiltti-mies-

        Niin, ensin pitäis ruman kuten minun päästä tutustumaan naisen kanssa että se huomaisi luonteeni että olen oikeesti mukava mutta sitä ihmettä ei ole tapahtunut eikä ole moniakaan naisia jotka uskoo että ruma mies voisi olla mukava kuten ne komeat pelimiehet joita naiset tapailee. Pitäisi varmaan maksaa naisille että pääsisin treffeille.


      • Kiltti-mies-
        toisille-eripari kirjoitti:

        Minä löysin mieheni netistä. Hänellä ei ollut kuvaa ilmoituksessaan. Tutustuimme kirjoittelemalla riittävästi ennen tapaamista, joten olin oppinut tuntemaan hänen sisäisen kauneutensa. Täytyy myöntää, että vähän säikähdin hänet ensi kertaa nähdessäni. Häntä varmaan voisi sanoa rumaksi mieheksi, mutta tunteideni syvetessä olen alkanut nähdä hänet komeana. Olemme molemmat viisikymppisiä.
        Häiritsevää tässä on se, että ihmiset sanovat minulle, että kuinka minä olen hänet ottanut, kun olisin voinut saada paljon paremman ja hänelle taas hänen tuttavansa kommentoivat, että millä eväillä hän on onnistunut saamaan minut. Kommentit loukkaavat meitä molempia.

        Eihän kaverit ja tutut tykkää jos seurustelee ruman miehen kanssa. Rumassa on oltava aina jotain pahasti vialla eikä ruma voi olla hyvä mies. Siinä sen näkee että ihmiset on pinnallisia että se ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia.


      • Uskallankotoivoa
        Kiltti-mies- kirjoitti:

        Eihän kaverit ja tutut tykkää jos seurustelee ruman miehen kanssa. Rumassa on oltava aina jotain pahasti vialla eikä ruma voi olla hyvä mies. Siinä sen näkee että ihmiset on pinnallisia että se ulkonäkö on se kaikkein tärkein asia.

        Katkera olet, eikä katkera ole kiltti, vaikka vonkyisit tuota virttäsi maailman tappiin. Se katkeruutesi sinut rumaksi tekee, ei ulkonäkösi, ja jokainen järkevä nainen kiertää kaltaisesi kaukaa.

        Ei tuo tapaamani mies edelleenkään mikään kiiltokuvapoika ole, mutta todellakin mukava ihan omana itsenään. Toivon tosiaankin, että tästä tulee jotakin enemmän. Ja siitä, mitä ystäväni sanovat, minä vatut välitän. Mutta toisaalta, jos he arvostelisivat ihmisiä ulkonäön perusteella, he eivät edes ystäviäni olisi.


    • yäk

      pelimies on ruma mies !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe